Ajattelin lähteä Gotlerille 60v. täällä hua hinissä...

Anonyymi-ap

Erotan kyllä lildot ja dildot toisistaan.

Aistinvaraisesta laadunvalvonnasta tuli nopeasti rutiinia. Kuvassa arvioidaan ensimmäisiä tuotantoon saatuja Gotlereita vuonna 1963.

https://www.atria.fi/globalassets/atria-historiikki/kuvagalleria/1960/5_gotler.jpg

'*'

32

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi peukaloinen tehdä pohjat, idioottimaisuudellaan...

      • Anonyymi

        Kuten aina, sopiva palautemäärä aiheuttaa paniikkihäiriön ja aloitusten otsikoista voi päätellä loput.


      • Anonyymi

        Taas on kuva kopioitu netistä, kuten joka kerta... annan koirille muonaa ja lähden kaupungille, syömään. Terkkuja... täällä ne rätisevät kiinalaiset pommit jo kovasti, koirat pelkäävät niitä, pitää antaa kunnollista ruokaa... terkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on kuva kopioitu netistä, kuten joka kerta... annan koirille muonaa ja lähden kaupungille, syömään. Terkkuja... täällä ne rätisevät kiinalaiset pommit jo kovasti, koirat pelkäävät niitä, pitää antaa kunnollista ruokaa... terkkuja.

        Miksi sinulla senssu... on tuo https://aijaa.com/9dpCqB kukkahattu... päässäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on kuva kopioitu netistä, kuten joka kerta... annan koirille muonaa ja lähden kaupungille, syömään. Terkkuja... täällä ne rätisevät kiinalaiset pommit jo kovasti, koirat pelkäävät niitä, pitää antaa kunnollista ruokaa... terkkuja.

        Torvi, tuohan on linkki Atrian sivulle, eikä mikään kuvaruutukuva. Sinulla on pohjat niissä kuvaruutukuvissa, kun olet postitellut tänne skannerilla kuvattuja ex-vaimosi vesilaskuja.
        Sinun kannattaa olla tarkkana kun puhut yksikkömuodossa "lähden". Olit sitäpaitsi lähdössä jo kolme tuntia sitten niin taisitkin käydä vaan pakastimella?
        Vanha viisaus palstalla menee "kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa"


      • Anonyymi

        Yksinoikeusvi++uilija panikoi... kun saa palautetta, kokien että hänellä on... varakkaana atleettina sana vapaa, ladata mitä sylki suuhun tuo... siis toisin sanoen turpaan tulee kunhan puskistaan uskaltautuu ihmisten ilmoille.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinoikeusvi uilija panikoi... kun saa palautetta, kokien että hänellä on... varakkaana atleettina sana vapaa, ladata mitä sylki suuhun tuo... siis toisin sanoen turpaan tulee kunhan puskistaan uskaltautuu ihmisten ilmoille.

        '*'

        Ei uskalla koskaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on kuva kopioitu netistä, kuten joka kerta... annan koirille muonaa ja lähden kaupungille, syömään. Terkkuja... täällä ne rätisevät kiinalaiset pommit jo kovasti, koirat pelkäävät niitä, pitää antaa kunnollista ruokaa... terkkuja.

        Majuri lentokapteenin suomen armeijan dopparit pelkäävät rätiseviä kiinalaisia ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majuri lentokapteenin suomen armeijan dopparit pelkäävät rätiseviä kiinalaisia ???

        Kaikki koirat pelkäävät, pauketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki koirat pelkäävät, pauketta.

        Punkerosaaren heikkohermoiset "dopparit" pelkäävät, ei muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punkerosaaren heikkohermoiset "dopparit" pelkäävät, ei muut.

        Niinkuin sanoin kaikki koirat pelkäävät pauketta, aivan kaikki... sinulla ei selvästikään ole kokemusta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin kaikki koirat pelkäävät pauketta, aivan kaikki... sinulla ei selvästikään ole kokemusta asiasta.

        Huomenta Numba.

        Pistetäänpä väittelyksi rakkaan iloksi.
        Väitän metsästystä harjoittavien ihmisten koirat eivät pelkää pauketta, muuten kyllä kaikki vähintäänkin arastelevat ja toiset pelkää henkensä edestä.

        Katsahdin läpi rakkaan oireilut, mutta en viitsi ottaa kantaa.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Numba.

        Pistetäänpä väittelyksi rakkaan iloksi.
        Väitän metsästystä harjoittavien ihmisten koirat eivät pelkää pauketta, muuten kyllä kaikki vähintäänkin arastelevat ja toiset pelkää henkensä edestä.

        Katsahdin läpi rakkaan oireilut, mutta en viitsi ottaa kantaa.

        '*'

        En ole harrastanut koirien kanssa metsästystä niin en tiedä, olettaisin kuitenkin niin olevan, mutta tiedän että vaikkapa netissä on kymmeniä paikkoja jossa vaaditaan uutena vuotena koirien omistajat kaikkien rakettien ja paukkujen kieltämisen, itsellä on hieman samansuuntaisia huomioita, viime vuoden vaihteessa täällä paukkui kovasti ja kummatkin koirat piti ottaa sisälle kun pelkäsivät kovasti, vanhempi nuorempaa enemmän...

        Luulenpa että kaikki koirat pelkäävät, mutta koulutuksella voidaan pelkoa rajoittaa, tai paremmin pienestä pitäen totuttaa koviin ääniin, väitänpä kuitenkin että uuden vuoden kaltainen ilotulitus saa kaikki koirat pelkäämään, minulla on kaverilla kaukaasian paimenkoira joka on todella iso, hyvin koulutettu, mutta pelkää kovasti paukkuja.

        Toki ei meidän tarvitse olla joka asiassa samaa mieltä, kunhan minä olen pääasiassa oikeassa, tai ainakin joskus, tai sitten en koskaan, väittelen ihan vain ilokseni, tietämättä mitään asiasta.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole harrastanut koirien kanssa metsästystä niin en tiedä, olettaisin kuitenkin niin olevan, mutta tiedän että vaikkapa netissä on kymmeniä paikkoja jossa vaaditaan uutena vuotena koirien omistajat kaikkien rakettien ja paukkujen kieltämisen, itsellä on hieman samansuuntaisia huomioita, viime vuoden vaihteessa täällä paukkui kovasti ja kummatkin koirat piti ottaa sisälle kun pelkäsivät kovasti, vanhempi nuorempaa enemmän...

        Luulenpa että kaikki koirat pelkäävät, mutta koulutuksella voidaan pelkoa rajoittaa, tai paremmin pienestä pitäen totuttaa koviin ääniin, väitänpä kuitenkin että uuden vuoden kaltainen ilotulitus saa kaikki koirat pelkäämään, minulla on kaverilla kaukaasian paimenkoira joka on todella iso, hyvin koulutettu, mutta pelkää kovasti paukkuja.

        Toki ei meidän tarvitse olla joka asiassa samaa mieltä, kunhan minä olen pääasiassa oikeassa, tai ainakin joskus, tai sitten en koskaan, väittelen ihan vain ilokseni, tietämättä mitään asiasta.
        By NumBall HHN 62v.

        Jepjep, kyllä asia taitaa olla kuten kirjoitit asiasta hieman enemmän.

        Ei me ollakaan keskenämme joka asiasta samaa mieltä, mutta täytyyhän minun hyväksyä että sinä olet pääasiassa oikeassa, koska olen joutunut lukemaan että asustelen sinun pääsi sisällä.
        Tosin epäselvää asunko vuokralla koska enhän minä sinun päätäsi voi omistaa.

        Toisaalta olen tullut tulokseen että palstalla vaikuttaa päättömiä henkilöitä koska varsin päätöntä menoa harjoittavat ... viittaan lausahdukseen päätön kana ja tuosta kanasta tuli mieleeni, että pääartistilla on hankittuna Thaimaan kalleimmat kanat.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jepjep, kyllä asia taitaa olla kuten kirjoitit asiasta hieman enemmän.

        Ei me ollakaan keskenämme joka asiasta samaa mieltä, mutta täytyyhän minun hyväksyä että sinä olet pääasiassa oikeassa, koska olen joutunut lukemaan että asustelen sinun pääsi sisällä.
        Tosin epäselvää asunko vuokralla koska enhän minä sinun päätäsi voi omistaa.

        Toisaalta olen tullut tulokseen että palstalla vaikuttaa päättömiä henkilöitä koska varsin päätöntä menoa harjoittavat ... viittaan lausahdukseen päätön kana ja tuosta kanasta tuli mieleeni, että pääartistilla on hankittuna Thaimaan kalleimmat kanat.

