Minulla on viime keväänä ostettu Skoda Rapid Spaceback 1,2 TSI Elegance vm 2015. Autosta löytyy kyllä etusumuvalot, jotka toimivat myös kääntymisvaloina, mutta vielä en ole saanut päähäni, että miten takasumuvalo toimii autossani, vai onko sitä lainkaan? Valokatkaisijassa kylläkin on molempien sumuvalojen symbolit, ja etusumuvalot menevät päälle kytkimen lähivaloasennossa katkaisijasta vetäisemällä, mutta katkaisija ei mielestäni liiku siitä enään mihinkään suuntaan. Takapuskurissa on molemmin puolin punaiset viirut, mutta ne on minun mielestä pelkät heijastimet, eikä niissä ole valoa kummassakaan. Joten takasumuvalon täytyy olla takaumpioiden yhteydessä, jos se yleensä autossani on. Tietääkö joku?
Onko Rapid Spacebackissa takasumuvaloa lainkaan?
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sanoo aiheesta maailman vähiten luettu kirja?
- Anonyymi
Kantsii tosiaanki vilkasta sitä vähiten luettua "kirjaa"
Tai anna kaverin lukea se ääneen nii saat vain kuunnella, ei tarvi tosiaan lukea ! - Anonyymi
Siinä "Skodan saavutukset" kirjassa lukee ettei näissä ole takasumuvaloa koska Neuvostoliitossa ei saa ajaa valot päällä koska NATO näkisi teiden sijainnit liian hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä "Skodan saavutukset" kirjassa lukee ettei näissä ole takasumuvaloa koska Neuvostoliitossa ei saa ajaa valot päällä koska NATO näkisi teiden sijainnit liian hyvin.
Onko noin? Et sä ainakaan tyhmä ja lapsi ole?
- Anonyymi
Ne on humuvalot muttei niitä ole Suomessa kytketty kun täällä ei saa ajaa votkupäissään.
- Anonyymi
Ihana lapsi ja näin aikaisin aamulla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650