Jos ei pää tätä kestä. Mitään muuta ette voi tehdä jos mieli ei kestä näitä palstoja.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Laukaasen itteni avaruuteen kuolinpesän saat pitää mie elän marssissa ja siellä on marsin laki
- Anonyymi
Sie aattelit marssia marsissa.
- Anonyymi
Minun pää kestää kyllä mutta luulen että sinun ei.
- Anonyymi
Etkö voisi palstaprinssi vain kirjoittaa parempia juttuja sen sijaan että tuputat muille, että deal with it?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Minä en kirjoita anonyyminä.
Etpä tietenkään etpä tietenkään muuten vaan irtisanoudut eri teksteistä tällä nicillä hirveällä tohinalla
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tietenkään etpä tietenkään muuten vaan irtisanoudut eri teksteistä tällä nicillä hirveällä tohinalla
Sinä et usko mitään mitä sinulle sanon. Usko mitä haluat.
- Anonyymi
Sivut voi sulkea klo22 avataan klo 9 aamulla .
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131525- 125969
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92879Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57767- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34597
- 49567