Onko Rapid Spacebackissa takasumuvaloa lainkaan?

Anonyymi-ap

Minulla on viime keväänä ostettu Skoda Rapid Spaceback 1,2 TSI Elegance vm 2015. Autosta löytyy kyllä etusumuvalot, jotka toimivat myös kääntymisvaloina, mutta vielä en ole saanut päähäni, että miten takasumuvalo toimii autossani, vai onko sitä lainkaan? Valokatkaisijassa kylläkin on molempien sumuvalojen symbolit, ja etusumuvalot menevät päälle kytkimen lähivaloasennossa katkaisijasta vetäisemällä, mutta katkaisija ei mielestäni liiku siitä enään mihinkään suuntaan. Takapuskurissa on molemmin puolin punaiset viirut, mutta ne on minun mielestä pelkät heijastimet, eikä niissä ole valoa kummassakaan. Joten takasumuvalon täytyy olla takaumpioiden yhteydessä, jos se yleensä autossani on. Tietääkö joku?

6

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sanoo aiheesta maailman vähiten luettu kirja?

• Anonyymi

Kantsii tosiaanki vilkasta sitä vähiten luettua "kirjaa"
        Tai anna kaverin lukea se ääneen nii saat vain kuunnella, ei tarvi tosiaan lukea !

• Anonyymi

Siinä "Skodan saavutukset" kirjassa lukee ettei näissä ole takasumuvaloa koska Neuvostoliitossa ei saa ajaa valot päällä koska NATO näkisi teiden sijainnit liian hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä "Skodan saavutukset" kirjassa lukee ettei näissä ole takasumuvaloa koska Neuvostoliitossa ei saa ajaa valot päällä koska NATO näkisi teiden sijainnit liian hyvin.

Onko noin? Et sä ainakaan tyhmä ja lapsi ole?

• Anonyymi

Ne on humuvalot muttei niitä ole Suomessa kytketty kun täällä ei saa ajaa votkupäissään.

• Anonyymi

Ihana lapsi ja näin aikaisin aamulla,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1551
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1172
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      938
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      818
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe