Moi kaikki! Olen keksinyt todella hyviä vinkkejä säästää arjen kuluissa! Tässä muutama winkki twinkki. Vrs-modea ei aina tarvitse olla päällä! Joskus riittä ihan comrad-mode! Annetaan muillekkin tilaisuus joskus ohittaa! Aina ei tarvitse lähteä sporttisesti valoista! Joskus riittää kevyt nypäisy! Säästyy renkaita ja jäykkä taka-akseli! Esilämmitys Sinoil-padalla! Toimii paremmin kuin esim. Skodan webasto~Skodasto!
Lisäää vinkkejä saa laittaa!
Terveisin! Vladimir!
Säästövinkit!
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas yksinäinen päivä alkaa ahdistaa Toyotan omapoikaa ja aivopierut paukkuu.
Mene vaikka jonnekin kirkon iltamiin tai vastaaviin rientoihin ja voit löytää itsellesi uuden suunnan.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714061W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sporttista lähtöä ei tarvitse pelätä, se ei lähde sporttisesti. Korkeintaan vanhasta mankasta pihisevä V8-"ulina" puuttuu ja säästää olemattoman määrän sähköä ja siten polttoainetta.
Jos muinaista lyijyakkua ei jaksa huoltaa yhtenään sen kapasiteetti laskee. Tätä voi helpottaa lämmittämällä sitä pari tuntia toholla ennen lähtöä niin se ottaa paremmin latausta vastaan. Samalla voi lämmittää moottoria niin se on kevyempi veivata käyntiin. - Anonyymi
Vlad RS Škoda sanoo put put put putput putput putput putin ja pamahtaa käyntiin kuin palmun alta.
- Anonyymi
VRS modena ei tarvita kuin muita Škodia haastettaessa. Länsiautoilijoilta ei kiinnosta kiihdyttelyt Škodien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347