Tyhjäkäynti seilaa

Anonyymi-ap

Auto Vw golf variant 1,6l bensa vm 2005.
Ongelma ilmenee ku kone on lämmennyt.
Kylmänä toimii normaalisti. Kierrokset pomppii 500-1000 kierroksen välillä. Välillä niin kovin et sammuuki. Moottorin Vikavalotki elää omaa elämää. Välillä syttyy ja taas sammuu. Samoin emission wokshoppia herjailee. Auto toimii muuten ihan hyvi, ainoo toi tyhjäkäyntiongelma ku kone lämmennyt.

14

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaasuläppäkotelo on likainen.
      Kaasuläppä ei löydä tietoihin tallennettua kiinni-asentoa ja sen takia kierrokset vaeltaa.

      Kaasuläppäkotelon putsaus ja kaasuläpän perussäätö testerillä.

      • Anonyymi

        Vois ensviikolla puhistaa sen ku löytyy purkki brake cleaneriakin. Säätöä ei kyllä ite pysty tekemään. Mitähän maksaa korjaamolla säätö?


    • Anonyymi

      Nyt on putsattu. Olikin paksu karstakerros. Nyt kiiltävä. Sit vaan testailla et toimiiko ku kone lämmenny. Tosin mitään säätöjä ei oo tehty.

      • Anonyymi

        "Tosin mitään säätöjä ei oo tehty."

        Mitä siellä mielestäsi pitäisi säätää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin mitään säätöjä ei oo tehty."

        Mitä siellä mielestäsi pitäisi säätää?

        Käsittääkseni tietokoneella säädetään. Auto toimi vielä huonommin, rupes seilaan nopeemmin ja kovemmilla kierroksilla. Kunnon nykimistä oli ajaminen😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni tietokoneella säädetään. Auto toimi vielä huonommin, rupes seilaan nopeemmin ja kovemmilla kierroksilla. Kunnon nykimistä oli ajaminen😡

        Aivan aivan, VW näköjään pitää oikeasti tietokoneella suorittaa säätö tuolle kaasuläpälle kun sen on irrottanut.

        Eiköhän tuo nykiminen nyt johdu siitä säädön puutteesta.

        Jos saat tuon säädön tehtyä jossakin niin sitten uutta kokeilua. Jos ei toimi niin olisko uuden kaasuläppäkotelon hankkiminen edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan aivan, VW näköjään pitää oikeasti tietokoneella suorittaa säätö tuolle kaasuläpälle kun sen on irrottanut.

        Eiköhän tuo nykiminen nyt johdu siitä säädön puutteesta.

        Jos saat tuon säädön tehtyä jossakin niin sitten uutta kokeilua. Jos ei toimi niin olisko uuden kaasuläppäkotelon hankkiminen edessä.

        Huomenna käyn säädättämässä tossa korjaamolla. Kahtotaan Sit auttoko mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna käyn säädättämässä tossa korjaamolla. Kahtotaan Sit auttoko mitään.

        Eipä auttanut. Sääti kaasuläppäkotelon ja imusarjan kalibroi samalla. Imuvuotoa laite ilmotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auttanut. Sääti kaasuläppäkotelon ja imusarjan kalibroi samalla. Imuvuotoa laite ilmotti.

        Imuvuotoja saa selville "starttipilotti" aineella, joka on eetteriä

        Moottori käyntiin ja tuota ainetta ruiskuttaa mahdollisiin vuotopaikkoihin. Kun vuotopaikka imee eetteriä moottoriin, muuttuu käynti selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imuvuotoja saa selville "starttipilotti" aineella, joka on eetteriä

        Moottori käyntiin ja tuota ainetta ruiskuttaa mahdollisiin vuotopaikkoihin. Kun vuotopaikka imee eetteriä moottoriin, muuttuu käynti selvästi.

        Vähän epäilen ettei kyllä mistää imuvuodosta johdu toi. Kuitenki tuli sen kotelon putsauksen jälkeen noi pahat oireet. Äskenki kävin testaamassa, kierrokset oli joku reilu 1000 kaasun ku paino pohjaan ainoo muutos et kierrokset seilas 1000-1300 välillä, irti kaasusta ni tasottu taas reilu 1000 kierrokseen. Välillä sit kiertää hyvin ja kierrokset seilaa sillon 500-1000 välillä, jos nousee tonne 1000 päälle, ni kaasuta ei nouse korkeemmalle. Ku seilaa vaan siinä reilussa 1000


    • Anonyymi

      Ensi seilaa kiepat 500-100,sit ne yhtäkkiä nousee seilaamaan 1000-1500,eikä kaasupolkimesta tapahdu mitään ku painaa.

    • Anonyymi

      Ensviikolla tulee käytetty kaasuläppäkotelo. Kahtellaan sit auttoko mitään.

    • Anonyymi

      Nyt toinen kaasuläppäkotelo paikassa. Piti seki putsaa ku oli paksun karstan peitossa. Nyt käy vähän paremmin mut seilaa silti vähän. Ehkä olis pitäny laittaa paskasena paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Upea peppuisella naisella

      Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

      Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

      isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

      https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

      Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

      En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

      Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

      Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe