Päättäjät ovat sellaisia pallopäitä, että edes lakisääteisiä velvotteita ei hoideta ja koululaisilta viedään ruokalastakin jopa tarjottimet.
Kaikki vain sen takia, että väkisin halutaan täysin turha potkupalloareena, koska KPV voitti joskus 60 luvulla jonkun mestaruuden.
Tämä paska tuottaa tappiota 50 vuotta velkarahalla valmistumisen jälkeen. Sitten se kalliisti puretaan käyttämättömänä. Sen jälkeen voidaan peräti hiekoittaa joku tienpätkä.
Kokkolan energiakin kaupungille pumpatessaan rahaa korottaa siirtomaksuja niin usein ja niin paljon, kuin laki antaa vähänkään myöden. Sitten tekopyhästi kehutaan lehdessäkin, kuinka energian osalta laitettiin hintakatto. Samalla valehdellaan, että tappiota tulee.
Voihan sen niinkin valehdella, kun siirto ja energia on erotettu. Käytännössä kuitenkin sama yhtiö. Ja varmaan omien laitosten ja omistusten käyttökustannukset ovat 100 kertaistuneet?
Miksi kaupungin pallopää päättäjät vihaavat oman kaupungin asukkaita. Kävelevät tuolla kylilläkin erpari raajojensa kanssa ja hokevat: "Pallo, pallo, uuuuuuhhhh pallo."
Missä katujen huoltoa ja asukkaista välittäminen
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17712180z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739