Nuapurin ukko oli ihmmeissää eile uamulla, ku oli männä katiskan kahtommaan matikoehen toevossa. Kolome silakkaa nousi.
Tuumas vaen jotta: Tätä se ilimastonmuutos tiettää, sen kansa vaen pittää koettoo ellee.
Yllätys katiskassa.
13
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on kaikki muuttuna, kun minä saen tännään pilikillä sillin. Varmaan merestä tullu kun oli jo valamiiksi suolassa.
- Anonyymi
Nyt se selevisi minkätähen merivesi on suolasta, sillien takkii tietennii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se selevisi minkätähen merivesi on suolasta, sillien takkii tietennii.
Se muuten oli oekkeen rasvasilli. Oli tietysti uinna jossain öljylaatassa. Se ei ollu mikkään tavallinen silli vaen huippuun jalostettu kun siinnä luki Jalostaja.
- Anonyymi
minä aloitin myös aamun kossun juonnilla
- Anonyymi
Olet tyypillinen töitä vieroksuva vätkylä.
- Anonyymi
Männäkesänä nuapurin ukko sai pitkästäsiimasta kolome sardiinipurkkii. Myö rannalla illisteltiin jotta onpaan kalakanta vaihtunna pielisessä...
- Anonyymi
Suomenlahessa Pietarin aluevesillä on vahva lipeekalakanta.
- Anonyymi
Riikolanlammissa oli viime kesänä rokotiili.
- Anonyymi
Sokea käveli saattajan kanssa satamassa, juuri kun he oli ohittanu bordellin, sokea sanoi "onko silli laiva tullu satamaan?"
- Anonyymi
..tuollä ylämailla ,oliko paikkakunnan nimi joku Rämsänranta , oli ukko kyllästynyt ja ostanut katiskaan lukon , vedenkestävällä tussilla laudanpalaan teksti : "avain on rantamökin isännällä "..
- Anonyymi
Ostin savustetuja silakoita ja vein naapurin katiskaan. Mukava kuunnella mitä valehtelee kaupalla...
- Anonyymi
sulla ooku9e ei riitä silakoihi 10ekilo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792