Ikävästä eroon

Anonyymi-ap

Minulla oli tipaton marraskuu. Suosittelen. 2-3 viikkoa sen päättymisen jälkeen ja siitä lähtien mieleni on ollut kirkkaampi ja mielialani korkeammalla. Olen vähentänyt dokailujani mutta tipattomalla en kuitenkaan ole. Tämä vkl kului selväpäisissä tunnelmissa.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä sinä 👍 tärkeintä on, että itse huomaa muutoksen.

• Anonyymi

Olen iloinen puolestasi. Jatkuva dokaaminen tosiaan vaikuttaa siihen, ettei omat mielihyvähormonit pääse toimimaan. Tsemppiä sinulle!

• Anonyymi

Tipaton aina se on myös ongelma ongelmien joukossa. Ei hyvältä näytä

• Anonyymi

Paha so bad

• Anonyymi

Pääsyy tuolle absolutismille oli se ettei minua yksinkertaisesti huvittanut ryypiskellä. Olin tottunut jokaviikonloppuiseen yhden päivän kännäilyyn niin ehkä sain siitä sitten vihdoinkin tarpeekseni. Vaikein hetki olla sortumatta oli siinä 2,5-3 viikkoa aloituksesta. Vieroitusoireet olivat henkisiä, eivät fyysisiä. Kuukauden lopussa ei edes ollut sellaista "pakkoa" tai halua ottaa. Silti otin kun hieman yli kuukausi oli kulunut, koska en potenut syyllisyyttä siitä ja olinhan päässyt tavoitteeseeni 🙂. - Ap.

• Anonyymi

Itselläni oli juominen pitkään sitä, että yritin paeta sillä sisälläni olevaa huonoa oloa. Päästä hetkeksi pois. Ja kuinka huono olo tulikaan aina jälkikäteen, kun join aina "liikaa". Nyt otan joskus pari bisseä, ei oikein ole tarvetta siihen todellisuuspakoon enää. Kun ei todellisuutta voi pitkän päälle paeta mihinkään. On siinä myös pieni pelko siitä, että alan tosissani juomaan ja sen vuoksi ei myöskään sillä tavalla maistu. En ole myöskään ylpeä siitä, miten humalassa käyttäydyin. Ei sitä omaa käytöstä kyllä niin halunnut miettiä, saati kyennyt siihen silloin.

• Anonyymi

Olen juonut 2 kertaa 6 vuoden aikana. Ei siis ongelmia sen suhteen.

• Anonyymi

Mulla vaan on ongelmana se etten sitten kestä sitä viinaa, kun otan harvoin. Tottakai "kohteeni" sattui sitten näkemään minut ympäripäissä ja varmaan ajattelee, että olen joku bilehilekännikala. Sattui pikkujouluaikaan.

• Anonyymi

Tulee koko tammikuu täyteen tipoilla kohta 🥲😪😥

• Anonyymi

Olen ihan hirveä, mutta tuli viininhimo perjantaina Triplassa ja eilen myös. Onneksi vältyin houkutukselta. Vietän tipatonta tammikuuta. Olen kuntoillut, mutta silti tekisi mieli ottaa pari lasillista. Tykkään viinistä ja jutella ihmisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      492
      3398
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      160
      2410
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      141
      2267
    4. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1745
    5. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      40
      1703
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      213
      1456
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1454
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      17
      1317
    9. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1242
    10. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1146
    Aihe