Orpon nähty suutelevan Rydmania vaivihkaa, salassa, yön pimeydessä ja katseilta piilossa Sibelius-patsaan takana Töölössä tammikuun alussa.
Vastaukset 26
- Anonyymi
Hyvä juttu kun on löytänyt kaverin, eipä sitten ole niin orpo olo ja olla yksin .
- Anonyymi
Petteri Lapanen ja Tossu Mykkänen kuuluvat yhteen!!
- Anonyymi
Kauan etsineet löysivät toisensa.
- Anonyymi
Todellista rakkautta.❤
- Anonyymi
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
Sillä on Napoleon kompleksi on 265 cm. pitkä käppänä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä on 165 cm. äijällä pituutta 😂ei 265 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mikään mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä on 165 cm. äijällä pituutta 😂ei 265 cm.
Vaimonsa on 199 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimonsa on 199 cm
Melkoinen vaimo, kun alkoi ukkomiehen kanssa seukkaamaan baari-illan jälkeen. Orvo oli vielä naimisissa silloisen eukkonsa kanssa, kun Kainuun plikan pokkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No On vastenmielinen ja itse rakas tyyppi !
- Anonyymi
No jo on...
- Anonyymi
No jopas nyt sitten on... kaikenlaista kummallista
- Anonyymi
Se on vaan elämää...
- Anonyymi
Mie juon nyt kahvetta.
- Anonyymi
Mä syön sipulia.
- Anonyymi
Onko Sipulilla maistuva nakki?
- Anonyymi
Pettää se kyllä,
mutta että ihan Ryytimäniä, heh heh,
uskottava kai se on,
kun kerran silminnäkijöitä on. - Anonyymi
Petteri Batman.
- Anonyymi
Eiku P. Badman-Rydman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku P. Badman-Rydman.
Höpö höpö, ottavat yhteiseksi sukunimeksi Gayman.
Gaylordit!
- Anonyymi
Känniäiselle on alkanut tulla vatsamakkaraa...
Vaihtelu virkistää. - Anonyymi
Örpö näyttääkin ihan napsulta.
- Anonyymi
Kääpiöt ovat löytäneet toisensa. Onnea!
- Anonyymi
Orposta ei tuu koskaan pääministeriä ja saa tanssia orpo pojan valssia .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801058- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 23513
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39507Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va148436Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430- 21422
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415