Häneen, eikä elämä kiinnostanut, koska siinä ei ollut hyvää minulle. Dominoiva mies, muuttui kun aloitti opinnot Otaniemessä. Hulluksi taisi muuttua. Toisesta miehestä tein eroa useamman kerran ja prosessi oli pitkä. Syynä muut naiset, hän muuttui ja uskoi ennemmin sukuaan kuin minua. Menetti kaiken, karmea suku. Täynnä sekopää naisia, joille ei pystytä enää ostamaan ha antamaan, lapsia tullut, muuttuneet väkivaltaisiksi varkaiksi. Molemmat etot hyvä päätös. Tätä uutta suhdetta mietin, mitä tunnen. Tekisi mieli jättää sekin, mutta tilanteeseen sopii hyvin, vaikka tuskin eroa siitä saan, unet lupaa onnellista liittoa, josta hän hyötyy. Joku siinä kuitenkin häiritsee.
Jätin yhden miehen koska en tuntenut rakkautta
Anonyymi-ap
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Joku muutoshan ihmisissä ollut meneillään, ei hyvä. Ja sitten tämä että jotkut yrittävät yhdistää ihmisten elämää. Minulle ainakin tähän mennessä ollut vain karmeaa pettymystä, helvettivuosia ja petollisia ihmisiä.
- Anonyymi
Eka vaikutelman saat sekunnissa, ulkonäön perusteella tehty päätelmä menee usein pieleen. Jos mokaa heti.niin mäkeen vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052444
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk892082- 1791575
- 1711395
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede821244Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s86993Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen104923Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er168893Oudot kulkijat
Mikäs porukka se on ruennu kylällä ajelemaan tummalla farmari autolla ja pysäytteleevät ihmisiä kadulla. Koittavat repiä kuulemma autoon ja hakkaavat23840