Onko kukaan therian koska ois kiva jos joku vois tulla mun laumaan. Oon kissa/susi therian koska mm... Käytän pantaa joskus jos se löytyis ja älkää kiusatko mua tai meitä ketään theriania koska oon vasta9v. Pitäis tehä häntä ja maski.
T. Kisu. Mirri. Susi
Kuka on therian
48
2162
Vastaukset
Moi! Oon kanssa susi ja ilves therian ja tulisin miellelläni laumaan!
Asun Ylöjärvellä, jos se ei haittaa.
Ois tosi kiva tutusta!
Minkä ikänen oot ja missä päin asut?
(Ei oo pakko kertoo) ite oon 10-12
T: Neo:)- Anonyymi
EEI tuun hirmu myöhäs, mut itekki oon ylöjärvelt!! OOn ite 12v ja ois sika kiva tavata, mut joo!!!
- Anonyymi
Moi mäkin oon therian ja asun kuopiossa. Mä haluisin liittyä?
- Anonyymi
minäkin asun kuopiossa ja oon myös therian
- Anonyymi
Mä oon kissa/susi/Ilves therian:) ja oon 11 vuotias
- Anonyymi
Moi!
- Anonyymi
Moi!
No mie oon 13v Joensuusta ja ajattelin nyt vastaa!Mut muista, että et voi valita theriatyppisiäsi ja theriatyppejä on moontaa!
Ps. Oon polytherian, ilves ja miulla on mietinnässä kirahvi, paviaani ja hyeena!
Pysy vahvana!- Anonyymi
Hei mäkin oon 13 vuotta ja Joensuusta:D
(Lmao vähän myöhässä tää vastaus) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Lmao vähän myöhässä tää vastaus)heiii mäki oon joensuusta :0 mut vaa pikkusen nuorempi lol
Anonyymi kirjoitti:
(Lmao vähän myöhässä tää vastaus)Mäkin olen Joensuulainen therian! Olen 12 vuotias. Mä oon aro susi ja Norjalainen metsä kissa therian :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heiii mäki oon joensuusta :0 mut vaa pikkusen nuorempi lol
Mäkin olen Joensuulainen therian! Olen 12 vuotias. Mä oon aro susi ja Norjalainen metsä kissa therian :)
- Anonyymi
Miten ne sitten saa tietää että mikä therian oot
Ps oon therian tampereelta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Lmao vähän myöhässä tää vastaus)Moi mä kin oon Joensuusta mut vasta 10v
- Anonyymi
itekki oon joensuusta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi mä kin oon Joensuusta mut vasta 10v
Missä päin te joensuulaiset asutte? Ite karhunmäess
- Anonyymi
Hei!
Olen 13vuotias therian Espoosta ja mielelläni liittyisin laumaasi jos asut jossain pääkaupunki seudulla. Olen itse naali/kissa ja käytän aina välillä korvia. Tunnen myös korvasi ja hännän rajat vaikka niitä ei olisikaan.
Njau, T. naali Heii! Oon itekki therian, theriotypes on kissa/susi, ja kysymysmerkillä viel et onks niitä muita. Asun Kainuus, (tarkempaa paikkaa en viel kerro, mut jos haluu ottaa yhteyt, ni voin sillo kertoo.) ja oon 11v. Sun iäl ei juurikaan oo välii. Iha rohkeasti vaa juttelee!
- Anonyymi
Moi oon ehkä therian tai no en tiliä mikä susi sopia mutta rn oo sosiaalinen ehkä kettu mutta oon kyllä ruumiin rakenteeltaan eri kuin kettu jos siis ihmisestä verrataan kettuun tai sitten karhu oisko ideoita mikä oon tykkään purra ja kun ei oo muuta nii purren rystysiä huulia ja kynsiä tykkään talvesta ja lumesta ja rakastan vuoria ja liha on ehdottomasti lempiruokaa kasviksiakin syön jonkun verran mutta liha on best mun lempi eläin on koira
LOL just ku kirjotan tätä viestiä nii mulla on mun koira kainalossa - Anonyymi
Helloo! Kiinnostaisi :) ite oon joensuusta ja 10-12v en ole varma theriotyypistä mutta olen unissani saanut vinkkejä että se voisi olla kettu. Onko lauma online vai paikanpäällinen??
jos se on online liityn mieluusti(paitsi jos se on discordis tai jossain niin ehkä en…) öh joo :l ei mullakaan gearia lol xd harrastan myös quadseja mutta ei niiden tekeminen tee susta enemmän tai vähemmän therian :D bye - Anonyymi
Hellurei, täällä kettu ja naali therian! Olisi kiva joinata suhun, asun Kirkkonummella, oon 11 v tyttö :)
- Anonyymi
Moi! Mäkin oon therian Kirkkonummelta! Oon punakettu, calicokissa ja naali :)
Haluisko tutustua? Oon 10-13 v :)
Missä päin Kirkkonummea? Itse täällä semi lähellä keskustaa :D - Anonyymi
Heiiiiii!Oon kissa/ ilvestherian mist päin oot?Oon 11 ja asun sjoella!
- Anonyymi
Oon 9 vuotias kettu therian espoosta etsin laumaa voinko saada sun puhelin numeron
- Anonyymi
Mun siis?Eli sama joka kirjoitti ton et oot sjoelt ja sillain
- Anonyymi
Moi! Mä oon 13v ilves therian (luultavasti) oon pohjois-savosta. Haluisko joku tutustuu?
- Anonyymi
Moi mä oon 9vuotias gebardi therian ja liityn ilomielin laumaasi🐈⬛❤️🔥
- Anonyymi
Moi oon myös yhdeksän vuotta ja kissa Therian 🐾🍂🌿 aloittelija tänä jouluna musta tuli therian jouluaattona joo sellasta
- Anonyymi
Sinusta ei voi tulla yhtäkkiä theriania Therianiksi synnytään (En yritä olla ilkeä tai muuta) saatat silti olla Therian 🪶🐾🪐😊
- Anonyymi
Ja mietin sitä että kun sanoit Että sun pitäis tehdä häntä kun sen voi ostaa ja mä ostin ja maskin maalasin jo
- Anonyymi
Homoille on ihan omat sivunsa, joten miksette poistu himoinenne sinne jankuttamaan? Toisaalta onhan tämä luontokeskustelu tällä palstalla hiipunut kokolailla nollaan.
- Anonyymi
Ois kiva tulla sun laumaan! Asun Kirkkonummella ja Espoossa. Mun theriotype on kettu ja oon 11 vuotta.
- Anonyymi
Ite en oo viel tavannu/keskustellut muitten theianeiden kanssa. Itte oon susi ja ilves
- Anonyymi
Oon susi ja Ilves therian
- Anonyymi
Hej. Olen himo-orava therian ja haluaisin seukata tyttöpoikatherian kanssa.
- Anonyymi
Moi mä oon therian myös jos asut Joensuussa voitas tavata jossainn oon sit tyttö
- Anonyymi
Hei🪶🐾
Olen kissa Therian ja asun Ruutanassa 🪶🐾
Olisi mukava tavata muita therianeja ja saada vaikka lauma lähellä asuvista therianeistata🐾
JS jollakulla on lauma niin voin hyvin liittyä voin täysin hyvin olla myös videopuhelu laumassa🪶(videopuhelu lauman jäsenet asuvat kaukana toisistaan jonka takia he ovat Yleensä videopuhelussa toistensa kanssa🪶🐾🌙) - Anonyymi
Eli olisin mielellään kyl ihan norm laumassa mutta videopuhelu lauma käy myös☺️☺️☺️
- Anonyymi
Moii :) Oon afrikanvillikoira eli savannikoira therian.
Asun Pirkkalassa ja oon 10-13 vuotias ja ois kiva saada tavata muita therianeita ku suomalaisia therianeita ei vaan tunnu löytyvän mistään :D.
Ja se laumakin ois kiva :)
MUT APUA MÄ SAAN KOHTA NIITÄ THERIAN MASKEJA JOITA VOI MAALATA KYL TE TIIÄTTEE APUAA <3 Mun vanhemmat ei tiiä et oon therian eikä varmaan edes tiiä mikä therian on mut sain äidin tilaamaan niitä ku sanoin et haluisin askarrella niitä :) - Anonyymi
Mä oon therian ja oon kissa (musta). Susi ja kettu oranssi ihan vaa mis päin asut nii voin kertoo voinko tulla sun laumaan
- Anonyymi
Moi ihan vaa jos haluatte liittyy mun laumaan nii jos asutte Joensuussa nii voitas tavata jos sovitaan se paikka erikseen
- Anonyymi
Moi mäkin oon aika saman ikäinen oon ilves therian mäkin haluisin lauman ja theriankavereita. Asun lauttasaaressa
- Anonyymi
Itse olen lehmätherian ja nimeni on paulapauliina. en ole alpha vaan omega koska tykkään alistua kuumille alpha therianeille. Lupsän itseäni ja välillä pidän lypsyttimiäni ulkona jotta maailma näkee ne.
Toivottavasti löydän itselleni lisää ystäviä jotka ovat myös lehmätherianeja koska olemme harvinainen yhteisö.
EHkä voimme tehdä yhdessä vanukasta - Anonyymi
Jos asut kuopiossa asun kuopiossa hiihtäjäntiellä
- Anonyymi
Mä oon therian theriontypenä oranssi mainecoon ja australianpaimenkoira. Oon 12 ja olis kiva olla samaa laumaa vaikkakin netin välityksellä
- Anonyymi
Olen ampiainen, ja nyt pelottaa palstalla annettu vinkki:
"oliivi öljyä,siihen murskataan valkosipulin kynsiä,on hyvä ja halpa aine ja vaaraton ihmiselle.käy itikoille ampiaisille paarmoille ja kärpäsille.tehoaa joka vuosi eikun tekemään hyttys estoa." - Anonyymi
Moi oon mäkäräis/ paarma7 persu terian. Haluaahan kaikki kuulua mun laumaan?
- Anonyymi
Tosi myöhään mutta hei vaan. Oon Tampereelta ja ilves therian. Oon kans 14.v
- Anonyymi
moi oon kettu,koira ja kissa therian ois kiva liittyy laumaan mut asun NIIIIIIIIIN pienes paikas et ette oo varm siitä kuullukkaan ois ihanaa saada lauma🐱
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882