Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsin omia tunteitani.
Olikohan se
8
1360
Vastaukset
- Anonyymi
En ole loukkaantunut. Yleisesti ajattelen tapahtumista niin, että ehkä toisella on syynsä siihen miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy. Luulo ei ole tiedon väärti, ei todellakaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä🙏
- Anonyymi
Olen itsekin samaa mieltä ja pyrin aina ajattelemaan asioita myös toisen ihmisen tilanteesta käsin. Tilanteessa vaan jäi liikaa arvailujen varaa, jolloin alan herkästi miettimään, että vika on omassa käytöksessäni. Ehkä parempi vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekin samaa mieltä ja pyrin aina ajattelemaan asioita myös toisen ihmisen tilanteesta käsin. Tilanteessa vaan jäi liikaa arvailujen varaa, jolloin alan herkästi miettimään, että vika on omassa käytöksessäni. Ehkä parempi vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan. 🙂
Kyllä minäkin itseäni ruoskin yhden talven ja kevään, vaikkei vika (ehkä) ollutkaan minussa, tai sitten olikin. Ja onhan minulla myös hyvä ystävä joka asiaa edesauttoi ja auttaa vieläkin, 🫴🏻🧂 ojentamalla suolaa haavoihin, ettei vahingossakaan unohdu. Nyt on muna tuohon väliin, niin avot'. 🙃
- Anonyymi
Ei ollut
Mun tilanteessa vaikkutti muut mun elämään kuuluvat
asiat siihen etten voinut tavata sinua.
Ja sua piti myös suojella sulta itseltäsi mies
Kun eihän sulla ollu vaatimuksia mitää järkeviä rajoja
Vaikka pidin sua joskus järkevänä
Enkä olisi halunnut muuttaa käsitystäni ja järkyttyä
todella ...
Naiselta miehelle - Anonyymi
No tuskin olisin muuten vain pyytänyt tapaamaan!!
- Anonyymi
En loukkaantunut. mutta todella surullinen olen. Et tiedä kuinka paljon pidän hänestä. Vieläkin elättelen toiveita, että saisin hänelle sen kertoa. Toivottavasti joskus.
- Anonyymi
En mä vitsillä sitä rakkauttani mennyt tunnustamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405655
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244611Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424562Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264352Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170