Yllätys katiskassa.

Anonyymi-ap

Nuapurin ukko oli ihmmeissää eile uamulla, ku oli männä katiskan kahtommaan matikoehen toevossa. Kolome silakkaa nousi.
Tuumas vaen jotta: Tätä se ilimastonmuutos tiettää, sen kansa vaen pittää koettoo ellee.

13

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on kaikki muuttuna, kun minä saen tännään pilikillä sillin. Varmaan merestä tullu kun oli jo valamiiksi suolassa.

• Anonyymi

Nyt se selevisi minkätähen merivesi on suolasta, sillien takkii tietennii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se selevisi minkätähen merivesi on suolasta, sillien takkii tietennii.

Se muuten oli oekkeen rasvasilli. Oli tietysti uinna jossain öljylaatassa. Se ei ollu mikkään tavallinen silli vaen huippuun jalostettu kun siinnä luki Jalostaja.

• Anonyymi

minä aloitin myös aamun kossun juonnilla

• Anonyymi

Olet tyypillinen töitä vieroksuva vätkylä.

• Anonyymi

Männäkesänä nuapurin ukko sai pitkästäsiimasta kolome sardiinipurkkii. Myö rannalla illisteltiin jotta onpaan kalakanta vaihtunna pielisessä...

• Anonyymi

Suomenlahessa Pietarin aluevesillä on vahva lipeekalakanta.

• Anonyymi

Riikolanlammissa oli viime kesänä rokotiili.

• Anonyymi

Sokea käveli saattajan kanssa satamassa, juuri kun he oli ohittanu bordellin, sokea sanoi "onko silli laiva tullu satamaan?"

• Anonyymi

..tuollä ylämailla ,oliko paikkakunnan nimi joku Rämsänranta , oli ukko kyllästynyt ja ostanut katiskaan lukon , vedenkestävällä tussilla laudanpalaan teksti : "avain on rantamökin isännällä "..

• Anonyymi

Ostin savustetuja silakoita ja vein naapurin katiskaan. Mukava kuunnella mitä valehtelee kaupalla...

• Anonyymi

sulla ooku9e ei riitä silakoihi 10ekilo

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2606
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2264
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1065
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      152
      962
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      878
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      391
      877
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      61
      813
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      101
      742
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      694
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      672
    Aihe