Voiko tansseissa käyvällä yleensä neitsyys säilyä? Vai onko moni menettänyt neitsyytensä tultuaan tansseista poimituksi?
Lavatanssi ja neitsyys
7
329
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kyllä näin siinä kävi ajat sitten ravintolatanssien jälkeen nuoren pojan kämpillä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714242f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tottakai voi säilyä, sehän on neitokainen itse joka sen päättää missä neitsyytensä menettää. Minuakaan ei poimittu tansseista vaan ihan jostain muualta.
- Anonyymi
Todistettavasti on. Teini-ikään ehtineitä pariutumisen tuloksia.
- Anonyymi
Riippuu aivan siitä meneekö sinne tanssimaan vai pariutumaan - oma valinta.
- Anonyymi
Ensin tanssi ...sitten
Pariutuminen ..
Oma valinta MIES 🤔
Turha tulla pyrkimään seuraan jos tanssit
pyörittelit joitain muita muijia koko illan...
Positiivinen yllätys ei kulunut tanssikengät 🤣
Eikä muutkaan ..
https://youtu.be/lPyXnraRD1s
Milloin optikolle, milloin silmälääkärille? - Instrumentarium
⬛
Näköaisti on monelle aisteista tärkein. Optikko on näönhuollon ammattilainen, joka tekee näöntutkimuksia ja auttaa löytämään sopivan
- Anonyymi
Joskus 50-luvulta 80-luvulle luultavasti 99% tansseissa kävijöistä pääsi neitsyydestä. Ei siis välttämättä heti mutta saattoreissujen ynnä muun kuhertelun kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764