Hei!
Oon 12 vuotta ja mun menkat on myöhässä n.3kk.. tein n.3kk sitten virheen ja menin sänkyyn 15 vuotiaan veljen kaverin kanssa. Olin jo ollut ihastunut siihen. No sen jälkeen seuraavina päivinä on ollut heikko olo. Ajattelin sen olevan sellaista perus flunssaa. Huomasin että painonikin on noussut ja kysyin äidiltä nii se vastasi sen olevan normaalia murrosiässä. No eilen mulle tuli mieleen raskaus ja hain äitin kaapista testin ja se oli positiivinen. Vaikka oltiin käytetty kortsua. Mitä teen? Voinko enää keskeyttää?
12 vuotiaana raskaana
Anonyymi-ap
3
265
Vastaukset
- Anonyymi
Heti yhteys neuvolaan
- Anonyymi
Ehkäisyneuvolan numeron löydät netistä vaikka googlaamalla. Soita sinne ja kerro tilanne. Älä viivyttele yhtään sillä raskaus on jo pitkällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663