Ikävästä eroon

Anonyymi-ap

Minulla oli tipaton marraskuu. Suosittelen. 2-3 viikkoa sen päättymisen jälkeen ja siitä lähtien mieleni on ollut kirkkaampi ja mielialani korkeammalla. Olen vähentänyt dokailujani mutta tipattomalla en kuitenkaan ole. Tämä vkl kului selväpäisissä tunnelmissa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä sinä 👍 tärkeintä on, että itse huomaa muutoksen.

    • Anonyymi

      Olen iloinen puolestasi. Jatkuva dokaaminen tosiaan vaikuttaa siihen, ettei omat mielihyvähormonit pääse toimimaan. Tsemppiä sinulle!

    • Anonyymi

      Tipaton aina se on myös ongelma ongelmien joukossa. Ei hyvältä näytä

    • Anonyymi

      Paha so bad

    • Anonyymi

      Pääsyy tuolle absolutismille oli se ettei minua yksinkertaisesti huvittanut ryypiskellä. Olin tottunut jokaviikonloppuiseen yhden päivän kännäilyyn niin ehkä sain siitä sitten vihdoinkin tarpeekseni. Vaikein hetki olla sortumatta oli siinä 2,5-3 viikkoa aloituksesta. Vieroitusoireet olivat henkisiä, eivät fyysisiä. Kuukauden lopussa ei edes ollut sellaista "pakkoa" tai halua ottaa. Silti otin kun hieman yli kuukausi oli kulunut, koska en potenut syyllisyyttä siitä ja olinhan päässyt tavoitteeseeni 🙂. - Ap.

      • Anonyymi

        Itselläni oli juominen pitkään sitä, että yritin paeta sillä sisälläni olevaa huonoa oloa. Päästä hetkeksi pois. Ja kuinka huono olo tulikaan aina jälkikäteen, kun join aina "liikaa". Nyt otan joskus pari bisseä, ei oikein ole tarvetta siihen todellisuuspakoon enää. Kun ei todellisuutta voi pitkän päälle paeta mihinkään. On siinä myös pieni pelko siitä, että alan tosissani juomaan ja sen vuoksi ei myöskään sillä tavalla maistu. En ole myöskään ylpeä siitä, miten humalassa käyttäydyin. Ei sitä omaa käytöstä kyllä niin halunnut miettiä, saati kyennyt siihen silloin.


    • Anonyymi

      Olen juonut 2 kertaa 6 vuoden aikana. Ei siis ongelmia sen suhteen.

      • Anonyymi

        Mulla vaan on ongelmana se etten sitten kestä sitä viinaa, kun otan harvoin. Tottakai "kohteeni" sattui sitten näkemään minut ympäripäissä ja varmaan ajattelee, että olen joku bilehilekännikala. Sattui pikkujouluaikaan.


    • Anonyymi

      Tulee koko tammikuu täyteen tipoilla kohta 🥲😪😥

    • Anonyymi

      Olen ihan hirveä, mutta tuli viininhimo perjantaina Triplassa ja eilen myös. Onneksi vältyin houkutukselta. Vietän tipatonta tammikuuta. Olen kuntoillut, mutta silti tekisi mieli ottaa pari lasillista. Tykkään viinistä ja jutella ihmisten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe