Ikävä homma

Anonyymi-ap

Onko sinusta koskaan tuntunut että olisit joutunut raiskatuksi palstalla? Minusta on tuntunut sellaiselta. Siinähän raiskaatte, ei kiinnosta 😎. Mikäli täällä alat avautumaan niin mielenlaatusi täytyy olla sellainen että myös kestät sen kritiikin mikä sinuun kohdistetaan. Kuitenkin palaat ennen pitkää tsekkaamaan aloituksesi, vaikka olisit ensin päättänyt olla tsekkaamatta.

12

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menkää vihapalstalle riehumaan.

• Anonyymi

Anteeksi..minun syytä, ei enää mitään tännev

• Anonyymi

Joo minutkin raiskattu täällä molemmista päistä...

• Anonyymi

JUU! VIHAPALSTALLE KAIKKI PASKA! VIE VAAN MUKANAS PAHA MIELI IDIOOTTI TÄÄ ON RAKKAUDEN IKÄVÄ JOS ET ÄLYÄ

• Anonyymi

Ei. Olen masokisti ja narsisti. Nautin kaikesta minkä koen koskevan itseäni

• Anonyymi

Viime päivinä lukenu lähes kaikki kiinnostavat otsikot kun on näköjään kiinnostavaa sisältöä...

• Anonyymi

Mutta vastaan kyllä on! Siksi näitä luenkin vaikkei pitäisi.

• Ei, ei ole. Olen tiennyt minne pääni pistän ja tiennyt ennalta että "raiskaajat" kyllä hyökkäävät päälle. Mutta tuossa kielellisessä mielikuvassa on koko lapsuuteni ja nuoruuteni, lyö tai tule lyödyksi, niin siihen nähden tämä on heppoista höttöä. Ainakaan täällä ei ole mahdollisuutta kuolla.

• Anonyymi

Voinhan minä oman tarinani tänne kertoa. En minä oikeasti ole paha enkä ole edes vihainen. Se tapahtui baarissa, ennen pandemiaa. En ollut ikinä kokenut niin vahvaa tunnesidettä toiseen ihmiseen kuin häneen. Olin toisaalta turtuneessa tilassa eli vahvassa humalassa mutta toisaalta herkillä pääni sisällä. En vain osannut päästää irti jostakin. Sitten pakokauhu iski minuun ja tässä nyt olen. Täällä alkaa ihan huomaamattaan muuttua itsekin trolliprovoilijaksi kun kaikenlaisia juttuja tulee luettua. Mikä tuo hymiökin on olevinaan minkä pistin aloitukseeni :D? Se oli suunnattu ilkeilijöille. Aloitukseni otsikko oli mielestäni jotenkin moniselitteisen toimiva. - Sincerely yours, elämänne alullepanija ;).

• Anonyymi

Kyllähän sullekin täytyy olla joku rooli siinä raiskatuksi tulemisessa, kenties tunnisteet kohdillaan että näitä raiskaajia sitten löytyy? Esimerkiksi joku laittaa nimen ja laitat vastauksen siihen kysymyksellä onko kyseessä vaikka x luulen että kuitenkin harmitonta tämä täällä on vaikka sinut joku tunnistaakin ja jos tunnistikin niin hän ei uskalla myöntää käyneensä täällä kun hänen leimattaisiin seonneeksi joita me kaikki täällä ollaan. Tervetuloa kerhoon....tiedät varmaan kuka😉

• Anonyymi

Voiko kukaan olla näin sairas?

• Anonyymi

J
      0
      0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2306
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1323
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      852
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      45
      810
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      801
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      368
      731
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      692
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      653
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      59
      607
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      601
    Aihe