Voi hyvät hyssykät!

Anonyymi-ap

Viikkoja taas mennyt jonkin Translain käsittelyssä hallitukselta, viimeksi tapeltiin saamelaiskäräjien kanssa kuukausia.
Jotenkin ei mene putkeen mikä on tärkeää mikä ei, oikein itkettää tämä maailman meno.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harkimo on oikeass ! .Marinin uskotavuus ja rehellisyys nyt ovat vaakalaudalla aiemman uhoamisiensa vuoksi.: "Yksikin irtiotto vielä...." Mutta hän on takinkääntäjä niin teoissaan kuin puheissaan, joten ' se siitä'. Uho on eri kuin teko! "Puhun Saarikolle .." ja uskoo asian hoituvan. Outoa on kyllä tuo: esittää toiselle puolueelle vaateitaan. Kepu voisikin tuohon vastata lähtemällä pois "minun hallituksesta". Se olisi vastaus vaatimukselle edustajien 'kuritamusesta' ja saattaisi kummasti Kepun osakkeita nostaa kansankin silmissä. Alkavat nääs kansalaiset olla SDOta täynä ,kun eivät saa puh.johtajaansa lainkaan aisoihin. Mutta niinhän Marin on sanonut itse,ettei ohjailtavissa..Myös instituutioita sanoo haluavansa ravistella . Paljon on sanonut ,on huutanut, kirkunut, huitonut asiakeskustelussa ( krapulasta ehkä tämä riehunta johtunut). Hänelle maistuu , tavoitteleehan iloa,valoa ja hauskanpitoa elämänsä omien sanojensa mukaan. Kun vain hoitaksi työnsä.
      V

    • Anonyymi

      Ajatellut tässä että mitä jos vaihtaisin sukupuolta, ja ensialkuun alkaisin käyttää kaikissa julkisissa pukeutumistiloissa, saunoissa tms. naisten tiloja ja vuoroja, kun minusta tuntuu niin naiselliselta? Seuraava vaihe on ilmoittaa olevani raskaana, minusta kun nyt vaan sattuu tuntumaan siltä. Voisin jäädä äitiyslomalle, ja saada lapsilisiä vaikka useammastakin lapsesta, kun minusta nyt vaan tuntuu siltä, että minulla niitä on. En ole vielä päättänyt kuka kyseisten lasten isä on, pitänee tutkia verotietoja, ja tehdä päätös sen jälkeen...

    • Anonyymi

      Ihmisoikeudet eivät ole ikinä olleet helppoja asioita ratkaista, varsinkaan siten että ratkaisut kelpaisivat niille, jotka vastustavat toisten oikeutta olla omana itsenään.

    • Anonyymi

      Ei mene eduskunnass läpi tuo laki. Kyllä pitää saada sukupuolta vaihtaa useammin kuin kerran vuodessa!

    • Anonyymi

      Miksi sukupuolimerkintää ei saisi vaihtaa. Loikkihan meilläkin porukkaa sinne tänne kepu pro persu...

      • Anonyymi

        Miten sukupuolivaihdos liittyy puolueen vaihtoon???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sukupuolivaihdos liittyy puolueen vaihtoon???

        No aatteleppas jos joku mies valittaisiin persujen puheenjohtajaksi, ja sitten selviäisi että hän on ollut ennen nainen, siitähän vasta meteli syntyisi.


    • Anonyymi

      Sukupuolen vaihdon lisäksi ajattelin vaihtaa myös etnisen identiteetin, taidan alkaa joko manneksi tai pajatsohuuleksi? Sen jälkeen ei ole Kelan tukien kanssa pienintäkään ongelmaa, eikä TE-toimistokaan patistele töihin... Suomen kielen aion myös unohtaa kokonaan, että saan varmasti erikoiskohtelua johon olen oikeutettu. Ja kaikki tämä vaan siksi, että kun minusta tuntuu siltä, niin minulla on oltava oikeus näin tehdä...

      • Anonyymi

        Miksi muuttaisit, kun nuo mainitsemasi asiat toteutuvat jo nyt kohdallasi?


    • Anonyymi

      Maski päähän persut!!

      • Anonyymi

        Vaihda sinä sukupuolesi vaikka räkyttäväksi hau, hau, hau. Maskia et tarvitse vaan oisko kuonokoppa no ei tietenkään ethän sinä pure.


    • Anonyymi

      Minä ilmoitan, jotta olen eläkkeellä oleva vuorineuvos. Saanen kohtuullisen eläkkeen.

      • Anonyymi

        Minä ilmoitan olevani perussuomalainen. Saanhan hullun papereilla eläkkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ilmoitan olevani perussuomalainen. Saanhan hullun papereilla eläkkeen?

        Ole vaan ylpeästi keskustalainen .;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vaan ylpeästi keskustalainen .;)

        ...ja käy töissä kuten muutkin kepulaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vaan ylpeästi keskustalainen .;)

        Ei sinun tarvitse ilmoittaa olevasi Persu, korkeintaan lakkaavat sinulta sen hullun eläkkeen minkä sait jo Kepulaisena ollessasi... Pillua saattaisit Persuna ja siten täysipäisenä tosin saada paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ilmoitan olevani perussuomalainen. Saanhan hullun papereilla eläkkeen?

        Siitä ei ole pienintäkään epäilystä persuja vainoava addick ettetkö sinä antipersu saisi hullun papereita päinvastoin sinun ei tarvitse niitä edes hakea sinun saadessa ne ilmankin.


    • Anonyymi

      Tarviiko sukupuolen vaihtoon kirurgia? terv. maalla asuva.

    • Anonyymi

      kaksi tiilikiveä riittää.

    • Anonyymi

      Ihan pimeetä touhua, mut eihän tältä porukalta muuta voi odottaakkaan, Pari kuukautta vielä niin päästään tästä akkahallituksesta ja etenkin pääministeristä....

      • Anonyymi

        Mitäpä teki Sipilän hallitus?; leikkasi kansaneläkettä , vähensi lääkekorvauksia,, vähensi opintorahaa ,työttömien työmarkkinatukea,,peruspäivärahaa,,ansiosidonnaistapäivärahaa,, veteraani ja vammaisetuuksia sairaspäivärahaa,,lasten kodinhoitotukea julkisen sektorin lomarahoja YM YM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä teki Sipilän hallitus?; leikkasi kansaneläkettä , vähensi lääkekorvauksia,, vähensi opintorahaa ,työttömien työmarkkinatukea,,peruspäivärahaa,,ansiosidonnaistapäivärahaa,, veteraani ja vammaisetuuksia sairaspäivärahaa,,lasten kodinhoitotukea julkisen sektorin lomarahoja YM YM

        Persut tykkää kun niitä kikyttää ja kyykyttää.


      • Anonyymi

        Sovinistinen ajatus, joten SS - mies asialla.
        Mikähän tautiluokitus lienee.
        Puolueaddikti rähmällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä teki Sipilän hallitus?; leikkasi kansaneläkettä , vähensi lääkekorvauksia,, vähensi opintorahaa ,työttömien työmarkkinatukea,,peruspäivärahaa,,ansiosidonnaistapäivärahaa,, veteraani ja vammaisetuuksia sairaspäivärahaa,,lasten kodinhoitotukea julkisen sektorin lomarahoja YM YM

        Totta, siinä ne näkyvimmät, voi lisätä pieleen menneen taksiuudistuksen.


    • Anonyymi

      Pyhäjärvellä on kalliimpi porkkana mitä Kiuruvedellä

      • Anonyymi

        On se. Ja liikenneväylätkin aurataan huonommin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Ja liikenneväylätkin aurataan huonommin.

        Seolta kun lähdet näet lumikasat risteyksen vieressä ja työnnyt autoines tielle


    • Anonyymi

      Entäpä jos aloittaja on syntyt jompana kumpana niinkuin varmaan on...mutta tunteenkin olonsa omassa kroppassa/ kehossa vääräksi ja haluaa muuttaa sukupuoltaan 🙂 ihmiseltä jos puuttuu identiteetti niin mietippä sitä jos et tiedä kuka oot. Ihminen tietää jo hyvin nuorena ja pienenä mikä on ja tulee olemaan ihmisenä

    • Anonyymi

      Voi vaihtaa vuosittain kuulemma.

    • Anonyymi

      Parta kasvaa.

    • Anonyymi

      Ihana mies hame päällä, vau mikä näkyy sanoi Uuno Turhapuro

    • Anonyymi

      Syntyvyys laskee.

    • Anonyymi

      En asioi paikallisissa laisinkaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe