Rouva Saarikko

Anonyymi-ap

Ylpeänä esittää:Vasemmistopuolue Keskustan kannatus painunut alle 10% tuoreimmassa kannatus kyselyssä. Kyllä nyt Rouva Saarikon kelpaa poseerata suupielet korvissa ja lääsentää puuta heinää paskaa.

18

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai vasemmistopuolue tämä kiky keksijä. No onhan se oikein peltokommunistipuolue joka keksii vielä tuennostotuen. Housunnostotuen ,henkselituki. Kyllä näitä lisää tulee.täyttää naan lappu 685000 A

    • Anonyymi

      Suuri uhka nyt on että kepun kannatua nousee kun Paavo Väyrynen alkoi ehokkaaksi. Paavo vie muilta puolueilta varmaan aika rutkasti äänestäjiä.

    • Anonyymi

      Kepu voi ottaa puolueena hoidettavakseen nuot ähtärin pandat. Veronmaksajienpiikkiin niitä ei tarvi enää hommata. Mikä p.kele siinä on että kaikki pitää tänne hommata ? Sipilänkin elätit on edellee. Muiden rasitteena ei taida juha niitä elättää.

      • Anonyymi

        Kepun paniikki on järkyttävän suuri ja ymmärtäähän sen, kun kannatus on 10 pinnan luokkaa. Rahaa jaetaan paniikissa sinne ja tänne. Tuplalapsilisillä ostettiin lestojen äänet, nyt yritetään parantaa Vaasan vaalipiirin tilannetta syytämällä Ähtäriin yhden lottovoiton verran rahaa. Kepun kannatus on surkea ja se ei enää ääniä ostamalla nouse, kun luottamus on menetetty.


    • Anonyymi

      Tänään HS kepun kannatus 9.6 pinnaa ja näissä luvuissa ei oo vielä mukana Lintilän kännykän kaappausjupinat, alkaa olla lopun alkua...

    • Anonyymi

      Harmi,kun SDP:llä ei voi olla kuin yksi puheenjohtaja, ja sen takia Rouva Saarikko hämmentää KEPU:ssa.

      • Anonyymi

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset.

        Kyllä saatta pitää saarikon,Ottakaa se sipilä vielä laskemaan kannatusta. tuo teille sitä työvoimaa muttei työtä
        Tai kristillisten jesaija vai mikäs se olikaan mainostaa ettei kannata lähtä töihin kun korvaus on isompi. Mistä näitä älykääpiöitä riittää? Siinä sen näkee ja kuulee kuinka kaukana kultatuolissa päättäjät on.Täyttä pashaa . Itse olen työssä mutta se ei ollut aikoinaankaan esim ansiosidonnainen suurempi kuin palkka.


    • Anonyymi

      Eespäin, eespäin lauloivat aikoinaan kommunistit vappukulkueissa. Nykyään kepu käyttää vaaleissa samaa hokemaa, eteenpäin. Mikäs siinä, kun on vasemmisto puolueeksi muuttunut. Seura tekee kaltaisekseen vai miten se meni?

    • Anonyymi

      Onko tämä siis ylivieskalainen?

      • Anonyymi

        hänen mies on ylivieskalainen


    • Anonyymi

      Kyllä tuli hieraistua silmiä hämmästyksestä, kun eilettäin vaalitentissä Ohisalo kiitti kepua ja Saarikkoa vihreän politiikan harrastamisesta. Tähän on tultu vihreät kiittelee jo kepua heidän politiikan harjoittamisesta. Kyllä särähti korvaan ja kyrsii vielä näin nukutun yön jälkeenkin. Kepu=vihreät.

    • Anonyymi

      Minä olin laskea alleni, kun tajusin perussuomalaisilla olevan vaalipiirissä rattijuoppo ehdokkaana. Eikö persuilla muita löydy?

      • Anonyymi

        ei ratti juoppo ole paha,lueppa mikä on kepulla iltiksessä,oli juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ratti juoppo ole paha,lueppa mikä on kepulla iltiksessä,oli juttu

        Pääasia ettei ole persu.


    • Anonyymi

      Yliviskan Miniän kunniaksi esim.Valtakadun nimi tulee vaihtaa "Rouva Saarikon katu".

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kallupit heiluu,osittain siitä kelle soitellaan,valitaan hyvätuloisia niin kannatus on porvarit,eli sitä rataa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe