Moi kaikki! Olen keksinyt todella hyviä vinkkejä säästää arjen kuluissa! Tässä muutama winkki twinkki. Vrs-modea ei aina tarvitse olla päällä! Joskus riittä ihan comrad-mode! Annetaan muillekkin tilaisuus joskus ohittaa! Aina ei tarvitse lähteä sporttisesti valoista! Joskus riittää kevyt nypäisy! Säästyy renkaita ja jäykkä taka-akseli! Esilämmitys Sinoil-padalla! Toimii paremmin kuin esim. Skodan webasto~Skodasto!
Lisäää vinkkejä saa laittaa!
Terveisin! Vladimir!
Säästövinkit!
5
253
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas yksinäinen päivä alkaa ahdistaa Toyotan omapoikaa ja aivopierut paukkuu.
Mene vaikka jonnekin kirkon iltamiin tai vastaaviin rientoihin ja voit löytää itsellesi uuden suunnan.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714061W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sporttista lähtöä ei tarvitse pelätä, se ei lähde sporttisesti. Korkeintaan vanhasta mankasta pihisevä V8-"ulina" puuttuu ja säästää olemattoman määrän sähköä ja siten polttoainetta.
Jos muinaista lyijyakkua ei jaksa huoltaa yhtenään sen kapasiteetti laskee. Tätä voi helpottaa lämmittämällä sitä pari tuntia toholla ennen lähtöä niin se ottaa paremmin latausta vastaan. Samalla voi lämmittää moottoria niin se on kevyempi veivata käyntiin. - Anonyymi
Vlad RS Škoda sanoo put put put putput putput putput putin ja pamahtaa käyntiin kuin palmun alta.
- Anonyymi
VRS modena ei tarvita kuin muita Škodia haastettaessa. Länsiautoilijoilta ei kiinnosta kiihdyttelyt Škodien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460