Kuka on therian

Anonyymi-ap

Onko kukaan therian koska ois kiva jos joku vois tulla mun laumaan. Oon kissa/susi therian koska mm... Käytän pantaa joskus jos se löytyis ja älkää kiusatko mua tai meitä ketään theriania koska oon vasta9v. Pitäis tehä häntä ja maski.



T. Kisu. Mirri. Susi

42

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi! Oon kanssa susi ja ilves therian ja tulisin miellelläni laumaan!
      Asun Ylöjärvellä, jos se ei haittaa.
      Ois tosi kiva tutusta!
      Minkä ikänen oot ja missä päin asut?
      (Ei oo pakko kertoo) ite oon 10-12
      T: Neo:)

      • Anonyymi

        EEI tuun hirmu myöhäs, mut itekki oon ylöjärvelt!! OOn ite 12v ja ois sika kiva tavata, mut joo!!!


    • Anonyymi

      Moi mäkin oon therian ja asun kuopiossa. Mä haluisin liittyä?

      • Anonyymi

        minäkin asun kuopiossa ja oon myös therian


      • Anonyymi

        Mäkin asun kuopiossa hiihtäjäntiellä haluatko nähä joskus! Oon 9v


    • Anonyymi

      Mä oon kissa/susi/Ilves therian:) ja oon 11 vuotias

    • Anonyymi

      Moi!

    • Anonyymi

      Moi!
      No mie oon 13v Joensuusta ja ajattelin nyt vastaa!Mut muista, että et voi valita theriatyppisiäsi ja theriatyppejä on moontaa!
      Ps. Oon polytherian, ilves ja miulla on mietinnässä kirahvi, paviaani ja hyeena!
      Pysy vahvana!

      • Anonyymi

        Hei mäkin oon 13 vuotta ja Joensuusta:D
        (Lmao vähän myöhässä tää vastaus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mäkin oon 13 vuotta ja Joensuusta:D
        (Lmao vähän myöhässä tää vastaus)

        heiii mäki oon joensuusta :0 mut vaa pikkusen nuorempi lol


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei mäkin oon 13 vuotta ja Joensuusta:D
        (Lmao vähän myöhässä tää vastaus)

        Mäkin olen Joensuulainen therian! Olen 12 vuotias. Mä oon aro susi ja Norjalainen metsä kissa therian :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heiii mäki oon joensuusta :0 mut vaa pikkusen nuorempi lol

        Mäkin olen Joensuulainen therian! Olen 12 vuotias. Mä oon aro susi ja Norjalainen metsä kissa therian :)


      • Anonyymi

        Miten ne sitten saa tietää että mikä therian oot
        Ps oon therian tampereelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mäkin oon 13 vuotta ja Joensuusta:D
        (Lmao vähän myöhässä tää vastaus)

        Moi mä kin oon Joensuusta mut vasta 10v


    • Anonyymi

      Hei!
      Olen 13vuotias therian Espoosta ja mielelläni liittyisin laumaasi jos asut jossain pääkaupunki seudulla. Olen itse naali/kissa ja käytän aina välillä korvia. Tunnen myös korvasi ja hännän rajat vaikka niitä ei olisikaan.

      Njau, T. naali

    • Heii! Oon itekki therian, theriotypes on kissa/susi, ja kysymysmerkillä viel et onks niitä muita. Asun Kainuus, (tarkempaa paikkaa en viel kerro, mut jos haluu ottaa yhteyt, ni voin sillo kertoo.) ja oon 11v. Sun iäl ei juurikaan oo välii. Iha rohkeasti vaa juttelee!

    • Anonyymi

      Moi oon ehkä therian tai no en tiliä mikä susi sopia mutta rn oo sosiaalinen ehkä kettu mutta oon kyllä ruumiin rakenteeltaan eri kuin kettu jos siis ihmisestä verrataan kettuun tai sitten karhu oisko ideoita mikä oon tykkään purra ja kun ei oo muuta nii purren rystysiä huulia ja kynsiä tykkään talvesta ja lumesta ja rakastan vuoria ja liha on ehdottomasti lempiruokaa kasviksiakin syön jonkun verran mutta liha on best mun lempi eläin on koira
      LOL just ku kirjotan tätä viestiä nii mulla on mun koira kainalossa

    • Anonyymi

      Helloo! Kiinnostaisi :) ite oon joensuusta ja 10-12v en ole varma theriotyypistä mutta olen unissani saanut vinkkejä että se voisi olla kettu. Onko lauma online vai paikanpäällinen??
      jos se on online liityn mieluusti(paitsi jos se on discordis tai jossain niin ehkä en…) öh joo :l ei mullakaan gearia lol xd harrastan myös quadseja mutta ei niiden tekeminen tee susta enemmän tai vähemmän therian :D bye

    • Anonyymi

      Hellurei, täällä kettu ja naali therian! Olisi kiva joinata suhun, asun Kirkkonummella, oon 11 v tyttö :)

    • Anonyymi

      Moi! Mäkin oon therian Kirkkonummelta! Oon punakettu, calicokissa ja naali :)
      Haluisko tutustua? Oon 10-13 v :)
      Missä päin Kirkkonummea? Itse täällä semi lähellä keskustaa :D

    • Anonyymi

      Heiiiiii!Oon kissa/ ilvestherian mist päin oot?Oon 11 ja asun sjoella!

    • Anonyymi

      Oon 9 vuotias kettu therian espoosta etsin laumaa voinko saada sun puhelin numeron

    • Anonyymi

      Mun siis?Eli sama joka kirjoitti ton et oot sjoelt ja sillain

    • Anonyymi

      Moi! Mä oon 13v ilves therian (luultavasti) oon pohjois-savosta. Haluisko joku tutustuu?

    • Anonyymi

      Moi mä oon 9vuotias gebardi therian ja liityn ilomielin laumaasi🐈‍⬛❤️🔥

    • Anonyymi

      Moi oon myös yhdeksän vuotta ja kissa Therian 🐾🍂🌿 aloittelija tänä jouluna musta tuli therian jouluaattona joo sellasta

      • Anonyymi

        Sinusta ei voi tulla yhtäkkiä theriania Therianiksi synnytään (En yritä olla ilkeä tai muuta) saatat silti olla Therian 🪶🐾🪐😊


    • Anonyymi

      Ja mietin sitä että kun sanoit Että sun pitäis tehdä häntä kun sen voi ostaa ja mä ostin ja maskin maalasin jo

    • Anonyymi

      Homoille on ihan omat sivunsa, joten miksette poistu himoinenne sinne jankuttamaan? Toisaalta onhan tämä luontokeskustelu tällä palstalla hiipunut kokolailla nollaan.

    • Anonyymi

      Ois kiva tulla sun laumaan! Asun Kirkkonummella ja Espoossa. Mun theriotype on kettu ja oon 11 vuotta.

    • Anonyymi

      Ite en oo viel tavannu/keskustellut muitten theianeiden kanssa. Itte oon susi ja ilves

    • Anonyymi

      Oon susi ja Ilves therian

    • Anonyymi

      Hej. Olen himo-orava therian ja haluaisin seukata tyttöpoikatherian kanssa.

      • Anonyymi

        Moi mä oon therian myös jos asut Joensuussa voitas tavata jossainn oon sit tyttö


    • Anonyymi

      Hei🪶🐾
      Olen kissa Therian ja asun Ruutanassa 🪶🐾
      Olisi mukava tavata muita therianeja ja saada vaikka lauma lähellä asuvista therianeistata🐾
      JS jollakulla on lauma niin voin hyvin liittyä voin täysin hyvin olla myös videopuhelu laumassa🪶(videopuhelu lauman jäsenet asuvat kaukana toisistaan jonka takia he ovat Yleensä videopuhelussa toistensa kanssa🪶🐾🌙)

    • Anonyymi

      Eli olisin mielellään kyl ihan norm laumassa mutta videopuhelu lauma käy myös☺️☺️☺️

    • Anonyymi

      Moii :) Oon afrikanvillikoira eli savannikoira therian.
      Asun Pirkkalassa ja oon 10-13 vuotias ja ois kiva saada tavata muita therianeita ku suomalaisia therianeita ei vaan tunnu löytyvän mistään :D.
      Ja se laumakin ois kiva :)
      MUT APUA MÄ SAAN KOHTA NIITÄ THERIAN MASKEJA JOITA VOI MAALATA KYL TE TIIÄTTEE APUAA <3 Mun vanhemmat ei tiiä et oon therian eikä varmaan edes tiiä mikä therian on mut sain äidin tilaamaan niitä ku sanoin et haluisin askarrella niitä :)

    • Anonyymi

      Mä oon therian ja oon kissa (musta). Susi ja kettu oranssi ihan vaa mis päin asut nii voin kertoo voinko tulla sun laumaan

    • Anonyymi

      Moi ihan vaa jos haluatte liittyy mun laumaan nii jos asutte Joensuussa nii voitas tavata jos sovitaan se paikka erikseen

    • Anonyymi

      Moi mäkin oon aika saman ikäinen oon ilves therian mäkin haluisin lauman ja theriankavereita. Asun lauttasaaressa

    • Anonyymi

      Itse olen lehmätherian ja nimeni on paulapauliina. en ole alpha vaan omega koska tykkään alistua kuumille alpha therianeille. Lupsän itseäni ja välillä pidän lypsyttimiäni ulkona jotta maailma näkee ne.

      Toivottavasti löydän itselleni lisää ystäviä jotka ovat myös lehmätherianeja koska olemme harvinainen yhteisö.

      EHkä voimme tehdä yhdessä vanukasta

    • Anonyymi

      Jos asut kuopiossa asun kuopiossa hiihtäjäntiellä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe