🥺😪.............
Viikinki.......
11
154
Vastaukset
Biisi? Kävin Virossa kasvojen kohotuksessa😄Kerrankin olen tyytyväinen lopputulokseen. Jos olet hän minulla on ollut ikävä sinua😚
- Anonyymi
Niinpä. Kaikkihan me kaipaamme Tony "Viikinki" Halmetta. Se ei sentään teeskennellyt toisin kuin suurin osa ihmisistä ;).
En ole nähnyt viikinkien täällä kirjoittelevan.
- Anonyymi
Älä enää itke, siit on jo yli kymmenen vuotta ku Halme kuoli...
- Anonyymi
Juu kun mun miestä et saa. 🤷🏼♀️ Siinähän ämmä yrität itkeä ja kuolaat. Saat tyytyä dildoos ja unelmiis.
- Anonyymi
Taitaa kirjoittaja mies taasen puhuu jonakin naisena! Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kirjoittaja mies taasen puhuu jonakin naisena! Häpeä!
Juuri näin, aloittaja vastaa itse aloituksiinsa luoden teennäisiä taisteluita🥱 kuinka kauan ihmiset meinaa uskoa näihin juttuihin
- Anonyymi
Semmoosia ne nykyajan viikingit on. Ennen ne otti naisen vaikka väkisin, nykyään luikkii karkuun ja alkaa myyntimiehiksi.
- Anonyymi
aijaijaijai...päivän naurut, kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745