Oletteko saaneet peruttua autokauppaa BZ4X osalta?

Anonyymi-ap

Tilasin auton ennen näitä uutisia kun luulin että tulee hyvä. Nyt kuitenkin on huomattu että tätä toyotaa ei halua kukaan koska tekniikka ei ole sähköautoon ollenkaan soveltuva.. Voiko tilauksen perua ja paljon pitää maksaa?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuushan on se, että Toyota hallitsee autojen sähköiset voimalinjat parhaiten maailmassa. Toyota tietää myös sen, että aika ei ole vielä kypsä halpojen sähköautojen massatuotannolle. Siksi tehdas tekeekin edelleen mainioita itselataavia hybridiautoja, joita ei tarvitse pitkälläkään matkalla latailla. Jos olet tilannut sähköauton, niin vaihda ihmeessä tilauksesi itselataavaan hybridiin. Niin ovat kaikki viisaat suomalaiset viime vuonna tehneet.

      • Anonyymi

        Vai pitäisi sähköauton tilannut vaihtaa se bensa-autoon. Mielummin vaihtaa merkkiä.


      • Anonyymi

        Mutta Teslalta saa 4v takuulla ja 8v akku/voimansiirto takuulla 55700e model Y mallin nelivetona ja kiihtyy alle 5 sek 0-100.

        Tuossa mallissa on takakontti 840 litraa eli kaksi kertaa toyotan kontti. Kaikki varusteet on vakiona nahkapenkkejä myöten.

        Teslalla ei ole lataus ongelmia ja kaikki toimii. Tesla on ensimäinen auto mitä minulla on ollut ja nyt yli vuoden tämäY jossa ei ainuttakaan vikaa. Auto on käytännössä täydellinen. Edellinen oli volvon sähköauto jossa isoin ongelma oli talvi ajo ja range, auto ei tahtonut lämmetä millään. Aina oli akku mittariston mukaan talvella kylmä ja toimintamatka rajoitettu. Tesla on selkeästi suunniteltu talveen koska tässä ei ole koskaan ongelmia lämmön eikä akun lämpötilan suhteen.

        Esilämmitykset löytyy ja 250kw pikalataus, on pikkasen eri luokkaa kuin toyotalla. Bz4x ei 70% akun varauksen jälkeen lataa kuin 11kw. Se surkea suoritus. Teslan range on tosielämässäkin kesällä noin 600km seka ajossa. Talvella kevyesti 400km.

        Bz4x arvot tulee olemaan vaihdossa todella surkeita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe