Vieläkö sinne tekevät huivimatkoja, onko minkälainen reppureissu jos sinne joku nyt sattuisi menemään.
Neuvostoliitto
18
69
Vastaukset
- Anonyymi
Laita lappu Heimolan ilmoitustaululle asiasta
- Anonyymi
On kuulemma suljettu ja pysyvästi
- Anonyymi
Toiviomatkoja ovat tehneet entiseen paratiisiin mm sivuvaunullisilla moottoripyörillä.
- Anonyymi
Jarkkohan se on kommunisti
- Anonyymi
Minun rakkaat sukulaiset kävivät sielä myötäänsä , olivat todellisia votkaturistea ajelivat Ladoilla. Ihailivat tosijaan häpeilemättä neukkuja. Itse en tosin ollut kallellaan jenkkeihinkään niinkuin nämä nato intoilijat.
- Anonyymi
Mitä veikkaatte mikä on neuvostoliiton tulevaisuus hyökkäyssodan jälkeen ? Veikkaan että eipä ole kovin kummoinen, eipä nämä neuvostoliittolaiset ymmärrä muutenkaan mistään mitään, ahnehtivat vain vieraita valtioita itselleen.
- Anonyymi
Mummot on näitä ruusuhuivipäitä
- Anonyymi
Niinpä niin mummot lakasivat Lenigratin katuja luudilla.
- Anonyymi
Kuvaavat suomessa Uudessakaupungissa tehtyjä/ koottuja ladoja...mikä ihme se tuommoinen auto oikein on oli kysynyt
- Anonyymi
Belomorsk vileläkö matkoja?
- Anonyymi
Ei ole senjälkeen kun neukkula hajosi . . minua tympäs kun hajosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladalla.lalla,laa!Minä äänestän SKP:tä ja olen Suurtehokommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mi mitä miten se hajosi, EU koettaa tulla monen maan kanssa toimeen, en usko että tämä Euroopan-yhdyntä pysyy enää pitkään pystyssä.
- Anonyymi
Oliko Pyhäjärvellä paljon pioneerikerhotoimintaa? Itse pääsin vain seurakunnan kerhoon mutta sielläkin taisi olla pari pinskutyttöä kun muistelen mennyttä aikaa 70-luvulta. Taistolaisia täällä ei tainnut liiemmälti olla?
- Anonyymi
SKP on toiminut Pyhäjärvelläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SKP on toiminut Pyhäjärvelläkin.
Onhan SKP edelleenkin olemassa puoluerekisterissä
- Anonyymi
Kekkonen juotti neuvostojohtajat känniin ja teki omasta mielestään jonkinlaista bisnestä Suomen hyväksi, liekö ollut muu tarkoitus kekkosella kuin nähdä vastapeluri alasti saunassa. Aikansa kutakin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374062- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133502- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883215Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862875- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472549- 692523
- 972332