Orpon nähty suutelevan Rydmania vaivihkaa, salassa, yön pimeydessä ja katseilta piilossa Sibelius-patsaan takana Töölössä tammikuun alussa.
Orpolla salasuhde
26
300
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä juttu kun on löytänyt kaverin, eipä sitten ole niin orpo olo ja olla yksin .
- Anonyymi
Petteri Lapanen ja Tossu Mykkänen kuuluvat yhteen!!
- Anonyymi
Kauan etsineet löysivät toisensa.
- Anonyymi
Todellista rakkautta.❤
- Anonyymi
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
Sillä on Napoleon kompleksi on 265 cm. pitkä käppänä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on Napoleon kompleksi on 265 cm. pitkä käppänä .
Hä on 165 cm. äijällä pituutta 😂ei 265 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettava Orpo ja kuka siitäkin on aloituksen vääntänyt, miehellä on ääntä ja ei mitään järkevää sanottavaa kuitenkaan koskaan .
Ei se ole mikään mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä on 165 cm. äijällä pituutta 😂ei 265 cm.
Vaimonsa on 199 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimonsa on 199 cm
Melkoinen vaimo, kun alkoi ukkomiehen kanssa seukkaamaan baari-illan jälkeen. Orvo oli vielä naimisissa silloisen eukkonsa kanssa, kun Kainuun plikan pokkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on Napoleon kompleksi on 265 cm. pitkä käppänä .
No On vastenmielinen ja itse rakas tyyppi !
- Anonyymi
No jo on...
- Anonyymi
No jopas nyt sitten on... kaikenlaista kummallista
- Anonyymi
Se on vaan elämää...
- Anonyymi
Mie juon nyt kahvetta.
- Anonyymi
Mä syön sipulia.
- Anonyymi
Onko Sipulilla maistuva nakki?
- Anonyymi
Pettää se kyllä,
mutta että ihan Ryytimäniä, heh heh,
uskottava kai se on,
kun kerran silminnäkijöitä on. - Anonyymi
Petteri Batman.
- Anonyymi
Eiku P. Badman-Rydman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku P. Badman-Rydman.
Höpö höpö, ottavat yhteiseksi sukunimeksi Gayman.
Gaylordit!
- Anonyymi
Känniäiselle on alkanut tulla vatsamakkaraa...
Vaihtelu virkistää. - Anonyymi
Örpö näyttääkin ihan napsulta.
- Anonyymi
Kääpiöt ovat löytäneet toisensa. Onnea!
- Anonyymi
Orposta ei tuu koskaan pääministeriä ja saa tanssia orpo pojan valssia .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361226- 621135
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html191915- 44868
- 49760
- 68757
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244534690- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620