Kuka ajattelee toisista "hirvityksenkauhistus"?

Anonyymi-ap

"Kun tarkkailet pahaa-aavistamattomana ihmisiä ja joku hirvityksenkauhistus luulee, että yrität pelata sen kanssa silmäpeliä "


Onko tää jonkun mielestä jotenkin hauska? Mua herkkänä ihmisenä ei ainakaan naurata tällainen. Ensinäkään en ajattele muita ihmisiä hirvityksenkauhistuksena, etenkään ulkonäön perusteella.

26

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sellainen joka kysyy vanhemmilta mieskavereiltaan "olik toi sun ämmäs?"

    • Anonyymi

      Varmaan sellainen joka rakastaa itseään niin paljon ja hän on niin arvokas. Ja ajattelee kuinka joku hänen mielestään "hirvityksenkauhistus" kehtaa edes kuvitella mitään.

      • Anonyymi

        Sellainen ihminen joka pitää itseään arvokkaana ja rakastaa itseään terveellä tavalla, pitää myös muita arvossa. Jos sanoo toista hirveäksi, niin ajattelee myös itse itsestään näin.

        Ihmeellisen tärkeää ulkonäkö joillekin.
        Työyhteisöjä on erilaisia ja kaikkien ei tarvitse sopia kaikkiin yhteisöihin.

        Tytöt, eipäs riidellä.
        T. Äiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ihminen joka pitää itseään arvokkaana ja rakastaa itseään terveellä tavalla, pitää myös muita arvossa. Jos sanoo toista hirveäksi, niin ajattelee myös itse itsestään näin.

        Ihmeellisen tärkeää ulkonäkö joillekin.
        Työyhteisöjä on erilaisia ja kaikkien ei tarvitse sopia kaikkiin yhteisöihin.

        Tytöt, eipäs riidellä.
        T. Äiti

        Työyhteisöstäkö tässä puhutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työyhteisöstäkö tässä puhutaan?

        Se kommentti on tarkoitettu myöhempien keskustelujen kommentiksi.


    • Anonyymi

      Ainakin ekana tulee mieleen että tällainen ihminen pitää itseään jotenkin ylivertaisena muihin verrattuna jos ajattelee joitakin ihmisiä hirvityksenkauhistuksina.
      Tällainen myös usein kehuu itseään somessa eikä tule isoissa työorganisaatiossa hyvin toimeen

      • Anonyymi

        No, hyvä, että sinä tulet toimeen. Tulet varmasti niin hyvin toimeen itse siellä, ettei tarvitse palkkaa maksaa ollenkaan:) Sinulle siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hyvä, että sinä tulet toimeen. Tulet varmasti niin hyvin toimeen itse siellä, ettei tarvitse palkkaa maksaa ollenkaan:) Sinulle siis.

        Okei. Sen verran tulen toimeen kuitenkin että ihan palkkaakin maksetaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Sen verran tulen toimeen kuitenkin että ihan palkkaakin maksetaan 😊

        Eli et tule tarpeeksi hyvin juttuun työpaikalla etkä sovi työyhteisöön kun palkkaakin maksetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tule tarpeeksi hyvin juttuun työpaikalla etkä sovi työyhteisöön kun palkkaakin maksetaan?

        Pidän työyhteisöstäni ja palkka on kohtuullinen jolla saan tehtyä kivoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän työyhteisöstäni ja palkka on kohtuullinen jolla saan tehtyä kivoja juttuja.

        No silloinhan sinulle ei pidä maksaa palkkaa laisinkaan kun pidät niin paljon työyhteisöstä. Palkaksi riittänee siis pelkkä työn ilo:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän työyhteisöstäni ja palkka on kohtuullinen jolla saan tehtyä kivoja juttuja.

        Sitäpaitsi sellainen, joka pitää työstänsä ei sovi työyhteisöön sillä muut työyhteisön jäsenet eivät pidä työstänsä joten et sovi joukkoon millään tapaa. Poikkeat liikaa työkavereistasi. Olet siis poikkeava.

        Lisäksi jos Suomessa pitää työstänsä niin se on epäilyttävää ja hämärää. Sellaisesta työntekijästä pitää päästä nopeasti eroon (!).

        Koska sinut saadaan helposti töihin sen takia, että pidät työstäsi niin sinulle ei pidä maksaa palkkaa laisinkaan. Olethan helppoheikki ja halpa kuin mikä? Pelkkä ilo on siis sinullle riittävä kannustin tulla töihin. Sillä sitten voit maksaa laskusi ja ”ostella” kivoja asioita, siis sillä abstraktilla ilon tunteella.

        Muille voidaan maksaa palkkaa, koska raha on heille kannustin tulla töihin. Sinulle näyttää olevan pelkkä ilo joten sinulle ei tarvitse maksaa mitään:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloinhan sinulle ei pidä maksaa palkkaa laisinkaan kun pidät niin paljon työyhteisöstä. Palkaksi riittänee siis pelkkä työn ilo:)

        Ei sovi työyhteisöön=

        - muut ei viihdy töissä, sinä viihdyt
        - muut ei tee työtehtäviään, sinä teet ja teet myös muidenkin työtehtävät
        - muille maksetaan palkkaa (siitä ettei tee mitään) ja sinulle ei makseta palkkaa (siitä, että teet kaiken)

        = et siis sovi työyhteisöön, et ole samanlainen kuin muut työkaverisi


    • Anonyymi

      Ihan vaan pohdintaa kehenkään yksittäiseen kohdistamatta että kuka ajattelee muista ihmisistä noin. Pitävät itseään jotenkin parempina muihin verrattuna.
      Kaikki ei kaikkia kiinnosta mutta tuollainen sisäinen ajattelumaailma itseään kiinnostamattomista henkilöistä että ovat jotenkin "hirvityksenkauhistuksia" 😔

      • Anonyymi

        Minkälainen ihminen maalittaa muita ja ottaa silmätikukseen jonkun yksittäisen ihmisen ja osoittelee häntä sormella etenkin jos tämä jatkuu vuodesta toiseen ja vuosikymmenestä toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ihminen maalittaa muita ja ottaa silmätikukseen jonkun yksittäisen ihmisen ja osoittelee häntä sormella etenkin jos tämä jatkuu vuodesta toiseen ja vuosikymmenestä toiseen?

        Mitä tällä tarkoitetaan? Mistä tiedät, että asiat liittyvät juuri sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ihminen maalittaa muita ja ottaa silmätikukseen jonkun yksittäisen ihmisen ja osoittelee häntä sormella etenkin jos tämä jatkuu vuodesta toiseen ja vuosikymmenestä toiseen?

        mistä puhut?
        en ole maalittanut ketään. Pohdin vain kuka pitää tuollaista "hirvityksenkauhistuksena" hauskana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tällä tarkoitetaan? Mistä tiedät, että asiat liittyvät juuri sinuun?

        Kirjoitinko minä niin, että asiat liittyvät minuun? En kirjoittanut, mutta ”kappas” se tulikin sinulle ensimmäisenä mieleen, miksiköhän?

        Miksi ne muuten minuun liittyisivät? Itse en keksi yhtään ainoatakaan syytä, keksitkö sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitinko minä niin, että asiat liittyvät minuun? En kirjoittanut, mutta ”kappas” se tulikin sinulle ensimmäisenä mieleen, miksiköhän?

        Miksi ne muuten minuun liittyisivät? Itse en keksi yhtään ainoatakaan syytä, keksitkö sinä?

        En, en ole koskaan haukkunut ketään hirveäksi katsella.


    • Anonyymi

      Täh en tajua mitään koko viestiketjusta.

      • Anonyymi

        En kyllä. Minäkääm, ihan ufo koko juttu👾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä. Minäkääm, ihan ufo koko juttu👾

        pointti oli tosiaan kuka tuollaista pitää hauskana. Mun mielestä tuo on surullista jos jonkun mielenmaisema on sellainen et ajattelee toisista hirvityksenkauhistuksina jos ei itse ole kiinnostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pointti oli tosiaan kuka tuollaista pitää hauskana. Mun mielestä tuo on surullista jos jonkun mielenmaisema on sellainen et ajattelee toisista hirvityksenkauhistuksina jos ei itse ole kiinnostunut

        Kieltämättä ketjun aloitus outo? Se mitä jokainen ajattelee, niin on ihan oma asia, koska mielipiteitä jokaisella riittää. Jos et kestä kritiikkiä, niin pysy neljän seinän sisällä ja välttele ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä ketjun aloitus outo? Se mitä jokainen ajattelee, niin on ihan oma asia, koska mielipiteitä jokaisella riittää. Jos et kestä kritiikkiä, niin pysy neljän seinän sisällä ja välttele ihmisiä!

        silti on kamala ajatella miten joku voi ajatella noin toisista vaikka ei sanoisi sitä edes ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        silti on kamala ajatella miten joku voi ajatella noin toisista vaikka ei sanoisi sitä edes ääneen.

        No voi voi sentään.


    • Anonyymi

      Hirvityksenkauhistuksia on kuin onkin olemassa. Kyseinen lajinsa edustaja tosin voi olla ulkosesti hyvinkin erinäköinen. Käytös oikeuttaa saamaan ton tittelin. Ja voi sillä lajiyksilöllä pippelikin olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe