Usein tulee vastaan tesloja joissa toinen tai molemmat lamput näyttävät ylös eli häikii tai on pitkät päällä vaikka ajavat jonossa.
Lamppuvikaa
4
324
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten on mukautuvat ajovalot. Pimentää vastaantulijan ja edellä ajavan kohdan, mutta näyttää muualle pitkillä.
- Anonyymi
Ominaisuus on tuntematon Teroille. Sitä ei löydy Toyotan varustelistalta.
- Anonyymi
Siis tesla tulee vastaan jonossa ja auton toinen lamppu on todella kirkas ja häikii, toinen lamppu palaa normaalisti, joskus taas vastaantulevan teslan molemmat lamput paistaa suoraan silmiin kuin olisi pitkät päällä, tämäkö on siis joku teslan hieno ominaisuus? Ei kai jonossa ajaessa voi olla edes pitkät päällä. Parin viikon aikana tullut kolme tuollaista vastaan, no onhan niitä tesloja paljon liikenteessä muutenkin.
- Anonyymi
Tesloissa valitettavan helppoa säätää valikosta valojen korkeuksia, johtui varmaan siitä.
Keväällä 2024 tulleen OTA- päivityksen myötä uudemmissa käytössä matrix ledit, eivät enää häikäise vastaantulevia eivätkä edellä ajavia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2764783Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141430- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191221