Vähän vaan erillä tapaa kuin yleensä ollaan. Et vain itse tajua sitä.
Olet kyllä itsekin sairas
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
Miten nii en tajua?
- Anonyymi
Et edes tiedä keiden kanssa kirjoittelet eikä kukaan tiedä kenelle höpötät. Olet väsyttävä ihminen. Toivottavasti lääkityksesi osuu joku päivä kohdalleen ja rauhoitut.
- Anonyymi
Et sinäkään tiedä kenelle kirjoittelet siinä ja kiitos samoin, olet myös erittäin väsyttävä ja rasittava ja lääkitys kuntoon sulle myös.
- Anonyymi
Eikä tuollasten saa tietääkään kenelle höpötän.
- Anonyymi
En mä nyt sairas ole että kävisin täällä kirjoittamassa ja riitelemässä ihmisten kanssa joiden ei halua olla tekemisissä. Ootte pimeitä.
- Anonyymi
Katkeran kuuloista.
- Anonyymi
Alan olla pohjalla
- Anonyymi
Mistä sinä sen tiedät kun et tunne minua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012130Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2961924Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441751Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1031663Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071607- 321321
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii241052