Erikoinen löytöeläintalo

Anonyymi-ap

Minä olen jo kuuden vuoden ajan odottanut kutsua haastatteluun. Tarkotuksena on ostaa sieltä kissa. Olen soitellut sinne joka kuukausi, aina vaan sanotaan, että kovasti jonoa. Joskus eivät vastaa ollenkaan puheluun. Jos soitan kaverin numerosta, niin sitten vastataan. Tätä on on jatkunut jo kuuden vuoden ajan, mitä järkee ?

31

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hulluille ei anneta eläimiä tuolta. Onneksi.

    • Anonyymi

      saatiin sieltä 2 kania, syötiin ne vähän perästä kun ei ollu kivoja.

    • Anonyymi

      Jos sulla on ulkolainen sukunimi, niin et pääse haastatteluun .

    • Anonyymi

      jotta sieltä voi saada elukan, on nöyristeltävä ja myötäiltävä, ehkä hyvä opetella ulkoa jokin hoito-opas.

    • Anonyymi

      Henkilökohtainen antipatia, joten hakemus heitetään suoraan roskiin. Siinäpä soittelet ja kyselet vuositolkulla. Ihan tuttua.

      • Anonyymi

        Minulle sanoivat aikanaan että tule ensi sunnuntaina. Poikkesin City-Marketiin samalla ja ilmoitustaululla oli kaksi nuorta leikattua tyttökissaa samastaa perheestä. Ei tullut turha reissu 60 km päästä kissoja hankkimaan. Hyvät sain.


    • Anonyymi

      Minäkin ottasin sellasen 60 kg/165cm kisulin taloutta hoitaan. Ikää ei sais olla yli 40 ja daisut ei kovin isot. Varallisuuden ja tulojen puoleen pitäs olla sellanen vakavarainen.
      Tykkään kalakeitosta ja makaronilaatikosta. Jonkun verran juon kaljaa mutta en polta tupakkia. Ja ajokortti pitäs kisulilla olla ja sellanen empaattinen mieli.

    • Anonyymi

      Pohjois-Korean meininkiä siellä löytöeläintalossa.

    • Anonyymi

      löytöelintalo hakenut kohta jo puol vuotta eläinhoitajaa sinne UEgroupin kautta.ei vaan löydy.tarviiko olla työtön eläinlaakäri,vai mitä ne haluaa?

    • Anonyymi

      Yritimme ottaa koiraa sieltä, kävivät meillä kahdesti. Lopulta tuli sellanen päätös, etteivät anna meille koiraa, koska asumme Otavassa. Meillä on vaimon kanssa molemmilla ajokortti ja talossa kaksi autoa. Koiralla olisi aidattu piha ja mahdollisuus tulla aina sisätiloihin, jos siltä tuntuu. Ruokaa on aina tarjolla, kokemusta koirista meillä molemmilla. Ehkä joku asia mätti, kun me ollaan niitä 'komm..reita'. Joten koira meiltä evättiin.

      • Anonyymi

        Se on oikein. Ei otavalaisille kommareille koiria


      • Anonyymi

        Ongelmanne oli se, että yrititte ottaa niiltä koiran. Mutta kun niistä pitää maksaa, ei niitä ilmaiseksi saa.

        Ja toinen on Otavassa asuminen, päästään viallista porukkaa siellä ainoastaan asuu, joille ei voi lemmikkejä myydä.


    • Anonyymi

      oon kyllästyny koiraani se haisee.tuleeko ne hakemaan kun soitan.

      • Anonyymi

        Jos samalla potkit ja hakkaat sitä sekä uhkaat tappaa sen, ehkä,


    • Anonyymi

      Työntekijät siellä vihervasurisuvakkeja, niin sen mukaista myös koko toiminta siellä.

      • Anonyymi

        No sehän selittää sitten kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän selittää sitten kaiken.

        Suako sieltä kaneja paistiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suako sieltä kaneja paistiksi.

        Saa. Kunhan ei heille kerro. Mutta yksityisiltä saa useamman kerralla.


    • Anonyymi

      Mä olen vasuri, ehkä siksi en saanut kissaa enkä koiraa. Kirjoitin löytöeläintalosta
      tämän runon:

      Piiri pieni pyörii
      samat ämmät siellä hyörii.
      Juoruilua, räkätystä,
      kateellisten akkojen mäkätystä.
      Tekopyhyys, raha puhuu,
      porvarien p-rseet nuoleentuu .

      • Anonyymi

        Nyt olet 100% hukassa mesyn naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olet 100% hukassa mesyn naisista.

        Hatunnosto heille, vaikka muutenkin on tuo virka noussut heille hattuun !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatunnosto heille, vaikka muutenkin on tuo virka noussut heille hattuun !

        Virka?
        Vapaaehtoisia elänrakkaita ihmisiä.
        Paitsi Jamppa villieläimineen, siinä touhussa ei ole mitään järkeä. Ajella vanhalla paskalla variksia hpitoon hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virka?
        Vapaaehtoisia elänrakkaita ihmisiä.
        Paitsi Jamppa villieläimineen, siinä touhussa ei ole mitään järkeä. Ajella vanhalla paskalla variksia hpitoon hakemaan.

        Jamppa on ainut fiksu tyyppi siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jamppa on ainut fiksu tyyppi siellä.

        Eli kaltaisesi kehari? Sen touhu on sairasta. Luonnon eläimien takia ajella autolla ja kuluttaa kaikkkia resursseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaltaisesi kehari? Sen touhu on sairasta. Luonnon eläimien takia ajella autolla ja kuluttaa kaikkkia resursseja.

        Kaveri pelastelee supikoiranpentujakin, vaikka supikoira on luonnossamme vieraslaji, haittaeläin ja varsinainen maalinnunpesien ryöstäjä ja -tappaja. Kemoa touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virka?
        Vapaaehtoisia elänrakkaita ihmisiä.
        Paitsi Jamppa villieläimineen, siinä touhussa ei ole mitään järkeä. Ajella vanhalla paskalla variksia hpitoon hakemaan.

        Kyllä ne naikkoset saavat palkan. Vapaaehtoiset ovat vaan avustamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaltaisesi kehari? Sen touhu on sairasta. Luonnon eläimien takia ajella autolla ja kuluttaa kaikkkia resursseja.

        kaveri tuottaa pakullaan isot hiilidioksidipäästöt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaveri tuottaa pakullaan isot hiilidioksidipäästöt!

        Ja on vihreiden kannattaja.
        Joskus itki naamakirjassa kun käy hänen kadullaan kahden firman roska-autoja ja ja hänen mielestään pitäisi olla sellaiset kalustot jotka ei saastuta lainkaan.
        Paikallinen jäte firma ei kuulemma kelpaa jos eivät hommaa uusia autoja jotka ei saastuta.
        Oli kovasti kallellaan isoon pärssiyhtiöön (L&T), eikä yhtään ajatellut että paikallinen firma jättää verotulot myös paikkakunnalle.
        Itse ajaa vanhalla saastuttavalla diisel pakulla, mutta sehän ei haittaa kun hyvn asian puolesta ajelee.
        Hieman ristiriitaista.
        Henkilökohtaisesti minulle ihan sama millä ajelee, mutta ei sitten kannattaisi vaatia muilta jotain, johon ei itsekkään ole valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on vihreiden kannattaja.
        Joskus itki naamakirjassa kun käy hänen kadullaan kahden firman roska-autoja ja ja hänen mielestään pitäisi olla sellaiset kalustot jotka ei saastuta lainkaan.
        Paikallinen jäte firma ei kuulemma kelpaa jos eivät hommaa uusia autoja jotka ei saastuta.
        Oli kovasti kallellaan isoon pärssiyhtiöön (L&T), eikä yhtään ajatellut että paikallinen firma jättää verotulot myös paikkakunnalle.
        Itse ajaa vanhalla saastuttavalla diisel pakulla, mutta sehän ei haittaa kun hyvn asian puolesta ajelee.
        Hieman ristiriitaista.
        Henkilökohtaisesti minulle ihan sama millä ajelee, mutta ei sitten kannattaisi vaatia muilta jotain, johon ei itsekkään ole valmis.

        Eri asia. Se on sitä vihreää huijausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri asia. Se on sitä vihreää huijausta

        Juuri näin. Älä tee niin kuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon.


    • Anonyymi

      Verovaroin kustannettua, pitkälti joutavaa toimintaa. Kissoille piikit tai nappi ottaan, samoin koirille. Elukoita ihmisillä muutenkin ihan liikaa, kuluttamassa turhaan luonnonvaroja, ovat vielä lihansyöjiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      742
    Aihe