Haaveilen et saisin sut viel naine joskus takasin

Anonyymi-ap

Mahdotontahan se on ehkä mut minkäs teet kun tunteet vetää luoksesi aina uudestaa 💕🍀Nauraisit jos tietäsit

39

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuu takas rakas 💕

      • Anonyymi

        Tulen tulen rakas


    • Anonyymi

      En usko et se nainen on täällä. A) vastaus tuli liian nopeasti ollakseen edes naiselta todnäkösesti trollilta. B) kommenttiosio alkoi elämää jo omaa elämäänsä kun kolmas taho liittyi keskusteluun eli toinen mies tai yksi ja sama miestrolli. C) Jos oikea nainen laittaisi jotain joka liittyy yhdessä koettuihin hetkiin jos hän muistaa niin sitten uskon että hän on täällä käynyt. D) Neliapila liittyy yhteen kaukaiseen yhteiseen hetkeen/muistoon. E) Tää on mahdotonta....

      • Anonyymi

        Kerro ny vaikka itse niistä hetkistä päätrolli lämpimiksesi oliko skimbailua tahkolla vai mitä?


    • Anonyymi

      Sama jätä kirjoittaa itse itselleen, koska trollaa. Älkää uskoko näitä kirjoituksia, älkää omiko!

      • Anonyymi

        Oli kyl ihhka aito kaipausviesti mut iha sama se nainen kait haukkuu täälä muuteki mut pystyyn


      • Anonyymi

        Kyllä se menee niin päin, että kyseinen mies kirjoittaa itse itselleen yleensä naisena esiintyen eikä tosin päin, koita nyt hyväksyä että sun hetki meni jo kun ohjailit muita valetarinoolkasu mennen tullen ja mitä se sitäpaitsi sulta on pois jos joku nainen haluaa tämän kirjoituksen na omia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se menee niin päin, että kyseinen mies kirjoittaa itse itselleen yleensä naisena esiintyen eikä tosin päin, koita nyt hyväksyä että sun hetki meni jo kun ohjailit muita valetarinoolkasu mennen tullen ja mitä se sitäpaitsi sulta on pois jos joku nainen haluaa tämän kirjoituksen na omia?

        Hätääntynyttä menoa tättähäärällä, iltaisin tämä maalittajan virsi yltyy ja yötä myöten jatkuu hohhoijaa /part 2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se menee niin päin, että kyseinen mies kirjoittaa itse itselleen yleensä naisena esiintyen eikä tosin päin, koita nyt hyväksyä että sun hetki meni jo kun ohjailit muita valetarinoolkasu mennen tullen ja mitä se sitäpaitsi sulta on pois jos joku nainen haluaa tämän kirjoituksen na omia?

        Onko porvoon parooni


    • Anonyymi

      Onko hän ollut sinun?

      • Anonyymi

        Joskus vuosia vuosia sitten mutta eihän ketään voi kuitenkaan omistaa mutta toiselle voi omistautua 💕🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vuosia vuosia sitten mutta eihän ketään voi kuitenkaan omistaa mutta toiselle voi omistautua 💕🍀

        Tuu takas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu takas.

        Laita viestiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä..

        En laita palstaviestien perusteella kellekkään viestiä ja tule nolatuksi. 💕🍀 Nice try!


    • Anonyymi

      Ja Sinä mies tulisit tänne takaisin♥️

    • Anonyymi

      Tuu tänne meidän kaupungille pyörii. Oon tutun kanssa liikentees.

    • Anonyymi

      Mihin sä hänet hukkasit?

    • Anonyymi

      Jos haluat naiselta viestiä, täytyisi naisen ensin tunnistaa itsensä. Edes jotkut tarkemmat tuntomerkit olisivat tarpeen. Neliapila ei riitä.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Itsekkin olen etsinyt neliaploita jonkun kanssa. Ja oletettavasti muutama muukin tässä maassa on niitä joskus etsiskellyt.


      • Anonyymi

        Näin hänet naisen ohimennen maanantai-iltapäivänä erään kaupan läheisyydessä, noin neljän aikoihin. Oli erittäin liukastakin. Katsoin häntä kun hän tuli vastaan niin teki mieli sanoa edes moi mutta hän näpräsi puhelintaan. Siinä on tunniste, enempää en halua tälle seko sivustolle laittaa.💕🍀


    • Anonyymi

      Palstallako aloittaja ajatteli kadottamansa naisen kanssa elää?

      Huono idea.

      • Anonyymi

        Ihan oikeassa elämässä haluisin olla hänen kanssaan, tehdä kaikkea mahdollista yhdessä, asua yhdessä, mennä kihloihin, tehdä lapsi, tehdä hänestä vaimoni, tehdä hänet onnelliseksi. Olla hänelle tuki ja turva, olla läsnä ja uskollinen sekä omistautua vain hänelle 💕🍀Kyllä minä rakastan häntä 🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeassa elämässä haluisin olla hänen kanssaan, tehdä kaikkea mahdollista yhdessä, asua yhdessä, mennä kihloihin, tehdä lapsi, tehdä hänestä vaimoni, tehdä hänet onnelliseksi. Olla hänelle tuki ja turva, olla läsnä ja uskollinen sekä omistautua vain hänelle 💕🍀Kyllä minä rakastan häntä 🖤

        No nii

        Nyt on oikeeta puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii

        Nyt on oikeeta puhetta

        Narskun puhetta. Ei kannata mennä lankaan. Yleensä tunnistaa hunajasta ja kaunoisita sanoista mitä nainen haluaa kuulla. Juuri kaiken sen mitä se nainen haluaa kuulla. Ehkä hieman lahjojakin jos nainen häntä miellyttää. Kun saa naisen. Haukkuu tämän alistaa nöyryyttää ja jättää todella kylmästi. Tässä on juuri sitä puhetta. ~liian hyvää ollakseen totta~ mutta toki. Mene ja koita. Sitten tiedät. Kun olet hajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narskun puhetta. Ei kannata mennä lankaan. Yleensä tunnistaa hunajasta ja kaunoisita sanoista mitä nainen haluaa kuulla. Juuri kaiken sen mitä se nainen haluaa kuulla. Ehkä hieman lahjojakin jos nainen häntä miellyttää. Kun saa naisen. Haukkuu tämän alistaa nöyryyttää ja jättää todella kylmästi. Tässä on juuri sitä puhetta. ~liian hyvää ollakseen totta~ mutta toki. Mene ja koita. Sitten tiedät. Kun olet hajalla.

        Olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Liian hunajasta. Tämä mies on muutenkin seurustellut jo sen kaipaamansa kanssa. Mihinkäs se homma kaatuikaan? Mitä tapahtui? Exät on exit syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Liian hunajasta. Tämä mies on muutenkin seurustellut jo sen kaipaamansa kanssa. Mihinkäs se homma kaatuikaan? Mitä tapahtui? Exät on exit syystä.

        Siis exät on exiä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeassa elämässä haluisin olla hänen kanssaan, tehdä kaikkea mahdollista yhdessä, asua yhdessä, mennä kihloihin, tehdä lapsi, tehdä hänestä vaimoni, tehdä hänet onnelliseksi. Olla hänelle tuki ja turva, olla läsnä ja uskollinen sekä omistautua vain hänelle 💕🍀Kyllä minä rakastan häntä 🖤

        No ei muuta kun kerrot sen hänelle.
        Se että kerrot palstalle ei taida auttaa mitään.
        Jos käy niin ettei ajattele samoin kuin sinä niin sun ei tartte häntä palstalla enää kaipailla vaan voit jatkaa elämääsi ilman riippa kivejä.


    • Anonyymi

      Mä en saa kunnolla henkeä
      Sun katse on taas niin lempeä
      Silti mikään ei jaksa mua enää yllättää
      Kymmenen ruusua maljakossa
      Sul on tarina aina, jossa
      Sua ei voi kun ymmärtää

      Lauseet on vaan lauseita
      Sun teot puhuu sun puolesta
      Ja sä oot jo tehny tarpeeks
      Mulle sun lauseet on vaan lauseita

    • Anonyymi

      Ei olla koskaan oltu yhdessä jos tässä on siis minusta siitä yhdestä pojasta kysymys. Älä viitsi puhua minun takaisin saamisesta ja keksiä tapahtumia. Pettämistä ja muuta. Miksi haluat tehdä itsestäsi tuollaisen numeron? Haluatko kerrankin olla se joka pettää ja jättää kun sinut on yleensä petetty ja jätetty? Voitko lopettaa jo valehtelun? Hyvää elämää sulle sillä tavalla kuin itse hyvän elämän käsität ja teille kaikille siinä porukassa.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan olla oltu kun oot ihan ventovieras eikä tää ollu sulle. T. Alottaja


      • Anonyymi

        Narsku on pelle joka haluaa esiintyä olla ihailtava runoiliakin jos tarvis vaatii. Hän osaa liehakoida ja olla ihana. Ja sitte se jättää kylmästi. Tunteeton ja taas alkaa kissa jahti. Haluaa takas


    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät kuka minä olen? Luuletko tuntevasi täällä kaikki? Yleensä täällä ei tunnisteta ketään. Minut kuitenkin näet jotenkin ihmeellisellä tavalla kun pystyt sanomaan että minä olen ventovieras?

      • Anonyymi

        Trolli sinä oot usko jo äläkä nyt sotke asioita kun et tiedä mihin nämä liittyy ja mihinkä vuoteen.


    • Anonyymi

      Porvoon Paroni? 60 +?

    • Anonyymi

      Voi jeesus toi on niin yököttävää..

      • Anonyymi

        Se olikin vitsi vähän niiku säkin 😂


    • Anonyymi

      Mehän asumme yhdessä.

    • Anonyymi

      Öööööööööl ööölölööö öööööööömm

    • Anonyymi

      Neljä lasta, isoäiti, lihava neliönaama, luomi naamassa - ottakaa pettäjät taas toisenne.

      Vie tuo äijäkutale pois.
      Mä muutan jo pian.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe