🥺😪.............
Viikinki.......
11
192
Vastaukset
Biisi? Kävin Virossa kasvojen kohotuksessa😄Kerrankin olen tyytyväinen lopputulokseen. Jos olet hän minulla on ollut ikävä sinua😚
- Anonyymi
Niinpä. Kaikkihan me kaipaamme Tony "Viikinki" Halmetta. Se ei sentään teeskennellyt toisin kuin suurin osa ihmisistä ;).
En ole nähnyt viikinkien täällä kirjoittelevan.
- Anonyymi
Älä enää itke, siit on jo yli kymmenen vuotta ku Halme kuoli...
- Anonyymi
Juu kun mun miestä et saa. 🤷🏼♀️ Siinähän ämmä yrität itkeä ja kuolaat. Saat tyytyä dildoos ja unelmiis.
- Anonyymi
Taitaa kirjoittaja mies taasen puhuu jonakin naisena! Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kirjoittaja mies taasen puhuu jonakin naisena! Häpeä!
Juuri näin, aloittaja vastaa itse aloituksiinsa luoden teennäisiä taisteluita🥱 kuinka kauan ihmiset meinaa uskoa näihin juttuihin
- Anonyymi
Semmoosia ne nykyajan viikingit on. Ennen ne otti naisen vaikka väkisin, nykyään luikkii karkuun ja alkaa myyntimiehiksi.
- Anonyymi
aijaijaijai...päivän naurut, kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1071241
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54920- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240888Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76776Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu56748