Miksi edes kirjoitit välillä mulle

Anonyymi-ap

Tänne? En tajua vieläkään. Kirjoitit ihan muutama päivä sitten yöllä mun kanssa.

18

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihme palstaleikkimistä.....

Ap

• Anonyymi

Ootko kokeillut oikeaa elämää? Millaista siellä on vastaanotto sosiaalisessa kanssakäymisessä ihmisten kesken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kokeillut oikeaa elämää? Millaista siellä on vastaanotto sosiaalisessa kanssakäymisessä ihmisten kesken?

Ei tällä miehellä taida olla sosiaalisia kontakteja, kuten ei ilmeisesti joillain muillakaan palstalla tarinoivalla ja legendoja keksivällä eri skenaarioiden esittäjällä. Toiset ne aina jaksaa tarttua näihin kalastuksiin ja ilmeisesti oikeasti tingata trollien kanssa yötä myöten joutavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tällä miehellä taida olla sosiaalisia kontakteja, kuten ei ilmeisesti joillain muillakaan palstalla tarinoivalla ja legendoja keksivällä eri skenaarioiden esittäjällä. Toiset ne aina jaksaa tarttua näihin kalastuksiin ja ilmeisesti oikeasti tingata trollien kanssa yötä myöten joutavia.

Keiden kuvittelet täällä trollien kanssa tinkaavan yötä myöten kuin trollimiehen itsensä? Ei oikeastaan tarvitse edes vastata koska yhtä hörhöharhaa kaikki tyynni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keiden kuvittelet täällä trollien kanssa tinkaavan yötä myöten kuin trollimiehen itsensä? Ei oikeastaan tarvitse edes vastata koska yhtä hörhöharhaa kaikki tyynni

No sanoisin että fifty-sixty tai ainakin kerrontasi suunta on oikea. Onhan se totta, että suurin osa on hänen tappelua itsensä kanssa mitä kaikki ei vieläkään tajua, mutta juuri siitä syystä aina joku mieleltään järkkynyt haksaantuu.

• Anonyymi

Oot kuvitellut tuntevasi.

• Anonyymi

Ai niin kuin sinäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin kuin sinäkin?

En o kuvitellut yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En o kuvitellut yhtään mitään.

Kuvittelet tuntevasi sen ketä käyt täällä seuraamassa. Kaikki täällä käy jonkun ihmisen takia, kuvittelemassa hänet tänne. Sehän tämän ikäväpalstan ideaksi on muodostunut.

• Anonyymi

Ja ilmeisesti kuvittelit tämänkin koskevan itseäsi. Voin sanoa, ettei koske sinua. Mutta ei se mitään, kaikki täällä kuvittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilmeisesti kuvittelit tämänkin koskevan itseäsi. Voin sanoa, ettei koske sinua. Mutta ei se mitään, kaikki täällä kuvittelee.

En kyllä kerta kaikkiaan kuvitellut, kunhan kommentoin, en tunne sinua, etkä sinä minua. Mutta tunnistelu täällä on kuvittelua.

• Anonyymi

Niin siis ... kukas nää oot?

• Anonyymi

En kirjoittele öisin.

• Anonyymi

Mukavaa viihdykettä itelleni jutella öisin jonkun kanssa 😃

• Anonyymi

Öisin nukutaan. Ai niin ja sekin vielä on muistettava, että jotkut eivät edes käy täällä joka päivä. Ja sitten vielä kolmas: ööö...hän tuskin on se oikea.

• Anonyymi

Tääl ny kaikki kirjottelee kaikki. Älä ota niin vakavasti, kaivattusi ei täällä ole.

• Anonyymi

En ole kyl kenenkää kanssa kirjoitellut öisin.

• Anonyymi

En kirjoita yöllä koskaan. Se on ollut joku muu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe