Martinalla on kaunis oma koti ei tarvitse notkua velaksi surkeassa hotellissa

Anonyymi-ap

Martinalla on kaunis oma koti ei tarvitse notkua velaksi surkeassa hotellissa.

328

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TROLLI JÄLLEEN !

    • Anonyymi

      Voihan sitä omaksi kodiksi sanoa missä kulloinkin asuu, mutta asunto sinänsä on vuokra-asunto.

      • Anonyymi

        Kateus on kavala tauti. Voimia peräkammariisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus on kavala tauti. Voimia peräkammariisi.

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Et ole äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Miksi kuitenkin kadehdit? Siksikö että Martinan omistama yksiö kantakaupungissa on arvokkaampi kuin sinun asuntosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Martina ei olekaan lapseton vanhapiika vaan hänellä on ollut toisenlainen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin kadehdit? Siksikö että Martinan omistama yksiö kantakaupungissa on arvokkaampi kuin sinun asuntosi?

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Jokainen voi itse valita mihin rahansa laittaa, ostaako asunnon, vai elääkö vuokralla ja matkustelee ja näkee maailmaa. Kerran me täällä eletään, tehköön jokainen elämällee mitä haluaa, sehän jokaisen oma asia!!
        TÄTÄ aihetta on käsitelty jo tuhat kertaa eri ketjuissa, joten voisiko jo lopettaa heti alkuun.
        Taisi aloittajaa harmittaa, kun Sofialla meni Gaala ihan perseelleen ja joutu hotelliin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin kadehdit? Siksikö että Martinan omistama yksiö kantakaupungissa on arvokkaampi kuin sinun asuntosi?

        Ai se 18 m2:n kämppä, missä joutuu seisomaan pöntöllä suihkussa ollessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi itse valita mihin rahansa laittaa, ostaako asunnon, vai elääkö vuokralla ja matkustelee ja näkee maailmaa. Kerran me täällä eletään, tehköön jokainen elämällee mitä haluaa, sehän jokaisen oma asia!!
        TÄTÄ aihetta on käsitelty jo tuhat kertaa eri ketjuissa, joten voisiko jo lopettaa heti alkuun.
        Taisi aloittajaa harmittaa, kun Sofialla meni Gaala ihan perseelleen ja joutu hotelliin....

        Sofia mainittu!
        Kateus on kavala tauti. Voimia peräkammariisi! 🤕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin kadehdit? Siksikö että Martinan omistama yksiö kantakaupungissa on arvokkaampi kuin sinun asuntosi?

        Kuka sanoi, että omistaa? Sitäpaitsi taloyhtiöissä omistetaan osakehuoneiston
        hallintaan oikeuttavat osakkeet, jos tarkkoja ollaan. Ja jos sattuu olemaan lainaa, osakekirja on pankissa lainan vakuutena. Kun laina on maksettu, paperisen osakekirjan saa itselleen.
        Nykyään on kylläkin moni taloyhtiö siirtynyt sähköisiin osakekirjoihin. Mutta sama asia.
        Helsingissä on muuten 36.000 sijoitusasuntoa eli jos nyt pienen yksiön on hankkinut, ei se nyt mikään suuren suuri asia ole. Varsinkin, kun itse asuu vuokralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Näin on, 64 % suomalaisista asuu omistusasunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se 18 m2:n kämppä, missä joutuu seisomaan pöntöllä suihkussa ollessa?

        Tästä väitteestä jota nyt alkaa hokemaan kannattaisi laittaa Hannulle tieto. Vääristelee nimittäin Hannun kirjoitusta pyrkimyksenä halveksia Martinaa ja vielä yrittää esittää valheellisesti että Martinan yksiö olisi tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä väitteestä jota nyt alkaa hokemaan kannattaisi laittaa Hannulle tieto. Vääristelee nimittäin Hannun kirjoitusta pyrkimyksenä halveksia Martinaa ja vielä yrittää esittää valheellisesti että Martinan yksiö olisi tuollainen.

        Ja siksi vain koska tunnetusti jatkaa tuota vääristelyä nyt vuosikausia eteenpän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin kadehdit? Siksikö että Martinan omistama yksiö kantakaupungissa on arvokkaampi kuin sinun asuntosi?

        Riippuu aivan minkälainen Martinan ( pankin + ) omistama yksiö on. Tuleva putkiremontti ainakin lisää kuluja omistajalleen. Nykyisillä asuntomrkkinoilla ei ehkä paras mahdollinen sijoituskohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se 18 m2:n kämppä, missä joutuu seisomaan pöntöllä suihkussa ollessa?

        Vastaavia 18 m2:n vuokraluukkuja on Hgin keskusta-alueella pilvin pimein. Ei niitä kukaan enää halua vuokrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä väitteestä jota nyt alkaa hokemaan kannattaisi laittaa Hannulle tieto. Vääristelee nimittäin Hannun kirjoitusta pyrkimyksenä halveksia Martinaa ja vielä yrittää esittää valheellisesti että Martinan yksiö olisi tuollainen.

        Rivien välistä voi hyvinkin käsittää, että Hannun ilmoittama 18 m2 kämppä on juurikin Martinan " sijoitusasunto ".

        Martina ilmoittaa jopa sijoituksetkin julkisuuteen, siihen ei moni rahamies sorru.....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä väitteestä jota nyt alkaa hokemaan kannattaisi laittaa Hannulle tieto. Vääristelee nimittäin Hannun kirjoitusta pyrkimyksenä halveksia Martinaa ja vielä yrittää esittää valheellisesti että Martinan yksiö olisi tuollainen.

        Ei väittänyt et Martinan yksiö, itse vaan vainooja vääristelyä taas harrastaa.On ison näköinen asunto, kuvista päätellen, on kaksi isoa ikkunaa jo samalla seinällä on ainakin 35 neliötä asunossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaavia 18 m2:n vuokraluukkuja on Hgin keskusta-alueella pilvin pimein. Ei niitä kukaan enää halua vuokrata.

        Jos huoneistoon tehdään linjasaneeraus (eli uusitaan käyttövesi- ja viemäriputket), kyllä siinä huoneistossa on mahdoton asua. Yleensä samaan aikaan uusitaan myös käyttöikänsä päähän tulleet kylppärit. Ja aika vaikea vuokrattavakin, kuka haluaa vuokrata huoneiston, josta joutuu muuttamaan taas pois linjasaneerauksen tieltä?
        Eikä sen putkirempan arvo siirry lyhyellä tähtäimellä huoneiston hintaan, aika moni maksaa remppaa rahoitusvastikkeena. Hinnat lienee 1000 euroa/m2/linjasaneeraus.
        Toki huoneisto on helpompi myydä.
        Itse muutin mökille rempan ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Ketä kiinnostaa sinun asumisesi? Hyvä että ihmiset saa asua vuokra-asunnoissa, kun on sitten niitä, joilla ei ole luottoa eivätkä saa edes vuokra-asuntoa. Joutuvat olemaan toisten nurkissa ja milloin missäkin kavereiden taakkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se 18 m2:n kämppä, missä joutuu seisomaan pöntöllä suihkussa ollessa?

        Mikä ihmeen 18 m2 kämppä, Martinalla ei ole sellaista sijoituskämppää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kadehtisi ihmistä, joka asuu vuokra-asunnossa, vaikka tulot ovat sitä luokkaa, mitä ovat Martinalla? Tuossa Martinan iässä minulla oli kokonaan maksettu rivitalo-osake Espoossa. Ei tarvitse kadehtia jotain vuokrakämppäläistä

        Etkö ymmärrä, että asia on täysin päinvastoin - on ylpeyden aihe (itselleni myös) että on VARAA asua kalliisti vuokra-asunnossa. Suomalaiset on juuri noin tyhmiä, että aletaan heti kun töihin päästään, niin haaaveilemaan siitä omasta asunnosta ja avataan pää märkänä joku säälittävä ASP - tili tms.

        Mieti vähän, kuinka vanhanaikainen ja tyhmä tuo sinun omistusasunto-pakkomielle on.

        Me taas ollaan vapaita vaimon kanssa aina tilanteen mukaan vaihtaa asuntoa jne.
        Eikä homehduta siinä kapisessa ja niin mahtavassa omistusasunnossa.
        Ja että oikein rivitalo-osake Espoossa...

        Hah hah hah hah hah haaaahahaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi, että omistaa? Sitäpaitsi taloyhtiöissä omistetaan osakehuoneiston
        hallintaan oikeuttavat osakkeet, jos tarkkoja ollaan. Ja jos sattuu olemaan lainaa, osakekirja on pankissa lainan vakuutena. Kun laina on maksettu, paperisen osakekirjan saa itselleen.
        Nykyään on kylläkin moni taloyhtiö siirtynyt sähköisiin osakekirjoihin. Mutta sama asia.
        Helsingissä on muuten 36.000 sijoitusasuntoa eli jos nyt pienen yksiön on hankkinut, ei se nyt mikään suuren suuri asia ole. Varsinkin, kun itse asuu vuokralla.

        Itse tiedän kyllä ihmisiä jotka asuvat vuokralla ja omistavat silti sijoitusasuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu aivan minkälainen Martinan ( pankin ) omistama yksiö on. Tuleva putkiremontti ainakin lisää kuluja omistajalleen. Nykyisillä asuntomrkkinoilla ei ehkä paras mahdollinen sijoituskohde.

        Johan tuosta asiasta on kirjoitettu sata kertaa! Jos nut vielä kerran: Putkiremontti on varmasti huomioitu jo asunnon hinnassa, koska on mitä ilmeisemmin ollut tiedossa. Joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivien välistä voi hyvinkin käsittää, että Hannun ilmoittama 18 m2 kämppä on juurikin Martinan " sijoitusasunto ".

        Martina ilmoittaa jopa sijoituksetkin julkisuuteen, siihen ei moni rahamies sorru.....hm

        Paskat ole, tiedän ettei Martinan omistava sijoitusasunto ole 18 m2 , ei kannata levitellä perättömiä juoruja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivien välistä voi hyvinkin käsittää, että Hannun ilmoittama 18 m2 kämppä on juurikin Martinan " sijoitusasunto ".

        Martina ilmoittaa jopa sijoituksetkin julkisuuteen, siihen ei moni rahamies sorru.....hm

        "Rivien välistä joo" ja lehmätkin lentää, sun mielikuvituksessasi ja rivien välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos huoneistoon tehdään linjasaneeraus (eli uusitaan käyttövesi- ja viemäriputket), kyllä siinä huoneistossa on mahdoton asua. Yleensä samaan aikaan uusitaan myös käyttöikänsä päähän tulleet kylppärit. Ja aika vaikea vuokrattavakin, kuka haluaa vuokrata huoneiston, josta joutuu muuttamaan taas pois linjasaneerauksen tieltä?
        Eikä sen putkirempan arvo siirry lyhyellä tähtäimellä huoneiston hintaan, aika moni maksaa remppaa rahoitusvastikkeena. Hinnat lienee 1000 euroa/m2/linjasaneeraus.
        Toki huoneisto on helpompi myydä.
        Itse muutin mökille rempan ajaksi.

        Kirjoitat: "Eikä sen putkirempan arvo siirry lyhyellä tähtäimellä huoneiston hintaan, aika moni maksaa remppaa rahoitusvastikkeena." Putkiremontti ollut tiedossa, kun Martina on sijoitusasunnon ostanut, joten tuon asunnon hinta on ollut alhaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen 18 m2 kämppä, Martinalla ei ole sellaista sijoituskämppää!

        No mistä ihmeestä sinä sen tiedät? 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ole, tiedän ettei Martinan omistava sijoitusasunto ole 18 m2 , ei kannata levitellä perättömiä juoruja!

        Pankin omistama, ja on juurikin tuon 18 m2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että asia on täysin päinvastoin - on ylpeyden aihe (itselleni myös) että on VARAA asua kalliisti vuokra-asunnossa. Suomalaiset on juuri noin tyhmiä, että aletaan heti kun töihin päästään, niin haaaveilemaan siitä omasta asunnosta ja avataan pää märkänä joku säälittävä ASP - tili tms.

        Mieti vähän, kuinka vanhanaikainen ja tyhmä tuo sinun omistusasunto-pakkomielle on.

        Me taas ollaan vapaita vaimon kanssa aina tilanteen mukaan vaihtaa asuntoa jne.
        Eikä homehduta siinä kapisessa ja niin mahtavassa omistusasunnossa.
        Ja että oikein rivitalo-osake Espoossa...

        Hah hah hah hah hah haaaahahaaaa!

        Sä ja sun vaimosi... 🤣


      • Anonyymi

        Mar pakenee tyhjyyttä ulkomaille ja Sofialla ei ole ättäjiä kotia ollenkaan joten kumpikin on surkeita vedättäjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei olekaan lapseton vanhapiika vaan hänellä on ollut toisenlainen elämä.

        Mara ei halua lapsia kuin rahan ja kulissin takia ja Sofia ei pärjää ilman kusettaja ukko lompakkoa kun itsekkin yrittää kusettaa kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat: "Eikä sen putkirempan arvo siirry lyhyellä tähtäimellä huoneiston hintaan, aika moni maksaa remppaa rahoitusvastikkeena." Putkiremontti ollut tiedossa, kun Martina on sijoitusasunnon ostanut, joten tuon asunnon hinta on ollut alhaisempi.

        En kirjoittanut mitään Martinan huoneistosta, en edes maininnut hänen nimeään. Kirjoitin yleisesti putkirempasta, jokuhan putkiremppakommentin heitti. En edes tiedä, tuleeko hänen huoneistoon putkiremppa, oliko se tiedossa, en ostohintaa eikä hänen huoneistonsa edes kiinnosta. Tännehän ei näemmä saa kirjoittaa mitään yleistietoa/faktatietoa/kokemusperäistä tietoa, silloin fanin vuokrakämpästä kajahtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väittänyt et Martinan yksiö, itse vaan vainooja vääristelyä taas harrastaa.On ison näköinen asunto, kuvista päätellen, on kaksi isoa ikkunaa jo samalla seinällä on ainakin 35 neliötä asunossa.

        Itseasiassa nuo vuokra-asunnot on 30 m2. Ja tiedoksi, parveketta ei lasketa huoneiston pinta-alaan. Tämä Hannun uusi koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei olekaan lapseton vanhapiika vaan hänellä on ollut toisenlainen elämä.

        Juu, todellakin! Miehiä ollut pikakäytössä ja lapsia eri isille, kuten äidilläänkin. Ei kuitenkaan ehjää perhettä ole pystynyt lapsilleen tarjoamaan. En menisi kehumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ole, tiedän ettei Martinan omistava sijoitusasunto ole 18 m2 , ei kannata levitellä perättömiä juoruja!

        Ja mitenköhän Martinan sijoitusyksiö vaikuttaa sinun elämääsi, kun reagoit siihen melkein vimmalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä väitteestä jota nyt alkaa hokemaan kannattaisi laittaa Hannulle tieto. Vääristelee nimittäin Hannun kirjoitusta pyrkimyksenä halveksia Martinaa ja vielä yrittää esittää valheellisesti että Martinan yksiö olisi tuollainen.

        Miksi Hannu mistään tuollaisesta tiedosta välittäisi? Hänhän itse piikittelee Martinaa aina tilaisuuden tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ole, tiedän ettei Martinan omistava sijoitusasunto ole 18 m2 , ei kannata levitellä perättömiä juoruja!

        Ihan samallai mä voin sanoa että tiedän sen olevan 18 m2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väittänyt et Martinan yksiö, itse vaan vainooja vääristelyä taas harrastaa.On ison näköinen asunto, kuvista päätellen, on kaksi isoa ikkunaa jo samalla seinällä on ainakin 35 neliötä asunossa.

        ... samalla seinällä on ainakin 35 neliötä asuNossa. 🤣😆
        Onpa erikoinen kämppä!! 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väittänyt et Martinan yksiö, itse vaan vainooja vääristelyä taas harrastaa.On ison näköinen asunto, kuvista päätellen, on kaksi isoa ikkunaa jo samalla seinällä on ainakin 35 neliötä asunossa.

        Ei se ikkunoiden määrä vielä mitään todista, varsinkin jos vessa on niin pieni, ettei sinne mahdu kunnon suihkua. Ilmeisesti Hannu-raukka joutunut peseytymään bideellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ole, tiedän ettei Martinan omistava sijoitusasunto ole 18 m2 , ei kannata levitellä perättömiä juoruja!

        Ai nyt se asunto omistaa Martinan!


    • Anonyymi

      Martina-fanit ärhäköityivät kovasti, kuten oletinkin. Teillähän ei idolinne tavoin ole omaa asuntoa ja asutte jossain toisten nurkissa tai kaupungin vuokrakasarmeissa tai VVOlla. Minulla oli silloin viisihenkinen perhe. Kaikilla, huom JOKAISELLA lapsellanikin oli jo alle kolmikymppisenä omat asunnot. He nimittäin ovat saaneet kasvatuksensa sellaisessa ilmapiirissä, missä ei elellä yhteiskunnan elätteinä.

      • Anonyymi

        Kuulostat todella tyhmältä, toivottavasti sinun lapset eivät ole perinteet sinun tyhmyyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat todella tyhmältä, toivottavasti sinun lapset eivät ole perinteet sinun tyhmyyttäsi.

        Menikö noin ihon alle? >;-D)))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö noin ihon alle? >;-D)))))))))))

        Ei menny, mutta olihan tuo todella tyhmä kommentti.


      • Anonyymi

        Anteeksi kuinka, et sinä voi tuollaista kirjoittaa, ethän Martinan SEURAAJIA edes tunne!
        Olen Martinan seuraaja ja asun omassa maksetussa omakotitalossa mieheni ja lasteni kanssa. Olemme työssäkäyvä perhe, paljon ystäviä, harrastuksia, lasten harrastuksia, matkustelua sekä vapaaehtoistyö. Ikinä ei ole tarvinnut penniä venyttää, joten jätä tuollaiset LUULOSI kirjoittamatta! Emme myöskään ole koskaan asuneet vuokralla, saatika jossakin lähiön vuokrayksiössä, emme myöskään ole koskaan eläneet Kelan päivärahoilla tai yhteiskunnan tuilla. Joten tuollainen toisten ihmisten halventaminen, on huonon itsetuonnon omaavan ihmisen kirjoittelua, joka yrittää nostattaa itseään toisten yläpuolelle!
        Aivan varmasti Martinan seuraajissa on myös rikkaita ihmisiä, joita jopa itse tiedän. Joten sinuna olisin hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö noin ihon alle? >;-D)))))))))))

        Siis tämä kommentoijaD, onpa hän tyhmä, toi oikein lopunkin tyhmyytensä esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka, et sinä voi tuollaista kirjoittaa, ethän Martinan SEURAAJIA edes tunne!
        Olen Martinan seuraaja ja asun omassa maksetussa omakotitalossa mieheni ja lasteni kanssa. Olemme työssäkäyvä perhe, paljon ystäviä, harrastuksia, lasten harrastuksia, matkustelua sekä vapaaehtoistyö. Ikinä ei ole tarvinnut penniä venyttää, joten jätä tuollaiset LUULOSI kirjoittamatta! Emme myöskään ole koskaan asuneet vuokralla, saatika jossakin lähiön vuokrayksiössä, emme myöskään ole koskaan eläneet Kelan päivärahoilla tai yhteiskunnan tuilla. Joten tuollainen toisten ihmisten halventaminen, on huonon itsetuonnon omaavan ihmisen kirjoittelua, joka yrittää nostattaa itseään toisten yläpuolelle!
        Aivan varmasti Martinan seuraajissa on myös rikkaita ihmisiä, joita jopa itse tiedän. Joten sinuna olisin hiljaa.

        Ota lääkkeet! 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka, et sinä voi tuollaista kirjoittaa, ethän Martinan SEURAAJIA edes tunne!
        Olen Martinan seuraaja ja asun omassa maksetussa omakotitalossa mieheni ja lasteni kanssa. Olemme työssäkäyvä perhe, paljon ystäviä, harrastuksia, lasten harrastuksia, matkustelua sekä vapaaehtoistyö. Ikinä ei ole tarvinnut penniä venyttää, joten jätä tuollaiset LUULOSI kirjoittamatta! Emme myöskään ole koskaan asuneet vuokralla, saatika jossakin lähiön vuokrayksiössä, emme myöskään ole koskaan eläneet Kelan päivärahoilla tai yhteiskunnan tuilla. Joten tuollainen toisten ihmisten halventaminen, on huonon itsetuonnon omaavan ihmisen kirjoittelua, joka yrittää nostattaa itseään toisten yläpuolelle!
        Aivan varmasti Martinan seuraajissa on myös rikkaita ihmisiä, joita jopa itse tiedän. Joten sinuna olisin hiljaa.

        Kirjoitelmastasi päätellen, ett juuri koulun penkkejä ole kuluttanut. Kuten se sinun idolisikaan ei ole. Vaan eipä se sitä asiaa miksikään muuta, että Martinalla ei ole mitään omaisuutta, vaan kaikki on vuokrattua ja liisattua. Eikä siitä ns. sijoitusasunnostakaan ole minkään maailman todistetta. Eli lienee tyhjää puhetta, kuten moni muukin Martinan juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitelmastasi päätellen, ett juuri koulun penkkejä ole kuluttanut. Kuten se sinun idolisikaan ei ole. Vaan eipä se sitä asiaa miksikään muuta, että Martinalla ei ole mitään omaisuutta, vaan kaikki on vuokrattua ja liisattua. Eikä siitä ns. sijoitusasunnostakaan ole minkään maailman todistetta. Eli lienee tyhjää puhetta, kuten moni muukin Martinan juttu.

        Sanoo neiti 17 v. joka on todella tuohduksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo neiti 17 v. joka on todella tuohduksissa.

        Naureskelen teille Martina-faneille. Otatte niiiiiin nokkiinne, jos jollain on asiat täysin toisella tolalla kuin itsellänne tai idolillanne. Katsos, kun kaikki eivät ole kaltaisianne huono-osaisia.


      • Anonyymi

        Nyt purskahti ehtookahvit läppärille😂
        Siis haloo, arvaa uskonko? Ei normaalilla päänupilla oleva TÄYSI-IKÄINEN kirjoittele tuollaista settiä.

        Oletkohan se "aikuinen" joka rehvasteli monen osakeyhtiön täyttämällä osakesalkulla..😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat todella tyhmältä, toivottavasti sinun lapset eivät ole perinteet sinun tyhmyyttäsi.

        Keneltä Martina on perinyt tyhmyyden ?.....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka, et sinä voi tuollaista kirjoittaa, ethän Martinan SEURAAJIA edes tunne!
        Olen Martinan seuraaja ja asun omassa maksetussa omakotitalossa mieheni ja lasteni kanssa. Olemme työssäkäyvä perhe, paljon ystäviä, harrastuksia, lasten harrastuksia, matkustelua sekä vapaaehtoistyö. Ikinä ei ole tarvinnut penniä venyttää, joten jätä tuollaiset LUULOSI kirjoittamatta! Emme myöskään ole koskaan asuneet vuokralla, saatika jossakin lähiön vuokrayksiössä, emme myöskään ole koskaan eläneet Kelan päivärahoilla tai yhteiskunnan tuilla. Joten tuollainen toisten ihmisten halventaminen, on huonon itsetuonnon omaavan ihmisen kirjoittelua, joka yrittää nostattaa itseään toisten yläpuolelle!
        Aivan varmasti Martinan seuraajissa on myös rikkaita ihmisiä, joita jopa itse tiedän. Joten sinuna olisin hiljaa.

        Oho oho oho - ettekö koskaan ole asuneet vuokralla....?
        Ihmeellistä!

        Olette siis todella hieno, täydellinen perhe (ette todellakaan ole, et ainakaan sinä)
        Kirjoitustyyli paljastaa armotta, minkälainen ihminen olet. Esim. sen, että olet 100% varmuudella ylipainoinen ja vittumainen luonteeltasi.

        Miltä tuntuu, kun joku sivaltaa herkkään kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkeet! 🥴

        TAAS tämä lääkkeiden "ota lääkkeet", kun hänellä menee sormi suuhun, aina sama juttu!
        Niin tiedoksi myös, olen tämän aikasemminkin kirjoittanut. En käytä mitään lääkkeitä, en edes aspiriinia. Joten työnnä sä kurkusta vaan alas kaikki lääkkeesi. Mene tohtorille kertomaan, että sulla on tuollainen ongelma, mitä kertoilet "ota lääkkeet"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitelmastasi päätellen, ett juuri koulun penkkejä ole kuluttanut. Kuten se sinun idolisikaan ei ole. Vaan eipä se sitä asiaa miksikään muuta, että Martinalla ei ole mitään omaisuutta, vaan kaikki on vuokrattua ja liisattua. Eikä siitä ns. sijoitusasunnostakaan ole minkään maailman todistetta. Eli lienee tyhjää puhetta, kuten moni muukin Martinan juttu.

        Varmasti olen kouluja käynyt paljon enemmän kuin sinä. Olen valmistunut 28 v. , jonka jälkeen työskennellyt Valtion leivissä hyvässä virassa. Joissa myös törmään tällaisiin älyttömiin selittäjiin ja valehtelijoihin, mitä sinäkin edustat! Mitä sinulle kuuluu mitä kouluja kukakin on käynyt? Tämähän on juorupalsta, ei täällä kenenkään tarvitse todistuksiaan esittää, ei myöskään Aitolehden. Sinulle näyttää tuo Aitolehti olevan PAKKOMIELLE. Mitä saat tuollaisesta kirjoittelustasi? Mitä Aitolehti on sinulle tehnyt, onko velkaa? Miksi vietät aikaasi seuraten Aitolehteä? Miksi myöt kiusaat muita komentoijia palstalla? Kuuluuko se sinun työhösi ? Onko sinun luonteesi todella noin v.....nen, vai mistä on kysymys? Vai oletko sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naureskelen teille Martina-faneille. Otatte niiiiiin nokkiinne, jos jollain on asiat täysin toisella tolalla kuin itsellänne tai idolillanne. Katsos, kun kaikki eivät ole kaltaisianne huono-osaisia.

        Aika naurettavaa vanha ukko kirjoittaa Martina FANEISTA, tuskin olemme Martinan faneja vaan seuraajia, hölmö. Joten kuules raukka pieni, vanha ukko, kun me emme ole huono-osaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika naurettavaa vanha ukko kirjoittaa Martina FANEISTA, tuskin olemme Martinan faneja vaan seuraajia, hölmö. Joten kuules raukka pieni, vanha ukko, kun me emme ole huono-osaisia.

        Itseasiassa sana fani on vielä ihan yleisesti käytössä, myös mediassa. Eikä sanan käyttö liity mitenkään ikään. Esimerkkinä Suomessa vaikka jääkiekko-ottelut, olet varmaan huomannut niitä henkilöitä, jotka katsovat ottelua fanipaitaan pukeutuneena., näkyy olevan sekä nuoria ja vanhoja.. Tai Englannissa jalkapallofanit. Sana fani löytyy myös eri tuotteiden nimissä, jota voi ostaa. Fanipaita, fanihuivi, fanipipo jne.
        Se ei muuta asiaa mitenkään, käytätkö termiä seuraaja. Turha täällä on nimitellä vanhaksi ukoksi tai huono-osaiseksi, kertoo vain sinun hölmöydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho oho oho - ettekö koskaan ole asuneet vuokralla....?
        Ihmeellistä!

        Olette siis todella hieno, täydellinen perhe (ette todellakaan ole, et ainakaan sinä)
        Kirjoitustyyli paljastaa armotta, minkälainen ihminen olet. Esim. sen, että olet 100% varmuudella ylipainoinen ja vittumainen luonteeltasi.

        Miltä tuntuu, kun joku sivaltaa herkkään kohtaan?

        Mikäs sun herkkä kohta on? Ylipaino ja v mainen luonne? Ja vuokrakämppä.


    • Anonyymi

      Te Martina-fanit väitätte jostain kummallisesta syystä jatkuvasti toisia kadehtijoiksi. Itse kadehditte suunnattomasti, kun joku kertoo olevansa koulutettu, hyvässä asemassa työelämässä, velaton ja omistaa autonsa ja asuntonsa. Aina löytyy jotain kielteistä huomautettavaa. Mutta voin kertoa teille yhteiskunnan eläteille, että meitä yritteliäitä löytyy useampiakin ja tämän elämisen tyylin jätämme perinnöksi myös tuleville sukupolville.

      • Anonyymi

        Valitettavasti myös huonon käytöksen, toisten ihmisten arvostelun ja vähättelyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti myös huonon käytöksen, toisten ihmisten arvostelun ja vähättelyn.

        Sille nyt ei vaan voi mitään, että noita yli sukupolven elätettäviä riittää. He saavat aivan muun elämisen mallin olemiselleen, eivätkä paremmasta tiedä. Esimerkiksi sen, että työn tekeminen on viimeinen keino, millä rahoittaa elämisen. Voi, voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti myös huonon käytöksen, toisten ihmisten arvostelun ja vähättelyn.

        Jätätkö myös perinnöksi sivistymättömyyden ja nettikiusaamisen?

        Kukaan päästään terve hyvässä asemassa oleva henkilö ei harrasta jokapäivästä nettikiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätätkö myös perinnöksi sivistymättömyyden ja nettikiusaamisen?

        Kukaan päästään terve hyvässä asemassa oleva henkilö ei harrasta jokapäivästä nettikiusaamista.

        Jos joku on sivistymätön, niin juuri Aitolehti on sivistymättömyytensä näyttänyt monen monta kertaa. Käyttää v***u sanaa ihan tv-ohjelmassa esiintyessään. Kotonako lie lapsena jo oppinut ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku on sivistymätön, niin juuri Aitolehti on sivistymättömyytensä näyttänyt monen monta kertaa. Käyttää v***u sanaa ihan tv-ohjelmassa esiintyessään. Kotonako lie lapsena jo oppinut ??

        Oletko mielestäsi sivistynyt ihminen ? Haukut arvostelet keksit valheita ja pyörit yötä päivää juorupalstoilla. LOPETA jo olet tehnyt jo vuosia sitten itsesi naurettavaksi ja olet nyt itse joutunut pilkan ja naurun alaiseksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mielestäsi sivistynyt ihminen ? Haukut arvostelet keksit valheita ja pyörit yötä päivää juorupalstoilla. LOPETA jo olet tehnyt jo vuosia sitten itsesi naurettavaksi ja olet nyt itse joutunut pilkan ja naurun alaiseksi .

        Sananvapaus onneksi vielä on olemassa. Valheita ei tarvitse keksiä, niitä kyllä Aitolehti suoltaa ihan tarpeeksi.

        Itse taidat notkua tällä palsta yötä päivää ja vuosikausia, ja naurettava olet tosiaankin.


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo on normi juttu, että useampikin omistaa ja useita asuntojakin, talohan rakennettiin jo heti hiukan yli 20vuotiaana. Eikä siinä mitään ihmeellistä ollut, kaveriit rakensivat omat talot jne. Kun talo oli maksettu kokonaan, niin sitten osakekaupoille.


      • Anonyymi

        Emme ole yhteiskunnan elättejä, Martinan vainoajat ovat Kelan päivärahoilla eläviä luusereita ja yhteiskunnan elättejä!!!
        Ketä minun pitäisi kadehtia, kun ei ole ketään jota kadehtia, itse olen koulutettu, hyvässä virassa oleva perheellinen, omakotitalossa asuva, velaton, sijoitusasuntoja 2x omistava, kahden auton omistaja (toinen miehen), Ketä minun pitäisi kadehti? Kerro hyvä ihminen?
        Kirjoitin tuossa jo 22.07 22.1-23 pitkän pätkän, miten olen ja elän ja tämä typerys, aloittaa saman lällätyksen.
        Sairashan sä ole! Tämä on juorupalsta, ei täällä tarvitse kenenkään todistuksia esittää tai osakesalkkujaan! Mene hoidattamaan pääsi, vai onko sinut päästetty avohoitoon? Tuo sinun kirjoittelusi ei ole terveen ihmisen, varmasti sen jokainen terve ihminen palstalla huomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätätkö myös perinnöksi sivistymättömyyden ja nettikiusaamisen?

        Kukaan päästään terve hyvässä asemassa oleva henkilö ei harrasta jokapäivästä nettikiusaamista.

        Onko joku sua nettikiusannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo on normi juttu, että useampikin omistaa ja useita asuntojakin, talohan rakennettiin jo heti hiukan yli 20vuotiaana. Eikä siinä mitään ihmeellistä ollut, kaveriit rakensivat omat talot jne. Kun talo oli maksettu kokonaan, niin sitten osakekaupoille.

        Ja sitten sä heräsit... , 🥴


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

      • Anonyymi

        Taidat olla ainoa... 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ainoa... 😃

        Kaikki arvostaa henkilöitä ketkä tekevät töitä ja olemme yhteiskunnan kunnioituksen ansainneet. Miksi on henkilöitä jotka elävät yhteiskunnan rahoilla ja vielä arvostelevat juorupalstoilla yötä päivää, kunnon työssä käyviä kansalaisia .Hävetkää jos edes tiedätte mitä sana tarkoittaa 💪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki arvostaa henkilöitä ketkä tekevät töitä ja olemme yhteiskunnan kunnioituksen ansainneet. Miksi on henkilöitä jotka elävät yhteiskunnan rahoilla ja vielä arvostelevat juorupalstoilla yötä päivää, kunnon työssä käyviä kansalaisia .Hävetkää jos edes tiedätte mitä sana tarkoittaa 💪.

        KIITOS ! Asiaa kirjoitit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki arvostaa henkilöitä ketkä tekevät töitä ja olemme yhteiskunnan kunnioituksen ansainneet. Miksi on henkilöitä jotka elävät yhteiskunnan rahoilla ja vielä arvostelevat juorupalstoilla yötä päivää, kunnon työssä käyviä kansalaisia .Hävetkää jos edes tiedätte mitä sana tarkoittaa 💪.

        Eli sairauseläkkeellä vanhuuseläkkeellä, äitiyslomalla olevien, opintotukia saavien pitää hävetä? Kuka ansaitsee yhteiskunnan kunnioituksen? Häpeä moukkamaisuuttasi, jos osaat


      • Anonyymi

        Ei teitä kovin montaa ole !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sairauseläkkeellä vanhuuseläkkeellä, äitiyslomalla olevien, opintotukia saavien pitää hävetä? Kuka ansaitsee yhteiskunnan kunnioituksen? Häpeä moukkamaisuuttasi, jos osaat

        Miksi sotkit nää henkilöt taas, nyt oli kysymys henkilöstä ketkä tekevät töitä ja ketkä eivät tee mitään yhteiskunnan hyväksi. Eläkkeet on kaikki ansainneet ja olkaamme siitä asiasta tyytyväisiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sairauseläkkeellä vanhuuseläkkeellä, äitiyslomalla olevien, opintotukia saavien pitää hävetä? Kuka ansaitsee yhteiskunnan kunnioituksen? Häpeä moukkamaisuuttasi, jos osaat

        Sinä sitten käänsit tämän asian näin päin. Koko juttuhan lähti siitä, että kommentoija väitti toista kommentoijaa kateelliseksi Martinalle. Sai sitten vastauksen, että Martinalla ei ole mitään kadehtimisen arvoista ja kommentoijalla on ollut Martinan iässä jo kauan olleet omat autot ja asunnot, ei vuokra-sellaisia. Kaikillahan ei ole sellaista mahdollisuutta, mutta Martinalla luulisi olevan, kun hänen suuria tulojaan hehkutetaan vähän väliä. Mites tämä nyt näin muuttui, siis kadehtimisväite muuttui köyhien häpeäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitten käänsit tämän asian näin päin. Koko juttuhan lähti siitä, että kommentoija väitti toista kommentoijaa kateelliseksi Martinalle. Sai sitten vastauksen, että Martinalla ei ole mitään kadehtimisen arvoista ja kommentoijalla on ollut Martinan iässä jo kauan olleet omat autot ja asunnot, ei vuokra-sellaisia. Kaikillahan ei ole sellaista mahdollisuutta, mutta Martinalla luulisi olevan, kun hänen suuria tulojaan hehkutetaan vähän väliä. Mites tämä nyt näin muuttui, siis kadehtimisväite muuttui köyhien häpeäksi?

        Suora lainaus:" miksi on henkilöitä, jotka elävät yhteiskunnan varoilla " "töitä tekevät ansaitsevat yhteiskunnan kunnioituksen". Itse sanot noin ja sitten kehtaat väittää, että joku kääntää asian näin päin? Vastaa sanoistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä kovin montaa ole !

        Lopeta jo typeryytesi näyttäminen.. Ihan uskomattoman typerä kommentti "ei teitä kovin montaa ole ". Pitää ymmärtää olla hiljaa kun yleistieto on vauvan kovakantisen kuvakirjan tasolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotkit nää henkilöt taas, nyt oli kysymys henkilöstä ketkä tekevät töitä ja ketkä eivät tee mitään yhteiskunnan hyväksi. Eläkkeet on kaikki ansainneet ja olkaamme siitä asiasta tyytyväisiä .

        Yhteiskunnan rahoilla eläviä haukuttiin. Siksi halusin selventää mitä kaikkea tuetaan yhteiskunnan rahoilla. Jännä, että mun kommentti on väärin, eikä sen, jonka mielestä vain työtä tekevä ansaitsee kunnioituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotkit nää henkilöt taas, nyt oli kysymys henkilöstä ketkä tekevät töitä ja ketkä eivät tee mitään yhteiskunnan hyväksi. Eläkkeet on kaikki ansainneet ja olkaamme siitä asiasta tyytyväisiä .

        Eläkkeen saa vaikka ei olisi tehnyt päivääkään työtä. Lopettakaa tyhmät, ottakaa asioista selvää. Se sun halveksima työtön saa eläkkeen ja sitten se onkin yhtäkkiä kunniallista ja ansaittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnan rahoilla eläviä haukuttiin. Siksi halusin selventää mitä kaikkea tuetaan yhteiskunnan rahoilla. Jännä, että mun kommentti on väärin, eikä sen, jonka mielestä vain työtä tekevä ansaitsee kunnioituksen.

        Jos olen sairastunut 35v työuran jälkeen ja tällä hetkellä saan sairauspäivärahaa (Kela) niin elänkö silloin yhteiskunnan rahoilla?

        Enpä taida.

        Mutta turha tämän palstan siiderivalaille on yrittää näitä asioita selittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ainoa... 😃

        Niin arvostan minäkin Martinaa, nettikiusaajia en kyllä arvosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sairauseläkkeellä vanhuuseläkkeellä, äitiyslomalla olevien, opintotukia saavien pitää hävetä? Kuka ansaitsee yhteiskunnan kunnioituksen? Häpeä moukkamaisuuttasi, jos osaat

        Tuskin ihmiset, jotka ovat äitiyslomalla, opintotuella täällä kirjoittele. Joten vain sairauseläkkeellä ja vanhuuselälkeellä sekä työssäkäyvät jäävät. Joten ilmeisesti sairaseläkkeellä olevat ovat kaikkein hullumpia, ehkä jotkut eläkeläisetkin. Täällä kun ei montaa ihmistä edes kirjoita.
        Työssäkäyvät eivät täällä vietä aikaansa yötäpäivää, kuten itse olen. Käyn silloin tällöin ja siinäkin liikaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin arvostan minäkin Martinaa, nettikiusaajia en kyllä arvosta!

        Minä arvostan totuuden puhujia, en valehtelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ihmiset, jotka ovat äitiyslomalla, opintotuella täällä kirjoittele. Joten vain sairauseläkkeellä ja vanhuuselälkeellä sekä työssäkäyvät jäävät. Joten ilmeisesti sairaseläkkeellä olevat ovat kaikkein hullumpia, ehkä jotkut eläkeläisetkin. Täällä kun ei montaa ihmistä edes kirjoita.
        Työssäkäyvät eivät täällä vietä aikaansa yötäpäivää, kuten itse olen. Käyn silloin tällöin ja siinäkin liikaa,

        ... eivät vietä aikaansa täällä yötäpäivää, kuten itse olen. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ihmiset, jotka ovat äitiyslomalla, opintotuella täällä kirjoittele. Joten vain sairauseläkkeellä ja vanhuuselälkeellä sekä työssäkäyvät jäävät. Joten ilmeisesti sairaseläkkeellä olevat ovat kaikkein hullumpia, ehkä jotkut eläkeläisetkin. Täällä kun ei montaa ihmistä edes kirjoita.
        Työssäkäyvät eivät täällä vietä aikaansa yötäpäivää, kuten itse olen. Käyn silloin tällöin ja siinäkin liikaa,

        Eli sä käyt silloin tällöin, mutta kaikki muut jatkuvasti...Vippaa, vippaa. Älä pahenna enää


    • Anonyymi

      Pieni neuvo:
      Jos jätätte tyhmään aloitukseen vastaamatta, niin aloitus kuihtuu pois saman tien. Aloituksen tekijä vastaa itselleen provosoidusti muutaman kerran, mutta kukaan ei jaksa seurustella itsensä kanssa pitkään.

      • Anonyymi

        Kiitos kun vastasit 🤭


    • Anonyymi

      Trollin yksi tunnusmerkki on se että kääntää asian päälaelleen.

      • Anonyymi

        Hauska juttu kun tuolla eräs kirjoittaja vastaa jollekin että "Sinä sitten käänsit tämän asian näin päin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska juttu kun tuolla eräs kirjoittaja vastaa jollekin että "Sinä sitten käänsit tämän asian näin päin".

        Martinan apinat ovat tyhmän sorttista laumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan apinat ovat tyhmän sorttista laumaa.

        Jep. Ne syyttää omista kommenteistaan toisia kommentoijia. Voiko tyhmempi enää olla,vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee


      • Anonyymi

        Jos trollausta on kommentin kommentoiminen, niin suosittelen jokaiselle vastuunottamista omista sanoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan apinat ovat tyhmän sorttista laumaa.

        Voi v...u sä olet tyhmä kuin saapas, apina, moukka ja mitä vielä. Mitään asiaa et ymmärrä, käännät kaikki toisinpäin. 'Sairashan sä olet ja '' tuolle sairaudella on kyllä nimikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi v...u sä olet tyhmä kuin saapas, apina, moukka ja mitä vielä. Mitään asiaa et ymmärrä, käännät kaikki toisinpäin. 'Sairashan sä olet ja '' tuolle sairaudella on kyllä nimikin.

        Kuka kääntää ja mitä? Syytät eri ihmisiä siitä, että sun kommenttien typeryydet huomataan. Mieti mitä kirjoitat ja jätä kirjoittamatta. Sinä vastaat omista kirjoituksistasi, ei muut kommentoijat


    • Anonyymi

      Totta, ei tarvitse notkua enää Thermanin asunnoissa /kiinteistöissä lokkina , Kaartinkaupunki, Tähtitorninmäki, Eiranranta, Marbellan Villa. Levin Villa, Hangon Villa unohtuiko jokin ....?

      Nyt on onneksi " oma koti "....Ou yeah.

      • Anonyymi

        Kiva että seuraat näin tarkasti.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että seuraat näin tarkasti.😘

        Kaikki em. osoitteet on Martina kertonut / kehuskellut aikoinaan julkisesti eri medioissa.....yeah yeah yeah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki em. osoitteet on Martina kertonut / kehuskellut aikoinaan julkisesti eri medioissa.....yeah yeah yeah.

        Hyvin osaat englantia!


      • Anonyymi

        Stefulla ei taida olla kuin Hanko ja siellä vain se talo. Eirakin oli vuokra-asunto Stefun perhetutuilta. Marbellan villan remontti valmistui loppuvuodesta 2019 ja huhtikuussa 2020 Martina otti eron. Ei ehtinyt oikeastaan yhtään olla siellä. Levin villan Stefu hankki 2017 kun heillä molemmilla on suurimmat tulot. Ei sekään siis kauaa ollut ja Sofian aiheuttamien rahavaikeuksien takia Stefu joutui sen myymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefulla ei taida olla kuin Hanko ja siellä vain se talo. Eirakin oli vuokra-asunto Stefun perhetutuilta. Marbellan villan remontti valmistui loppuvuodesta 2019 ja huhtikuussa 2020 Martina otti eron. Ei ehtinyt oikeastaan yhtään olla siellä. Levin villan Stefu hankki 2017 kun heillä molemmilla on suurimmat tulot. Ei sekään siis kauaa ollut ja Sofian aiheuttamien rahavaikeuksien takia Stefu joutui sen myymään.

        Minkä hiton "villan" ???
        Ostiko hän lampaan vai??

        Täällä ei ole mitään "villoja" vaan mökkejä ja vapaa-ajan asuntoja. Villat ovat sitten ihan erikseen ja ihan muualla, hieman etelämpänä. Että pientä tarkkuuttaa, toki ymmärrän, että esim. nousukkaiden mielestä "villa" on tyylikkäämpää, saman tien voi halvinta laivareissulta raahattua kuoharipaskaa sanoa shamppaniaksi - sama asia.

        Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki em. osoitteet on Martina kertonut / kehuskellut aikoinaan julkisesti eri medioissa.....yeah yeah yeah.

        Sä et kyllä käy ihan täysillä, koita ymmärtää tuo asia!
        Kukaan aikuinen ihminen ei pidä tuollaista lällätystä, olet jäänyt lapsen asteelle!

        Mieti vähän, kuinka tyhmän kuvan annat itsestäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin osaat englantia!

        Martinalta opittua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä hiton "villan" ???
        Ostiko hän lampaan vai??

        Täällä ei ole mitään "villoja" vaan mökkejä ja vapaa-ajan asuntoja. Villat ovat sitten ihan erikseen ja ihan muualla, hieman etelämpänä. Että pientä tarkkuuttaa, toki ymmärrän, että esim. nousukkaiden mielestä "villa" on tyylikkäämpää, saman tien voi halvinta laivareissulta raahattua kuoharipaskaa sanoa shamppaniaksi - sama asia.

        Sori.

        Mikä hiton stalkkeri, hateri?? 🤭😆


    • Anonyymi

      Martinalla on sellainen koti ettei se viihdy siellä

      • Anonyymi

        Kyllä ihmiset matkustaa vaikka on viihtyisä koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset matkustaa vaikka on viihtyisä koti.

        Matkustaa ja matkustaa. Älä selitä eihän se kotona viihdy edes Suomessa ollessaan. Joko koti on sisustettu näyttämään hyvältä mutta ei ole oma tai sitten muuten tavallinen arki on vaikeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustaa ja matkustaa. Älä selitä eihän se kotona viihdy edes Suomessa ollessaan. Joko koti on sisustettu näyttämään hyvältä mutta ei ole oma tai sitten muuten tavallinen arki on vaikeaa

        Mustasukkainen ihminen haluaa että Martina pysyy neljän seinän sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen ihminen haluaa että Martina pysyy neljän seinän sisällä.

        Höpöhöpö. Et sitten mitään muuta keksinyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustaa ja matkustaa. Älä selitä eihän se kotona viihdy edes Suomessa ollessaan. Joko koti on sisustettu näyttämään hyvältä mutta ei ole oma tai sitten muuten tavallinen arki on vaikeaa

        Toiset tykkää reissata ja jos kerran on mahdollisuus niin miksi ei.


      • Anonyymi

        Arvostan Marttia.
        Hän on yksi kaikkien aikojen kestävyysurheilijoista.

        Siis Martti Vainio!

        Ei kai kukaan kuvitellut, että...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustaa ja matkustaa. Älä selitä eihän se kotona viihdy edes Suomessa ollessaan. Joko koti on sisustettu näyttämään hyvältä mutta ei ole oma tai sitten muuten tavallinen arki on vaikeaa

        Mitä tuossa Martinan matkustamisessa on kummallista. Jokainen jolla on rahaa ja mahdollisuus matkustaa, niin matkustaa. Taidat olla niin helvetin kade ja mustasukkainen Martinan menoista, että päivittäin häntä "vainoajana" seuraat.

        Mene ja matkusta itsekkin, onhan sulla kuulemma rahaa! Pistä osakesalkkusi matkustamiseen, niin olisit vähän aikaa hiljaa! heh, heh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuossa Martinan matkustamisessa on kummallista. Jokainen jolla on rahaa ja mahdollisuus matkustaa, niin matkustaa. Taidat olla niin helvetin kade ja mustasukkainen Martinan menoista, että päivittäin häntä "vainoajana" seuraat.

        Mene ja matkusta itsekkin, onhan sulla kuulemma rahaa! Pistä osakesalkkusi matkustamiseen, niin olisit vähän aikaa hiljaa! heh, heh....

        Ai että kun on terävää kommentointia...tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuossa Martinan matkustamisessa on kummallista. Jokainen jolla on rahaa ja mahdollisuus matkustaa, niin matkustaa. Taidat olla niin helvetin kade ja mustasukkainen Martinan menoista, että päivittäin häntä "vainoajana" seuraat.

        Mene ja matkusta itsekkin, onhan sulla kuulemma rahaa! Pistä osakesalkkusi matkustamiseen, niin olisit vähän aikaa hiljaa! heh, heh....

        Martinan matkustamisessa ei ole mitään ihmeellistä. kautta aikojen ihmiset ovat matkustaneet ja niin tekevät yhä.

        Martina tuskin lapsena ja nuorena paljon matkusteli !!


    • Anonyymi

      Arvostan Stefua.

      • Anonyymi

        Sekä hänen pistämätöntä pisnes-vaistoaan ja kykyä leipoa loputtomasti taatelia, jopa silloin kun olosuhteet ja peli kovenee uusiin svääreihin. Erityisesti herättää kunnioitusta kykynsä luoda pisnes-imperiumi täysin tyhjästä, vain omiin kykyihin luottaen.

        Rispektiä!

        Samoin herättää kunnioitusta, jopa lievää kateutta kykynsä kammeta kainaloon mitä kauneimpia daameja - siihen ei joka poika kykene.

        Myös tahdonvoima on omaa luokkaansa, kun korkki menee kiinni - se myös pysyy kiinni. Suomessa saisi olla enemmän hänen kaltaisia, ehkä voisimme vielä nousta tästä suosta.


    • Anonyymi

      Miten tuo Martina pystyy lomailemaan jatkuvasti, nytkin toisella puolella maapalloa ja kuitenkin sillä on kaksi kouluikäistä, 13 ja 10v. lasta? No toinen ilmeisesti on vakituisesti isällään, siis sen Kolumbialaisen diplomaatin 50v. pojan kanssa, mutta kun toisen lapsen isä on juoppolalli ja sitä myöden erityisen ailahtelevainen, niin tuskin se ainakaan pystyy ketään huoltamaan ja kasvattamaan? Luulisi että sossutantat puuttuisivat tälläiseen boheemiin lastenhoitojärjestelyyn.

      • Anonyymi

        Lapsilla on mummotkin, kyllä niistä lapsista huolehditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilla on mummotkin, kyllä niistä lapsista huolehditaan.

        Mutta ei äiti. Voi olla tietenkin lapsille helpotuskin kun tiedetään äidilliset otteet ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei äiti. Voi olla tietenkin lapsille helpotuskin kun tiedetään äidilliset otteet ym.

        Kyllä se äitikin huolehtii, on välillä kotonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se äitikin huolehtii, on välillä kotonakin.

        Niin on sen hetken että saa instaan kuvat ja sitten taas viuuuuuh! Sinä aivopestynä fanina sanopa mihin pullantuoksuinen mamma Aitolehti suuntaa seuraavaksi ja milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei äiti. Voi olla tietenkin lapsille helpotuskin kun tiedetään äidilliset otteet ym.

        Käsittääkseni käärmeen tavarat heitettiin ikkunasta ulos eli ei ole enää tunkemassa tuohon perheeseen -toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni käärmeen tavarat heitettiin ikkunasta ulos eli ei ole enää tunkemassa tuohon perheeseen -toivottavasti.

        Stefulla taisi olla Sofian suhteen hieman enemmänkin kuin "äidilliset otteet". Ei pelkkä tukistaminen riitä jos saa tietää vuosien rahoittamisen jälkeen, että muuttaa Ranta-ahon siskon asuntoon, ja se taas kertoo että on Stefun selän takana pitänyt peliä Ranta-ahojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni käärmeen tavarat heitettiin ikkunasta ulos eli ei ole enää tunkemassa tuohon perheeseen -toivottavasti.

        Ainakin vuonna 2017 jo aloitti tuohon perheeseen tunkemisen. Kukapa tietää ettei jo aikaisemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin vuonna 2017 jo aloitti tuohon perheeseen tunkemisen. Kukapa tietää ettei jo aikaisemminkin.

        Sanoi viime vuonna että Stefu oli jo vauvakutsuilla flirttaillut eli siitäkö se ajatus sitten oli lähtenyt?


      • Anonyymi

        Eskohan ne lapset hoiti aivan heidän kotonaan eli Martinan asunnossa pari viikkoa, kun koulut alkoi. Eikä Esko ole koskaan sanonut että isänsä olo diplomaatti. Eskon isä oli konsultti jos edes tiedätte mitä tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskohan ne lapset hoiti aivan heidän kotonaan eli Martinan asunnossa pari viikkoa, kun koulut alkoi. Eikä Esko ole koskaan sanonut että isänsä olo diplomaatti. Eskon isä oli konsultti jos edes tiedätte mitä tarkoittaa.

        Tuo joka hokee gekkosella ja täällä että sossujen pitäisi puuttua lastenhoitoon, kun Martina matkustaa, tuntuu olevan aivan yhtä paha, ellei pahempikin käärme, kuin Sofia on ollut tunkeutuessaan tuon perheen elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo joka hokee gekkosella ja täällä että sossujen pitäisi puuttua lastenhoitoon, kun Martina matkustaa, tuntuu olevan aivan yhtä paha, ellei pahempikin käärme, kuin Sofia on ollut tunkeutuessaan tuon perheen elämään.

        Joku kyttää heidän lapsiaan ja toinen kytännyt miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo joka hokee gekkosella ja täällä että sossujen pitäisi puuttua lastenhoitoon, kun Martina matkustaa, tuntuu olevan aivan yhtä paha, ellei pahempikin käärme, kuin Sofia on ollut tunkeutuessaan tuon perheen elämään.

        Sofiahan vielä halusi että tulisi otsikoita että he ovat Eskon kanssa pari. Ei riitä että huumeista tuomittu on toisen lapsen isän perässä vaan vielä toisenkin lapsen isän perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni käärmeen tavarat heitettiin ikkunasta ulos eli ei ole enää tunkemassa tuohon perheeseen -toivottavasti.

        Mihin perheeseen ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskohan ne lapset hoiti aivan heidän kotonaan eli Martinan asunnossa pari viikkoa, kun koulut alkoi. Eikä Esko ole koskaan sanonut että isänsä olo diplomaatti. Eskon isä oli konsultti jos edes tiedätte mitä tarkoittaa.

        Heh he , konsultteja on moneen lähtöön. Nyt oli Eskon isä ollut oikein kunniakonsuli....voi luoja sitä tyhmyyden määrää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh he , konsultteja on moneen lähtöön. Nyt oli Eskon isä ollut oikein kunniakonsuli....voi luoja sitä tyhmyyden määrää..

        Tyhmä ei tiedä mitä tarkoittaa konsultti ja mitä taas kunniakonsuli. Kannattaisi siis olla hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perheeseen ?????

        Ai ai kun koski sydämeen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä ei tiedä mitä tarkoittaa konsultti ja mitä taas kunniakonsuli. Kannattaisi siis olla hiljaa.

        Esko boy'lla menneet sekaisin konsultti ja kunniakonsuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilla on mummotkin, kyllä niistä lapsista huolehditaan.

        Juurikin tänään oli juttua mummoista ja papoista, jotka ovat kyllästyneet olemaan lapsenvahteina. Kun on omakin elämä ja moni on vielä työelämässä.
        Tämä yleisesti, Martinan lapsenhoitojärjestelyistä en tiedä eikä se minulle kuulukaan.
        Tapaukset on yksilöllisiä, mutta HS sai aiheesta artikkelin aikaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilla on mummotkin, kyllä niistä lapsista huolehditaan.

        No tuskin ainakaan Anne-mummeli pystyy huolehtiin sidukoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo joka hokee gekkosella ja täällä että sossujen pitäisi puuttua lastenhoitoon, kun Martina matkustaa, tuntuu olevan aivan yhtä paha, ellei pahempikin käärme, kuin Sofia on ollut tunkeutuessaan tuon perheen elämään.

        Onkin niin täydellinen familia, ketä kaikkia siihen kuuluu? 😂


    • Anonyymi

      Anonyymi
      2023-01-23 21:14:08
      UUSI

      Miten tuo Martina pystyy lomailemaan jatkuvasti, nytkin toisella puolella maapalloa ja kuitenkin sillä on kaksi kouluikäistä, 13 ja 10v. lasta? No toinen ilmeisesti on vakituisesti isällään, siis sen Kolumbialaisen diplomaatin 50v. pojan kanssa, mutta kun toisen lapsen isä on juoppolalli ja sitä myöden erityisen ailahtelevainen, niin tuskin se ainakaan pystyy ketään huoltamaan ja kasvattamaan? Luulisi että sossutantat puuttuisivat tälläiseen boheemiin lastenhoitojärjestelyyn.

      Kysyn sulta nyt yhden relevantin kysymyksen:
      Missä olit silloin kun Vilja Eerika surmattiin, kun porvoossa isä surmasi lapsensa leikkipuistossa jne?
      Olitko tekemässä lasuja heistä? Miksi et?

      Sen sijaan uhkailet sossutantoilla palstalla jos toisellakin, lapsia, joista kaikki huomaa että asiat on hyvin. Lapsia joilla on tukiverkot kunnossa, mummoja, tätejä jne

      Puuttuisit ihan oikeisiin ongelmiin ja kanavoisit energiasi siten että voit hyödyttää yhteiskuntaa.

      • Anonyymi

        Siis kuka on tämä diplomaatin poika, Esko Eerikäinenkö ?
        Hänen isä ei ole koskaan ollut diplomaatti, sen voi vahvistaa kysymällä UM:stä tai googlaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka on tämä diplomaatin poika, Esko Eerikäinenkö ?
        Hänen isä ei ole koskaan ollut diplomaatti, sen voi vahvistaa kysymällä UM:stä tai googlaamalla.

        Miksi sitten valehtelet täällä jatkuvasti että on. Onko sekin yksi keino millä yrität halventaa Eskoa. Kaikki sivistyneet osaavat lukea eikä ole pitkäkään aika kun Esko kertoo iltapäivälehdessä mitä hänen isänsä teki työkseen. Esko tapasi isänsä kanssa 10 vuotta työskennelleen ja siksi se juttu oli lehdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten valehtelet täällä jatkuvasti että on. Onko sekin yksi keino millä yrität halventaa Eskoa. Kaikki sivistyneet osaavat lukea eikä ole pitkäkään aika kun Esko kertoo iltapäivälehdessä mitä hänen isänsä teki työkseen. Esko tapasi isänsä kanssa 10 vuotta työskennelleen ja siksi se juttu oli lehdessä.

        Tässä
        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b47a5c5a-fa7e-4fae-9a92-037b892bea3b

        Eerikäinen kertoo isänsä olleen aikanaan seikkailunhaluinen ja rohkea nuorimies, joka päätti 50-luvulla jättää Suomen taakseen ja ostaa pelkän menolipun Etelä-Amerikkaan. Hän uskoi omiin unelmiinsa ja alkoi luomaan uraa monen eri yrityksen parissa konsulttina.

        Joten tuo Martinan ja Eskon hateri valehtelee ihan kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten valehtelet täällä jatkuvasti että on. Onko sekin yksi keino millä yrität halventaa Eskoa. Kaikki sivistyneet osaavat lukea eikä ole pitkäkään aika kun Esko kertoo iltapäivälehdessä mitä hänen isänsä teki työkseen. Esko tapasi isänsä kanssa 10 vuotta työskennelleen ja siksi se juttu oli lehdessä.

        Esko se jaksaa satuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko se jaksaa satuilla.

        Sinun valheisiin ei kukaan usko palstalla.
        Oletko huomannut?

        Onneksi on fiksuja faktan tarkastajia jotka ampuu alas valheesi ja muunnellun totuuden puhumisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko se jaksaa satuilla.

        Voi voi kun Esko korventaa mieltäsi jostain syystä. Täytyypä etsiä mediasta että mistähän syystä ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun valheisiin ei kukaan usko palstalla.
        Oletko huomannut?

        Onneksi on fiksuja faktan tarkastajia jotka ampuu alas valheesi ja muunnellun totuuden puhumisesi.

        ...fiksuja faktan tarkastajia........hoh hohoijaa

        Kannattaisi näiden tarkastajien " tarkistaa" myös erään ex tanssipojan taustat.....LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...fiksuja faktan tarkastajia........hoh hohoijaa

        Kannattaisi näiden tarkastajien " tarkistaa" myös erään ex tanssipojan taustat.....LOL

        Polttaa, poltaa jo että kuka on Eskon mustamaalaaja. Pitkäaikainen kauna on jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttaa, poltaa jo että kuka on Eskon mustamaalaaja. Pitkäaikainen kauna on jäänyt.

        Mikä ihmeen mustamaalaaja, Eskohan on itse ilmoittanut vuosia sitten, että isä oli diplomaatti.

        Nyt on tämäkin tarina muuttunut moneen kertaan.....hupsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen mustamaalaaja, Eskohan on itse ilmoittanut vuosia sitten, että isä oli diplomaatti.

        Nyt on tämäkin tarina muuttunut moneen kertaan.....hupsista.

        Linkki tuollaiseen väitteeseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki tuollaiseen väitteeseen!

        Wikipedia.....nyt on poistettu eli ehkä hieman alkoi polttelemaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia.....nyt on poistettu eli ehkä hieman alkoi polttelemaan ?

        Nyt voi sanoa jo että hahhahhaaa.... Itsekö sinne olit laittanut ja itse sitten poistit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen mustamaalaaja, Eskohan on itse ilmoittanut vuosia sitten, että isä oli diplomaatti.

        Nyt on tämäkin tarina muuttunut moneen kertaan.....hupsista.

        Wikipediassa lukee että oli kunniakonsuli. Kunniakonsuli on arvo josta ei saada palkkaa. Hänhän mm. kauppasi Sisu kuorma-autoja Kolumbiaan ja toimi yhteyshenkilönä eri yritysten välillä. Siitä kai tuo kunniakonsulin arvo. Onko joku tyhmä luullut että tuo tarkoittaa jotain diplomaattia ja on vuosikausia hokenut eri keskustelupalstoilla että Esko olisi väittänyt että isänsä olisi ollut diplomaatti. Eskon isän ammatti oli KONSULTTI, josta elantonsa tienasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipediassa lukee että oli kunniakonsuli. Kunniakonsuli on arvo josta ei saada palkkaa. Hänhän mm. kauppasi Sisu kuorma-autoja Kolumbiaan ja toimi yhteyshenkilönä eri yritysten välillä. Siitä kai tuo kunniakonsulin arvo. Onko joku tyhmä luullut että tuo tarkoittaa jotain diplomaattia ja on vuosikausia hokenut eri keskustelupalstoilla että Esko olisi väittänyt että isänsä olisi ollut diplomaatti. Eskon isän ammatti oli KONSULTTI, josta elantonsa tienasi.

        Wikipediassa näkyy myös tietojen muokkaus ja muokkaajat.
        Ei ole poistettu mitään!


      • Anonyymi

        Älä nyt enää vain tuollaista ala hokemaan. Ehkä kannattaisi jo lopettaa vaikka pitkäaikaista kaunaa Eskolle kannatkin. Vuosikymmenen ellei enemmän lienee kestänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt enää vain tuollaista ala hokemaan. Ehkä kannattaisi jo lopettaa vaikka pitkäaikaista kaunaa Eskolle kannatkin. Vuosikymmenen ellei enemmän lienee kestänyt.

        Siellä se lyötyy Wikipediassa "vanha versio ", johon on tehty nykyisellään muutos....hupsista.

        Totuus ei pala tulessakaan....vanha sananlasku !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se lyötyy Wikipediassa "vanha versio ", johon on tehty nykyisellään muutos....hupsista.

        Totuus ei pala tulessakaan....vanha sananlasku !

        Totuus ei pala tulessakaan, ymmärrätkö lukemasi?

        MERKKIÄ POISTETTU, 2 VUOTTA SITTEN
        Hylättiin viimeisin tekstimuutos (tehnyt 130.188.17.16) ja palautettiin versio 18853818, jonka on tehnyt MAQuire; lähteen mukaan diplomaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei pala tulessakaan, ymmärrätkö lukemasi?

        MERKKIÄ POISTETTU, 2 VUOTTA SITTEN
        Hylättiin viimeisin tekstimuutos (tehnyt 130.188.17.16) ja palautettiin versio 18853818, jonka on tehnyt MAQuire; lähteen mukaan diplomaatti

        Wikipediaa voi muokata kuka tahansa kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipediaa voi muokata kuka tahansa kuulemma.

        Wikipediaa voi muokata kuka tahansa.
        Wikipediassa mainitaan yleensä lähteet mistä tieto on otettu.
        Nyt siellä lukee kunniakonsuli ja lähde mistä tieto on haettu.

        Wikipediaa voi muokata rekisteröityneenä käyttäjänä tai siten että muokkaajan ip näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipediaa voi muokata kuka tahansa.
        Wikipediassa mainitaan yleensä lähteet mistä tieto on otettu.
        Nyt siellä lukee kunniakonsuli ja lähde mistä tieto on haettu.

        Wikipediaa voi muokata rekisteröityneenä käyttäjänä tai siten että muokkaajan ip näkyy.

        WAU......

        Mun hyvän ystävän faija oli sentään suurlähettiläs Argentiinassa 1970-luvulla. Vierailin heillä usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WAU......

        Mun hyvän ystävän faija oli sentään suurlähettiläs Argentiinassa 1970-luvulla. Vierailin heillä usein.

        Esko- kunniakonsultin pojasta ammattiriisujaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko- kunniakonsultin pojasta ammattiriisujaksi.

        Eipä moista urakehitystä ole aikoihin nähty.....!


      • Anonyymi

        No nyt kyllä lähtenyt laukalle taas puistojumpparilla, palstalle kirjoittavako on vastuussa Vilja Eerikan tai Porvoon tapauksesta? Huh huh


    • Anonyymi

      Eipä paljoa viihdy tuossa niin kauniissa vuokrakodissaan, hotelleissa ja mökeissähän se pääasiassa majailee.

      • Anonyymi

        Ei tosiaan näytä miellyttävän vuokramurju muijaa, ei sen jälkeen kuin mitä oli Stefanin kanssa, yhyy yhyy yhyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan näytä miellyttävän vuokramurju muijaa, ei sen jälkeen kuin mitä oli Stefanin kanssa, yhyy yhyy yhyy

        Ei ole mikään murju, kaunis koti. Yhyy yhyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan näytä miellyttävän vuokramurju muijaa, ei sen jälkeen kuin mitä oli Stefanin kanssa, yhyy yhyy yhyy

        No kun tulot kaksinkertaistuivat kun pääsi Stefu-riipasta eroon. Nyt on rahaa matkustella treenaamaan ulkomaillekin. Eikä kukaan tule pilaamaan päivää, kuten Martina eron jälkeen sanoikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tulot kaksinkertaistuivat kun pääsi Stefu-riipasta eroon. Nyt on rahaa matkustella treenaamaan ulkomaillekin. Eikä kukaan tule pilaamaan päivää, kuten Martina eron jälkeen sanoikin.

        Muut hoitaa lapset, hyvä että ovat kohta jo omillaan niin ei tarvi kärsiä moisesta äidin irvikuvasta 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut hoitaa lapset, hyvä että ovat kohta jo omillaan niin ei tarvi kärsiä moisesta äidin irvikuvasta 👍

        Kyllä sulle oli kova paikka kun Stefu heitti Sofian mäelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut hoitaa lapset, hyvä että ovat kohta jo omillaan niin ei tarvi kärsiä moisesta äidin irvikuvasta 👍

        Kyllä se äitikin hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulle oli kova paikka kun Stefu heitti Sofian mäelle.

        Minun on hankala uskoa että Sofiaa harmittaisi mitenkään että pääsi tuosta familiasta lopullisesti eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään murju, kaunis koti. Yhyy yhyy

        Sen mitä on kodistaan julkisuuteen postannut, niin ei siinä paljon persoonallisuutta ole !

        Heijastaa Martinan tyhjää ja onttoa persoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tulot kaksinkertaistuivat kun pääsi Stefu-riipasta eroon. Nyt on rahaa matkustella treenaamaan ulkomaillekin. Eikä kukaan tule pilaamaan päivää, kuten Martina eron jälkeen sanoikin.

        Totta, Thermanin kanssa ulkomaille matkustettiinkin Thermanin rahoilla !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulle oli kova paikka kun Stefu heitti Sofian mäelle.

        No kuule, mulle sillä ei ole hevon paskan merkitystä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mitä on kodistaan julkisuuteen postannut, niin ei siinä paljon persoonallisuutta ole !

        Heijastaa Martinan tyhjää ja onttoa persoonaa.

        Martinalla on kaunis koti ja kauniisti sisustettu. Toki sinun makusihan on ihan toisenlainen, vanhoinen kirjahyllyinesi ja teak kalusteinesi, maku joka on jo ajat päivät sitten ohitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on kaunis koti ja kauniisti sisustettu. Toki sinun makusihan on ihan toisenlainen, vanhoinen kirjahyllyinesi ja teak kalusteinesi, maku joka on jo ajat päivät sitten ohitettu.

        Kuulehan teakki! Sinä itse olet aikaasi jäljessä, nykyään 50- ja 60-luvun teak-kalusteet ovat suurinta huutoa. Myös huonekalutehtaan ovat ottaneet teakin uustuotantoon. Sisustajat haluavat kuitenkin alkuperäisiä huonekaluja.
        Ostapa muutama sisustuslehti, huomaat trendin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan teakki! Sinä itse olet aikaasi jäljessä, nykyään 50- ja 60-luvun teak-kalusteet ovat suurinta huutoa. Myös huonekalutehtaan ovat ottaneet teakin uustuotantoon. Sisustajat haluavat kuitenkin alkuperäisiä huonekaluja.
        Ostapa muutama sisustuslehti, huomaat trendin.

        Minä en teak kalusteita huoli, riittää kun niitä joskus 70- luvulla oli lapsuuskodissa. Kirjahylly täynnä erilaisia tietosanakirjoija. Jeee, jee , kiitos ei teakille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en teak kalusteita huoli, riittää kun niitä joskus 70- luvulla oli lapsuuskodissa. Kirjahylly täynnä erilaisia tietosanakirjoija. Jeee, jee , kiitos ei teakille...

        Varmaan teille vanhoille naisihmisille (70-luvun lapsuuskoti) teak ei ole suosikkimateriaali, mutta monelle nuorelle on. Se ei tarkoita, että koti sisustetaan kokonaan teakilla, haetaan vain yhtä huonekalua tehosteeksi. Tietosanakirjojakaan ei liene ollut pariinkymmeneen vuoteen enää missään.


    • Anonyymi

      Mihinhän Marsu suuntaa seuraavaksi kun ei kestä olla vuokrakämpässään? Veikkauksia! Itse veikkaan Järvisydäntä 😎

      • Anonyymi

        Vierumäki!


      • Anonyymi

        Meinaatko että kestäisi paremmin jos omistaisi asuntonsa. 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että kestäisi paremmin jos omistaisi asuntonsa. 😂😂😂😂

        Tuskinpa, pitäisi olla vähintään mun Hanko 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa, pitäisi olla vähintään mun Hanko 😊

        Tässä se nähdään mikä Martinan kimpussa olevaa tällä hetkellä eniten korpee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se nähdään mikä Martinan kimpussa olevaa tällä hetkellä eniten korpee.

        Joku olikin nostanut ylös sen tekemän aloituksen heinäkuussa 2012.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku olikin nostanut ylös sen tekemän aloituksen heinäkuussa 2012.

        Kovasti näytti olevan kiinnostunut lapsista ja yritti väittää että Martina on huono äiti. Kun oli jatkanut kirjoitustaan niin siinä suorastaan vaati että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Tämä siis näkyy ketjussa, jonka aloitus on tehty heinäkuussa 2012.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näytti olevan kiinnostunut lapsista ja yritti väittää että Martina on huono äiti. Kun oli jatkanut kirjoitustaan niin siinä suorastaan vaati että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Tämä siis näkyy ketjussa, jonka aloitus on tehty heinäkuussa 2012.

        Siis kirjoittaa siellä heinäkuussa 2012 että "vois Martinalle tehdä ihan hyvää joutua sinne vuokrakasarmille lapsineen ilman miesten apua.." Tuo ketju jossa otsikkona on Martina Aitolehti. Sama ihminen kirjoittelee täällä lähes 24/7 Martinasta vieläkin. Se on selvä kuin pläkki. Lukekaa aloitus ja sitten hänen itsensä jatkama seuraava kirjoitus heti perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kirjoittaa siellä heinäkuussa 2012 että "vois Martinalle tehdä ihan hyvää joutua sinne vuokrakasarmille lapsineen ilman miesten apua.." Tuo ketju jossa otsikkona on Martina Aitolehti. Sama ihminen kirjoittelee täällä lähes 24/7 Martinasta vieläkin. Se on selvä kuin pläkki. Lukekaa aloitus ja sitten hänen itsensä jatkama seuraava kirjoitus heti perässä.

        Näytti vielä 2012 tehneen kolmannenkin kirjoituksen aloitukseensa siitä että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Sitten näyttää ketjussa olevan seuraava kirjoitus vuodelta 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti vielä 2012 tehneen kolmannenkin kirjoituksen aloitukseensa siitä että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Sitten näyttää ketjussa olevan seuraava kirjoitus vuodelta 2018.

        Siis on aloittanut jo tuolloin kun Martinan toinen lapsi ei ole vielä edes syntynyt? Ja samaa jatkaa vielä kymmenen vuotta myöhemminkin. Siis OIKEESTI ei voi olla totta. Mutta on se!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näytti olevan kiinnostunut lapsista ja yritti väittää että Martina on huono äiti. Kun oli jatkanut kirjoitustaan niin siinä suorastaan vaati että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Tämä siis näkyy ketjussa, jonka aloitus on tehty heinäkuussa 2012.

        Yrittää vannoa ettei ole kade. Puhuu myös Viidakon tähtöset -ohjelmasta, missä Martina oli mukana vuonna 2012. On siis aloittanut Martinan systemaattisen pommittamisen todistettavasti jo kymmenen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa, pitäisi olla vähintään mun Hanko 😊

        No mutta, eikö se " mun Hanko " jo saatu Sofian jälkeen takaisin , kun on " hyvät välit " Stefun kanssa ja voi milloin vain mennä " mun Hankoon " vai voiko sittenkään .....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti vielä 2012 tehneen kolmannenkin kirjoituksen aloitukseensa siitä että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Sitten näyttää ketjussa olevan seuraava kirjoitus vuodelta 2018.

        Hei, nyt ollaan jo vuodessa 2023 , muistutan vain jos et ole huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, nyt ollaan jo vuodessa 2023 , muistutan vain jos et ole huomannut.

        Täällähän puhutaan siitä että sama henkilö on ollut Martinan kimpussa jo toistakymmentä vuotta ja on edelleen voi sanoa että päivittäin. Jotkut nimittävät tuollaista hateriksi ja jotkut jo vainoamiseksi jos on pitkäaikaista ja systemaattista ja lähes päivittäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, eikö se " mun Hanko " jo saatu Sofian jälkeen takaisin , kun on " hyvät välit " Stefun kanssa ja voi milloin vain mennä " mun Hankoon " vai voiko sittenkään .....hm

        Mitä sinulla on Annea vastaan kun tuonne alemmaksi oli taas väittänyt jotain kirjoittajaa Anneksi? Vai LUULETKO että Anne kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulla on Annea vastaan kun tuonne alemmaksi oli taas väittänyt jotain kirjoittajaa Anneksi? Vai LUULETKO että Anne kirjoittelee?

        Kuinka monta Anne nimistä löytyy Suomesta ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kirjoittaa siellä heinäkuussa 2012 että "vois Martinalle tehdä ihan hyvää joutua sinne vuokrakasarmille lapsineen ilman miesten apua.." Tuo ketju jossa otsikkona on Martina Aitolehti. Sama ihminen kirjoittelee täällä lähes 24/7 Martinasta vieläkin. Se on selvä kuin pläkki. Lukekaa aloitus ja sitten hänen itsensä jatkama seuraava kirjoitus heti perässä.

        Eikö se ole ihan sama kuka tänne kirjoittelee, ei mitään merkitystä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on aloittanut jo tuolloin kun Martinan toinen lapsi ei ole vielä edes syntynyt? Ja samaa jatkaa vielä kymmenen vuotta myöhemminkin. Siis OIKEESTI ei voi olla totta. Mutta on se!!!!

        Tuota nyt ei usko kukaan.....huutista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota nyt ei usko kukaan.....huutista !

        Kuka hemmetti jaksaa yli 10 v. panetella Martinaa. Minä en hyväksy missään määrin kiusaamista tai henkilökohtaista solvaamista, ketään kohtaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näytti olevan kiinnostunut lapsista ja yritti väittää että Martina on huono äiti. Kun oli jatkanut kirjoitustaan niin siinä suorastaan vaati että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Tämä siis näkyy ketjussa, jonka aloitus on tehty heinäkuussa 2012.

        Hyvä että Esko sai yksinhuoltajuuden 👍


    • Anonyymi

      Eikö Mara juuri nimenomaa notkunut kolme viikkoa hotellissa, hei hox.

      • Anonyymi

        Joo, samaa tässä naureskelin. Ihmeen vähän viihtyy leijonaemo kotona ja lastensa kanssa. Mitä väliä sillä on, millainen koti on, kun ei koskaan siellä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, samaa tässä naureskelin. Ihmeen vähän viihtyy leijonaemo kotona ja lastensa kanssa. Mitä väliä sillä on, millainen koti on, kun ei koskaan siellä ole?

        Voimia peräkammariisi 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia peräkammariisi 😋

        Voi, sinulta unohtui tästä peruskommentista; "Kateus on kavala tauti".


      • Anonyymi

        Siinäpäs varsinainen Sofian opetuslapsi vai onko henkilö ihan itse Sofia? hox..hox


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpäs varsinainen Sofian opetuslapsi vai onko henkilö ihan itse Sofia? hox..hox

        Ainakin 10-12 vuotta on Martinan kimpussa ollut eli aikataulullisesti kyllä sopisi eli vuosista 2010-2012 lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 10-12 vuotta on Martinan kimpussa ollut eli aikataulullisesti kyllä sopisi eli vuosista 2010-2012 lähtien.

        Anneko on taas kristallipallon ääressä, nyt ulos lenkille , raitis ilma tekee aivoille hyvää ja lenkkeily hoikentaa kroppaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anneko on taas kristallipallon ääressä, nyt ulos lenkille , raitis ilma tekee aivoille hyvää ja lenkkeily hoikentaa kroppaa......

        No niin, siinä se taas saapui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 10-12 vuotta on Martinan kimpussa ollut eli aikataulullisesti kyllä sopisi eli vuosista 2010-2012 lähtien.

        Pimeetä touhua. Tehkää jotain elämällenne. Vanhoja ketjuja kaivaa, miksi? Mitä hyötyä tosta on? Samaa sarjaa kuin kommenttien "analysointi " ja kirjoittajien "tunnistaminen ". Säälittävää ja surullista jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 10-12 vuotta on Martinan kimpussa ollut eli aikataulullisesti kyllä sopisi eli vuosista 2010-2012 lähtien.

        Nyt meni metsään...ainakin 15 vuotta sitten eikun 20 vuotta sitten, hevostallilla.....


      • Anonyymi

        Ahtisaaren Mara hotellissa.. mitä Eeva siihen sanoo?


    • Anonyymi

      Mistä tiedät onko kaunis koti? Oletko päässyt ihan tutustumiskäynnille? 😄
      Ne Picuki-kuvat kerjätyistä uusista huonekaluista ym. eivät todista mitään. Niitä voi käydä katselemassa huonekalukaupoissa.

      • Anonyymi

        Älä nyt sentään kadehdi sitä Martinan vuokra-asuntoakin. Vai sekö on kateuden aihe kun on kantakaupungissa eikä olekaan siellä vuokrakasarmissa?


      • Anonyymi

        Joku tuolla tänne linkitetyssä ketjussa vuodelta 2012 halusi aloituksessaan, että Martina joutuisi sinne vuokrakasarmeille lapsineen ilman miesten apua. Aivankuin täällä vieläkin kahdehdittaisiin nimenomaan sitä että Martina saa apua miehiltä, ennenkaikkea Eskolta. Onko joku muu huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuolla tänne linkitetyssä ketjussa vuodelta 2012 halusi aloituksessaan, että Martina joutuisi sinne vuokrakasarmeille lapsineen ilman miesten apua. Aivankuin täällä vieläkin kahdehdittaisiin nimenomaan sitä että Martina saa apua miehiltä, ennenkaikkea Eskolta. Onko joku muu huomannut?

        Tutkitko todellakin kymmenen vuoden takaisia aloituksia?


      • Anonyymi

        Totta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkitko todellakin kymmenen vuoden takaisia aloituksia?

        Martinan fanilla ei oo muuta tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkitko todellakin kymmenen vuoden takaisia aloituksia?

        On kuulemma kirjoitellut päivittäin Martinasta jo 12 vuoden ajan, eli sillä tavalla mielenkiintoista. Ja toki siitä kirjoituksesta näkee että samat jutut tänä päivänä. Kirjoitteli myös Viidakon tähtöset -ohjelmasta heinäkuussa 2012. Tuo ohjelma esitettiin saman vuoden keväällä. Lisäksi aloittajaa kiinnosti tuoda esille se että Martina ei osaa laulaa. Eli kadehti myös hänen laulu-uraansa. Ja paljon muuta mitä täälläkin päivittäin hokee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma kirjoitellut päivittäin Martinasta jo 12 vuoden ajan, eli sillä tavalla mielenkiintoista. Ja toki siitä kirjoituksesta näkee että samat jutut tänä päivänä. Kirjoitteli myös Viidakon tähtöset -ohjelmasta heinäkuussa 2012. Tuo ohjelma esitettiin saman vuoden keväällä. Lisäksi aloittajaa kiinnosti tuoda esille se että Martina ei osaa laulaa. Eli kadehti myös hänen laulu-uraansa. Ja paljon muuta mitä täälläkin päivittäin hokee.

        Tuosta Viidakon tähtöset -ohjelmasta olikin jo aikaisemmin puhetta että onko jollain jotain hampaankolossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta Viidakon tähtöset -ohjelmasta olikin jo aikaisemmin puhetta että onko jollain jotain hampaankolossa.

        Töttöröö......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma kirjoitellut päivittäin Martinasta jo 12 vuoden ajan, eli sillä tavalla mielenkiintoista. Ja toki siitä kirjoituksesta näkee että samat jutut tänä päivänä. Kirjoitteli myös Viidakon tähtöset -ohjelmasta heinäkuussa 2012. Tuo ohjelma esitettiin saman vuoden keväällä. Lisäksi aloittajaa kiinnosti tuoda esille se että Martina ei osaa laulaa. Eli kadehti myös hänen laulu-uraansa. Ja paljon muuta mitä täälläkin päivittäin hokee.

        No eihän Martina osaa laulaa, ihan jäätävä floppi koko laulu-ura. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan fanilla ei oo muuta tekemistä.

        Hyvä, että vanhoja ketjuja nostetaan esiin, nähdään se pitkään jatkunut nettikiusaaminen Martinaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuolla tänne linkitetyssä ketjussa vuodelta 2012 halusi aloituksessaan, että Martina joutuisi sinne vuokrakasarmeille lapsineen ilman miesten apua. Aivankuin täällä vieläkin kahdehdittaisiin nimenomaan sitä että Martina saa apua miehiltä, ennenkaikkea Eskolta. Onko joku muu huomannut?

        Kyllähän taidat olla ihan ainoa joka huomioita tekee vuosikymmenten takaa. Sitä et kerro koskaan mitä hyödyt havainnoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta Viidakon tähtöset -ohjelmasta olikin jo aikaisemmin puhetta että onko jollain jotain hampaankolossa.

        Saanko udella että mihin luulet näiden perusteellisten tutkimustesi johtavan? Teet ihan turhaa tutkimusta koska sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään asiaan. Sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että vanhoja ketjuja nostetaan esiin, nähdään se pitkään jatkunut nettikiusaaminen Martinaa kohtaan.

        Martina ei ole ollut koskaan pidetty henkilö, se löydät koko ajan edestäsi tutkimusta tehdessäsi. Onnea sulle vaan 🤡


    • Anonyymi

      Hiukan pimee toi palstan salapoliisi... 😃

      • Anonyymi

        Hiukan ? minusta on todella pimee !


      • Anonyymi

        Ai jaa? Käsittääkseni kommentoi jonkun toisen tänne linkkaamia vanhoja ketjuja. Ne on usein aika mielenkiintoisia, se täytyy myöntää. Se oli kaikista parhain kun joku oli linkannut tänne ikivanhan ketjun Remu Aaltosesta ja sitten siellä välissä oli yksi vakio Maran haukkumiskommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? Käsittääkseni kommentoi jonkun toisen tänne linkkaamia vanhoja ketjuja. Ne on usein aika mielenkiintoisia, se täytyy myöntää. Se oli kaikista parhain kun joku oli linkannut tänne ikivanhan ketjun Remu Aaltosesta ja sitten siellä välissä oli yksi vakio Maran haukkumiskommentti.

        Ja se kun joku oli nimimerkillä "hahhahhaa" kirjoittanut kommenttiin vain että "DDD:". Tuota hahattelua näkee täällä vieläkin ja eikös tuota D:täkin joku käytä niin ahkerasti että häneltä kysyttiin että onko se hänen nimimerkkinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se kun joku oli nimimerkillä "hahhahhaa" kirjoittanut kommenttiin vain että "DDD:". Tuota hahattelua näkee täällä vieläkin ja eikös tuota D:täkin joku käytä niin ahkerasti että häneltä kysyttiin että onko se hänen nimimerkkinsä.

        Ei elämä, sä oot ihan tosissaan sairas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? Käsittääkseni kommentoi jonkun toisen tänne linkkaamia vanhoja ketjuja. Ne on usein aika mielenkiintoisia, se täytyy myöntää. Se oli kaikista parhain kun joku oli linkannut tänne ikivanhan ketjun Remu Aaltosesta ja sitten siellä välissä oli yksi vakio Maran haukkumiskommentti.

        Mitä hyvää tommosessa on? En ymmärrä. Voitko vähän valaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyvää tommosessa on? En ymmärrä. Voitko vähän valaista

        Joskus jos tulee selville että toiminta on pitkäaikaista, systemaattista ja jopa päivittäistä mustamaalaamista ja jopa todellista valehtelua, niin silloin voidaan jo luokitella vainoamiseksi. Sekin voidaan jo luokitella jos jatkuvasti tuo esille esim. jotain kymmenenkin vuoden takaisia juttuja, vaikka tuomioita jostain, esim. sakkoja niin sellainenkin, jos se on pitkäaikaista ja jatkuvaa niin voidaan katsoa vainoamiseksi. Ainakin erään poliitikon kohdalla tällaisesta toiminnasta tuli jollekin tuomio. Lähes päivittäin kirjoitteli jostain vanhasta sakkotuomiosta tai vastaavasta tämän poliitikon kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämä, sä oot ihan tosissaan sairas...

        Tänne varmaan kommentoi joitain kymmeniä ihmisiä. Jotkut eivät pidä ketjun (ketjujen) päähenkilöstä (päähenkilöistä), jotkut provosoivat tahallaan saadakseen reaktioita. Jotkut fanittavat. Suurin osa käy varmaan huvin vuoksi, naureskelevat toisten haudanvakavaa suhtautumista. Suurin osa siis varmaan oikeasti vähät välittää. Tuskin täältä kannattaa kovin vakavissaan mitään salaliittoja etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jos tulee selville että toiminta on pitkäaikaista, systemaattista ja jopa päivittäistä mustamaalaamista ja jopa todellista valehtelua, niin silloin voidaan jo luokitella vainoamiseksi. Sekin voidaan jo luokitella jos jatkuvasti tuo esille esim. jotain kymmenenkin vuoden takaisia juttuja, vaikka tuomioita jostain, esim. sakkoja niin sellainenkin, jos se on pitkäaikaista ja jatkuvaa niin voidaan katsoa vainoamiseksi. Ainakin erään poliitikon kohdalla tällaisesta toiminnasta tuli jollekin tuomio. Lähes päivittäin kirjoitteli jostain vanhasta sakkotuomiosta tai vastaavasta tämän poliitikon kohdalla.

        Ja sitten? Eli jos sä luokittelet jonkun omien päätelmiesi mukaan vainoajaksi, niin miten tarina jatkuu? Täällä kun ei ketjujen salapoliisit oikeusjuttuja voi nostaa. Ajatteletko, että palvelet Martinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se kun joku oli nimimerkillä "hahhahhaa" kirjoittanut kommenttiin vain että "DDD:". Tuota hahattelua näkee täällä vieläkin ja eikös tuota D:täkin joku käytä niin ahkerasti että häneltä kysyttiin että onko se hänen nimimerkkinsä.

        Sulla hommaa riittää, kun tutkit jokaisen kommentin miten on kirjoitettu ja mitä hahahaa tai DD on käytetty.

        Tee siitä seuraavaksi oikein Exell-taulukko ! .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jos tulee selville että toiminta on pitkäaikaista, systemaattista ja jopa päivittäistä mustamaalaamista ja jopa todellista valehtelua, niin silloin voidaan jo luokitella vainoamiseksi. Sekin voidaan jo luokitella jos jatkuvasti tuo esille esim. jotain kymmenenkin vuoden takaisia juttuja, vaikka tuomioita jostain, esim. sakkoja niin sellainenkin, jos se on pitkäaikaista ja jatkuvaa niin voidaan katsoa vainoamiseksi. Ainakin erään poliitikon kohdalla tällaisesta toiminnasta tuli jollekin tuomio. Lähes päivittäin kirjoitteli jostain vanhasta sakkotuomiosta tai vastaavasta tämän poliitikon kohdalla.

        Joskus..jos..jopa...jopa..jo...jo..jotain..jostain...jos..jostain...jollekin....jostain..


        Jospa menisit jo ulos, jo se vois tehdä sun hapenottokyvylle jo jotain !!!!!!


      • Anonyymi

        Taidat itse olla hiukan pimee, kun vuositolkulla jatkat nettikiusaamista. Osuiko arkaan paikkaan, kun sinut on helppo tunnistaa täältä.

        Enkä ole sama kenelle tuon osoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla hommaa riittää, kun tutkit jokaisen kommentin miten on kirjoitettu ja mitä hahahaa tai DD on käytetty.

        Tee siitä seuraavaksi oikein Exell-taulukko ! .

        Ei tarvita exell taulukoita, tunistanut olen minäkin nämä pahimat Martinan haukkuja, vaikken ole kauaakaan palstalla käynyt. Vanhoja ketjuja toki eolen lukenut, mutten kommentoinut. Kuka jaksaa vuosikymmeniä kiusata netissä jotain ihmistä. Lienee sairas yksilö, sairasta kirjoittelua, kun oma elämä ei anna mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus..jos..jopa...jopa..jo...jo..jotain..jostain...jos..jostain...jollekin....jostain..


        Jospa menisit jo ulos, jo se vois tehdä sun hapenottokyvylle jo jotain !!!!!!

        Lueskelin eilen joitain vanhoja ketjuja, jpissa tämä äidinkielenopettaja oli jo korjannut virheitä ja kirjoittanut, etkö opi millään. Minusta aika huvittavaa, itse kun en ole kauaakaan palstalla kirjoittanut. Vieläkin tuo kielipoliisi, äidinkielenopettaja toistaa samoja sanojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita exell taulukoita, tunistanut olen minäkin nämä pahimat Martinan haukkuja, vaikken ole kauaakaan palstalla käynyt. Vanhoja ketjuja toki eolen lukenut, mutten kommentoinut. Kuka jaksaa vuosikymmeniä kiusata netissä jotain ihmistä. Lienee sairas yksilö, sairasta kirjoittelua, kun oma elämä ei anna mitään.

        Outo kommentti, luulen että suurimmalla osalla ihmisistä on ihan kohtuullinen ja hyvä elämä, vaikka tällä palstalla joskus vierailevatkin. Siihen en usko yhtään, että joku/jotkut jaksaisivat notkua tällä palstalla tai jossain muualla vuositolkulla.....huh huh .

        Enemmän epäilyttää näiden lööppijulkkisten elämä, onko se muuta, kun oman imagon upgreidaamista someen ? Todellisuus on yleensä toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueskelin eilen joitain vanhoja ketjuja, jpissa tämä äidinkielenopettaja oli jo korjannut virheitä ja kirjoittanut, etkö opi millään. Minusta aika huvittavaa, itse kun en ole kauaakaan palstalla kirjoittanut. Vieläkin tuo kielipoliisi, äidinkielenopettaja toistaa samoja sanojaan.

        ...äidinkielen opettaja....et ole vieläkään oppinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne varmaan kommentoi joitain kymmeniä ihmisiä. Jotkut eivät pidä ketjun (ketjujen) päähenkilöstä (päähenkilöistä), jotkut provosoivat tahallaan saadakseen reaktioita. Jotkut fanittavat. Suurin osa käy varmaan huvin vuoksi, naureskelevat toisten haudanvakavaa suhtautumista. Suurin osa siis varmaan oikeasti vähät välittää. Tuskin täältä kannattaa kovin vakavissaan mitään salaliittoja etsiä.

        Älä nyt hassuja puhu, että palstalla kirjoittelisi joitain kymmeniä ihmisiä. Muutoma hassu vakio kirjoittaja. Tunnistaa todella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueskelin eilen joitain vanhoja ketjuja, jpissa tämä äidinkielenopettaja oli jo korjannut virheitä ja kirjoittanut, etkö opi millään. Minusta aika huvittavaa, itse kun en ole kauaakaan palstalla kirjoittanut. Vieläkin tuo kielipoliisi, äidinkielenopettaja toistaa samoja sanojaan.

        Siis joissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kommentti, luulen että suurimmalla osalla ihmisistä on ihan kohtuullinen ja hyvä elämä, vaikka tällä palstalla joskus vierailevatkin. Siihen en usko yhtään, että joku/jotkut jaksaisivat notkua tällä palstalla tai jossain muualla vuositolkulla.....huh huh .

        Enemmän epäilyttää näiden lööppijulkkisten elämä, onko se muuta, kun oman imagon upgreidaamista someen ? Todellisuus on yleensä toisenlainen.

        Mitä outoa tuossa kommentissa on? Muutoma ihminenhän täällä kirjoittelee vakituisesti ja on kirjoittanut jo 10-15 vuotta, löytyyhän noista vanhoista ketjuista hyvin, kun viitsii vähän selata. Hauska noita vanhoja ketjuja on lukea, kun vieläkin jankataan samoja asioita. Ilmeisesti SINÄKIN olet palstalla roikkunut jo tooodella pitkään. Täällä palstalla ei edes käy kovinkaan monta ihmistä ja jotkut näyttävän viettävän aikaansa 24/7, haukkuen ja arvostellen Aitolehteä. Ilmeisesti vakio kirjoittajat, 3 kpl ovat eläkeläisiä tai sairaseläkkeellä, kun jutut ovat sen mukaisia, ettei terve ihminen tuollaisia kirjoittelisi.

        Äidinkielenopettaja eli kielipoliisi on jo vuositolkulla korjannut virheitä ja haukkunut muita kommentoijia. Hyvin erottaa vakio kommentoijat, eikä tarvitse sen kummemmin edes kytätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä outoa tuossa kommentissa on? Muutoma ihminenhän täällä kirjoittelee vakituisesti ja on kirjoittanut jo 10-15 vuotta, löytyyhän noista vanhoista ketjuista hyvin, kun viitsii vähän selata. Hauska noita vanhoja ketjuja on lukea, kun vieläkin jankataan samoja asioita. Ilmeisesti SINÄKIN olet palstalla roikkunut jo tooodella pitkään. Täällä palstalla ei edes käy kovinkaan monta ihmistä ja jotkut näyttävän viettävän aikaansa 24/7, haukkuen ja arvostellen Aitolehteä. Ilmeisesti vakio kirjoittajat, 3 kpl ovat eläkeläisiä tai sairaseläkkeellä, kun jutut ovat sen mukaisia, ettei terve ihminen tuollaisia kirjoittelisi.

        Äidinkielenopettaja eli kielipoliisi on jo vuositolkulla korjannut virheitä ja haukkunut muita kommentoijia. Hyvin erottaa vakio kommentoijat, eikä tarvitse sen kummemmin edes kytätä.

        Kertonee siitä että Martinan elämässä asiat junnaa paikoillaan vaikka aina välillä kasvaakin sen kilometrin. Yhtä ei-tykättynä pysyy vaikka kirjoittajat vaihtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hassuja puhu, että palstalla kirjoittelisi joitain kymmeniä ihmisiä. Muutoma hassu vakio kirjoittaja. Tunnistaa todella hyvin.

        Niin mitä se kristallipallosi nyt kertoo että sinun lisäksi kuinka monta palstalle kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita exell taulukoita, tunistanut olen minäkin nämä pahimat Martinan haukkuja, vaikken ole kauaakaan palstalla käynyt. Vanhoja ketjuja toki eolen lukenut, mutten kommentoinut. Kuka jaksaa vuosikymmeniä kiusata netissä jotain ihmistä. Lienee sairas yksilö, sairasta kirjoittelua, kun oma elämä ei anna mitään.

        Eipä mennyt kovin montaa sanaa oikein taaskaan, tsemppaa nyt vähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueskelin eilen joitain vanhoja ketjuja, jpissa tämä äidinkielenopettaja oli jo korjannut virheitä ja kirjoittanut, etkö opi millään. Minusta aika huvittavaa, itse kun en ole kauaakaan palstalla kirjoittanut. Vieläkin tuo kielipoliisi, äidinkielenopettaja toistaa samoja sanojaan.

        Et ole äidinkielenopettaja.


    • Anonyymi

      No Martinan seuraajien määrä vähenee koko ajan. Se on fakta

      • Anonyymi

        Tämä on paras ja säännöllisesti kirjoitettu kommentti. Itse en kyllä seuraa näitä seuraajien määriä, mutta tämä Martinan alkavan alamäen ja kurjuuden ennustaja kirjoittaa nämä varmat tiedot viikottain...se on fakta 🙃


      • Anonyymi

        Voi olla että Martina blokkaa sieltä tämänkin palstan tasolla olevia ihmisiä. Siis joutuu blokkaamaan koska ei halua pitää instaansa alustana joillekin ilkeille ihmisille, jotka ovat vihaseuraajia eivätkä oikeita seuraajia. Vihaseuraaja on sellainen joka etsii seurattavasta koko ajan jotain vikaa, mitä tahansa, esim. ryppyjä, näkyykö verisuoni, onko kirjoitusvirheitä yms. yms. ja heti sitten heti tulee kirjoittelemaan niistä jonnekin oksennuspalstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että Martina blokkaa sieltä tämänkin palstan tasolla olevia ihmisiä. Siis joutuu blokkaamaan koska ei halua pitää instaansa alustana joillekin ilkeille ihmisille, jotka ovat vihaseuraajia eivätkä oikeita seuraajia. Vihaseuraaja on sellainen joka etsii seurattavasta koko ajan jotain vikaa, mitä tahansa, esim. ryppyjä, näkyykö verisuoni, onko kirjoitusvirheitä yms. yms. ja heti sitten heti tulee kirjoittelemaan niistä jonnekin oksennuspalstoille.

        Niin ja eivät nämä malta olla haukkumatta tätä vihaseurattavaansa tietenkään myös siellä heidän omassa instassa. Ilkeitä ihmisiä kun ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että Martina blokkaa sieltä tämänkin palstan tasolla olevia ihmisiä. Siis joutuu blokkaamaan koska ei halua pitää instaansa alustana joillekin ilkeille ihmisille, jotka ovat vihaseuraajia eivätkä oikeita seuraajia. Vihaseuraaja on sellainen joka etsii seurattavasta koko ajan jotain vikaa, mitä tahansa, esim. ryppyjä, näkyykö verisuoni, onko kirjoitusvirheitä yms. yms. ja heti sitten heti tulee kirjoittelemaan niistä jonnekin oksennuspalstoille.

        Ai heitäkö on tuhansia? Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että Martina blokkaa sieltä tämänkin palstan tasolla olevia ihmisiä. Siis joutuu blokkaamaan koska ei halua pitää instaansa alustana joillekin ilkeille ihmisille, jotka ovat vihaseuraajia eivätkä oikeita seuraajia. Vihaseuraaja on sellainen joka etsii seurattavasta koko ajan jotain vikaa, mitä tahansa, esim. ryppyjä, näkyykö verisuoni, onko kirjoitusvirheitä yms. yms. ja heti sitten heti tulee kirjoittelemaan niistä jonnekin oksennuspalstoille.

        Blokkaa? Ja voi olla . Kyllä nyt on epätoivoista selittelyä


      • Anonyymi

        Kuinkahan monta vuotta tuota samaa on hoettu palstalla? Martinan alamäki alkanut, todella, todella pitkään on tuollaisia kirjoitettu, kun viitsii vaan vanhoja ketjuja katsoa. Toistetaan samaa, kun ei ole mitään muuta haukuttavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai heitäkö on tuhansia? Höpöhöpö

        Kuka tuhansista on kirjoittanut? Et tainnut ymmärtää koko 11:51 kirjoitettua kommenttia.
        Onko täällä joillakin huono sisälukutaito, vai mitä yrittää vääntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blokkaa? Ja voi olla . Kyllä nyt on epätoivoista selittelyä

        Toki Martina blokkaa osan ilkeistä kirjoituksista pois, niinhän kaikki tekevät.


    • Anonyymi

      Minä en hyväksy missään määrin kiusaamista tai henkilökohtaista solvaamista.

       On tosi käsittämätöntä, miten ihmiset käyttää omaa energiaa toisten haukkumiseen ja kiusaamiseen. Jos tämän saman ajan käyttäisi vaikka itsensä kehittämiseen ja positivisiin asioihin, saisi tosi paljon enemmän aikaa elämässä !

      • Anonyymi

        Hauku sinä vain parempana ihmisenä muita ja kuvittele silti olevasi parempi. Onko sun elämänasenne myös "jo varhain tiesin olevani parempi kuin muut "


      • Anonyymi

        Metropolissa on juttua että jonkun uuden musiikin kilpailun yhtyeen naispuolinen jäsen on joutunut armottoman somekiusaamisen kohteeksi mutta miehet saa olla rauhassa. Eli kyllä näitä hulluja näköjään riittää jokaisen julkkiksen kohdalle ja ennenkaikkea naisten kohdalle. Naiset on naiselle susia, se on tiedetty aina ja somekiusaajamiehet anonyyminakin lienevät niin luusereita että kiusaavat pääasiassa naisia.


      • Anonyymi

        Tuntuu siltä että haukkujilta on kotikasvatus mennyt kieroon tai sitä ei ole ollut ollenkaan. Ja kun heitä täällä jotkut hieman ojentavat niin kyllä niin ottavat itseensä että. Tuollaisia ihmisiä on jotka eivät siedä mitään moitteita tai esim. auktoriteetteja, ovat kovapäisiä eivätkä usko mitään ja sitten heistä tuleekin toisten kiusaajia. Ehkä jo koulussa aloitettu ja sitten myöhemmin aikuisena netissä kiusaavat. Niin monesti näkee medioissa ihmettelyä että miten koulukiusaaminen voidaan saada loppumaan kun aikuiset näyttävät esimerkkiä ja kiusaavat sen mitä ehtivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä että haukkujilta on kotikasvatus mennyt kieroon tai sitä ei ole ollut ollenkaan. Ja kun heitä täällä jotkut hieman ojentavat niin kyllä niin ottavat itseensä että. Tuollaisia ihmisiä on jotka eivät siedä mitään moitteita tai esim. auktoriteetteja, ovat kovapäisiä eivätkä usko mitään ja sitten heistä tuleekin toisten kiusaajia. Ehkä jo koulussa aloitettu ja sitten myöhemmin aikuisena netissä kiusaavat. Niin monesti näkee medioissa ihmettelyä että miten koulukiusaaminen voidaan saada loppumaan kun aikuiset näyttävät esimerkkiä ja kiusaavat sen mitä ehtivät.

        Koulukiusaaja ei usein ymmärrä kiusaavansa vähän ehkä samalla tavalla kuin sä et ymmärrä haukkuvasi muita haukkumisesta. Sokeus itseään kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metropolissa on juttua että jonkun uuden musiikin kilpailun yhtyeen naispuolinen jäsen on joutunut armottoman somekiusaamisen kohteeksi mutta miehet saa olla rauhassa. Eli kyllä näitä hulluja näköjään riittää jokaisen julkkiksen kohdalle ja ennenkaikkea naisten kohdalle. Naiset on naiselle susia, se on tiedetty aina ja somekiusaajamiehet anonyyminakin lienevät niin luusereita että kiusaavat pääasiassa naisia.

        Ei miehet saa olla rauhassa. Justhan sä kirjoitit siitä Hanneksesta ja Herra ylpöstä. Tilanteen mukaan jutut muuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä että haukkujilta on kotikasvatus mennyt kieroon tai sitä ei ole ollut ollenkaan. Ja kun heitä täällä jotkut hieman ojentavat niin kyllä niin ottavat itseensä että. Tuollaisia ihmisiä on jotka eivät siedä mitään moitteita tai esim. auktoriteetteja, ovat kovapäisiä eivätkä usko mitään ja sitten heistä tuleekin toisten kiusaajia. Ehkä jo koulussa aloitettu ja sitten myöhemmin aikuisena netissä kiusaavat. Niin monesti näkee medioissa ihmettelyä että miten koulukiusaaminen voidaan saada loppumaan kun aikuiset näyttävät esimerkkiä ja kiusaavat sen mitä ehtivät.

        Joissakin ihmisissä asuu pahuus ja lisäksi jotkut ovat patologisia valehtelijoita. Sitten he tarvitsevat uhrin ja he valitsevat jonkun julkisuuden henkilön uhrikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet saa olla rauhassa. Justhan sä kirjoitit siitä Hanneksesta ja Herra ylpöstä. Tilanteen mukaan jutut muuttuu

        Hanneksen kimppuun ei käyty vaan hänen läheisensä alkoivat saamaan törkyviestejä ja syy oli Martina. Ylpön kohdalla kiusattavaksi joutui lähinnä hänen puolisonsa. Kiusaaja oli mustasukkainen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet saa olla rauhassa. Justhan sä kirjoitit siitä Hanneksesta ja Herra ylpöstä. Tilanteen mukaan jutut muuttuu

        Aivan varmasti ne Martinan haterit, jotka alkoivat pommittamaan Hanneksen läheisiä, kirjoittelevat täälläkin ja muilla keskustelupalstoilla tänä päivänä. Jos viha Martinaa kohtaan on noin suurta että tekee tuollaisia tekoja, niin kyllä se silloin on jo vakavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanneksen kimppuun ei käyty vaan hänen läheisensä alkoivat saamaan törkyviestejä ja syy oli Martina. Ylpön kohdalla kiusattavaksi joutui lähinnä hänen puolisonsa. Kiusaaja oli mustasukkainen nainen.

        Olisko niin että Hanneksen lähipiirille olisi lähetetty näitä rattijuoppo, pahoinpitelijä viestejä. Veikkaan että näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko niin että Hanneksen lähipiirille olisi lähetetty näitä rattijuoppo, pahoinpitelijä viestejä. Veikkaan että näin on.

        Tuollaisia kirjoittava asuu tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti ne Martinan haterit, jotka alkoivat pommittamaan Hanneksen läheisiä, kirjoittelevat täälläkin ja muilla keskustelupalstoilla tänä päivänä. Jos viha Martinaa kohtaan on noin suurta että tekee tuollaisia tekoja, niin kyllä se silloin on jo vakavaa.

        Hannes kirjoitti kirjassaan että Martina oli kiusallisen kiinnostunut hänestä. Mitä mieltä sinä olet tuosta Hanneksen sanomisesta? Aika noloa Martinalle, vai kuinka? 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauku sinä vain parempana ihmisenä muita ja kuvittele silti olevasi parempi. Onko sun elämänasenne myös "jo varhain tiesin olevani parempi kuin muut "

        Saattaa ollakin, että olen parempi. En ainakaan ketään palstalla hauku, sen voisit sinäkin opetella.
        Hyvä kirjoitus tuo 10:20 Jos tämän saman ajan käyttäisi vaikka itsensä kehittämiseen ja positivisiin asioihin, saisi tosi paljon enemmän aikaa elämässä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannes kirjoitti kirjassaan että Martina oli kiusallisen kiinnostunut hänestä. Mitä mieltä sinä olet tuosta Hanneksen sanomisesta? Aika noloa Martinalle, vai kuinka? 😃

        Ei kirjoittanut että oli "kiusallisen" kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannes kirjoitti kirjassaan että Martina oli kiusallisen kiinnostunut hänestä. Mitä mieltä sinä olet tuosta Hanneksen sanomisesta? Aika noloa Martinalle, vai kuinka? 😃

        Jos olisi ollut kiusaantunut niin olisi juossut pakoon. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi ollut kiusaantunut niin olisi juossut pakoon. Eikö niin?

        Eiköhän ole pinkonut karkuun niin kuin kaikki muutkin 🏃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoittanut että oli "kiusallisen" kiinnostunut.

        Kyllä vaan niin uutisoitiin. Martinalle ehkä hiukan noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä että haukkujilta on kotikasvatus mennyt kieroon tai sitä ei ole ollut ollenkaan. Ja kun heitä täällä jotkut hieman ojentavat niin kyllä niin ottavat itseensä että. Tuollaisia ihmisiä on jotka eivät siedä mitään moitteita tai esim. auktoriteetteja, ovat kovapäisiä eivätkä usko mitään ja sitten heistä tuleekin toisten kiusaajia. Ehkä jo koulussa aloitettu ja sitten myöhemmin aikuisena netissä kiusaavat. Niin monesti näkee medioissa ihmettelyä että miten koulukiusaaminen voidaan saada loppumaan kun aikuiset näyttävät esimerkkiä ja kiusaavat sen mitä ehtivät.

        Martinan kotikasvatus .....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannes kirjoitti kirjassaan että Martina oli kiusallisen kiinnostunut hänestä. Mitä mieltä sinä olet tuosta Hanneksen sanomisesta? Aika noloa Martinalle, vai kuinka? 😃

        TOTTA, siinä se on kirjoitettu oikein mustaa valkoisella....Martina oli KIUSALLISEN kiinnostunut Hanneksesta, vaikka asui samaan aikaan perheenä Thermanin kanssa.....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa ollakin, että olen parempi. En ainakaan ketään palstalla hauku, sen voisit sinäkin opetella.
        Hyvä kirjoitus tuo 10:20 Jos tämän saman ajan käyttäisi vaikka itsensä kehittämiseen ja positivisiin asioihin, saisi tosi paljon enemmän aikaa elämässä !

        Se hyvä kirjoitus oli kopsattu Portion Boysien kirjoituksesta liittyen siihen bändin naisjäseneen, jota on kommentoitu törkeästi. Kiva kopsata toisten tekstejä ja tulla pätemään palstalle. Ole vain omasta mielestäsi parempi, jos se tuo sulle hyvää oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA, siinä se on kirjoitettu oikein mustaa valkoisella....Martina oli KIUSALLISEN kiinnostunut Hanneksesta, vaikka asui samaan aikaan perheenä Thermanin kanssa.....hm

        Kas kas ei kai täällä kirjoittele mustasukkaisia naisia jotka ovat pommittaneet Hanneksen läheisiä että saavat eron aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas ei kai täällä kirjoittele mustasukkaisia naisia jotka ovat pommittaneet Hanneksen läheisiä että saavat eron aikaan.

        Hanneksellahan oli sellainen menneisyys minkälaisia miehiä täällä ihailevat. Ei pahaa sanaa Hanneksen menneisyydestä. Onpas läpinäkyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko niin että Hanneksen lähipiirille olisi lähetetty näitä rattijuoppo, pahoinpitelijä viestejä. Veikkaan että näin on.

        Onko tuollaiset salattavia asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuollaiset salattavia asioita?

        Ai sinäkö niitä lähetit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas ei kai täällä kirjoittele mustasukkaisia naisia jotka ovat pommittaneet Hanneksen läheisiä että saavat eron aikaan.

        Tottakai täällä kaikki ovat mustasukkaisia tai muuten kateellisia ....joopa joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas ei kai täällä kirjoittele mustasukkaisia naisia jotka ovat pommittaneet Hanneksen läheisiä että saavat eron aikaan.

        Minkä eron? Martinahan eli samaan aikaan perhe-elämää Stefanin kanssa kun yritti Hannesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö niitä lähetit?

        Katso kristallipallostasi kuka 😎


      • Anonyymi

        Itse en hyväksy missään määrin valehtelua !

        Missä vaiheessa ovat Martinan opiskelut vai onko jo saanut kandin paperit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin ihmisissä asuu pahuus ja lisäksi jotkut ovat patologisia valehtelijoita. Sitten he tarvitsevat uhrin ja he valitsevat jonkun julkisuuden henkilön uhrikseen.

        Jossakin....jotkut....jonkun...
        Mikähän sinussa asuu, no tyhmyys tietenkin.


    • Anonyymi

      Martina ei elä velaksi hotellihuoneissa. Mutta eittämättä viihtyy paremmin hotelleissa kuin kauniissa vuokrakodissaan. Miksiköhän?

      • Anonyymi

        Jatkuvasti jossain muualla.


      • Anonyymi

        Tykkää reissata.


      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä ! Hotelleissa ja vuokramökeissä näyttää Aitolehtikin viettävän paljon aikaa, miksiköhän ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä ! Hotelleissa ja vuokramökeissä näyttää Aitolehtikin viettävän paljon aikaa, miksiköhän ?

        Tykkää reissata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkää reissata.

        Etkö lukenut aloitusta?


      • Anonyymi

        Oletko Maran sihteeri kun tiedät miten hotellien maksut sovittu?


      • Anonyymi

        11:03 Sä en sitten oppinut mitään, vaan jatkoit tuota kiusaamista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Maran sihteeri kun tiedät miten hotellien maksut sovittu?

        Sinä haluaisit olla mutta kun et ole niin sitten keksit Martinalle elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä haluaisit olla mutta kun et ole niin sitten keksit Martinalle elämän.

        No nytpä tuli taas sangen järkevä kommentti Martinan pikkusoturilta, hyvä hyvä! 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:03 Sä en sitten oppinut mitään, vaan jatkoit tuota kiusaamista!!!

        Kuka on täällä palstalla kiusattavana? Sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Maran sihteeri kun tiedät miten hotellien maksut sovittu?

        Kukahan mahtaa olla Maran sihteeri, no sen tietävät kaikki !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkää reissata.

        Tykkää notkua hotelleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkää notkua hotelleissa.

        Voimia peräkammariisi 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkää notkua hotelleissa.

        Hotellissa on aina mahdollisuus bongata uusi mies.
        Koto Suomessa miehet juoksevat karkuun ja kääntävät selkänsä.


    • Anonyymi

      Ahaa siksi siis virvokkeitten hinnat ovat korkeat baareissa.

    • Anonyymi

      On muuten varmaan ihan hirveää, jos Martina on kiusallisen kiinnostunut. Martina taitaa todella olla ihan muuta mitä kertoo olevansa

      • Anonyymi

        Ei ollut yhtään hirveää Hanneksen mielestä. Tuli jätetyksi ja pikkaisen katkeruutta tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut yhtään hirveää Hanneksen mielestä. Tuli jätetyksi ja pikkaisen katkeruutta tietenkin.

        Onkohan tuo joka täällä on Martinan kimpussa se jonkun Martinan ex miehen seonnut exä? Seonneelta ainakin vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo joka täällä on Martinan kimpussa se jonkun Martinan ex miehen seonnut exä? Seonneelta ainakin vaikuttaa.

        Varmaan tämän exän nyxän exä tai sitten exän nyxä..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo joka täällä on Martinan kimpussa se jonkun Martinan ex miehen seonnut exä? Seonneelta ainakin vaikuttaa.

        Se on se tai sitten jonkun pettäjämiehen exä tai joku kahdesta joita on vedetty hiustenpidennyksistä. Sellaisia juttuja täällä itketään ja ei kai kukaan ulkopuolinen niin hullu ole että tuollaisten takia itkee asiaa päivittäin ja vuosikausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se tai sitten jonkun pettäjämiehen exä tai joku kahdesta joita on vedetty hiustenpidennyksistä. Sellaisia juttuja täällä itketään ja ei kai kukaan ulkopuolinen niin hullu ole että tuollaisten takia itkee asiaa päivittäin ja vuosikausia.

        On teillä pähkinä purtavaksi. Joku on kyllä hullu, sitä ei käy kieltäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut yhtään hirveää Hanneksen mielestä. Tuli jätetyksi ja pikkaisen katkeruutta tietenkin.

        Ootko varma että tuli jätetyksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tämän exän nyxän exä tai sitten exän nyxä..........

        Eiku exän exän exän nyxän nyxän nyxä. Näin kertoo kristallipallo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut yhtään hirveää Hanneksen mielestä. Tuli jätetyksi ja pikkaisen katkeruutta tietenkin.

        Nytkö olet jo Hanneksen päässä? 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö olet jo Hanneksen päässä? 😃

        Martinan seuraaja tietää jokaisen palstalle kirjoittajan, tietää Martinan ajatukset ja teot, tietää kaikkien Martinan exien ajatukset. Pimeetä porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan seuraaja tietää jokaisen palstalle kirjoittajan, tietää Martinan ajatukset ja teot, tietää kaikkien Martinan exien ajatukset. Pimeetä porukkaa

        Immu kirjoitti Seiskassa että Martinalla oli nuorena väkivaltainen poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se tai sitten jonkun pettäjämiehen exä tai joku kahdesta joita on vedetty hiustenpidennyksistä. Sellaisia juttuja täällä itketään ja ei kai kukaan ulkopuolinen niin hullu ole että tuollaisten takia itkee asiaa päivittäin ja vuosikausia.

        On aivan relevanttia ajatella että nimenomaan asianosaiset kirjoittelevat noista tapauksista. Se on selvä kuin pläkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma että tuli jätetyksi?

        Kukahan siinä oikeasti tuli jätetyksi, ettei vaan olisi ollut Martina, joka joutui taas kerran jätetyksi ja petetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan relevanttia ajatella että nimenomaan asianosaiset kirjoittelevat noista tapauksista. Se on selvä kuin pläkki.

        Olet oppinut uuden sanan " relevanttia "......heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan relevanttia ajatella että nimenomaan asianosaiset kirjoittelevat noista tapauksista. Se on selvä kuin pläkki.

        Voisiko ihmisellä olla jotain muuta ajateltavaa, kuin palstalla kirjoittavien kuvitteellinen henkilöllisyys? Jotenkin älytöntä eikä sitä hyötyä ole kukaan osannut kertoa. Osaatko sä relevanttis kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oppinut uuden sanan " relevanttia "......heh heh

        Juu, aina pitää oppia uutta ja muka sivistyneeltä kuulostavaa, vaikka ei sanan merkitystä ihan käsittäisikään. Niinhän Martinallakin nykyisin "resonoi" joka saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oppinut uuden sanan " relevanttia "......heh heh

        Sinä et ole vuosien jälkeenkään oppinut että heittomerkin jälkeen eikä heittomerkkiä ennen tule välilyöntiä. Siitä on niin helppo tunnistaa ja toki siitä että sellaisen virheen tekijä on vuosikausia haukkunut Martinaa keskustelupalstoilla. Myös pisteitä käyttää ahkerasti. Siitäkin tunnistaa tämän Mara-hokijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole vuosien jälkeenkään oppinut että heittomerkin jälkeen eikä heittomerkkiä ennen tule välilyöntiä. Siitä on niin helppo tunnistaa ja toki siitä että sellaisen virheen tekijä on vuosikausia haukkunut Martinaa keskustelupalstoilla. Myös pisteitä käyttää ahkerasti. Siitäkin tunnistaa tämän Mara-hokijan.

        Entäs sitten? Martinan fanitkin ovat käsikirjoittaneet Martinan elämää ihan uusiksi ja vuosikaudet kieltäneet hänen rikolliset tekemänsä tai valeet. Ja aivan kirkkain silmin. Miksi totuuden puhujat ovat sitten valehtelijoita? Ei oikein resonoi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä pähkinä purtavaksi. Joku on kyllä hullu, sitä ei käy kieltäminen.

        Mikä sinä olet ketään hulluksi sanomaan. katso ensi itseäsi peilistä, sieltä se löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, aina pitää oppia uutta ja muka sivistyneeltä kuulostavaa, vaikka ei sanan merkitystä ihan käsittäisikään. Niinhän Martinallakin nykyisin "resonoi" joka saralla.

        Mistähän Martina näitä " sivistyssanoja " olisi oppinut, lapsuuden kodissako ? Koulujahan hän ei ole käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän Martina näitä " sivistyssanoja " olisi oppinut, lapsuuden kodissako ? Koulujahan hän ei ole käynyt.

        Sinulla näyttää olevan kauna ja kateellisuus Martinan äitiä kohtaan. Mistähän johtuu? Tai no, vauvalla kyllä tiedettiin ainakin yksi asia joka juonsi jo siihen aikaan kun äitinsä oli vähän yli parikymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten? Martinan fanitkin ovat käsikirjoittaneet Martinan elämää ihan uusiksi ja vuosikaudet kieltäneet hänen rikolliset tekemänsä tai valeet. Ja aivan kirkkain silmin. Miksi totuuden puhujat ovat sitten valehtelijoita? Ei oikein resonoi :D

        Ei ole kielletty sitä että sai sakkoja kun veti kahta tyrkkyä hiustenpidennyksistä ja aivan syystä. Ja toinen näistä tyrkyistä sai kunnianloukkaustuomionkin Martinaa kohtaan. Sofia on toinen joten ei selittelyjä kaipaa. Täällä hoetaan jopa että hakkasi tai että heitteli järjestysmiehiä yli olan ja aivan tämäntyylisiä juttuja. Joku, tai siis sama, jaksaa hokea kun on saanut sakot kun on ollut promilleja, mutta ei niin suuria ollenkaan. Esim. Stefulla on jopa kaksi ehdonalaista ratista ajalta ennen ja jälkeen Martinan ja jälkimmäisessä oli jopa huumeita veressä, kun tapaili jo Sofiaa. Joku Eremenkon silloinen tyttöystävä, jonka puolesta täällä itketään joka päivä, ajoi kännissä Eremenkon auton paaluun ja sai ehdonlaisen. Jasmin Mäntylä, josta näyttää olevan juttua, ajoi kännissä puuhun ja sai ehdonalaisen. Kyllä Martinan rikkeet on pieniä ja sakkoja on vain tullutkin. Eikä ilman syytä vetänyt noita kahta tyrkkyä hiustenpidennyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet ketään hulluksi sanomaan. katso ensi itseäsi peilistä, sieltä se löytyy.

        Ai, eli toi jonka kommenttiin vastasin, saa nimitellä ihmisiä hulluksi. Onko vähän epäoikeudenmukaista toi sun toiminta? On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole vuosien jälkeenkään oppinut että heittomerkin jälkeen eikä heittomerkkiä ennen tule välilyöntiä. Siitä on niin helppo tunnistaa ja toki siitä että sellaisen virheen tekijä on vuosikausia haukkunut Martinaa keskustelupalstoilla. Myös pisteitä käyttää ahkerasti. Siitäkin tunnistaa tämän Mara-hokijan.

        Kehoittaisin sinua nyt hankkimaan ihka uuden kristallipallon ja katsomaan sieltä hieman tarkemmin.....hah hah haaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla näyttää olevan kauna ja kateellisuus Martinan äitiä kohtaan. Mistähän johtuu? Tai no, vauvalla kyllä tiedettiin ainakin yksi asia joka juonsi jo siihen aikaan kun äitinsä oli vähän yli parikymppinen.

        Eli vuonna 1 ja 2......voi voi...


    • Anonyymi

      Oli Martinan koti minkälainen vaan, niin tosiasia on se ettei se viihdy. Koti taitaa olla vain vaateiden vaihto toisiin, matkalaukun pakkaus ja taas menoksi.

      • Anonyymi

        Nythän se on taas matkalla johonkin suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe