Ikävästä eroon

Anonyymi-ap

Minulla oli tipaton marraskuu. Suosittelen. 2-3 viikkoa sen päättymisen jälkeen ja siitä lähtien mieleni on ollut kirkkaampi ja mielialani korkeammalla. Olen vähentänyt dokailujani mutta tipattomalla en kuitenkaan ole. Tämä vkl kului selväpäisissä tunnelmissa.

11

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä sinä 👍 tärkeintä on, että itse huomaa muutoksen.

• Anonyymi

Olen iloinen puolestasi. Jatkuva dokaaminen tosiaan vaikuttaa siihen, ettei omat mielihyvähormonit pääse toimimaan. Tsemppiä sinulle!

• Anonyymi

Tipaton aina se on myös ongelma ongelmien joukossa. Ei hyvältä näytä

• Anonyymi

Paha so bad

• Anonyymi

Pääsyy tuolle absolutismille oli se ettei minua yksinkertaisesti huvittanut ryypiskellä. Olin tottunut jokaviikonloppuiseen yhden päivän kännäilyyn niin ehkä sain siitä sitten vihdoinkin tarpeekseni. Vaikein hetki olla sortumatta oli siinä 2,5-3 viikkoa aloituksesta. Vieroitusoireet olivat henkisiä, eivät fyysisiä. Kuukauden lopussa ei edes ollut sellaista "pakkoa" tai halua ottaa. Silti otin kun hieman yli kuukausi oli kulunut, koska en potenut syyllisyyttä siitä ja olinhan päässyt tavoitteeseeni 🙂. - Ap.

• Anonyymi

Itselläni oli juominen pitkään sitä, että yritin paeta sillä sisälläni olevaa huonoa oloa. Päästä hetkeksi pois. Ja kuinka huono olo tulikaan aina jälkikäteen, kun join aina "liikaa". Nyt otan joskus pari bisseä, ei oikein ole tarvetta siihen todellisuuspakoon enää. Kun ei todellisuutta voi pitkän päälle paeta mihinkään. On siinä myös pieni pelko siitä, että alan tosissani juomaan ja sen vuoksi ei myöskään sillä tavalla maistu. En ole myöskään ylpeä siitä, miten humalassa käyttäydyin. Ei sitä omaa käytöstä kyllä niin halunnut miettiä, saati kyennyt siihen silloin.

• Anonyymi

Olen juonut 2 kertaa 6 vuoden aikana. Ei siis ongelmia sen suhteen.

• Anonyymi

Mulla vaan on ongelmana se etten sitten kestä sitä viinaa, kun otan harvoin. Tottakai "kohteeni" sattui sitten näkemään minut ympäripäissä ja varmaan ajattelee, että olen joku bilehilekännikala. Sattui pikkujouluaikaan.

• Anonyymi

Tulee koko tammikuu täyteen tipoilla kohta 🥲😪😥

• Anonyymi

Olen ihan hirveä, mutta tuli viininhimo perjantaina Triplassa ja eilen myös. Onneksi vältyin houkutukselta. Vietän tipatonta tammikuuta. Olen kuntoillut, mutta silti tekisi mieli ottaa pari lasillista. Tykkään viinistä ja jutella ihmisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      100
      4002
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3830
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2235
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe