Kannattaako sitä nuorta muijaa

Anonyymi-ap

ottaa? Se lähtee kävelemään ensimmäisten firman pikkujoulujen jälkeen. Tai viimeistään ekalla etelänmatkalla. Puolet omaisuutta mukanaan.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän se on. Se on naisiin sisäänrakennettu geneettinen ominaisuus ja kun naiset pärjää yhteiskunnassa nykyään paremmin kuin koskaan ennen, niin sopivia kumppaneita ei ole. Kyseessä hypergamia eli hypergamy englanniksi. Nainen etsii aina itseään tasokkaampaa kumppania ja on valmis vaihtamaan oikeissa olosuhteissa. Sen takia nykynaiset ovat hyvin tyytymättömiä, koska tarpeeksi "hyviä" kumppaneita ei ole.

      • Anonyymi

        Jos nainen pärjää nykyisin yhteiskunnassa paremmin on hänellä mahdollisuus lähteä huonosta suhteesta pois nopeammin kuin muutama vuosikymmen sitten. Kuka hyvästä suhteesta lähtisi? Aiemmin ollut taloudellisesti riippuvsinen miehestä ja saattanut pakon sanelemana sietää huonoa kohtelua. Niin voi olla nykyisinkin joillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen pärjää nykyisin yhteiskunnassa paremmin on hänellä mahdollisuus lähteä huonosta suhteesta pois nopeammin kuin muutama vuosikymmen sitten. Kuka hyvästä suhteesta lähtisi? Aiemmin ollut taloudellisesti riippuvsinen miehestä ja saattanut pakon sanelemana sietää huonoa kohtelua. Niin voi olla nykyisinkin joillakin.

        Suhde ei välttämättä ole niin huono. Naisista on vain tullut valikoivampia ja tuo paremmin pärjääminenkin sen mahdollistaa. Asiat ei ole aivan mustavalkoisia. Monet lähtee suhteista, joissa kaikki on näennäisesti kaikki hyvin, koska haaveillaan jostain muusta. Esimerkiksi yli yksi kanadalaistutkimus, jossa 90% liitoista joissa nainen tienaa enemmän päätyy eroon naisen aloitteesta. Se kertoo paljon. Nainen ei vain kunnioita miestä joka tienaa vähemmän kuin hän itse. Se on oikea ongelma nyky-yhteiskunnassa ja se ei ole miesten vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhde ei välttämättä ole niin huono. Naisista on vain tullut valikoivampia ja tuo paremmin pärjääminenkin sen mahdollistaa. Asiat ei ole aivan mustavalkoisia. Monet lähtee suhteista, joissa kaikki on näennäisesti kaikki hyvin, koska haaveillaan jostain muusta. Esimerkiksi yli yksi kanadalaistutkimus, jossa 90% liitoista joissa nainen tienaa enemmän päätyy eroon naisen aloitteesta. Se kertoo paljon. Nainen ei vain kunnioita miestä joka tienaa vähemmän kuin hän itse. Se on oikea ongelma nyky-yhteiskunnassa ja se ei ole miesten vika.

        "Monet lähtee suhteista, joissa kaikki on näennäisesti kaikki hyvin, koska haaveillaan jostain muusta."

        Aivan Näennäisesti hyvin. Eli ulospäin näyttää hyvältä mutta sisäisesti paha olo. Vieritätkö vastuuta nyt yleistäen asioita naisista?

        Ja "se ei ole miesten vika..."

        Oletko ajatellut että itsetuntosi on saanut kolauksen? Jos yksi sormi osoittaa toista, kolme osoittaa itseensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen pärjää nykyisin yhteiskunnassa paremmin on hänellä mahdollisuus lähteä huonosta suhteesta pois nopeammin kuin muutama vuosikymmen sitten. Kuka hyvästä suhteesta lähtisi? Aiemmin ollut taloudellisesti riippuvsinen miehestä ja saattanut pakon sanelemana sietää huonoa kohtelua. Niin voi olla nykyisinkin joillakin.

        Niin hyvää suhdetta ei ole olemassa josta nainen ei lähtisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Monet lähtee suhteista, joissa kaikki on näennäisesti kaikki hyvin, koska haaveillaan jostain muusta."

        Aivan Näennäisesti hyvin. Eli ulospäin näyttää hyvältä mutta sisäisesti paha olo. Vieritätkö vastuuta nyt yleistäen asioita naisista?

        Ja "se ei ole miesten vika..."

        Oletko ajatellut että itsetuntosi on saanut kolauksen? Jos yksi sormi osoittaa toista, kolme osoittaa itseensä

        Jokaisen itsetunto saa varmasti joskus kolauksia. Minulle ei ole ongelma, jos nainen tienaa enemmän. Kyse on siitä, että se on monelle naiselle ongelma. Millaisessa suhteessa olet nyt tai olet ollut? Onko mies ollut se taloudellisesti kantava voima?


    • Anonyymi

      No kai nuorissakin on kunnollisia

      • Anonyymi

        Kyllä on, jos onnistuu nappaamaan hyvän kasvatuksen saaneen tarpeeksi nuorena. Kaikki ihmissuhteet lisää taakkaa ja epäluuloisuutta ihmisiä kohtaan. Samalla se tuo vertailupohjaa, että tuo on tommonen, tätä mä haluan, tota en. Ihmisestä tulee valikoivampi. Ihminen on tyytyväisempi, mitä vähemmän se tietää, että mistä jää paitsi. Muuten se haaveilee kaikesta, mistä jää paitsi.


      • Anonyymi

        Nuorissa on. He ovat vielä raakileita.


    • Anonyymi

      Nuoret naiset etsii vanhemmasta ukosta lähinnä elättäjää. Eivät halua nuorta viriiliä seksiä jatkuvasti vonkuvaa kollia. Aika kulutetaan shoppailun, itsensä ehostamisen ja kuntosaliharrastuksen merkeissä.

    • Anonyymi

      Jos otat kauniin toiset vie, jos otat ruman lapset pelkää jos otat ison saat itte selkään

      • Anonyymi

        :-DDDDDDD

        viikon paras!

        Melkein kuin Kalle Kustaa Korkki ...


    • Anonyymi

      Niin se tekee. Ei ne vanhasta halua muuta kuin elättäjää.

      • Anonyymi

        Katkeroituneita tunteita kokeneen vastaus? Eikö tuolla aiemmin just todettu ja yleistetty ettei naiset ole taloudellisesti enää riippuvaisia miehistä


    • Anonyymi

      Joku toimittaja totesi radiossa, että nuorilla miehillä on stressiä kun joutuvat kilpailemaan väsymättömien patterilelujen kanssa.

    • Anonyymi

      Itse en halua vanhemmasta miehestä elättäjää. Olen pärjännyt mainiosti omin neuvoin ja hankimieni rahojen kanssa tähänkin asti ja oletan myös kumppanin kykenevän aikuisena ihmisenä samaan. Vanhemmasta miehestä olettaisin saavani tasavertaisen kumppanin joka ei samalla tavalla jaksa enää turhaa draamaa. Se että yhteistä elämää rakennetaan yhdessä muttei sitä rakenneta täysin toisen varaan.

      Tosiasia vain on että näistä vanhemmista miehistä suurin osa on jonkin sortin avuttomia miesvauvoja.

    • Anonyymi

      Kannattaa.

    • Anonyymi

      win win kaikille

    • Ei nainen mihinkään lähde, oli nuori tai varttuneempi, jos naista pitää hyvänä ja kuuntelee naisen toiveita.

      Avioehdolla hoituu omaisuushuolet, jos ei luota omaan kykyynsä pitää naista hyvänä.

    • Anonyymi

      Miksi sinä et tekisi avioehtoa, jos sinulla jotain omaisuutta jo on. Älä ole tyhmä vaikka saisit nuorta piIIua.

    • Anonyymi

      Joo ei se ei niistä ja ripsettii nii kaartaa puolimaata kerralla.

    • Anonyymi

      Nainen ahdistuu jos joutuu antamaan seksiä enemmän kuin itse haluaa, tai ei saa siitä korvausta. Esim. miehen puolta omaisuutta avioliiton kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe