en jaksa enää... 😢
Hyvä on annan olla
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Joku muu paikka keskustella voisi olla tarpeen. Vaikka ihan terveydenhuollossa.
- Anonyymi
Ei, vaan ihan muutenkin.
Olen käynyt ja tulen käymään. Eikä ne minun rakkauselämättömyydelle mitään mahda, sielläkään.
- Anonyymi
Tiedätkö, niin on itsesi kannalta ihan hyvä.
Sitä jotain Nettaa ei kiinnosta, joten jätä taaksesi.
Katso maailmaa vähän laajemmin, huomaat että vain sinä itse olet vastuussa itsestäsi ja onnellisuudestasi.Ihan sama. Ei kiinnosta ei. Minä en jaksa tänään mitään lässytyksiä. Jaksa mitään muutakaan. Koko maailma saa haistaa paskan.
- Anonyymi
Ahaa. Heippa minä🙄😃Tuolla muissa viesteissä joku uskottelee minua sinuksi. Joku harhoissaan.
En ole surullinen, olen elämäni kunnossa. Elän parasta aikaa. Älä ole surullinen.olen sinua täällä kritisoinut ja olen siitä pahoillani. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä😃 siis onnea🤗 liian nuori olet vielä heittään pyyhettä kehiin. Mutta muista realiteetit ja etsi onni niistä kehyksistä. Kaikkea hyvää sinulle! 💗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3913397Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista873225Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis3071548Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4561380- 91061
- 461050
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined681012