        '*'

        Siksi juuri käytin sanaa pääasiassa, koska meidän on turha kieltää tuota kun peukaloinen on kaikkien alojen erikoisasiantuntija, varsinkin päättömien kanojen, mitä enemmän sitä ärsyttää sen kauemmaksi sen menee siitä esittämästään varakas, viriili ja alfauros, kuvitelmastaan. Tuosta vuokrasta minulla kyllä on varaa elättää useita mielikuvitushahmoja, kunhan vaan annat minun nukkua kunnolla, näin vanhana tarvitsee päiväunet.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi juuri käytin sanaa pääasiassa, koska meidän on turha kieltää tuota kun peukaloinen on kaikkien alojen erikoisasiantuntija, varsinkin päättömien kanojen, mitä enemmän sitä ärsyttää sen kauemmaksi sen menee siitä esittämästään varakas, viriili ja alfauros, kuvitelmastaan. Tuosta vuokrasta minulla kyllä on varaa elättää useita mielikuvitushahmoja, kunhan vaan annat minun nukkua kunnolla, näin vanhana tarvitsee päiväunet.
        By NumBall HHN 62v.

        Huh helpotus, hyvä että ei vuokraa, koska sehän olisi tietänyt rahan menoa, näin hyvä, silloin tällöin korvalehden rapsutus lienee riittävän kun vain satun olemaan pelipaikalla kuten sanotaan näin meidän kesken.

        Alffat elää suomessa suomen aikaa, joten palaute saadaan myöhemmin.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh helpotus, hyvä että ei vuokraa, koska sehän olisi tietänyt rahan menoa, näin hyvä, silloin tällöin korvalehden rapsutus lienee riittävän kun vain satun olemaan pelipaikalla kuten sanotaan näin meidän kesken.

        Alffat elää suomessa suomen aikaa, joten palaute saadaan myöhemmin.

        '*'

        Ookkona huomannut että meille on hieman siunaantunut tuota huumorin tajua, peukaloista ei moisesta voi syyttää, mutta narsistit on täysin huumorin tajuttomia, varsinkin kun pilkka kohdistuu itseensä, vaan kokevat kaiken itseensä kohdistuviksi, vaikka ei heistä edes puhuttasiinkin.

        Luin jostain jutun että vantaan kaupunki on myynyt taloja, kaupungin tontilla, sijoittajille... taisi olla nettivantaalainen, jotka on tarkoitus laittaa kovanrahan asunnoiksi, myyntiä rajoittaa se että kun kyseessä on vuokratontti, ja saisi asunnon jos toisenkin myytyä ja maksettua pois tonttiosuuden kaupungille, kaupungilla on oikeus purkaa vuokrasopimus, sopimuskauden päätyttyä, mitä onkin ainakin hesassa käytetty, eli siirrä talosi pois, vantaalla on muutenkin ongelmia tonttien kanssa, koska siellä rakennetaan paljon ja tontit on kiven alla.

        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkona huomannut että meille on hieman siunaantunut tuota huumorin tajua, peukaloista ei moisesta voi syyttää, mutta narsistit on täysin huumorin tajuttomia, varsinkin kun pilkka kohdistuu itseensä, vaan kokevat kaiken itseensä kohdistuviksi, vaikka ei heistä edes puhuttasiinkin.

        Luin jostain jutun että vantaan kaupunki on myynyt taloja, kaupungin tontilla, sijoittajille... taisi olla nettivantaalainen, jotka on tarkoitus laittaa kovanrahan asunnoiksi, myyntiä rajoittaa se että kun kyseessä on vuokratontti, ja saisi asunnon jos toisenkin myytyä ja maksettua pois tonttiosuuden kaupungille, kaupungilla on oikeus purkaa vuokrasopimus, sopimuskauden päätyttyä, mitä onkin ainakin hesassa käytetty, eli siirrä talosi pois, vantaalla on muutenkin ongelmia tonttien kanssa, koska siellä rakennetaan paljon ja tontit on kiven alla.

        By NumBall HHN 62v.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole harrastanut koirien kanssa metsästystä niin en tiedä, olettaisin kuitenkin niin olevan, mutta tiedän että vaikkapa netissä on kymmeniä paikkoja jossa vaaditaan uutena vuotena koirien omistajat kaikkien rakettien ja paukkujen kieltämisen, itsellä on hieman samansuuntaisia huomioita, viime vuoden vaihteessa täällä paukkui kovasti ja kummatkin koirat piti ottaa sisälle kun pelkäsivät kovasti, vanhempi nuorempaa enemmän...

        Luulenpa että kaikki koirat pelkäävät, mutta koulutuksella voidaan pelkoa rajoittaa, tai paremmin pienestä pitäen totuttaa koviin ääniin, väitänpä kuitenkin että uuden vuoden kaltainen ilotulitus saa kaikki koirat pelkäämään, minulla on kaverilla kaukaasian paimenkoira joka on todella iso, hyvin koulutettu, mutta pelkää kovasti paukkuja.

        Toki ei meidän tarvitse olla joka asiassa samaa mieltä, kunhan minä olen pääasiassa oikeassa, tai ainakin joskus, tai sitten en koskaan, väittelen ihan vain ilokseni, tietämättä mitään asiasta.
        By NumBall HHN 62v.

        Meillä oli 2 beaglea, metsästyskoiria ja eivät välittäneet paukkeesta mitään. Alkoivat haukkumaan että missä ammutaan riistaa joten ei kaikki koirat pauketta pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla senssu... on tuo https://aijaa.com/9dpCqB kukkahattu... päässäsi?

        Kysy vielä miksi tuo omena leijuu, apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkona huomannut että meille on hieman siunaantunut tuota huumorin tajua, peukaloista ei moisesta voi syyttää, mutta narsistit on täysin huumorin tajuttomia, varsinkin kun pilkka kohdistuu itseensä, vaan kokevat kaiken itseensä kohdistuviksi, vaikka ei heistä edes puhuttasiinkin.

        Luin jostain jutun että vantaan kaupunki on myynyt taloja, kaupungin tontilla, sijoittajille... taisi olla nettivantaalainen, jotka on tarkoitus laittaa kovanrahan asunnoiksi, myyntiä rajoittaa se että kun kyseessä on vuokratontti, ja saisi asunnon jos toisenkin myytyä ja maksettua pois tonttiosuuden kaupungille, kaupungilla on oikeus purkaa vuokrasopimus, sopimuskauden päätyttyä, mitä onkin ainakin hesassa käytetty, eli siirrä talosi pois, vantaalla on muutenkin ongelmia tonttien kanssa, koska siellä rakennetaan paljon ja tontit on kiven alla.

        By NumBall HHN 62v.

        Olet vitsi jo sinänsä, niin siihen ei huumoria enempää tarvita. Mitähän sinä tiedät Vantaan tonteista? -Et mitään.

        Vantaalla on valtavasti tonttia tarjolla. Hinta on vaan kova ja sijainti / kaava ei anna kaikkeen aina mahdollisuutta. Vantaan on ennustettu menevän Helsingin ohi (ei hesa vaan Helsinki)
        kymmenen vuoden sisällä.

        2010

        PS: Hyvä ystäväni Pete, oli vuoden 2020 rakennusmestari Suomessa ja toiminut meidänkin kohteissa vastaavana. Olisiko noin 30 kerrostalon verran toiminut vastaavana mesuna. Suurin kohteensa oli yli 100 miljoonan euron projekti PK- seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vitsi jo sinänsä, niin siihen ei huumoria enempää tarvita. Mitähän sinä tiedät Vantaan tonteista? -Et mitään.

        Vantaalla on valtavasti tonttia tarjolla. Hinta on vaan kova ja sijainti / kaava ei anna kaikkeen aina mahdollisuutta. Vantaan on ennustettu menevän Helsingin ohi (ei hesa vaan Helsinki)
        kymmenen vuoden sisällä.

        2010

        PS: Hyvä ystäväni Pete, oli vuoden 2020 rakennusmestari Suomessa ja toiminut meidänkin kohteissa vastaavana. Olisiko noin 30 kerrostalon verran toiminut vastaavana mesuna. Suurin kohteensa oli yli 100 miljoonan euron projekti PK- seudulla.

        En tiedäkään, mutta luin jostain pari päivää sitten, että Vantaalla on ongelmia tonttien kanssa, jutussa oli kuva joku tikkurilan kirkoista, Vantaa ei ole myynyt tontteja juurikaan, jutussa haastateltiin jotain vanhempaa pariskuntaa, jotka olivat ostamassa huoneistoa, mutta talo oli vuokratontilla, jäi kaupat tekemättä, ostajan pitää ymmärtää mitä on ostamassa, vaikka maksaisi osansa tontista kauppaan liittyy suuria riskejä..

        Annan sinulle ilmaisen neuvon älä koskaan tee businestä kavereiden kanssa, ei ikinä...

        "Ostit siis talon vuokratontilla", no mielikuvitusta... Ei maksa mitään

        Ei minä en ole vitsi, mutta sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten aina, sopiva palautemäärä aiheuttaa paniikkihäiriön ja aloitusten otsikoista voi päätellä loput.

        Suomalaisen elämää täällä thaimaassa, maalla, vahdataan...
        Videon (17:27) kohdasta 6:25 alkaen poliisit asialla:
        https://www.youtube.com/watch?v=Ph9kE1Z2Nas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedäkään, mutta luin jostain pari päivää sitten, että Vantaalla on ongelmia tonttien kanssa, jutussa oli kuva joku tikkurilan kirkoista, Vantaa ei ole myynyt tontteja juurikaan, jutussa haastateltiin jotain vanhempaa pariskuntaa, jotka olivat ostamassa huoneistoa, mutta talo oli vuokratontilla, jäi kaupat tekemättä, ostajan pitää ymmärtää mitä on ostamassa, vaikka maksaisi osansa tontista kauppaan liittyy suuria riskejä..

        Annan sinulle ilmaisen neuvon älä koskaan tee businestä kavereiden kanssa, ei ikinä...

        "Ostit siis talon vuokratontilla", no mielikuvitusta... Ei maksa mitään

        Ei minä en ole vitsi, mutta sinä olet.

        Pasanen. Olet niin yksinkertainen henkilö että sorrut aina samaan. Kaivat jonkin yksittäistapauksen ja vedät siitä sitten mutkat suoriksi että se koskee kaikkea.
        Onnistut myös tekemään asian toisinpäin. Et usko virallisia tilastoja etkä suostu ottamaan todellista tietoa vastaan, vaan väität tietäväsi asiat paremmin vain olemalla ja luulemalla.

        Vuoden huimin väitteesi oli viime vuonna ettei naisella ole osuutta lapsen geeniperimään.
        Sitä on siellä "korkeakoulussa" jäänyt bilsan kirja hyllyyn. Toinen huima väitteesi on ettei pankkikortteja ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten aina, sopiva palautemäärä aiheuttaa paniikkihäiriön ja aloitusten otsikoista voi päätellä loput.

        Kovia ovat cocos bähkinät..
        Vai mitä CocoBall's ;-)

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Numba.

        Pistetäänpä väittelyksi rakkaan iloksi.
        Väitän metsästystä harjoittavien ihmisten koirat eivät pelkää pauketta, muuten kyllä kaikki vähintäänkin arastelevat ja toiset pelkää henkensä edestä.

        Katsahdin läpi rakkaan oireilut, mutta en viitsi ottaa kantaa.

        '*'

        Päivää Senssu.

        Pistetään vaan väittelyksi rakkaan iloksi.
        Ei tuo leijuva kärsimyshedelmä mikään omena ole.
        Cocos pähkinä tuo on, aivan varmasi, voin vakuuttaa.

        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen. Olet niin yksinkertainen henkilö että sorrut aina samaan. Kaivat jonkin yksittäistapauksen ja vedät siitä sitten mutkat suoriksi että se koskee kaikkea.
        Onnistut myös tekemään asian toisinpäin. Et usko virallisia tilastoja etkä suostu ottamaan todellista tietoa vastaan, vaan väität tietäväsi asiat paremmin vain olemalla ja luulemalla.

        Vuoden huimin väitteesi oli viime vuonna ettei naisella ole osuutta lapsen geeniperimään.
        Sitä on siellä "korkeakoulussa" jäänyt bilsan kirja hyllyyn. Toinen huima väitteesi on ettei pankkikortteja ole olemassa.

        Ei sinä väittelet en minä minä tiedän, totta helvetissa naisella on osuutta lapsen geeniperimään, mutta isäänsä nähden lapset on sisaria keskenään, äitiinsä nähden sisarpuolia, pankkikortteja ei ole ollut, moneen kymmeneen vuoteen, eikä ole edelleenkään, niitä eivät pankit operoi vaan entinen luottakunta, ja ne ovat kansainvälisiä maksukortteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivää Senssu.

        Pistetään vaan väittelyksi rakkaan iloksi.
        Ei tuo leijuva kärsimyshedelmä mikään omena ole.
        Cocos pähkinä tuo on, aivan varmasi, voin vakuuttaa.

        By NumBall HHN 62v.

        Siis tämä hedelmä
        https://aijaa.com/9dpCqB
        By Same


    • Anonyymi

      Hauskin puolituntinen on jaettu kuuteen lopun viisiminuuttiseen hetkeen.

    • Anonyymi

      Tunteisiin käy jauhottaminen.

    • Anonyymi

      Vieläks Numballa liha kankistuu?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe