Hei mies...

Anonyymi-ap

Ensi kerran törmätessämme voit varautua siihen, että teen pienen peliliikkeen. Jos reaktiosi on torjuva niin tiedän meidän ei kuulu olla yhdessä. Näkemisiin...

91

2165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Törmäsimmekö maanantaina? Ohitettiin toisemme? :) Katsoin sinua mutta sinä näpräsit puhelintasi :(

      • Anonyymi

        AP kävi vain kaupassa silloin. Ja jos olen näprännyt puhelinta, niin tuskin olen ketään nähnyt. Ja jos olet se neliapila tyyppi, niin en ole sinun "hän".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP kävi vain kaupassa silloin. Ja jos olen näprännyt puhelinta, niin tuskin olen ketään nähnyt. Ja jos olet se neliapila tyyppi, niin en ole sinun "hän".

        Mistä tiedät kuka on neliapilatyyppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka on neliapilatyyppi?

        No täällä on nyt joka päivä pyörinyt noita ketjuja. Joten tunnistin vaan tuosta maanantai jutusta. En siis tunne henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP kävi vain kaupassa silloin. Ja jos olen näprännyt puhelinta, niin tuskin olen ketään nähnyt. Ja jos olet se neliapila tyyppi, niin en ole sinun "hän".

        👍🏾👏🤣🙃🤔🤷‍♂️😘🤗😜😴😝😶😮🥱🤷😅😉😔🙂😱🤫🛌🙉😗☺️😆😂😊👍😇😑😚🤗😘🤷‍♂️🤔🙃🤣👏👍🏾näitähän ny on vaikka kuinka vitusti noita emojeja nyky puhelimissa mistä vitusta sä niiden perusteella tiedät kuka kukin on meinaakko ettei niitä ihmiset osaa käyttää ja löytää sitä valikkoa puhelimesta mistä ne löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🏾👏🤣🙃🤔🤷‍♂️😘🤗😜😴😝😶😮🥱🤷😅😉😔🙂😱🤫🛌🙉😗☺️😆😂😊👍😇😑😚🤗😘🤷‍♂️🤔🙃🤣👏👍🏾näitähän ny on vaikka kuinka vitusti noita emojeja nyky puhelimissa mistä vitusta sä niiden perusteella tiedät kuka kukin on meinaakko ettei niitä ihmiset osaa käyttää ja löytää sitä valikkoa puhelimesta mistä ne löytyy

        No en kyllä yhtään ihmettele, että sinut on jätetty ja takaisin ei kukaan halua tulla.


      • Anonyymi

        Katsoit väärin, minä näpräsin muniani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä yhtään ihmettele, että sinut on jätetty ja takaisin ei kukaan halua tulla.

        Mistä sinä tästä miehen keskustelusta itsesi kanssa tällaisetkin sfäärit löysit? Tämä jatkuva ja jatkuvasti muuttuva visiointi on ihan yhtä psykedeelistä kuin miehen puheleminen itsensä kanssa. Välillä mitään ei ole, sitten on jätetty seuraavaksi lähdetty ja sitten taas jotain ihan muuta. Ei sillä, että tarinoiden perässä pysyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit väärin, minä näpräsin muniani.

        Vetele vaan niin pitkiä vetoja kun varsi antaa myöden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetele vaan niin pitkiä vetoja kun varsi antaa myöden.

        Kaikki 5 senttiä.


    • Anonyymi

      Okei on tää nyt kans juttua onkohan parempi olla kumpikin toisistamme erossa

      • Anonyymi

        No se pallo jää sitten sinulle. Mutta jos torjut, niin torjut lopullisesti. Olen kyllästynyt tähän olotilaan ja se päättyy joko hyvin tai huonosti.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se pallo jää sitten sinulle. Mutta jos torjut, niin torjut lopullisesti. Olen kyllästynyt tähän olotilaan ja se päättyy joko hyvin tai huonosti.

        Ap

        Tiesitkös ap että rakkaus ei mene noin että alkaa vaatia toiselta yhtään mitään. "Jos et anna minulle sitä mitä tarvitsen ja haluan niin se on loppu". Rakkaus perustuu täysin vapaaehtoisuuteen. Mieti toisinpäin jos mies asettaisi ehtoja jos et pysty just sillä hetkellä toimimaan niin se on ohi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkös ap että rakkaus ei mene noin että alkaa vaatia toiselta yhtään mitään. "Jos et anna minulle sitä mitä tarvitsen ja haluan niin se on loppu". Rakkaus perustuu täysin vapaaehtoisuuteen. Mieti toisinpäin jos mies asettaisi ehtoja jos et pysty just sillä hetkellä toimimaan niin se on ohi....

        No tällä minä katson onko se toinen valmis. En kuitenkaan jää odottamaan. Tässä on odotettu jo niin pitkään ettei vaan enää halua uhrata tätä kallista elämää haaveilulle. Minä siirryn eteenpäin joka tapauksessa, oli hän siinä mukana tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tällä minä katson onko se toinen valmis. En kuitenkaan jää odottamaan. Tässä on odotettu jo niin pitkään ettei vaan enää halua uhrata tätä kallista elämää haaveilulle. Minä siirryn eteenpäin joka tapauksessa, oli hän siinä mukana tai ei.

        Eteenpäinhän sitä mennään joka tapauksessa, paha se on elämää peruutusvaihteella kulkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkös ap että rakkaus ei mene noin että alkaa vaatia toiselta yhtään mitään. "Jos et anna minulle sitä mitä tarvitsen ja haluan niin se on loppu". Rakkaus perustuu täysin vapaaehtoisuuteen. Mieti toisinpäin jos mies asettaisi ehtoja jos et pysty just sillä hetkellä toimimaan niin se on ohi....

        Älä lässytä, jos kerran nainen on valmis ottamaan tilanteesta selkoa.

        Samaa teen naisten suhteen, jonkinlainen kontakti ja jos nainen ei osoita kiinnostusta, se on näkemiin ja hyvästi, ei mitään vuosia kestävää haaveissa elämistä.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä, jos kerran nainen on valmis ottamaan tilanteesta selkoa.

        Samaa teen naisten suhteen, jonkinlainen kontakti ja jos nainen ei osoita kiinnostusta, se on näkemiin ja hyvästi, ei mitään vuosia kestävää haaveissa elämistä.

        -sivusta

        Kiitos -sivusta. Näin se menee. Ei odotella kymmeniä vuosia.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tällä minä katson onko se toinen valmis. En kuitenkaan jää odottamaan. Tässä on odotettu jo niin pitkään ettei vaan enää halua uhrata tätä kallista elämää haaveilulle. Minä siirryn eteenpäin joka tapauksessa, oli hän siinä mukana tai ei.

        Vaikka hän olisikin valmis, rakkaus katoaa samantien kun esität vaatimuksen. Armollisuutta toista kohtaan. Ja myös itseäsi. Jospa keskityt itseesi ja siihen mikä saa itsellesi hyvä olon ihan sinuna itsenäsi. Mikä se on mitä vaadit toiselta? Seksi ja läheisyys? Täyttämään jotain vaille jäämästä omassa elämässäsi? Se on luonnollista toki kaivata, mutta kaikki tulee aikanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä, jos kerran nainen on valmis ottamaan tilanteesta selkoa.

        Samaa teen naisten suhteen, jonkinlainen kontakti ja jos nainen ei osoita kiinnostusta, se on näkemiin ja hyvästi, ei mitään vuosia kestävää haaveissa elämistä.

        -sivusta

        Samoin ❤️ Ei ole ollut kyse vuosikymmenien eikä vuosienkaan odottelusta. Eikai kukaan noin kauan odota? Jos odottaa, miksi? Olisiko aika mennä eteenpäin. Ei voi koskaan tietää mitä toinen on käynyt läpi ja mistä arkuus johtuu. Siitä ei voi syyttää ketään. Oli kyseessä mies tai nainen hän on valmis vasta kun on valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hän olisikin valmis, rakkaus katoaa samantien kun esität vaatimuksen. Armollisuutta toista kohtaan. Ja myös itseäsi. Jospa keskityt itseesi ja siihen mikä saa itsellesi hyvä olon ihan sinuna itsenäsi. Mikä se on mitä vaadit toiselta? Seksi ja läheisyys? Täyttämään jotain vaille jäämästä omassa elämässäsi? Se on luonnollista toki kaivata, mutta kaikki tulee aikanaan

        En odota, että kaulaani hypätään. En edes puhu rakkaudesta, koska sitä toista ei tunne kunnolla. Haluan saada jonkun merkin. Kannattaako minun edes haaveilla hänestä. Jos ilme on torjuva, niin se on minulle merkki yrittää unohtaa. Näin se nyt vaan menee kohdallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odota, että kaulaani hypätään. En edes puhu rakkaudesta, koska sitä toista ei tunne kunnolla. Haluan saada jonkun merkin. Kannattaako minun edes haaveilla hänestä. Jos ilme on torjuva, niin se on minulle merkki yrittää unohtaa. Näin se nyt vaan menee kohdallani.

        Onnea valitsemallasi tiellä uusiin suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea valitsemallasi tiellä uusiin suhteisiin.

        Miksi otat tämän niin henkilökohtaisesti? Oletko sinä valmis odottamaan vuosia vielä? Jos olet, niin miksi? Miksi et ole valmis? Taidat olla varattu, mutta tiedät jonkun toisen olevan sinulle se oikea. Miksi siis odottelet, jos tiedät jonkun muun täydentävän sinut kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat tämän niin henkilökohtaisesti? Oletko sinä valmis odottamaan vuosia vielä? Jos olet, niin miksi? Miksi et ole valmis? Taidat olla varattu, mutta tiedät jonkun toisen olevan sinulle se oikea. Miksi siis odottelet, jos tiedät jonkun muun täydentävän sinut kokonaan?

        Laita nyt vaan se haku päälle moodi vaan asentoon ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vaan se haku päälle moodi vaan asentoon ON.

        Eli osui oikeaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat tämän niin henkilökohtaisesti? Oletko sinä valmis odottamaan vuosia vielä? Jos olet, niin miksi? Miksi et ole valmis? Taidat olla varattu, mutta tiedät jonkun toisen olevan sinulle se oikea. Miksi siis odottelet, jos tiedät jonkun muun täydentävän sinut kokonaan?

        Tarvitsen kirjallisen luvan että saan lähestyä sinua,ja varsinkin sextaaminen ilman suostumusta vie linnaan...se on sitä metoo systeemiä se ja suomen lainsäädäntöä. saako enään edes nätiksi sanoa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsen kirjallisen luvan että saan lähestyä sinua,ja varsinkin sextaaminen ilman suostumusta vie linnaan...se on sitä metoo systeemiä se ja suomen lainsäädäntöä. saako enään edes nätiksi sanoa...?

        No sinä lähestyt sitten sopimuksen kanssa minua😂 Jos olet oikea, niin allekirjoitan suostumuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vaan se haku päälle moodi vaan asentoon ON.

        Taidan laittaa. Kiitos vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se pallo jää sitten sinulle. Mutta jos torjut, niin torjut lopullisesti. Olen kyllästynyt tähän olotilaan ja se päättyy joko hyvin tai huonosti.

        Ap

        Elä torju. Ole hyökkääjä äläkä maalivahti :)


      • Anonyymi

        Pysytellään sitten erossa.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hän olisikin valmis, rakkaus katoaa samantien kun esität vaatimuksen. Armollisuutta toista kohtaan. Ja myös itseäsi. Jospa keskityt itseesi ja siihen mikä saa itsellesi hyvä olon ihan sinuna itsenäsi. Mikä se on mitä vaadit toiselta? Seksi ja läheisyys? Täyttämään jotain vaille jäämästä omassa elämässäsi? Se on luonnollista toki kaivata, mutta kaikki tulee aikanaan

        Tämä itseksesi käymäsi keskustelu on palstaprinssi jotain ihan todella hämmentävää, varsinkin kun menee tämä linja päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsen kirjallisen luvan että saan lähestyä sinua,ja varsinkin sextaaminen ilman suostumusta vie linnaan...se on sitä metoo systeemiä se ja suomen lainsäädäntöä. saako enään edes nätiksi sanoa...?

        Ehkä siis todellakin on parempi panostaa naisena esiintymiseen netissä ja keskustella itsensä kanssa. Vähän tässäkin touhaamisessa näitä ns uhreja tulee esim palstauskovaisuuden ym muodossa, mutta siitä voi kaikeksi onneksi parantua👍


    • Anonyymi

      Toivon, että hän tekee selvän eikä vain pienen peliliikkeen. Sellaisen peliliikkeen, että minäkin tajuan sen olevan peliliike. Toivon myös, ettei hän vedä hätäisiä johtopäätöksiä ilmeistäni tai eleistäni, vaan opettelee rauhassa tuntemaan minut. Eniten toivon sanoja. Tavallista puhetta, vuorovaikutusta, keskustelua. Hymyä. Lempeää katsetta. Kosketusta.
      Näkemisiin.

      • Anonyymi

        Mikä olisi mielestäsi selvä peliliike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi mielestäsi selvä peliliike?

        Se, että tulisi kohti hymyillen. Moikkaisi ja kysyisi mitä kuuluu. Sekin jo olisi paljon. Toki voisi kysyä ehdinkö hetken juttelemaan (siis jos haluaa jutella itse). Ja sehän olis jo extraa.


    • Anonyymi

      juu tee lantioliikkeitä, niin minäkin ymmärrän.

      • Anonyymi

        Etkö viimeksi nähnyt niitä lantioliikkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö viimeksi nähnyt niitä lantioliikkeitä?

        Ei sinulla ole lantiota. Miten olisi pieni dieetti kevättä kohti?


    • Anonyymi

      Ehkä et osaa lukea reaktioitani ja tulkitset väärin. Mutta ihan sama.

      • Anonyymi

        No se jää nähtäväksi.


      • Anonyymi

        No ei tuo ole naisesi. Pelkkää palstaIeikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo ole naisesi. Pelkkää palstaIeikkiä.

        Sanoo joku mustasukkainen sivusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo joku mustasukkainen sivusta?

        Naurun sait aikaan. Ihan realisti vaan sivusta. Miten tuo naikkonen voisi täällä kaivata satoja miehiä. Ei sitten mitenkään. Yritän sanoa miehelle, että kaivattusi tuskin kiristää tai laskelmoi noin. Miehet vaan tykkää omia näitä kun on kiva tuntea itsensä tärkeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo joku mustasukkainen sivusta?

        Sillä on joku trauma selvästi ja se vaanii täällä määräilemässä mihin kukakin saa uskoa, kunhan ne myötäilee hänen uskomuksiaan. Se on paljon ongelmallisempaa kuin se, että joku uskoo näihin ätmin lurituksiin. Aloituksen sävy muuttuu aina oudoksi näisssä feikkikeskusteluissa, niistä sitten vaan nappaamaan pirtaansa sopivin provokaatio kunnes löytyy jo uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on joku trauma selvästi ja se vaanii täällä määräilemässä mihin kukakin saa uskoa, kunhan ne myötäilee hänen uskomuksiaan. Se on paljon ongelmallisempaa kuin se, että joku uskoo näihin ätmin lurituksiin. Aloituksen sävy muuttuu aina oudoksi näisssä feikkikeskusteluissa, niistä sitten vaan nappaamaan pirtaansa sopivin provokaatio kunnes löytyy jo uusi.

        ÄLKÄÄ VASTATKO HUOMATKAA MINUT NYT OLEN TASOKAS ENKÄ AUTISTI MT-POTILAS


    • Anonyymi

      Olet varattu ja minä varattu. Hymysi ja silmäsi saavat minut aina niin iloiseksi. Olen luvannut itselleni, että sopivassa kohdassa teen peliliikkeen ja kysyn mitä sinulle kuuluu.

      • Anonyymi

        Niin olen mutta horney ja teen peliliikkeen sitten körmyseni.


      • Anonyymi

        Milloin tämä peliliike olisi suunnitelmissa? Osaa vähän varautua🤔 pian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen mutta horney ja teen peliliikkeen sitten körmyseni.

        Voi körmyne, ei mielikuvituksesi saa niitä peliliikkeitä aikaan irl:ssä


    • Anonyymi

      Mitäs peliä se tuo tuommoinen on?

      • Anonyymi

        Tyttöjen hippasta ollaan.


      • Anonyymi

        Elämänpeliä tietenkin. Katsotaan osuuko amorinnuoli kohteeseen.


    • Anonyymi

      Mitä ap harrastaa?

      • Anonyymi

        Miksi haluat tietää?


      • Anonyymi

        Hän ei tiedä mitä harrastan, ellei stalkkaat someani. Oletko stalkkeri?


      • Anonyymi

        Palstakirjoittelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstakirjoittelua?

        Jos pelkästään sitä, niin elämä on aika tylsää😂 minulla on yksilölaji sekä toinen harrastus mikä vaatii muutaman muunkin ihmisen. Ja pian myös kolmaskin juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstakirjoittelua?

        Kovin tosissasi tunnut nämä miehen trollaukset ottavan ja uskot asiaasi lujasti kuin peruskallioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat tietää?

        Siksi, että tiedän osuuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että tiedän osuuko?

        No tuossa ylempänä sanoin vinkkejä. Se joka minut tuntee, niin harrastukset olisi aika tunnistettavissa.


    • Anonyymi

      Menee pitkälle mutta komealle miehelle.

      • Anonyymi

        Tää ei ollut AP, mutta niin menee😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei ollut AP, mutta niin menee😂

        Kommentti oli eräänlainen tsoukki, ainahan pitkä mies on naisen mielestä komea vaikka naama näyttäisi miltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli eräänlainen tsoukki, ainahan pitkä mies on naisen mielestä komea vaikka naama näyttäisi miltä.

        Ei aina ole niin. Ja minun rinnalla kaikki ovat pitkiä🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina ole niin. Ja minun rinnalla kaikki ovat pitkiä🙈

        Pitkäksi sanominen omasta näkökulmasta katsottuna voi muuten olla hämäävää, kun alle 30-vuotiailla miehillä keskipituus alkaa olla 181 cm. Siksi moni heistä voi mieltää vasta 190+ cm pitkäksi, jolloin tuntomerkki ei täsmäisi. - sivusta


    • Anonyymi

      Sinä et kyllä tuolla miehittelyllä aiheuta valmiustiloja, myös tuo peliliike termi ilmoittaa itestäs, että myy sinä persettäs leivikses, niin hommas pelailit. Pirä pelis.

      T.nyt soitan joulupukille, että mitenkä asiani ovat tuon kissani suhteen, ei sun.....
      https://m.youtube.com/watch?v=EDaU3lg_POU

    • Anonyymi

      Ensi kerralla? Ensimmäinen v ai seuraava?

      • Anonyymi

        Ollaan nähty ennenkin.


      • Anonyymi

        Ja siis täällä ei voi muokata viestejä. Olisin muuten korjannut. Tekstinsyöttö välillä elää omaa elämäänsä.


    • Anonyymi

      Vau, sen jälkeen suoritan kevätjuhlaliikkeitä. <3

    • Anonyymi

      Ahaa oletko noin epätoivoinen ettet osaa ihan vain keskustella

      • Anonyymi

        En ole. Oletko noin epätoivoinen että kuvittelet aloittajan minuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Oletko noin epätoivoinen että kuvittelet aloittajan minuksi?

        Minusta tässä vastauksessa on tiettyä tyyliä. Olisin itsekin erittäin ärtynyt, jos pitäisin mahdollisena, että joku pyrkii kommunikoimaan kanssani jonkun hoopon trollimiehen juttujen kautta oli sen vuorovaikutuksen suunta ns mikä vaan esimerkiksi yleinen dissailu, kuten tuolla erikoisella ihmisellä joka urputtaa joka aloitukseen omiaan ja jolle kommentoit. Joku voi tietysti käyttää vuosia myös muuhun intentionaaliseen urputukseen.


    • Anonyymi

      Johtuuko tämä suunnittelemasi peliliike siitä, että minäkin testailin sua?

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan testaillut ole


    • Anonyymi

      Sinä tarjosit salmiakkia
      Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän
      Vaikka tarjosit vain salmiakkia
      Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että se mitä teet voi jättää jäljen.

      • Anonyymi

        En ymmärrä teitä miehiä. Ensin vingutaan ettei naiset tee mitään. Jos he aikovat jotain tehdä, niin sekin on huono juttu. Hyvä on, en lähesty ketään. Alan välttelemään, niin saa mies parka olla rauhassa.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä teitä miehiä. Ensin vingutaan ettei naiset tee mitään. Jos he aikovat jotain tehdä, niin sekin on huono juttu. Hyvä on, en lähesty ketään. Alan välttelemään, niin saa mies parka olla rauhassa.

        Ap

        Nyt edes minä en pysy kärryillä, että onko tämä palstaätmin juttelua itsensä kanssa vai vastaatko ihan umpimähkään jollekin vierailevalle tähdelle, joka on omasta mielestään keksinyt omaperäisen anekdootin fundamentalisminsa perusteella. Näillä sekopäisillä keskusteluilla näitä katselukertoja kertyy. Ehkä ihmiset pakenee todellisuutta tänne🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä teitä miehiä. Ensin vingutaan ettei naiset tee mitään. Jos he aikovat jotain tehdä, niin sekin on huono juttu. Hyvä on, en lähesty ketään. Alan välttelemään, niin saa mies parka olla rauhassa.

        Ap

        Sehän se vasta mukavaa on, jos nainen tekee selvän aloitteen, eikä jotain "vihjauksia" vaan. Näitä vihjailuja on tullut aivan liikaa ja nykyään tulkitsen ne vain vitseinä tai vastaavana, enkä reagoi sen kummemmalla tavalla enää niihin.

        Yksi nainen ikinä sanonut suoraan mitä ollut mielessä ja arvostin suuresti sitä, ettei tarttenu alkaa tulkkaamaan mitään. Se asia vain ei edennyt pidemmälle, koska oli liian erilaiset lähitulevaisuuden suunnitelmat kummallakin.


      • Anonyymi

        Millainen mies traumatisoituu siitä, että nainen näyttää kiinnostuksensa?


    • Anonyymi

      Hiano homma, yritän olla suihkun raikas ja Mennenit leukaperissä, sekä kortsut taskussa, Viakarasta nyt puhumattakaan,.Yritä kohdistaa peliliike hiukan syrjemmälle, ettei synny mitään selekään könyämistä kovin yleisellä paikalla,, oon valmis!

      • Anonyymi

        Aika väsynyttä läppää.... Tuskin oli aloitus sinulle.


    • Anonyymi

      Tutulta kuulosti mutta en ollut pitkä ja komea, oli siellä niitäkin😔

    • Anonyymi

      Sori mut oon hetero.

    • Anonyymi

      Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä vai kävelenkö ohitsesi uudelleen? Tämä iskurepliikki on tuottanut tulosta lukuisia kertoja.

      • Anonyymi

        Otetaan testaukseen tämä lause.


    • Anonyymi

      Kerran elämässä.

    • Anonyymi

      Son moro.

    • Anonyymi

      Moro

    • Anonyymi

      No, tuskin on torjuva, jos olette molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Eihän kaikki vapaat ja normaalit halua toisiaan. Voivat ihan torjuakin joskus. Sivukommenttina


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe