Elämänpolkusi numero

Anonyymi-ap

Elämämänpolun numero paljastaa, mitkä ovat ihmisen persoonan hallitsevat piirteet. Tämä numero vaikuttaa siihen, miten kommunikoimme muiden kanssa, mitä tavoittelemme ja pelkäämme.Elämänpolun numero lasketaan syntymäpäivästä. Laskukaavan ideana on jakaa kaikki syntymäpäivän luvut yksittäisiksi numeroiksi ja laskea niitä yhteen, kunnes jäljellä on enää yksi numero.

Jos syntymäpäiväsi on esimerkiksi 10.06.1983, elämänpolun numero lasketaan näin:

1+0+0+6+1+9+8+3=28

2+8=10

1+0=1

Viimeinen numero, joka yhteenlaskusta jää jäljelle, on elämänpolkusi numero, tässä tapauksessa 1. Numerologian elämänpolun numero on aina yksinumeroinen, siis jokin luku väliltä 1–9.

Tästä linkistä näet oman numerosi ja mitä se merkitsee. Testi on ollut Anna-lehdessä.

https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/numerologia-elamanpolun-numero-paljastaa-luonteesi-elamantehtavasi

43

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla numero 7, olen siis filosofi.

      • Sain saman numeron eli 7 filosofihan sitä sitten.

        Ensin laskin väärin ja sain 6, se olisi ollut hoitaja ja hoivaaja,
        sekin olisi sopinut hyvin, joa ajattelen omaa elämänpolkuani,
        koska nytkin mietin, että mihin vapaaehtoistyöhön tästä tänään.


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Sain saman numeron eli 7 filosofihan sitä sitten.

        Ensin laskin väärin ja sain 6, se olisi ollut hoitaja ja hoivaaja,
        sekin olisi sopinut hyvin, joa ajattelen omaa elämänpolkuani,
        koska nytkin mietin, että mihin vapaaehtoistyöhön tästä tänään.

        Tällaiset gallupit ovat siitä turvallisia ja ihmisystävällisiä, että jokainen ratkaisu on myönteinen ja korostaa henkilön hyviä ominaisuuksia.
        Niinpä uskalsin sen tehdä itsekin ja sain tulokseksi, että ole taiteellinen ja mitähän vielä - unohdin jo, kun tuo lähimuisti pettää. Kolmonen kumminkin.


    • Anonyymi

      Seiska tuli minullekin, yksinäinen filosofi tai kirjailija :)
      Pitää paikkansa ja ei pidä: olen yhteisöllinen filosofi ja viihdyn hyvin nmuiden ihmisten seurassa, helppo verkostoitua ja saada ystäviä, mutta tarvitsen myös metsässä samoilua ja omaa aikaa.
      Pal

      • Anonyymi

        Laskit Pal väärin.
        Sinun numerosi on 6 tai sitten olet valehdellut syntymäpäiväsi.

        28+2+48=78
        7+8=15
        1+5=6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskit Pal väärin.
        Sinun numerosi on 6 tai sitten olet valehdellut syntymäpäiväsi.

        28 2 48=78
        7 8=15
        1 5=6

        Herranjumala sentään. TALLETATTEKO te arkistoihinne todellakin kaiken ja tarkistatte sitten jälkikäteen, onko palstalainen puhunut totta.
        Mä en jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranjumala sentään. TALLETATTEKO te arkistoihinne todellakin kaiken ja tarkistatte sitten jälkikäteen, onko palstalainen puhunut totta.
        Mä en jaksa.

        Ne tallentuu arkistoon automaattisesti kaikki mitä tänne on kirjoittanut. Tuokin sinun möläytyksesi jää arkistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tallentuu arkistoon automaattisesti kaikki mitä tänne on kirjoittanut. Tuokin sinun möläytyksesi jää arkistoon.

        Kuinka sen löydät ja miksi sen hakisit esiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tallentuu arkistoon automaattisesti kaikki mitä tänne on kirjoittanut. Tuokin sinun möläytyksesi jää arkistoon.

        Hain kiivaasti mutta en löytänyt. Ilmeisesti sekin on taitoa vaativaa.
        Meikä vain käy palstalla.


    • Numeroksi tuli 6, joka hoivaa ja huolehtii. Hoivavietin on saanut hyvin tyydytetyksi oman perheen kesken, siitä on riittänyt jaettavaa liudalle lastenlapsiakin ja melkein aina on joukon jatkona pyörinyt lemmikkieläin. En kuitenkaan ole kanaemotyypiksi heittäytynyt, hyvä kun saa jälkeläisensä kasvatettua itsenäisiksi ja omilla jaloillaan seisoviksi. Perhepiiriin voi kuitenkin aina tukeutua, uskollisuus ja solidaarisuus lauman kesken on vahvaa.
      Kutonen symboloi myös oikeudenmukaisuutta, monet juristit ovat kutosia. En pyri tuomaroimaan, mutta vankkaa oikeudentajua pidän vahvuutena, heikompien puolella ja vääryyksiä vastaan pitää taistella.

      Perinteiden kunnioitus voi johtaa konservatiivisuuteen, mutta voihan perinteistä napata ne nykyaikaan soveltuvat, kukapa haluaa olla jarruna muuttuvassa maailmassa. Eihän myöskään perinteitä ja konservatiivisuutta voi rinnastaa yksi-yhteen.
      Lopussa vielä sanotaan kannustavasti, että konservatiivisuudesta ulos kasvanut on usein erittäin humaani, avustustyötä tekevä ihminen
      Kyllähän näistä sopivia piirteitä valikoimalla löytää omaa itseään, osan ihan käytännössä, osan ainakin tavoitteena.

    • Muistelin, että joskus 40 vuotta (!) sitten kun aihetta käsiteltiin näissä rajatiedon piireissä, puhuttiin mestariluvuista. Niitä mainittiin kaksi: 11 ja 22. Minulla on tuo 22.
      Luvassa oli suunnaton menestys ! Ja minua kun ei menestys ole kiinnostanut pätkääkään..)) Alisuorittaja olen ollut ja (riittävän) tyytyväinen siihen osaan.

      22:sta oli niin ylimaallinen kuvaus, että pitäydyn mieluummin neloseen, mikä ei kyllä oikein natsannut. En ole organisaattori enkä muutenkaan tunnista kuvauksesta itseäni. Tai no. Tasainen, konkreettinen, rationaalinen. "Jalat maassa, pää pilvissä" voisi kyllä sopia...

    • Anonyymi

      Tein myös tuon Anna-lehden testin ja tulos oli 7, että filosofi sitten.
      Myös individualinen, on ainutlaatuinen omaa yksilöllistä omintakeisuutta,
      on myös avoin mieli ja rohkeus olla oma itsensä.
      Pidän kyllä seurasta,myös luonto, metsä aina olleet tärkeitä.

      Onhan nuo aivan hauskoja tehdä ja vastauksia tulee monenlaisia.

      Muutama tuttu nimimerkki houkutteli koneen avaamaan, muuten eipä ole aikoihin täällä ehtinyt käymään, no kyllä kai sitä aikaakin olisi, mutta on vain jäänyt toistaseksi.
      Tammikuu jo loppupuolella, pian se kevätkin on käsillä.
      Neeasa

      • Kyllä nyt olen kade: kaikilla muilla on niin hyvät kortit, että pitäisköhän minunkin heittää se mestarikortti pöytään..))
        Mutta ihan palstatuntemuksen perusteella, kyllähän nuo ominaisuudet voi hyvin tunnistaa oman lukunsa löytäneistä kirjoittajista. Hyvä te - vaI me ? ..))


    • Anonyymi

      Laskin oikealta vasemmalle ja päinvastoin tuli sama numero.
      Humpuukia tuo on!

      • Anonyymi

        Tottakai tulee sama luku.


      • Anonyymi

        Oikein laskit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tulee sama luku.

        niin , siis, tottakai on sama luku !

        2+4 = 6
        6+ 2 = 6, eikä ole yhtään humpuukia . :D : D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin , siis, tottakai on sama luku !

        2 4 = 6
        6 2 = 6, eikä ole yhtään humpuukia . :D : D :D

        oi, voi, väärin meni , piti siis kirjoittaa se sama 6+2 tai 2+6 jne.


      • Anonyymi

        Oliko tuo vitsi?
        Ainakin minut sai nauramaan.


    • Minulle tuli numero 6

    • Anonyymi

      Olin ihan valmis nauramaan koko jutulle kunnes luin oman numeroni , 9, kuvauksen. Ja oho, osui ja upposi. Olen opettaja/kouluttaja ja kärsin, jos ihminen määritellään uransa /ammatinsa perusteella. EN säästä koskaan ja raha on vain välttämätön paha. Tulen varakkaasta perheestä, jossa rahaa oli liikaakin ja en ollut koskaan onnellinen. Onnellisin olen ollut kotiäitivuosinani, jolloin elettiin taloudellisesti tiukkaa mutta muuten niin rikasta ja antoisaa elämää

      • Anonyymi

        Nämä on niin hyvin tehty, että jokainen löytää niistä itsensä tulipa mikä luku vain.
        Jos on laskenut ensin väärin, niin näkee itsensä olevan juuri tuollainen. Kylläpä täsmäsi oikein. Sitten kun laskee uudestaan ja oikein, niin just jetsulleen, tuollainen minä olen.


    • Anonyymi

      Luku 7 on numerologian individualistisin numero. Seiskoilla on vahva arvomaailma ja kiinnostuksenkohteet, jotka imevät heidät mukanaan. Seiskoista tulee usein tutkijoita tai kirjailijoita, ja he saattavat opiskella useita akateemisia tutkintoja. Nämä ihmiset suojelevat sisintään viettämällä paljon aikaa omissa oloissaan. Seiskat rakastavat luontoa ja metsissä samoilua.

      Tämän elämänpolun suurin haaste on toisten kohtaaminen ja toiveikkuuden ylläpitäminen. Jos seiska hautautuu liian syvälle omaan maailmaansa, hän alkaa kieriskellä negatiivisuudessa ja muuttuu kyyniseksi äksyilijäksi. Jos hän uskaltaa raottaa kuortaan, hänestä tulee mitä uskollisin kumppani ja ystävä. Perheellisen seiskan on tingittävä oman tilan tarpeestaan ja opittava ilmaisemaan rakkauttaan koskettamalla.

      • Anonyymi

        Ei ole akateemisia mutta tutkintoja on. En ole tutkija enkä kirjailija mutta kirjoitan paljon ja on tutkijaluonne, kiinnostaa tosi monet asiat, joihin perehdyn täysin rinnoin.
        Suojelen sisintäni mutta olen joukossa melkein mieluummin kuin yksin.
        Omassa maailmassa olen paljon, myös joukossa, yksinäisyydessä alan tosiaan mennä liian syvälle. Uskollinen olen enkä piittaa halailuista. Joten voi juku, tämähän 7kahan pitää paikkaansa.


      • Anonyymi

        Kyyninen äksyilijä on kirjailija ilman menestystä.


    • Tiesinhän tuon kyllä jo ilman testiäkin, että pursuilen luovuutta ja leikkisyyttä, sekä että olen taiteellinen.
      Jo kouluaikoinani opettaja puhui minusta ja veljestäni taiteilijasisaruksina.

      • Anonyymi

        Aloitteko vanhuksina julkaista tauluja vai minkä alan luovia neroja olitte/olette? Harmi että Suomen lahjakkaimmat lapset lähtivät aikuisina ulkomaille, menetys Suomen taide elämälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitteko vanhuksina julkaista tauluja vai minkä alan luovia neroja olitte/olette? Harmi että Suomen lahjakkaimmat lapset lähtivät aikuisina ulkomaille, menetys Suomen taide elämälle.

        Vielähän tässä ehtii.
        Ollut nyt paussilla taiteilusta muutaman kymmentä vuotta, mutta jossain se varmaan kytee, uskoisin, koska tuossa testissä niin lukee.
        On meillä suvussa niitäkin tosin, jotka ovat pitäneet taidenäyttelyitä. En minä vielä ainakaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Vielähän tässä ehtii.
        Ollut nyt paussilla taiteilusta muutaman kymmentä vuotta, mutta jossain se varmaan kytee, uskoisin, koska tuossa testissä niin lukee.
        On meillä suvussa niitäkin tosin, jotka ovat pitäneet taidenäyttelyitä. En minä vielä ainakaan.

        Vielä ehdit. Pitäisit Paloman kanssa poikkitaiteellisen näyttelyn, Ruotsinsuomalaisen kulttuurin helmiä👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ehdit. Pitäisit Paloman kanssa poikkitaiteellisen näyttelyn, Ruotsinsuomalaisen kulttuurin helmiä👍👍

        Voisin kuvittaa hänen (joulu)satukirjansa, jos maksaa hyvin.
        Epäilen vain, ettei hän taiteestani ymmärtäisi mitään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Voisin kuvittaa hänen (joulu)satukirjansa, jos maksaa hyvin.
        Epäilen vain, ettei hän taiteestani ymmärtäisi mitään.

        Todennäköisesti yhtä vähän kuin sinä hänen kirjoistaan ;)


      • Tellukka kirjoitti:

        Vielähän tässä ehtii.
        Ollut nyt paussilla taiteilusta muutaman kymmentä vuotta, mutta jossain se varmaan kytee, uskoisin, koska tuossa testissä niin lukee.
        On meillä suvussa niitäkin tosin, jotka ovat pitäneet taidenäyttelyitä. En minä vielä ainakaan.

        Tässä kylässä eräs tehtaanjohtaja, kun jäi eläkkeelle, alkoi maalata.
        Muutama vuosi sitten piti näyttelynkin.
        Tykkäsin tauluistaan.
        Niin, että eikun siitä vaan Tellukka, tuumasta toimeen, jos kerran lahjoja on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti yhtä vähän kuin sinä hänen kirjoistaan ;)

        Taso saattaisi olla sama.


    • Anonyymi

      8 osaa käsitellä rahaa ja valtaa

      JOTEN ostin Nokiaa tämän nähtyäni
      tulos torstaina

    • Anonyymi

      Jos tulee huono tulos niin voiko laskea kengännumeron mukaan

      • Anonyymi

        Tuskin tässä sitoudutaan mihinkään. Ynnääminen vaikka puhelinnumerosta on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tässä sitoudutaan mihinkään. Ynnääminen vaikka puhelinnumerosta on ihan ok.

        Tämä on ihan paras kommentti tässä ketjussa 👍👍Suorastaan naurattava 🤭😁


      • Anonyymi

        Jokaisen numeron kohdalla on niin paljon kehua, ettei tarvii huijata.


    • Anonyymi

      Itsekehuskeluksi meni ketju, ollaan niin hyviä.

    • Anonyymi

      Ihminen uskoo kaiken mikä imartelee häntä.

      • Anonyymi

        Ai sinä uskot tosissasi, muut kyllä näyttää olevan pilke silmäkulmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä uskot tosissasi, muut kyllä näyttää olevan pilke silmäkulmassa.

        Monessa ketjussa tunnutaan olevan tosissaan verenmaku suussa.
        Näillä lakeuksilla ei saa silmäkulmassa olla kuin kiukun kyynel.


    • Anonyymi

      Number One :D

      Natti natti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe