Yllätys katiskassa.

Anonyymi-ap

Nuapurin ukko oli ihmmeissää eile uamulla, ku oli männä katiskan kahtommaan matikoehen toevossa. Kolome silakkaa nousi.
Tuumas vaen jotta: Tätä se ilimastonmuutos tiettää, sen kansa vaen pittää koettoo ellee.

13

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on kaikki muuttuna, kun minä saen tännään pilikillä sillin. Varmaan merestä tullu kun oli jo valamiiksi suolassa.

• Anonyymi

Nyt se selevisi minkätähen merivesi on suolasta, sillien takkii tietennii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se selevisi minkätähen merivesi on suolasta, sillien takkii tietennii.

Se muuten oli oekkeen rasvasilli. Oli tietysti uinna jossain öljylaatassa. Se ei ollu mikkään tavallinen silli vaen huippuun jalostettu kun siinnä luki Jalostaja.

• Anonyymi

minä aloitin myös aamun kossun juonnilla

• Anonyymi

Olet tyypillinen töitä vieroksuva vätkylä.

• Anonyymi

Männäkesänä nuapurin ukko sai pitkästäsiimasta kolome sardiinipurkkii. Myö rannalla illisteltiin jotta onpaan kalakanta vaihtunna pielisessä...

• Anonyymi

Suomenlahessa Pietarin aluevesillä on vahva lipeekalakanta.

• Anonyymi

Riikolanlammissa oli viime kesänä rokotiili.

• Anonyymi

Sokea käveli saattajan kanssa satamassa, juuri kun he oli ohittanu bordellin, sokea sanoi "onko silli laiva tullu satamaan?"

• Anonyymi

..tuollä ylämailla ,oliko paikkakunnan nimi joku Rämsänranta , oli ukko kyllästynyt ja ostanut katiskaan lukon , vedenkestävällä tussilla laudanpalaan teksti : "avain on rantamökin isännällä "..

• Anonyymi

Ostin savustetuja silakoita ja vein naapurin katiskaan. Mukava kuunnella mitä valehtelee kaupalla...

• Anonyymi

sulla ooku9e ei riitä silakoihi 10ekilo

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe