Viiden jälkeen ohjelmassa oli puhe koirista kuinka paljon niitä tuodaan ulkomailta. Joku sairaita koiria ottava nainen kommentoi, että "yleisesti metsästyskoiria hylätään eniten ja kohdellaan kaltoin ja maaseudulla on yleinen käytäntö, että mitä ikävämmin metsästyskoira kuolee sitä parempi on metsästysonni"
Siis käsittämätöntä metsästäjien maalittamista ja tarkoituksellista provosointia. Teen kommentista mtv3.lle valituksen tietoisesta asiattomuudesta ja maalittamisesta. Itse metsästyskoiran omistajana ja kymmenittäin metsästyskoiria omaavia tuntien tiedän käytännössä, että mitään edellämainittua ei metsästäjäpiireissä tapahdu ja metsästyskoirat ovat metsästäjäpiireissä lähes enemmän kuin perheenjäsen ihmiset. Kaltoin kohdellut koirat tulee poikkeuksetta muista kuin metsästäjien oloista. Siksi koirien omistaminen pitäisi kieltää kaikilta muilta paitsi metsästys käytöstä, palveluskoirat armeijassa, poliisilla, pelastuslaitoksilla ja eri vammaisten avustajina yms hyötykäytössä olevat koirat.
Törkeä väite mtv3 viiden jälkeen ohjelmassa.
6
289
Vastaukset
- Anonyymi
No on kyllä erikoinen väite? En myöskään ole koskaan kuullut moisesta, ja olen kuitenkin metsästellyt noin 40 vuotta.
- Anonyymi
Ilmoita valtakunnansyyttäjälle, niin hän tekee syytteen kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan.
- Anonyymi
Jälleen viiden jälkeen ohjelmassa piilokritisointia metsästystä vastaan. Tämä lienee tarkoituksellista ja ideologisten toimittajien tietoista toimintaa.
Toimittaja haastatteli henkilöä Gallen kallela aiheesta, jossa museossa oli esillä myös hänen metsästykseen käyttämä kivääri.
Tähän toimittaja "Eli nykyajan mittapuulla hieman kyseenalaisen harrastuksen esineistöä siis myöskin"
Tämä tietoinen ja jatkuva piilokritisointi metsästystä kohtaan on vihreiden tarkoituksellista toimintaa metsästyksen mustamaalaamiseksi.
Hyvä muistaa, että kohta on vaalit ja ainoat negatiivisesti metsästykseen suhtautuvat puolueet ovat vihreät ja vasemmisto. Muistakaa! - Anonyymi
En ole ohjelmaa katsonut mutta tarkoittiko se nimenomaan että suomessa noin tapahtuu? Se olisi törkeä ja paikkansapitämätön väite.
Ainakin espanjassa tuo käsittämätön koirien kaltoinkohtelu ilmeisesti pitää paikkansa.
https://yle.fi/a/3-9696013- Anonyymi
Tarkoitit tuota koira juttua. Kyllä näin sanoi ja eilen kirjoitin tämän toisen saman ohjelman piilokritiikin. Nämä ovat tarkistettavissa muistaakseni katsomosta mihin nämä maikkarin ohjelmat jäävät.
Asiaan on pakko alkaa puuttumaan, koska tämä on törkeää ja tietoista metsästäjien maalittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882