AJATELKAA OMILLA AIVOILLA

Kolesterolilääkkeet pudottavat painoa aivan liikaa, lihakset surkastuu ja ihminen loppuu kokonaan.
Seurauksena paljon puhuttu Alzheimerin tauti.
Syökääpä/syöttäkää lääkkeitä tämä asia tietäen.

15-vuotta vierestä seuraten läheiseni riutumista.
Vaikka hän söi hyviä ja terveellisiä aterioita hyvällä ruokahalulla, niin paino tippui tippumistaan.

Lääkkeillä tapetaan puolustuskyvyttömiä kansalaisia.
12125
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Meinaatko,että aivot kuihtuu?

Äänestä

Oletko aivan varma, että kolestrolilääkkeet ovat painon putoamisen syy?
Minä olen syönyt kolestrolilääkkeitä (Atorvastatin) 7 vuotta, eikä ole ollut sivuvaikutuksia.

Äänestä

Iltalehti:
Yli puolella suomalaisista on korkea kolesteroli. Kolesterolilääkkeitä syö Suomessa yli 700 000 ihmistä.
Uuden tutkimuksen mukaan kolesterolilääkityksestä saattaa olla myös apua silmänpohjan ikärappeuman ehkäisyyn.
British Journal of Ophthalmology -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan kolesterolilääkityksellä olevat sairastuivat 15 prosenttia epätodennäköisemmin silmänpohjan ikärappeumaan kuin samanikäiset, jotka eivät käyttäneet lääkkeitä.

Äänestä

Tuleeko lihaskipuja tai mohkuroit?. Entää suonenvetoja?

Äänestä
  • Minä en syö kolestrolilääkkeitä,vaan ryyppään öljyä pullosta joka päivä!Ihminen kuihutuu kun vanhenee,lihasmassa häviää,liekkö tuota ollutkaan.Kaikilla lääkkeillä on haittavaikutuksensa,oireita vaan vähätellään.Koekaniineita ollaan.Ilmaisia sellaisia.

    Äänestä

Mitäs mummu, olis käyny oikeissa töissä

Äänestä
  • Työterveyshuolto, lääkkeet ja kaikki !!

    Äänestä

Minä myös otan kalaöljyä, en ryyppää, vaan lusikalla mitaten joka aamu.

Veret pysyy notkeana, ei tarvitse lääkkeitä kuten jotku nieleskelee, on halpa ja hyvä keino jota ei tietenkään lääkärit voi edes suositella.

Äänestä

Ei oo lääkkeitä.

Äänestä

Ai muitten lääkehoito.

Äänestä

Jos sinulla on sydämmessä vaikka pienempää juttua niin elä jätä kolestrolilääkkeitä pois .

Äänestä

Sukurasite.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Kolesterolilääkkeet pudottavat painoa aivan liikaa, lihakset surkastuu ja ihminen loppuu kokonaan.
Seurauksena paljon puhuttu Alzheimerin tauti.
Syökääpä/syöttäkää lääkkeitä tämä asia tietäen.

15-vuotta vierestä seuraten läheiseni riutumista.
Vaikka hän söi hyviä ja terveellisiä aterioita hyvällä ruokahalulla, niin paino tippui tippumistaan.

Lääkkeillä tapetaan puolustuskyvyttömiä kansalaisia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu