Oletkohan vain liian kokenut minulle?

Anonyymi-ap

Sinulle riittää pelkkä mielikuvitus. Olet jo nähnyt kaiken. En minä pysty tarjoamaan sinulle mitään uutta.

14

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kokenut kaikenlaista. Mutta intohimoista hullua rakastumista en ole kokenut muiden kuin hänen O:n kanssa. Ihmeellinen tunne, yksi katse riitti pyöräyttämään sisuskalut ympäri.

      • Anonyymi

        Spermat tulvi housuun jo pelkästä katseesta. Koettu on!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177140221

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hahhahah! Vitsiä pukkaa joo joo..🤣

      • Anonyymi

        Ei ole vitsi 😢 hurts.


      • Anonyymi

        Sulla nyt ainaki tuntuu edelleenkin tuo mielikuvitus toimivan, jokaisesta miehen provosta löydät ihmeellisiä sfäärejä. Varmaan kuvittelet edelleen yksin ja syrjäytyneenä häntä joksikin toiseksi ja kukaan ei jaksa leikkiä ymmärtävänsä


    • Anonyymi

      Anna hänen tarjota sinulle. Eihän kaikkea voi nähdä.

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Kokenut olen ja mielikuvituskin on erittäin hyvä. Mutta uutta ja yllättävää odotellessa.

    • Anonyymi

      Kuumaa seksiä voisit tarjota. Oot niin kuuma et vihlasee koko kropasta ku mietinkin.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Jokainen on omanlaisensa.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kysymys viesti! toisen ihmisen kokemus, saattaa toisesta tuntua joskus rasittavalta tai ettei ole riitä toiselle. kysymys on kuitenkin päinvastoin, ihminen oppii tietämään miten asiat hoidetaan ja miten toista kohdellaan. Kokemus on sitä että on opittu kantapään kautta asioita ja opittu välttämään hankalia ihmissuhteita. Jokaisessa suhteessa toimitaan omien mielikuvituksien ja tapojen lailla. Joku pari tykkää herätä sunnuntaisin klo 07.00. Joku pari katsoo sunnuntai aamun olevan loistavaa aikaa kasvojumpalle ja suhteen läheisempien tunteiden osoittamiseen. Jokaiselle parille syntyy omanlaiset tavat toimia, rakkauskin on joskus hyvin hektistä ja joskus se voi olla tyyntä ja kuin taka-alalla. Ihmiseltä ei lopu mielikuvitus koskaan jos on rakastunut, silloin kun rakkaus on hiipunut, hiipuu mielikuvituskin, koska se vaatii vireän ja hyvän mielen toimiakseen. Jokaisella ihmisellä on jotain tarjottavaa toiselle, onko se hyvänmielen tuova hymy vai luonteenpiirre jota kovasti arvostaa. Ja jokainen suhde on ainutlaatuinen, ei kukaan kaipaa vanhaa ja kenties epäonnistunutta suhdetta, vaan uuden ja entistä rakkaamman ja yhteistyökykyisemmän.
      https://youtu.be/f-GMYDoTfI0

    • Anonyymi

      Et ole mies. Haluan sinut kyllä elämääni toissavuodelta ja siksi huutelen.

    • Anonyymi

      Ihan turhuutta olen nähnyt. Sinä toisit pelkkänä sinuna uutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4756
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3394
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2826
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2508
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2286
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2276
    Aihe