Orpon nähty suutelevan Rydmania vaivihkaa, salassa, yön pimeydessä ja katseilta piilossa Sibelius-patsaan takana Töölössä tammikuun alussa.
Vastaukset 26
- Anonyymi
Hyvä juttu kun on löytänyt kaverin, eipä sitten ole niin orpo olo ja olla yksin .
- Anonyymi
Petteri Lapanen ja Tossu Mykkänen kuuluvat yhteen!!
- Anonyymi
Kauan etsineet löysivät toisensa.
- Anonyymi
Todellista rakkautta.❤
- Anonyymi
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
Sillä on Napoleon kompleksi on 265 cm. pitkä käppänä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä on 165 cm. äijällä pituutta 😂ei 265 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mikään mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä on 165 cm. äijällä pituutta 😂ei 265 cm.
Vaimonsa on 199 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimonsa on 199 cm
Melkoinen vaimo, kun alkoi ukkomiehen kanssa seukkaamaan baari-illan jälkeen. Orvo oli vielä naimisissa silloisen eukkonsa kanssa, kun Kainuun plikan pokkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No On vastenmielinen ja itse rakas tyyppi !
- Anonyymi
No jo on...
- Anonyymi
No jopas nyt sitten on... kaikenlaista kummallista
- Anonyymi
Se on vaan elämää...
- Anonyymi
Mie juon nyt kahvetta.
- Anonyymi
Mä syön sipulia.
- Anonyymi
Onko Sipulilla maistuva nakki?
- Anonyymi
Pettää se kyllä,
mutta että ihan Ryytimäniä, heh heh,
uskottava kai se on,
kun kerran silminnäkijöitä on. - Anonyymi
Petteri Batman.
- Anonyymi
Eiku P. Badman-Rydman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku P. Badman-Rydman.
Höpö höpö, ottavat yhteiseksi sukunimeksi Gayman.
Gaylordit!
- Anonyymi
Känniäiselle on alkanut tulla vatsamakkaraa...
Vaihtelu virkistää. - Anonyymi
Örpö näyttääkin ihan napsulta.
- Anonyymi
Kääpiöt ovat löytäneet toisensa. Onnea!
- Anonyymi
Orposta ei tuu koskaan pääministeriä ja saa tanssia orpo pojan valssia .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481511Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46618
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24591Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584- 8579
- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 37506
- 47480
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409