Eläkeläispariskunnan sähkölasku oli maksamatta heinäkuulta, pakkasella tultiin katkaisemaan sähkö

Anonyymi-ap

Etusivu
Paikalliset
Eläkeläispariskunnan sähkölasku oli maksamatta heinäkuulta, talvipakkasella tultiin katkaisemaan sähkö – "Siellä oli kaksimetrinen korsto ja pienempi mies taustalla tabletti kädessä"

Arto Tuominen hämmästyi, kun sähköjä tultiin katkaisemaan.

Eläkeläispari järkyttyi, kun kotitalosta tultiin katkaisemaan sähköt. Syyksi paljastui yksi maksamatta jäänyt lasku kesältä. Sähköisiä laskua, maksumuistutuksia ja varoituksia he kieltävät saaneensa. Tampereen sähkölaitos kieltää, että sähköjä lähdetään katkaisemaan talvella varoittamatta.

Pirkkalalainen Arto Tuominen, 71, yllättyi kovasti, kun viime viikon maanantaina ovikello soi. Tuominen oli ollut lukemassa Ukrainan tilanteesta, kun sähköt olivat menneet. Hetken kuluttua sähköt palasivat ja ovikello soi.

– Siellä oli kaksimetrinen korsto ja pienempi mies taustalla tabletti kädessä. Eivät esitelleet mitenkään itseään. He kysyivät, missä on sähkönjakelutaulu ja mittari, Tuominen kertoo.

Pidempi miehistä tuli sisälle ja huuteli toiselle sähkömittarin numeron. Numero oli oikea.

– Tämän jälkeen hän kertoi, että katkaisevat talosta sähköt ja ottavat mittarin irti, on kuulemma sähkölaskuja maksamatta, Tuominen kertoo.

Tuominen hämmästyi kovasti.

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/5666697

5

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovat on ukaasit! Sähkö pois paroilla!)

    • Anonyymi

      vai että oikein 2 metrinen korsto. mitäs pelättävää sen kokoisessa on? oliko se mies myös paksu eli lihava vai pelkkä kynäniska?
      olen itse 181cm ja painan 150kg mahalla ja läskillä eli olen mies ja ikääkin sen 44, eli ei mikään pikkupoika.
      silti ihmettelen miten jonkun pellen koko v oi ihmetyttää ovella kun sähköt tullaan katkaisemaan.
      olisi ladannut kävelykepillä vaikka kulkusille, niin ei olis tarvinnut palella.
      kyllä ne kiskojat sen pari päivää jaksaa odottaa, että ihmiset saavat järjesteltyä asiansa, eikä tulla kiskomaan virtoja pois kesken pakkasten, ihmetouhua saatana.

    • Anonyymi

      Eihän ne sähkömiehet edes katkaisseet sähköjä , vaikka olisivat voineet katkaista sähköt ihan laillisesti. opastivat asiakasta ja sitten tää kirjoittelee lehtiin näköjään pitkin suomee. Täähän tapahtu pirkkalassa tampereen naapurissa. Kai papparaista harmitti osaamattomuutensa hoitaa asioitaan.

    • Anonyymi

      Olikos tää toimittaja kotoisin oulun suunnalta. Toi juttuhan maalittamista. Nyt sähkärit saa olla varovaisempia työssään ,kun ovat tunnistettavissa. Kaikkia hörhöjä liikkuu ja tiedä mitä päässä liikkuu jos sähkötkin on katkaistu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe