Kaupungin töihin on päässyt hyväveli, hyväuskonlahkoveli ja hyvä kiliipaaluhyväveliurheiluveli. Olisi suuri muutos ja koko Suomalaisen ajatusmaailman kun Porin kaupunki julistaisi hyväveli vastaisen liikkeen omissa rekrytoinneissa. CVt tarkistettaisiin yksityiskohtaisesti...ei enään 'uskotun' paskanjauhajan sana riittäisi. Ja potkut persiille jokaiselle jotka nauttivat virassa valheellisilla tiedoilla, mukaosaajina. Niitähän löytyy... eikä testata lupauksia... karttoja ja toimituksia tehdään mutta ei enään näy SK:ssa yhtä usein kuin aiemmin. Mitä idiootteja jossakin TPK:lla on ollut ja on!
Porin vetovoiman lisäämisen pitäisi aloitta itse Porin kaupunki rekrytoinneissaanin kaupunki
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut asiaa vaikka puhutkin paremmin venäjää kuin suomea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7136764- 711254
"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet625871Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy16826Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi173817Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke120684Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.83677Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov47655Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse
Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.165650Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?48649