Vai menikö palstapulien viikonloppu taas ryypätessä?
Oletteko hyödyntäneet viikonlopun lepäämiseen ja virkistäytymiseen?
16
108
Vastaukset
- Anonyymi
Aidoilla alkoholisteilla ole mitään viikonloppu-käsitettä.
- Anonyymi
Moni juoppo tai suurkuluttaja käy ma-pe klo 8-16 töissä, ja on osittain etätöissä, mikä sallii ryyppäämisen jopa viikolla. Joka tapauksessa ainakin pe ja la voi pyhittää täysipainoiselle tenuamiselle, sunnuntaina loiventelua ja maanantaina ehkä työkunnossa.
Eräs kaverini toimii juuri näin. Taipumusta putkijuopotteluun, luonteeltaan introvertti. Säännöllisesti narahtaa korkki auki perjantaina ja menee kiinni sunnuntaina. Ryypiskelee yksin kotonaan. Työtilanteesta riippuen pidempiäkin putkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni juoppo tai suurkuluttaja käy ma-pe klo 8-16 töissä, ja on osittain etätöissä, mikä sallii ryyppäämisen jopa viikolla. Joka tapauksessa ainakin pe ja la voi pyhittää täysipainoiselle tenuamiselle, sunnuntaina loiventelua ja maanantaina ehkä työkunnossa.
Eräs kaverini toimii juuri näin. Taipumusta putkijuopotteluun, luonteeltaan introvertti. Säännöllisesti narahtaa korkki auki perjantaina ja menee kiinni sunnuntaina. Ryypiskelee yksin kotonaan. Työtilanteesta riippuen pidempiäkin putkia.Niinhän Kylmiskin yritti, mutta huonolla tuloksella.
- Anonyymi
Ei ole, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs kaverini toimii juuri näin. Taipumusta putkijuopotteluun, luonteeltaan introvertti. Säännöllisesti narahtaa korkki auki perjantaina ja menee kiinni sunnuntaina. Ryypiskelee yksin kotonaan. Työtilanteesta riippuen pidempiäkin putkia.Mitä se sulle kuuluu ja miksi ilmoitat täällä ystäväsi elämästä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ei.
Ei ole mitään tajua viikonpäivistä ja -lopuista.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17715458q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
this is the best beer in the world it cost zero point sixtyfour euros per tölk las... öö pant zero point fifty... fifteen euroos it tastes very good it is ker.. german beer and you can buy it in a lidl lidl and this is på svenska tysk tre öl and finnish saksalainen kolmosolut yes you tasted so good
- Anonyymi
Virkistäydyin mukavissa sontahomo-orgioissa parin pulsukaverini kanssa rimmingiä harjoittaen. Ripulipasca tuntuu mukavalta iholla sitä hieroskellessa yltympäriinsä kehoa. Mahtoi pesuhuoneen siivooja ihmetellä maanantaina meininkiä ja tuoksua saapuessaan paikalle puhdistamaan kaakeleita veronmaksajien rahoilla tietysti.
Kaikki tämä tietysti selvin päin, kuten raitisteiljoilla yleensäkin on tapana.
Asd - Anonyymi
Miten puhutte lapsellenne alkoholin käytöstä ja kohtuullisuudesta, kun toinen vanhemmista on viinaan menevä ja alkoholisoituva?
Vanhemmat ovat lapsensa esimerkkejä.
Miten lapsi voi asennoitua oikein alkoholin käyttöön, jos näkeesitä kaiken aikaa koko lapsuutensa ajan.- Anonyymi
Ihan niin, lapset ei tee kuten heille sanotaan , vaan tekevät mitä näkevät vanhempien tekevän , hyvin yksinkertainen totuus.
Jos on esimerkkinä itse viinapullo kädessä niin suuri riski että lapsi aikuistuttuaan tekee samoin .käsitys että muka rentoudutaan viinan avulla viikon loppuisin on ihmeellinen, kun tietää millä koetuksella sisäelimet ovat kun viinaa nautitaan , sisäelimet eivät mitenkään rentoudu juhlimisesta , kun ajattelee maksan ja haiman toimintaa. - Anonyymi
Silloin lapset eivät ala käyttää alkoholia ollenkaan, jos vanhemmat/vanhempi juo.
- Anonyymi
Meni
- Anonyymi
Siis ryöpätessä meni!
- Anonyymi
Se ei kuulu kainuulaiselle syrjäkylän lessupastorille.
- Anonyymi
Oulua on väitetty lestojen kaupungiksi. En kyllä ole huomannut mitään ongelmia niiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391