🥺😪.............
Vastaukset 11
Biisi? Kävin Virossa kasvojen kohotuksessa😄Kerrankin olen tyytyväinen lopputulokseen. Jos olet hän minulla on ollut ikävä sinua😚
- Anonyymi
Niinpä. Kaikkihan me kaipaamme Tony "Viikinki" Halmetta. Se ei sentään teeskennellyt toisin kuin suurin osa ihmisistä ;).
En ole nähnyt viikinkien täällä kirjoittelevan.
- Anonyymi
Älä enää itke, siit on jo yli kymmenen vuotta ku Halme kuoli...
- Anonyymi
Juu kun mun miestä et saa. 🤷🏼♀️ Siinähän ämmä yrität itkeä ja kuolaat. Saat tyytyä dildoos ja unelmiis.
- Anonyymi
Taitaa kirjoittaja mies taasen puhuu jonakin naisena! Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kirjoittaja mies taasen puhuu jonakin naisena! Häpeä!
Juuri näin, aloittaja vastaa itse aloituksiinsa luoden teennäisiä taisteluita🥱 kuinka kauan ihmiset meinaa uskoa näihin juttuihin
- Anonyymi
Semmoosia ne nykyajan viikingit on. Ennen ne otti naisen vaikka väkisin, nykyään luikkii karkuun ja alkaa myyntimiehiksi.
- Anonyymi
aijaijaijai...päivän naurut, kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33829
- 55828
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14589- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3542Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22542