Olet mua vanhempi nainen, 10-15 vuotta varmaan. Mutta erittäin kuuma ja en saa sua mielestä 😘 En saa katsetta irti sun persuuksesta kun kävelet ohi :)
Suoraa puhetta
52
1064
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkääts? Kiva ku katot. Mitä sanot, pitäiskö meidän hieroskella lanteita yhteen ohimennessä? Mä voin vetää kalsarit alas sen kunniaksi, sä voit pitää alkkarit. Vähän sulle kallistuisin enemmän tää diili. Mite ois?
- Anonyymi
Vähän tylsä paikka nää vanhukset ei meinaa taipuu enää millensäkkään. Tollanen nuorikko olisi ilostus tämmöselle. Ikä on vaan numeroita. Mieti jos olet 100 vuotias niin onko 115 enää paljoa?
Hmmmm? - Anonyymi
Se kuulostaa hyvältä, mielummin hieroskelisin kyllä vällyjen alla :)
- Anonyymi
Onko se mun perä niin iso? 😢
- Anonyymi
Se on sopivan pyöreä. Keho reagoi kun mietin sitä nyt 😄
- Anonyymi
Iso on kuin puimurin perä mutta ei sekään yhden korren takia heilu.
- Anonyymi
Kukaan ei ole täydellinen paitsi sinä.Hmm...Melkein...
- Anonyymi
Kyllä mää yhtä nuorempaa miestä kattelen salaa. Todella kuuma kroppa🔥 se t-paita vaan näyttää hyvältä ja ne käsivarret. Mulla käsifetissi lievästi. Söisin tuollaisia poikia aamupalaksi.
Mutta... Se iso mutta. Molemmat varattuja tuo ikäero. Ei tule mitään.- Anonyymi
No tuu ja yritä syödä 😆😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuu ja yritä syödä 😆😉
Se käy sitten helposti, kun köytän sut jonnekin kiinni. Muutoin sulla on fyysisesti aika ylivoima. Sopiiko sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käy sitten helposti, kun köytän sut jonnekin kiinni. Muutoin sulla on fyysisesti aika ylivoima. Sopiiko sellainen?
Mitä vain kanssasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vain kanssasi :)
No sä voit sitä sitten mietiskellä seuraavan kerran, kun nähdään. Älä kuitenkaan hukkaa keskittymiskykyä. Tarttet sitä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä voit sitä sitten mietiskellä seuraavan kerran, kun nähdään. Älä kuitenkaan hukkaa keskittymiskykyä. Tarttet sitä kuitenkin.
En ikinä 😉
- Anonyymi
Missä sä olet katsellut? Ikkunassako? Autossa?
- Anonyymi
Ihan ollaan samassa rakennuksessa oltu. Parissakin eri paikassa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ollaan samassa rakennuksessa oltu. Parissakin eri paikassa 😉
Jopa ulkonakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa ulkonakin?
Mmhm ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmhm ;)
Kesää odotellessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesää odotellessa...
Elä vaan enää kireämpää laita päälle, mun pitää vaihtaa sit paljon löysempiin vaatteisiin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä vaan enää kireämpää laita päälle, mun pitää vaihtaa sit paljon löysempiin vaatteisiin ;)
Etkö meinannut ilman paitaa kulkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö meinannut ilman paitaa kulkea?
Mielummin sitten privaatisti 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin sitten privaatisti 😉
No harmi. Sitten et ole ainakaan se yksi.
- Anonyymi
Sininen väri pukee sinua😘
- Anonyymi
Kiitos 😉
- Anonyymi
Millos me nähtiinkään viimeksi? Olen jo niin vanha etten muista. Kauheeta tää dementia...
- Anonyymi
Ihan tällä viikolla se on ollut 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tällä viikolla se on ollut 😂
Sitten sen on pakko olla tiistai. Tiistai kuulostaa hyvältä, eikös? Perjantai oli aika hiljainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sen on pakko olla tiistai. Tiistai kuulostaa hyvältä, eikös? Perjantai oli aika hiljainen.
Itse kyllä mietin juurikin perjantaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä mietin juurikin perjantaita
No mä sanoin et mul on dementia 😂
- Anonyymi
- Anonyymi
Naisten aliarvioimista ja halveksuntaa tämä aloitus.
- Anonyymi
Jos niin koet.
- Anonyymi
Hyvä että löytyi sulle oikea vanhempi kaunis peruukiton nainen. Onnea.
- Anonyymi
No tuskin tässä nyt puhutaan mistään 100 -vuotiaasta.
- Anonyymi
Aika lähellä kuitenkin on mummo prkle😄
- Anonyymi
No mikä se ikä sitten on?
- Anonyymi
Me mummot ollaan niin hotteja ettei jotkut nuoremmat miehet meinaa pysyä housuissaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me mummot ollaan niin hotteja ettei jotkut nuoremmat miehet meinaa pysyä housuissaan 🤣🤣🤣
On kyllä ihmeellinen trendi noilla nuorukaisilla. Oman pojan ikäiset iski baarissa. Yksi oli jopa poikani vanha kaveri. En lähtenyt kenenkään matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä ihmeellinen trendi noilla nuorukaisilla. Oman pojan ikäiset iski baarissa. Yksi oli jopa poikani vanha kaveri. En lähtenyt kenenkään matkaan.
Joo ei kehtaa. Itse saa torjua omaa lasta nuorempia jatkuvasti 😂 Ihan oman ikäisen haluaisin, muttei niitä oikein löydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kehtaa. Itse saa torjua omaa lasta nuorempia jatkuvasti 😂 Ihan oman ikäisen haluaisin, muttei niitä oikein löydä.
Nuoret miehet on kovia tikkaamaan, vähän kuin ompelukone ja laukee nopeesti.😅😅alle 5 min ehkä jo siinä kun nainen ottaa vaatteet pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret miehet on kovia tikkaamaan, vähän kuin ompelukone ja laukee nopeesti.😅😅alle 5 min ehkä jo siinä kun nainen ottaa vaatteet pois.
Kyllä tikkas pitkään kymmenen vuotta nuorempi tyyppi. Oijoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tikkas pitkään kymmenen vuotta nuorempi tyyppi. Oijoi.
Todellakin😆😃😃😁
- Anonyymi
🙈🙈🙈voi perse taaas
- Anonyymi
En kyllä ole kuin 5vuotta☺️.
Ja tämä oli sivusta, sorry oli ihan pakko😅👋 - Anonyymi
Muita tuntomerkkejä kuin iso perse? Tummat hiukset?
- Anonyymi
Niin ja töissäkö katselet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja töissäkö katselet?
En minä töissä, hän kyllä joskus on 😄 Tällä hetkellä on tummempi tukka.
- Anonyymi
Koska näkisin sut kaunis nainen taas?
- Anonyymi
Kiitos Jani.
- Anonyymi
Ota ja laita raatamaan hänet niin pian arinat kylmenvät.
- Anonyymi
Oon juurikin tuollainen hyvännäköinen. itsestään huolehtiva (liikun, c-d -kuppi, pitkät hiukset, suuret silmät, tummaverikkö ja meikkaan jne.) nainen ja mietin mistä löytää tuollaisia nuoria miehiä, jotka ajattelee noin musta? Oliskin kivaa (heidän kanssaan varmaan halut risteäisi) :), ei ne uskalla sanoa tai tulla jutulle useasti..välillä baarissa pienessä tuiskeessa uskaltavat. Viime kesänä tuli se 10 vuotta nuorempi juttelemaan. Ehkä justiinsa 4-5 vuotta sopivampi ikäero. Nuorempi käy, jos treenattu ja miehekäs.
- Anonyymi
Käyn salilla 💪 kuulostat kuumalta puumalta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7207496- 871567
Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi2421177"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet6771094Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy181081Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2161034Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.102936Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke136877Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov58800Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?52785