Metsänhoitoa

Anonyymi-ap

Mikä helvetin järki on mennä noilla helvetin isoilla koneilla kaatamaan ja keräämään tuommosia pikkurisuja ja tikkuja. Melko mielenvikaista touhua.

4

845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet tehnyt sopimuksen, niin eipä oikein vaihtoehtoja ole.

• Anonyymi

Mietipp'ä tilannetta.
      Laitetaan lehteen ilmoitus että harvennushakkuuseen ahkeria työntekijöitä.
      Kuinka moni on valmis lähtemään? Veikkaan ettei nkiinnostuneita.
      Toisekseen jos jalkamies kaataa puun/risun, pinoaa niitä n. 20 puun nippuihin niin huomataan että moto on 10 kertaa nopeampi.

Kun fakta on se etti jalkamiehiä löydy ja moto on nopeampi niin onko oikeastaan vaihtoehtoja.

Niin no on han se metsäkone risuterällä niin ei tarvitse motoa mutta ei sekään hirmukevyt ole ja sillä on rajat kuinka paksua saa poikki.

• Anonyymi

Yleensä puusto harvennetaan aivan liian harvaksi.
      Seurauksena on että päötehakkuussa ei saada parasta tulosta =rahaa pois kun tukkia kasvaa siellä täällä.
      Lisäksi tuo mätästys pitäisi kieltää lailla. Niin Typerää se on

• Anonyymi

Täälä idiootit kohkaa nämä idiootit eivät ole koskaan olleet sahan kanssa risukossa. Siihen työhön ei ole valittavissa kuin idiootteja menkää sahan kanssa mesomaan sinne voi ajatus ja ymmärrys risun ja keppien keräämisestä muuttua. Mutta kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3825
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      24
      2506
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2030
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      491
      1687
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1675
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      49
      1601
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      298
      1556
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1344
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1146
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1124
    Aihe