Onko Imatran vanha Prismakeskus tai mikä onkaan niin onko se purettu? (Karhunmäenkatu 6)
Imatran vanha Prisma purettu?
22
838
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan eilen ollu. Kuinka niin?
- Anonyymi
Haluaisin mennä tutkimaan sitä! Kiitti tiedosta!
- Anonyymi
Ei ole Imatran kaupungin omistama rakennus eli ei ole purettu.
- Anonyymi
Reippaat työmiehet kokoontuu siellä joka päivä.
- Anonyymi
Totta Työnvuoksi yhdistyksen parissa.
- Anonyymi
Reippaat työmiehet kokoontuu siellä joka päivä.
Kyllä vain 9 Euron päiväkorvauksella
Eläkeläinen
- Anonyymi
Ei kai siellä olla rikottu ikkuntoita? Lappeenrannan lehden mukaan siellä on seiniä sotkettu!
- Anonyymi
Siellä on avautunu kokonaan uus bisnesmaailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on avautunu kokonaan uus bisnesmaailma.
Ainakin 2019 se Kauppakeskus ei ollut ollenkaan toiminnassa! Kun kävin Imatralla niin se uusi Kauppakeskus oli vain 2 vuotta vanha!
- Anonyymi
Ei ole purettu siellä toimii nykyään työnvuoksi yhdistys
- Anonyymi
Sehän elää uutta kukoistustaan, isoa kunnostusta tehty ja siellä on autoliike, Puuilo, kirppari ja vaikka mitä.
- Anonyymi
Eikös siinä ole joku ruokapaikkakin?
Ihan Puuilon vieressä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siinä ole joku ruokapaikkakin?
Ihan Puuilon vieressä?Taitaa olla juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla juu.
Siellä toimii nykyään Työnvuoksi yhdistys.
Eläkeläinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä toimii nykyään Työnvuoksi yhdistys.
EläkeläinenAi minkä vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minkä vuoksi?
Kuulemma työn.
Eläkeläinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma työn.
EläkeläinenKyseisellä firmalla olis varaa maksaa oikeeta palkkaa suurimmalle osalle duunareista, valuu valtiontuet suoraan isäntien taskuun. Aatteellisa toimintaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseisellä firmalla olis varaa maksaa oikeeta palkkaa suurimmalle osalle duunareista, valuu valtiontuet suoraan isäntien taskuun. Aatteellisa toimintaa?
Suojatyöpaja kaikille. Toiset vaan ei saa palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojatyöpaja kaikille. Toiset vaan ei saa palkkaa.
Saavathan he 9-euroa per päivä
Eläkeläinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma työn.
Eläkeläinen🤓🤓🤓
- Anonyymi
Hyvässä hapessahan entinen Prisma nykyisin on. Taisi olla muutama välivuosi, kun osuuskauppa muutti toiselle puolelle Karhumäenkatua.
- Anonyymi
Onko se siellä yhdistyksellä jotain myytävää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529