Voi elämän kevät!

Taas jaellaan telkkuohjelmille palkintoja. Juontaja just tuossa sanoi, ettei enää jaeta palkintoa sanomalla paras mies/naisnäyttelijä.

Minä en ymmärrä!! Vaikka nykyään on näitä muunsukupuolisia ynnä muita, niin ei ne miehet ja naiset mihinkään häviä. Minäkin olen aina nainen, ja vaikkapa palstan pässi Artsi on mies :}

Mä hyväksyn kaikki ihmiset, mutta miksi pitää häivyttää nainen tai mies?? Vaikka joku on jotain muuta, niin ei siinä mitään, mutta jätetään kuitenkin meidät, perustyypit olemaan.

168

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä TV:tä katot? Se on ihan pelkkää sontaa aivoille.

      • Kyllä sieltä ihan katsottavaakin tulee. Dokumentit ja Salkkarit ainaski...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä sieltä ihan katsottavaakin tulee. Dokumentit ja Salkkarit ainaski...

        Niin mutta se aika on elämästä pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta se aika on elämästä pois.

        Se mistään ole pois. On mukava illalla rentoutua telkun ääressä, eikä se ole mistään pois.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se mistään ole pois. On mukava illalla rentoutua telkun ääressä, eikä se ole mistään pois.

        Tulipa vähän toisintoa.. :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Se mistään ole pois. On mukava illalla rentoutua telkun ääressä, eikä se ole mistään pois.

        No onhan se. TV:n katselu on elämän täydellistä haaskaamista. Olet kytkettynä 100% fiktiota tuottavaan laitteeseen joka tekee susta vaan tyhmemmän. Kuvittelet tulevasi älykkäämmäksi katsomalla jotain dokumentteja, jotka ovat kuitenkin kaikki vain jotain poliittista aivopesua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se. TV:n katselu on elämän täydellistä haaskaamista. Olet kytkettynä 100% fiktiota tuottavaan laitteeseen joka tekee susta vaan tyhmemmän. Kuvittelet tulevasi älykkäämmäksi katsomalla jotain dokumentteja, jotka ovat kuitenkin kaikki vain jotain poliittista aivopesua.

        Mitä haaskaamista se muka on?? Mulle telkun katselua on rentoutumista ja lepoa.
        Telkku on yks parhaimmista keksinnöistä, kun sitä katselemalla voi unohtaa arjen asiat ja heittää aivot narikkaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä haaskaamista se muka on?? Mulle telkun katselua on rentoutumista ja lepoa.
        Telkku on yks parhaimmista keksinnöistä, kun sitä katselemalla voi unohtaa arjen asiat ja heittää aivot narikkaan.

        Aika on rahaa joten TV:tä katsomalla köyhtyy, koska sen saman ajan voisi käyttää tuotteliaasti, esim. valmistamalla jotain käsillään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä haaskaamista se muka on?? Mulle telkun katselua on rentoutumista ja lepoa.
        Telkku on yks parhaimmista keksinnöistä, kun sitä katselemalla voi unohtaa arjen asiat ja heittää aivot narikkaan.

        Mitäpä jos ottaisit ne aivot välillä narikasta, kun tuntuu, että Sinun tapauksessa ne ovat suurimman osan ajasta narikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika on rahaa joten TV:tä katsomalla köyhtyy, koska sen saman ajan voisi käyttää tuotteliaasti, esim. valmistamalla jotain käsillään.

        No minä olen päivällä jo tienannut rahaa, joten voin huoleti huilata illat. En vaihtaisi lorvailua rahaan.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Mitäpä jos ottaisit ne aivot välillä narikasta, kun tuntuu, että Sinun tapauksessa ne ovat suurimman osan ajasta narikassa.

        Ne olis narikassa lopullisesti, jos ottaisin vakavasti sun typerät jutut.

        Olet tyhmempi kuin uskoinkaan.


      • Anonyymi

        Suomalaiset ikähaarukalla 16-40 ovat mielensäpahoittajakansaa,vanhempi sukupolvi kuittaa tälläsen touhun sonnaksi.Nykyajan nuorihan ei esim.halua tehdä oikeita töitä,vaan mieluummin on somevaikuttaja,tubettaja ja lukiossakin alkaa uusi linja,skeittilinja!! Mitä vittua,sillä ammatillako mennään eläkeikään asti ja maksetaan verot??? Kaikkea saipaa tää nykysuomi suoltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ikähaarukalla 16-40 ovat mielensäpahoittajakansaa,vanhempi sukupolvi kuittaa tälläsen touhun sonnaksi.Nykyajan nuorihan ei esim.halua tehdä oikeita töitä,vaan mieluummin on somevaikuttaja,tubettaja ja lukiossakin alkaa uusi linja,skeittilinja!! Mitä vittua,sillä ammatillako mennään eläkeikään asti ja maksetaan verot??? Kaikkea saipaa tää nykysuomi suoltaa.

        No noitakin on, mutta suurin osa nuorista kyllä opiskelee kunnon ammatin ja tekee töitä ahkerasti.

        Oon kai minäkin vanhanaikanen, kun en oikein ymmärrä näitä tubetusjuttuja.

        Nuo somevaikuttajat tuntuvat tienaavan huimia summia, joten maksavat varmaan verojakin paljon. Kai noikin joutuu joskus tulevaisuudessa tekemään ihan perustöitä, kun tuskin tuo sometus kantaa koko loppuelämän.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No minä olen päivällä jo tienannut rahaa, joten voin huoleti huilata illat. En vaihtaisi lorvailua rahaan.

        No hyvä. Sittenhän sulla on varaa maksaa mulle mun ajasta kun mä konsultoin sua laista ja taloudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Sittenhän sulla on varaa maksaa mulle mun ajasta kun mä konsultoin sua laista ja taloudesta.

        Älä naurata...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä naurata...

        Ai mä oon täysin arvoton vaikka suomen yhteiskunta on mut kouluttanut kalliilla rahalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai mä oon täysin arvoton vaikka suomen yhteiskunta on mut kouluttanut kalliilla rahalla?

        Kaikkea ei löydy kirjoista. Elämän koulu on usein se opettavin koulu. Siinä oppii paljon sellaista, mitä ei kirjat voi opettaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kaikkea ei löydy kirjoista. Elämän koulu on usein se opettavin koulu. Siinä oppii paljon sellaista, mitä ei kirjat voi opettaa.

        Näin juuri. Kunnon selkäsauna tekee todella viisaaksi ihan parissa minuutissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Kunnon selkäsauna tekee todella viisaaksi ihan parissa minuutissa.

        No en nyt kyllä tuota tarkoittanut...
        Kaikenmoiset selkäsaunat ovat typeriä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No en nyt kyllä tuota tarkoittanut...
        Kaikenmoiset selkäsaunat ovat typeriä.

        No minä tarkoitin ja me kyllä löydetään sutkin ja tehdään sut viisaaks ja koheliaaks. Sulla ei ole käytöstapoja. Pari napakkaa iskua niin opit sanomaan Herra


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä tarkoitin ja me kyllä löydetään sutkin ja tehdään sut viisaaks ja koheliaaks. Sulla ei ole käytöstapoja. Pari napakkaa iskua niin opit sanomaan Herra

        Lähe ny vetämään taukki...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lähe ny vetämään taukki...

        Sä et oo yhtään mitään. Kuka sä luulet olevas? Sä oot niinku alaikäinen vajakki ja sä häiriöit aikuisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et oo yhtään mitään. Kuka sä luulet olevas? Sä oot niinku alaikäinen vajakki ja sä häiriöit aikuisia

        Ja sinä oot sekaisin päästäs. Säälittävä tyyppi.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä sieltä ihan katsottavaakin tulee. Dokumentit ja Salkkarit ainaski...

        Myös kauniit ja rohkeat täyttä asiaa


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä sieltä ihan katsottavaakin tulee. Dokumentit ja Salkkarit ainaski...

        Katoin yhden jakson salkkareita kun se alko joskus ja ei oo tarvinnu vaivaatua katsomaan sen jälkeen, totesin että on maailman surkeimmat näyttelijät, ai että hävetti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös kauniit ja rohkeat täyttä asiaa

        Kaunareita seuraan vain ohimennen. Emmerdale kyllä uppoaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katoin yhden jakson salkkareita kun se alko joskus ja ei oo tarvinnu vaivaatua katsomaan sen jälkeen, totesin että on maailman surkeimmat näyttelijät, ai että hävetti.

        Minä tykkään salkkareista. Olen katsonut liki kaikki jaksot.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minä tykkään salkkareista. Olen katsonut liki kaikki jaksot.

        Ketään ei kiinnosta mistä sä tykkäät koska sä oot täys nolla ja luuseri


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä sieltä ihan katsottavaakin tulee. Dokumentit ja Salkkarit ainaski...

        Salkkarit on kyllä ihan paskaa.telkkarista tulee vaan typeriä ohjelmia .aivopestään kaikki kun sota on ja samariini sanoo niin yäk.katson ns taivaskanavia niin hyvää elokuvaa saa ja esim urheilua.saisi suomen teeveet ottaa noista oppia saatanan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salkkarit on kyllä ihan paskaa.telkkarista tulee vaan typeriä ohjelmia .aivopestään kaikki kun sota on ja samariini sanoo niin yäk.katson ns taivaskanavia niin hyvää elokuvaa saa ja esim urheilua.saisi suomen teeveet ottaa noista oppia saatanan.

        No minusta salkkarit ovat hyvää arki-illan viihdettä. Kukin katsokoon mistä tykkää.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No minusta salkkarit ovat hyvää arki-illan viihdettä. Kukin katsokoon mistä tykkää.

        Sinä et ole yhtään mitään eikä ketään kiinnosta mikä sinusta on hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole yhtään mitään eikä ketään kiinnosta mikä sinusta on hyvää.

        Kovasti sinäkin roikut lukemassa.


    • Anonyymi

      Koska mä haluan olla tyttö ja mennä tyttöjen vessaan ja sitten naisten vankilaan.

      • Juu, sitten kun omistat sinne kuuluvan työkalun...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, sitten kun omistat sinne kuuluvan työkalun...

        Mistä sä tiedät mitä mulla on housuissa? Laki sanoo että sä et saa kyseenalaistaa mun sukupuolta vaan mä saan itse päättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät mitä mulla on housuissa? Laki sanoo että sä et saa kyseenalaistaa mun sukupuolta vaan mä saan itse päättää.

        No ei se nyt ihan noin tule menemään.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei se nyt ihan noin tule menemään.

        Laki on laki. Minä en ole äänestänyt tätä hallitusta. Tyhmäst päästä kärsii koko ruumis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laki on laki. Minä en ole äänestänyt tätä hallitusta. Tyhmäst päästä kärsii koko ruumis.

        Laki tuskin sanoo, että vaikkapa mies voi heittäytyä hetkeksi naiseksi, että pääsee naisten vessaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Laki tuskin sanoo, että vaikkapa mies voi heittäytyä hetkeksi naiseksi, että pääsee naisten vessaan.

        No mutta heittäydythän sinäkin hetkeksi mieheksi kun puet housut jalkaan ja änget miesten politiikkaan ja miesten businekseen ja miesten kaduille ja miesten joka puolelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta heittäydythän sinäkin hetkeksi mieheksi kun puet housut jalkaan ja änget miesten politiikkaan ja miesten businekseen ja miesten kaduille ja miesten joka puolelle.

        Maailma näyttää sun mielestäs olevan miesten?

        No ei kyllä ole.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Maailma näyttää sun mielestäs olevan miesten?

        No ei kyllä ole.

        Ei oo. Kyllä luonto ja erämaa on naisten. Mutta sivistys on miesten luomaa ja rakentamaa. Mun aika maksaa rahaa koska mä en ole mikään alaikäinen lahopää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo. Kyllä luonto ja erämaa on naisten. Mutta sivistys on miesten luomaa ja rakentamaa. Mun aika maksaa rahaa koska mä en ole mikään alaikäinen lahopää

        Oot kyllä niin väärässä. Kyllä naiset ovat olleet monessa mukana.

        Ärsyttää tuollainen isottelu.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot kyllä niin väärässä. Kyllä naiset ovat olleet monessa mukana.

        Ärsyttää tuollainen isottelu.

        Naiset aina ollu vaan tiellä ja taakka. Siksi esim. morsiamen isän kuuluu maksaa häät koska taloudellinen taakka siirtyy uudelle miehelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset aina ollu vaan tiellä ja taakka. Siksi esim. morsiamen isän kuuluu maksaa häät koska taloudellinen taakka siirtyy uudelle miehelle.

        Tuo on vain sun mielipitees.

        Jos oot saanu takkiis, niin ei se kaikkien naisten vika ole.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo on vain sun mielipitees.

        Jos oot saanu takkiis, niin ei se kaikkien naisten vika ole.

        Sinä kokoajan käytökselläsi todistat tämän väitteen todeksi olemalla täys taakka ja rasite ja ajan ja rahan haaskausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kokoajan käytökselläsi todistat tämän väitteen todeksi olemalla täys taakka ja rasite ja ajan ja rahan haaskausta.

        Ja sinä todistat todeksi sen, että olet erikoisen typerä tyyppi.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ja sinä todistat todeksi sen, että olet erikoisen typerä tyyppi.

        Sä et oo yhtään mitään eikä kukaan välitä sun mielipiteestä. Lopeta häiriköinti vajakki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et oo yhtään mitään eikä kukaan välitä sun mielipiteestä. Lopeta häiriköinti vajakki

        Näytit sinäkin välittävän :))))

        Menes nyt juomaan se iltamaitos ja tuutimaan peukku suussa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Näytit sinäkin välittävän :))))

        Menes nyt juomaan se iltamaitos ja tuutimaan peukku suussa.

        Ei vaan sä oot selvästi vajaaälyinen ja sä vain häiriköit aikuisia täällä jotka haluaa käydä älykästä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on laki. Minä en ole äänestänyt tätä hallitusta. Tyhmäst päästä kärsii koko ruumis.

        Sen kyllä huomaa ketä olet äänestänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sä oot selvästi vajaaälyinen ja sä vain häiriköit aikuisia täällä jotka haluaa käydä älykästä keskustelua.

        No sinä et kirjoituksista päätellen aikuinen ole.

        Älä avaa tätä aloitusta älykääpiö.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sinä et kirjoituksista päätellen aikuinen ole.

        Älä avaa tätä aloitusta älykääpiö.

        Kyllä mä olen aikuinen ja nään selkeästi että sinä olet rikollinen häirikkö joka on pelkkä taakka muille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen aikuinen ja nään selkeästi että sinä olet rikollinen häirikkö joka on pelkkä taakka muille.

        Oot sinä sitten helvetin tyhmä!!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sinä sitten helvetin tyhmä!!

        Sinä et ole yhtään mitään. Olet pelkkää roskaa. Olet saastaa. Vedä itses vessanpöntöstä alas likanen rakki


    • Anonyymi

      Tämä laki on susi synnyttyään.Saako kätilö sanoa että poika sieltä tuli.Avioliitossa nainen vaihtaa sukupuolen mieheksi mikä hänen puolisostaan tulee homoko?Yhdeksi Somorraksi ja Gomorraksi tämä maailma menee.Vaikka vankilaan joutusin niin mulle tyttö on tyttö ja poika on poika.Mies on mies ja nainen on nainen AAMEN

      • No tuskin noin pitkälle menee, etteikö se kätilö voisi sanoa kumpi tuli. Paitsi ei voi silloin sanoa, jos vauvalla ei ole kumpaakaan.

        Noi sukupuolen muutosjutut tuskin tulee esiin, kun ovat aviossa.


      • Kittiechihuen

        Heh! Meidän päättötyö oli nimeltään tuo, mies on mies ja nainen on nainen. Kun lähihoitajaksi valmistuttiin.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Heh! Meidän päättötyö oli nimeltään tuo, mies on mies ja nainen on nainen. Kun lähihoitajaksi valmistuttiin.

        No tuota tässä aloituksessa ajoin takaa, että vaikka tulee mitä, niin kai miehet saa olla vielä miehiä ja naiset naisia.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuota tässä aloituksessa ajoin takaa, että vaikka tulee mitä, niin kai miehet saa olla vielä miehiä ja naiset naisia.

        Kyllä, tuo lopputyön nimi tuli opettajilta, ei saatu vaihtaa..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä, tuo lopputyön nimi tuli opettajilta, ei saatu vaihtaa..

        No, eihän tuo huono ollut, mutta tietty pitäis olla vaihtoehtoja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No, eihän tuo huono ollut, mutta tietty pitäis olla vaihtoehtoja.

        No ei huono, meitä oli kolme jotka suuntautui lasten puolelle, niin tehtiin yhdessä päättötyö.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No ei huono, meitä oli kolme jotka suuntautui lasten puolelle, niin tehtiin yhdessä päättötyö.

        Okei :)

        Miten sun flunssa? Joko alkaa parantumaan?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Okei :)

        Miten sun flunssa? Joko alkaa parantumaan?

        Miten sun aivokasvain ja rintasyöpä?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei :)

        Miten sun flunssa? Joko alkaa parantumaan?

        Joo, on parempi olo.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joo, on parempi olo.

        No se on hyvä juttu :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se on hyvä juttu :)

        Kyllä. En ole pitkään aikaan ollut noin kipeä, kesti pari viikkoa..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä. En ole pitkään aikaan ollut noin kipeä, kesti pari viikkoa..

        Oliko sulla ihan perusflunssa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oliko sulla ihan perusflunssa?

        Kyllä kai, ei korona.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä kai, ei korona.

        Ok, joskushan noi perusflunssatki on sitkeitä, varsinkin se yskä :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ok, joskushan noi perusflunssatki on sitkeitä, varsinkin se yskä :(

        Juu... 😕 Ihme kun mies ei tullut kipeäksi.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu... 😕 Ihme kun mies ei tullut kipeäksi.

        Se on jännä noiden tautipöpöjen kanssa, ettei ne jokaiseen kuitenkaan nappaa. Ei, vaikka kuinka elelee lähellä toista.

        Massutauti kyl käy kaikki läpi.


    • Anonyymi

      Itse olen trans sukupuolinen ja ihmettelen samaa, koska jos pyyhitään mies ja nais sukupuoli pois eihän silloin kukaan voi haluta korjata sukupuoltaan, jos ei ole mihin korjata, jos ei kerran saa enään edes olla täysin mies tai nainen.
      Muusukupuoliset ovat pienempi vähemmistö kuin transsukupuoliset jos tapaat aidosti trans sukupuolisen uskon ettet huomaa sitä mutta jos vastaasi tulee miunsukupuolinen hän huutaa sen heti kättelyssä isoon ääneen ja kertoo kysymättäkin seksuaalisuutensa " hei , mä oon sitten päivänsäde miukumauku ja oon trans ja mua ei saa sanoo mieheksi eikä naiseksi ja oon muuten sitten A- romantikko , pan seksuaali bi bai tomboy."


      Ei millään pahalla tietysti, mutta menee maine meiltä normaaleilta jotka haluaa vaan elää normaalisti ilman , että siitä tarvii tehdä numeroa ja vaihtaa liikenne merkit ja tittelit.

      Sori te normaalit munki puolesta.
      Ps. Kiva 3 vuoden selvittely psykiatrilla etten oo hullu ja saada trans diagnoosi, jotta saan hormoonit ja nykypäivänä saa kuulla, että pian oman sukupuolen voi vaan ilmoittaa.
      Toivottavasti ei mene tuo laki läpi! Itse jo lapsesta asti tiesin mitä olen, mutta kaikki ei tiedä ja tämä mahdollisuus ei pidä olla kenellä tahansa ilman diagnoosia!

      • Juurikin näin :)

        Mulla ei ole live-elämässä vielä tullut yhtään trans-sukupuolista vastaan, mutta kun olen innokas BB-fani, niin siellä on parisen ollu sellaista.


    • Anonyymi

      Ootkos kuullut uusinta että miehet on miehiä mutta naiset kohdullisia? Tais olla joku naislääkäri joka mesosi aiheesta. Hitto tätä maailmaa:(

      Sunflower

      • Kohdullisia??? Voi hyvä ihme sentään...
        Kas, ku miehet ei olis sitten munallisia...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kohdullisia??? Voi hyvä ihme sentään...
        Kas, ku miehet ei olis sitten munallisia...

        Munallinen vai munakas ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munallinen vai munakas ?

        No molemmat passaa...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No molemmat passaa...

        Sun pitää ostaa koira, koska miestä sä et saa..


    • Anonyymi

      Kyllä maailmalla ihmetellään ja nauretaan näille lakiehdotuyksille.Yksinkertaista olisi vaihtaa kampeensa mies-tai naismaiseksi miltä milloinki tuntuu punaa huuliin peruukki päähän se olis siinä.Ihmiset on hukassa ajatusmaailmansa kanssa kun kaikki pitää kyseenalastaa.Järjettömiä juttuja joka tuutista toitotetaan normaalit perusasiat ovat ihmisille vieraita.Kakskyt vuotta sitten tämmönen ei olis tullu kuuloonkaan.Suun pesu saippualla olisi ollut taattu toimenpide.

      • Rajoittaisivat edes lapset ja nuoret pois, kun ovat vasta kehittymässä ja kasvamassa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Rajoittaisivat edes lapset ja nuoret pois, kun ovat vasta kehittymässä ja kasvamassa.

        Vanhemmat naiset on turhin kansan ryhmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat naiset on turhin kansan ryhmä

        En kyllä nyt ymmärtänyt tuota..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En kyllä nyt ymmärtänyt tuota..

        No sä ymmärrät sitten kun kasvat aikuiseksi


      • tinttu-liina
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä ymmärrät sitten kun kasvat aikuiseksi

        Voi helvatta, älä sä tuu mulle, aikuiselle ihmiselle natisemaan tollasta!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi helvatta, älä sä tuu mulle, aikuiselle ihmiselle natisemaan tollasta!

        Ootko sä lääkkeissä tai jotain? Sä et oo yhtään mitään. Sut voi vaikka tappaa eikä ketään kiinnosta edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat naiset on turhin kansan ryhmä

        Miehet aiheuttaa 99% väkivalta rikoksista
        Miehet aiheuttaa 89% raiskaus tapauksista
        Miehet aiheuttaa enemmistö prosentin kolareista jotka johtaa kuolemaan
        Miehet juo alkoholia ja ovat agressiivisia .
        Ketä ihmiset pelkäävät toista miestä
        Rikollisuudessa miehet ovat yliedustettuina joten sinuna pitäisim ihan sen suun kiinni ja menisin vaikka jonnekkin hali kurssille hakemaan rakkautta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä lääkkeissä tai jotain? Sä et oo yhtään mitään. Sut voi vaikka tappaa eikä ketään kiinnosta edes.

        Tuo viesti kyllä selkeästi kertoo, että kirjoittaja ei ole täysijärkinen.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo viesti kyllä selkeästi kertoo, että kirjoittaja ei ole täysijärkinen.

        Kyllä mä nimenomaan ihan täysissä järjissä tappaisin sut. Se on palvelus koko yheiskunnalle. Sä oot pelkkä taakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä nimenomaan ihan täysissä järjissä tappaisin sut. Se on palvelus koko yheiskunnalle. Sä oot pelkkä taakka.

        Et ole terve! Ymmärrä jo se!

        Dingdong!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Et ole terve! Ymmärrä jo se!

        Dingdong!

        Sä et ole ihminen ja sun tappaminen on sama ku tappais kanan


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Et ole terve! Ymmärrä jo se!

        Dingdong!

        Muistatsä ku täällä oli linkki kytille joskus vuonna miekka ja kirves? Toi on just sellainen sekoboltsi et oisin ollut itsekin kahden vaiheilla et ilmoitanko. Oon joskus funtsinut et moni väkivaltaa hautova taisi jäädä haaviin just ton linkin ansiosta jota ei sit enää ole.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistatsä ku täällä oli linkki kytille joskus vuonna miekka ja kirves? Toi on just sellainen sekoboltsi et oisin ollut itsekin kahden vaiheilla et ilmoitanko. Oon joskus funtsinut et moni väkivaltaa hautova taisi jäädä haaviin just ton linkin ansiosta jota ei sit enää ole.

        - Artsi

        En kyllä ny muista, valitettavasti.

        Ihan järkkyä tekstiä tuolta tyypiltä. Ei todellakaan käy kyllä täysillä rattailla.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En kyllä ny muista, valitettavasti.

        Ihan järkkyä tekstiä tuolta tyypiltä. Ei todellakaan käy kyllä täysillä rattailla.

        Soita heti poliisille. Sä oot hengenvaarassa


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En kyllä ny muista, valitettavasti.

        Ihan järkkyä tekstiä tuolta tyypiltä. Ei todellakaan käy kyllä täysillä rattailla.

        On ilmiselvä ince l.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ilmiselvä ince l.

        Ai jos rakastaa vaan omaa vaimoa?


    • Anonyymi

      Vanhojen akkojen päässä asuu viisaus,vanha sanonta.

      • Ja nehän ties sen.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ja nehän ties sen.

        Minkä ties? Että miehiä pitää herrotella tai tulee remmiä?


    • Anonyymi

      Ihan hirveetä kun maailma muuttuu ja minä en.

      Ennen sain olla kaiken keskiössä mielikuvitusmaailmassani. Nyt ei saa mennä kännissä töihin, kun joku wokettaa. Eikä työkavereita saa hiplata, vaikka olen kokkolan vetovoimaisin mies.

    • On se huolestuttavaa, että liikkuu ihmisiä vapaalla, joiden henkinen terveys on erittäin huonolla mallilla.

      Läheiset toivottavasti ohjaavat hoitoon. Tähän katraaseen kuuluu myös tämä vakiohahattelija, joka kävi myös äsken huutelemassa. Onneksi poistui samantien tuo viesti.

      • Anonyymi

        Sä ihan itse olet aiheuttanut sen että psykopaatit haluaa tappaa sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ihan itse olet aiheuttanut sen että psykopaatit haluaa tappaa sut

        Alkaa olla sillä rajalla, että jonkun pitäisi tarkastaa kirjoittajan terveydentilan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa olla sillä rajalla, että jonkun pitäisi tarkastaa kirjoittajan terveydentilan.

        Liikaa sananvapautta natsin makuun vai?


    • Anonyymi

      Nivalan HH myynti pelkkää väkivalta myyntiä huopa tuolin jalkojen alle jne vielä olisi pitänyt ostaa tölkin vuokraus mastot siltä
      Pakko myyjät

      • Anonyymi

        Edellinen kommentti on täyttä asiaa. Tuo logoämmä pilaa koko sivuston typeryyksillään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen kommentti on täyttä asiaa. Tuo logoämmä pilaa koko sivuston typeryyksillään.

        Käy peilin edessä.


    • Anonyymi

      Sä puhut asiaa niinku aina :) Noi jutskat on hemmetin monimutkaisii jos funtsitaan vaikka eri urheilulajei. Lia Thomas esim. on läpikäynyt sukupuolenvaihtoleikkauksen ja kilpailee sit gimmojen sarjoissa. Nopeimmatkin mimmit häviää 100-0 ku tää korsto hyppää veteen ja vetää altaan päästä päähän yhdellä kauhaisulla. Mä kyl oon nii feministi et mä näen täs ison ongelman :(

      - Artsi

      • Niin totta! Kyllähän se niin on, että vaikka kuinka mies vaihtaisi itsensä ulkomuodoltaan naiseksi, niin miehen kyvyt ja nopeudet jää. Ei ole ollenkaan reilua, että tuossa tilanteessa sitten kilpaillaan.

        Onpa todella kiva, kun saa jutella ihan järki-ihmisen kanssa (niinku Kittiekin) kun täällä näyttää loisivan nyt näitä vajakkeja.
        Ihana Artsi ❤ :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin totta! Kyllähän se niin on, että vaikka kuinka mies vaihtaisi itsensä ulkomuodoltaan naiseksi, niin miehen kyvyt ja nopeudet jää. Ei ole ollenkaan reilua, että tuossa tilanteessa sitten kilpaillaan.

        Onpa todella kiva, kun saa jutella ihan järki-ihmisen kanssa (niinku Kittiekin) kun täällä näyttää loisivan nyt näitä vajakkeja.
        Ihana Artsi ❤ :)

        Kiitti :) Tässä kundin posket ihan punehtuu ;) Mutsikin kyl muistaa aina sanoo et mä olen sellainen kultsipuppeli ;) Mut vakavasti, tosta hepusta ei kandee välittää. Näyttää vaan miten hemmetin kipee on päästään.


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti :) Tässä kundin posket ihan punehtuu ;) Mutsikin kyl muistaa aina sanoo et mä olen sellainen kultsipuppeli ;) Mut vakavasti, tosta hepusta ei kandee välittää. Näyttää vaan miten hemmetin kipee on päästään.

        No en mä siitä sillee välitä. Hämmästelen vain, miten sekaisin joku voikin olla.


    • Anonyymi

      OLet kerrankin rakas ystäväni oikeassa,kyllä ei ole olemassa kuin ainoastaan kaksi sukupuolta mies ja nainen sehän Jumalan lain vastaista olla mitään muuta tai jos sellainen laki hyväksytään jossa mies tai nainen voi pelkästään ilmoituksella vaihtaa sukupuolensa on Jumalan lain vastainen! pääministeri tai hallitus tai kansakunta joka tälläisen lain hyväksyy on tuomittu tuhoon ja kadotukseen.

      • No toivottavasti aina on mies ja nainen olemassa, mutta en ala kuitenkaan tuomitsemaan ihmisiä, jotka haluaa olla muuta sukupuolta kuin ovat.

        En nyt kuitenkaan tajua sitä, että pelkkä ilmoitus riittää, koska silloin sitä saatetaan vaihtaa mielen mukaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti aina on mies ja nainen olemassa, mutta en ala kuitenkaan tuomitsemaan ihmisiä, jotka haluaa olla muuta sukupuolta kuin ovat.

        En nyt kuitenkaan tajua sitä, että pelkkä ilmoitus riittää, koska silloin sitä saatetaan vaihtaa mielen mukaan.

        Kundit vaan ilmoittaa et ovat gimmoi ja ovet avautuu harrastustilojen pukuhuoneisiin. Tätä tapahtuu jo tuolla maailmalla.


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Kundit vaan ilmoittaa et ovat gimmoi ja ovet avautuu harrastustilojen pukuhuoneisiin. Tätä tapahtuu jo tuolla maailmalla.

        No mitä sitten? Onhan niitä paikkoja joissa kaikkia sukupuolia on alasti ja julkisesti.


      • artagnan kirjoitti:

        Kundit vaan ilmoittaa et ovat gimmoi ja ovet avautuu harrastustilojen pukuhuoneisiin. Tätä tapahtuu jo tuolla maailmalla.

        Oikeasti??

        Eihän tuo sovi seinillekkään!! :/


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten? Onhan niitä paikkoja joissa kaikkia sukupuolia on alasti ja julkisesti.

        Tuliko sulle yhtään mieleen, ettei välttämättä kaikki halua tuollaista??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuliko sulle yhtään mieleen, ettei välttämättä kaikki halua tuollaista??

        No toi tyyppi on niin hiton seko että tuskin lisääntyy. Ite en kummiskaan usko että kukaan täysillä valoilla käyvä päästää alaikäistä tyttöään pukuhuoneeseen jossa on näitä muijiks ittensä tuntevia jätkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toi tyyppi on niin hiton seko että tuskin lisääntyy. Ite en kummiskaan usko että kukaan täysillä valoilla käyvä päästää alaikäistä tyttöään pukuhuoneeseen jossa on näitä muijiks ittensä tuntevia jätkiä.

        En usko kyllä minäkään!

        Eikös niitä ole sellasia vessoja jo olemassa, ettei ole eritelty sukupuolta, näin muistaisin.

        Outoa, ku vaihdoin aikaa sitten tuon kuvakkeen tuollaiseen punaiseen, niin tuo vanha keltainen näkyy edelleen :[


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En usko kyllä minäkään!

        Eikös niitä ole sellasia vessoja jo olemassa, ettei ole eritelty sukupuolta, näin muistaisin.

        Outoa, ku vaihdoin aikaa sitten tuon kuvakkeen tuollaiseen punaiseen, niin tuo vanha keltainen näkyy edelleen :[

        Uusi näkyy ku klikkaa nikkiä, kumma homma!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi näkyy ku klikkaa nikkiä, kumma homma!

        Kyselin silloin aikanaan palautelomakkeella, että miksei tuo näy, mutta tuli vaan se vakiovastaus...

        Eipä ole korjaantunut.


      • Ei, ku meet hakemaan hoitoa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti aina on mies ja nainen olemassa, mutta en ala kuitenkaan tuomitsemaan ihmisiä, jotka haluaa olla muuta sukupuolta kuin ovat.

        En nyt kuitenkaan tajua sitä, että pelkkä ilmoitus riittää, koska silloin sitä saatetaan vaihtaa mielen mukaan.

        Yhtenä sairaalajaksolla tutustuin yhteen potilaaseen joka oli mies, joka halusi/oli nainen. Oli mukava ihminen, harmi kun myöhemmin facebookissa luin että oli kuollut, syytä en tiedä..

        Mutta siis tuolla sairaalassa sai käydä saunassa, mietin silloin mille puolelle hän menee? Miesten vai naisten saunavuorolle? No, meni yksin saunomaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Yhtenä sairaalajaksolla tutustuin yhteen potilaaseen joka oli mies, joka halusi/oli nainen. Oli mukava ihminen, harmi kun myöhemmin facebookissa luin että oli kuollut, syytä en tiedä..

        Mutta siis tuolla sairaalassa sai käydä saunassa, mietin silloin mille puolelle hän menee? Miesten vai naisten saunavuorolle? No, meni yksin saunomaan.

        Olipa surullista, että oli menehtynyt :(

        Varmasti ovat ihan mukavia ihmisiä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa surullista, että oli menehtynyt :(

        Varmasti ovat ihan mukavia ihmisiä :)

        Oli sellainen rempseä ja puhelias ihminen, tuli paljon juteltua/kaveerattua. Mutta kai hänellänö omat mielenterveys ongelmat, kun oli tuolla sairaalassa.

        Niin, oli ikävä kuulla facessa että oli kuollut.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti aina on mies ja nainen olemassa, mutta en ala kuitenkaan tuomitsemaan ihmisiä, jotka haluaa olla muuta sukupuolta kuin ovat.

        En nyt kuitenkaan tajua sitä, että pelkkä ilmoitus riittää, koska silloin sitä saatetaan vaihtaa mielen mukaan.

        Huom. Kysymys ei ole halusta en halua olla vastakkaista sukupuolta vaan koen olevani sitä. Yritin pitkään olla sitä sukupuolta johon synnyin, vaikka aina tiesin asian olevan toisin .
        Itkin joka ilta ja ahdisti
        Mieti jos yhtäkkiä itse heräisit miehenä joo aluksi varmaan oliskin kivaa, mutta kun nimi tuntuu väärältä ja kaikki normit johon sinut pakotettaisiin kuten armeija ja vaatetus ja vanhempien kommentit lapsista ja tyttöystävästä( tosin trans sukupuolisuus ja seksuaalisuus ei aina kulje käsikädessä) . Ajattele hetki kuinka sinulta odotetaan miehisiä rooleja ja sitten sinulle nauretaan kun haluat olla kaunis.
        Kukaan ei syrji heitä jotka haluaa muovi tissit ja perseen ja huulet, mutta kun saman kehon muokkaamisen ja nimen vaihdoksen tekee oikean sairauden nimissä niin se on väärin ja kaikilta jotenkin pois. Kukaan ei oo muuttamassa sun sukupuolta kuitenkaan ja sun ei tarvitse hyväksyä tai kenenkään muunkaan.
        Ps. Jos menen kuselle niin menen sinne ihan tekemään tarpeeni ei kiinnosta muut yhtään sen enempää kuin muitakaan ellei ole pervo.

        Jännä juttu 60- luvulla ihniset pelkäsivät samaa homoista jos se olis hyväksyttävää ja ei ne homot raiskaa sen enemmän kuin ihan tavalliset cic hetero miehet tai naiset.

        Mitä jos vaan annetaan ihmsten olla mitä ne on.
        Ja jumalaa turha sotkea tähän jos jumala on virheetön nii jän ei olisi tehnyt virhettä sukupuoli kokemukseni kanssa


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Yhtenä sairaalajaksolla tutustuin yhteen potilaaseen joka oli mies, joka halusi/oli nainen. Oli mukava ihminen, harmi kun myöhemmin facebookissa luin että oli kuollut, syytä en tiedä..

        Mutta siis tuolla sairaalassa sai käydä saunassa, mietin silloin mille puolelle hän menee? Miesten vai naisten saunavuorolle? No, meni yksin saunomaan.

        Missä normi sairaalassa saunassa käydään miesten ja naisten vuorolla saunassa? Taitaa lähin sellainen sairaala olla Vaasassa.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Missä normi sairaalassa saunassa käydään miesten ja naisten vuorolla saunassa? Taitaa lähin sellainen sairaala olla Vaasassa.

        Tampereella, mielenterveys puolella. Hyvä sauna ja toki miehillä ja naisilla oma vuoro. Ja hoitaja pukuhuoneen ulkopuolella käytävällä istumassa jos jollekin tulee joku hätä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Oli sellainen rempseä ja puhelias ihminen, tuli paljon juteltua/kaveerattua. Mutta kai hänellänö omat mielenterveys ongelmat, kun oli tuolla sairaalassa.

        Niin, oli ikävä kuulla facessa että oli kuollut.

        Okei...

        No, nyt hänellä on varmasti hyvä olla 🥀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Kysymys ei ole halusta en halua olla vastakkaista sukupuolta vaan koen olevani sitä. Yritin pitkään olla sitä sukupuolta johon synnyin, vaikka aina tiesin asian olevan toisin .
        Itkin joka ilta ja ahdisti
        Mieti jos yhtäkkiä itse heräisit miehenä joo aluksi varmaan oliskin kivaa, mutta kun nimi tuntuu väärältä ja kaikki normit johon sinut pakotettaisiin kuten armeija ja vaatetus ja vanhempien kommentit lapsista ja tyttöystävästä( tosin trans sukupuolisuus ja seksuaalisuus ei aina kulje käsikädessä) . Ajattele hetki kuinka sinulta odotetaan miehisiä rooleja ja sitten sinulle nauretaan kun haluat olla kaunis.
        Kukaan ei syrji heitä jotka haluaa muovi tissit ja perseen ja huulet, mutta kun saman kehon muokkaamisen ja nimen vaihdoksen tekee oikean sairauden nimissä niin se on väärin ja kaikilta jotenkin pois. Kukaan ei oo muuttamassa sun sukupuolta kuitenkaan ja sun ei tarvitse hyväksyä tai kenenkään muunkaan.
        Ps. Jos menen kuselle niin menen sinne ihan tekemään tarpeeni ei kiinnosta muut yhtään sen enempää kuin muitakaan ellei ole pervo.

        Jännä juttu 60- luvulla ihniset pelkäsivät samaa homoista jos se olis hyväksyttävää ja ei ne homot raiskaa sen enemmän kuin ihan tavalliset cic hetero miehet tai naiset.

        Mitä jos vaan annetaan ihmsten olla mitä ne on.
        Ja jumalaa turha sotkea tähän jos jumala on virheetön nii jän ei olisi tehnyt virhettä sukupuoli kokemukseni kanssa

        Joo, sori, kun tuli väärä sana tuohon juttuun.

        Toivottavasti saat elää sellaista elämää, jossa tunnet olevasi onnellinen.

        Tällä maapallolla on tilaa meille kaikille.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tampereella, mielenterveys puolella. Hyvä sauna ja toki miehillä ja naisilla oma vuoro. Ja hoitaja pukuhuoneen ulkopuolella käytävällä istumassa jos jollekin tulee joku hätä.

        Kiitos tiedosta. Olen miettinyt mitä tarkoittaa olla "rekattu". Nytpä sekin selvisi.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Olen miettinyt mitä tarkoittaa olla "rekattu". Nytpä sekin selvisi.

        Miten rekattu siihen liittyy??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...

        No, nyt hänellä on varmasti hyvä olla 🥀

        Toivottavasti ♥️


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Miten rekattu siihen liittyy??

        Älä tuosta Kittie piittaa. Ton tyypin yksi aivosolu yrittää tehdä töitä siinä onnistumatta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä tuosta Kittie piittaa. Ton tyypin yksi aivosolu yrittää tehdä töitä siinä onnistumatta.

        Ei taida pitää niistä joilla on mielenterveys ongelmia.? Typerää kritisoida ihmisiä sairauden takia.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joo, sori, kun tuli väärä sana tuohon juttuun.

        Toivottavasti saat elää sellaista elämää, jossa tunnet olevasi onnellinen.

        Tällä maapallolla on tilaa meille kaikille.

        No ei se ollut tarkoiettu sinulle tuo teksti lähinnä kaikille yleisesti, koska monet eivät ymmärrä tätä eikä tarvitsekkaan ymmärtää eikä edes hyväksyä.
        Olen tällä hetkellä onnellinen ja elämä sujuu ilman, että tarvitsee miettiä koko ajan muiden ihmisten kommentteja, koska lähimmät ihmiset ovat hyväksyneet.
        Ja tuohon translakiin pakko sanoa, että minusta sen juridisen sukupuolen voisi muuttaa vain diagnoosin kanssa , mutta ei ole järkeä että suomessa näitä diagnooseja tehdään vain helsingissä ja tampereella minusta pitäisi olla jokaisessa psykiatrisessa yksikössä mahdollisuus saada diagnoosi ja minusta olisi erittäin tärkeää arvioida ja poissulkea esim. Skitsofrenia tai muu syy. Itse kävin testit ja sain puhtaat paperit.
        Ja minusta alaikäisillä kokemuksen tulisi olla 10 vuoden kestävä ja hormooneja ei tulisi antaa alle 18- vuotiaille eikä sukupuolta muuttaa , mutta ehkä nimen voisi ja se että kouluissa otettaisiin enemmän huomioon lapsen toive .


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Miten rekattu siihen liittyy??

        Mietippä sitä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei taida pitää niistä joilla on mielenterveys ongelmia.? Typerää kritisoida ihmisiä sairauden takia.

        Puunaama kyseessä.

        Pistä sen jutut toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. Ei ole enemmän arvoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ollut tarkoiettu sinulle tuo teksti lähinnä kaikille yleisesti, koska monet eivät ymmärrä tätä eikä tarvitsekkaan ymmärtää eikä edes hyväksyä.
        Olen tällä hetkellä onnellinen ja elämä sujuu ilman, että tarvitsee miettiä koko ajan muiden ihmisten kommentteja, koska lähimmät ihmiset ovat hyväksyneet.
        Ja tuohon translakiin pakko sanoa, että minusta sen juridisen sukupuolen voisi muuttaa vain diagnoosin kanssa , mutta ei ole järkeä että suomessa näitä diagnooseja tehdään vain helsingissä ja tampereella minusta pitäisi olla jokaisessa psykiatrisessa yksikössä mahdollisuus saada diagnoosi ja minusta olisi erittäin tärkeää arvioida ja poissulkea esim. Skitsofrenia tai muu syy. Itse kävin testit ja sain puhtaat paperit.
        Ja minusta alaikäisillä kokemuksen tulisi olla 10 vuoden kestävä ja hormooneja ei tulisi antaa alle 18- vuotiaille eikä sukupuolta muuttaa , mutta ehkä nimen voisi ja se että kouluissa otettaisiin enemmän huomioon lapsen toive .

        Sulla on oikea asenne. Mitäpä sitä kukaan miettii, että mitä muut ajattelee. Tärkeintä on, että itse on sinut itsensä kanssa ja tämä pätee ihan kaikkiin ihmisiin.

        Tuosta toisesta asiastakin olen ihan samaa mieltä.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Mietippä sitä.

        Mietippä itse omaa käytöstäsi, sinun ilkeyksiä ei tänne kaivata!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Puunaama kyseessä.

        Pistä sen jutut toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. Ei ole enemmän arvoinen.

        Siltä vaikuttaa, turha tyyppi täällä..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa, turha tyyppi täällä..

        :)))))))))))))

        Nyt Kittie kirjoitit täyden totuuden! Tuli niin hyvin, että mua alkoi naurattamaan :)))))
        Kymmenen peukkua tuolle!


    • Nyt sinä montunkaivajapaskiainen lopetat tuon jatkuvan kirjoittelun!

      MINÄ EN USKO KOSKAAN, MITÄ SINÄ SANOT! TULIKO SELVÄKSI??

    • Tuleeko teille koskaan sellaista päivää, että kaikki nuo sotauutiset, hintojen korotukset ja kaikki muu tulee korvista ulos?
      Tarkoitan sitä, että miettii miksi tämä elämä onkin mennyt tällaiseksi?

      Tuntuu, että uutiset ovat suurimmaksi osaksi niin negatiivisia. On ollut tuo korona-aika, nyt sota. Suomessa ja monissa muissakin maissa se vaikuttaa niin moneen asiaan ihmisen elämässä. Tulee mietittyä, että mihin kaikki päättyykään..?


      Joskus toivoo, että kaikki olis vaan unta, ja heräis normaalin elämänmenoon.

      Mulla on varmaan uutis-ähky, kun tuli tämmösiä mieleen...

      • Anonyymi

        No mitä katot TV:tä? Ootko tyhmä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä katot TV:tä? Ootko tyhmä?

        Sinulla tässä on ongelmia, häirikkö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä katot TV:tä? Ootko tyhmä?

        Kirjoitinko, että telkusta?

        Ootko tyhmä?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Sinulla tässä on ongelmia, häirikkö!

        Vieläpä pahoja semmosia...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vieläpä pahoja semmosia...

        Tintu-Liinaa ei saa kiusata olen sen kanssa ollut samaa aikaa koulussa ja aina puolustin sitä!


      • Älä viitsi turhaan pientä päätäsi vaivata mihin tämä kaikki päättyy. Luulisi siellä päässä sen verran olevan, että tajuaisit ettei kuolemaa kukaan ole karkuun päässyt.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Älä viitsi turhaan pientä päätäsi vaivata mihin tämä kaikki päättyy. Luulisi siellä päässä sen verran olevan, että tajuaisit ettei kuolemaa kukaan ole karkuun päässyt.

        Luulis siellä sun päässäs sen verran olevan järkeä, ku rehennelly oot, että olisit tajunnut mitä tarkoitin.
        Ei näköjää...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Luulis siellä sun päässäs sen verran olevan järkeä, ku rehennelly oot, että olisit tajunnut mitä tarkoitin.
        Ei näköjää...

        Kukaan ei vaan kuuntele sun juttujia koska sä oot nainen


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Luulis siellä sun päässäs sen verran olevan järkeä, ku rehennelly oot, että olisit tajunnut mitä tarkoitin.
        Ei näköjää...

        Kun joskus tosiaan tarkoittaisit jotain, mutta kun kaikki kirjoittamasi on yhtä lätinää, kuin lehmä veteen paskoisi.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Kun joskus tosiaan tarkoittaisit jotain, mutta kun kaikki kirjoittamasi on yhtä lätinää, kuin lehmä veteen paskoisi.

        Tuolta se varmasti tuntuu, kun ei aivokapasiteetti riitä ymmärtämään :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuolta se varmasti tuntuu, kun ei aivokapasiteetti riitä ymmärtämään :))))

        Noihin Sinun juttuihisi ei kummoista kapasiteettia tarvitse. Noihin kyllä riittää, että älykkyysosamäärä on kengännumeron kanssa tasapeli.


      • Anonyymi

        Kuka on antanut tuolle logoämmälle oikeuden poistaa muitten juttuja. Tuo akkahan on henkisesti sairas, täysi kahjo. Ja ties, vaikka olisi fyysisestikin. Asuuko hoivakodissa. Vähän siltä vaikuttavat nuo akan jutut...


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Noihin Sinun juttuihisi ei kummoista kapasiteettia tarvitse. Noihin kyllä riittää, että älykkyysosamäärä on kengännumeron kanssa tasapeli.

        Ai, riittää vai?

        No kun sinä et ymmärtänyt, niin sittenhän sun älykkyysosamäärä on pienempi ku kengännumero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on antanut tuolle logoämmälle oikeuden poistaa muitten juttuja. Tuo akkahan on henkisesti sairas, täysi kahjo. Ja ties, vaikka olisi fyysisestikin. Asuuko hoivakodissa. Vähän siltä vaikuttavat nuo akan jutut...

        Et kai sä nyt mitenkään sekottanu omaa tilaas meikäläiseen?

        Kuulosti vähän siltä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, riittää vai?

        No kun sinä et ymmärtänyt, niin sittenhän sun älykkyysosamäärä on pienempi ku kengännumero.

        No Sinulla nyt ei ole toivoakaan päästä samaan lukuun painosi kanssa, vai mitä.


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        No Sinulla nyt ei ole toivoakaan päästä samaan lukuun painosi kanssa, vai mitä.

        Rivien välistä voi lukea, että osui ja upposi :))))


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        No Sinulla nyt ei ole toivoakaan päästä samaan lukuun painosi kanssa, vai mitä.

        Minkä takia tulet ketjuun lässyttämään jos ei jutut kiinnosta?? Menes vaan muualle! Ei sinua täällä kaivata Puupää!


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Kun joskus tosiaan tarkoittaisit jotain, mutta kun kaikki kirjoittamasi on yhtä lätinää, kuin lehmä veteen paskoisi.

        Mikäli Tinttu-Liinan jutut ovat samaa tasoa kuin lehmä veteen passkoisi, niin oletko tullut ajatelleeksi, mikä SINUN roolisi silloin tässä kuviossa mahtaa olla? Koska olet niin täysin nimittelyn ja solvaamisen lumoissa, niin minäpä kerron. Olet sen passkaläjän lähettyvillä suriseva mitättömyys. Eli et yhtään mikään.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mikäli Tinttu-Liinan jutut ovat samaa tasoa kuin lehmä veteen passkoisi, niin oletko tullut ajatelleeksi, mikä SINUN roolisi silloin tässä kuviossa mahtaa olla? Koska olet niin täysin nimittelyn ja solvaamisen lumoissa, niin minäpä kerron. Olet sen passkaläjän lähettyvillä suriseva mitättömyys. Eli et yhtään mikään.

        Heh, jätkä jäi toiseksi:D


      • Anonyymi

        Kas, kas, paskakärpänen uhkaa oikein puukolla:D


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mikäli Tinttu-Liinan jutut ovat samaa tasoa kuin lehmä veteen passkoisi, niin oletko tullut ajatelleeksi, mikä SINUN roolisi silloin tässä kuviossa mahtaa olla? Koska olet niin täysin nimittelyn ja solvaamisen lumoissa, niin minäpä kerron. Olet sen passkaläjän lähettyvillä suriseva mitättömyys. Eli et yhtään mikään.

        :)))

        Tuohon ei ole mitään lisättävää. Ei paremmin voisi sanoa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kas, paskakärpänen uhkaa oikein puukolla:D

        Tuosta voisi jo kakkakärpänenkin loukkaantua, ku verrataan tuohon sekopäähän.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta voisi jo kakkakärpänenkin loukkaantua, ku verrataan tuohon sekopäähän.

        Säälittävä mitättömyys se on, samaa sarjaa Halkokarin t0ll0n kanssa.


    • Anonyymi

      Silmien kautta luku.
      Viitasaari tyhjentää kaikki tiedot Viitasaari Pihtipudas sivukyt saadaan oman suvun kimppuun pakko mennä kun ei ole puhelin .uistio tietoja.
      Käsikäh.ä koulutus-

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe