Puristava tunne rinnassa

Anonyymi-ap

Osaisiko kukaan kertoa, että mikä tämä oire voisi olla. Puristava tunne rinnassa joka välillä äityy kivuksi. Kun olen maaten se helpottaa mutta ei poistu. Myös voimaton olo on ollut koko viikonlopun. Oire alkoi pe-la vastaisena yönä ja on jatkunut nyt tänne sunnuntain pikkutunneille.
Huomenna pitäisi jaksaa lähteä töihin mutta saatan jäädä etätöihin jos tämä ei helpota.
Kävin terveyskeskuksessa lauantaina ip jossa hoitaja arvioi että stressi tai närästys. Närästyslääke ei ole auttanut.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
        Maailman menoa
        720
        7924
      2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
        Ikävä
        94
        1735
      3. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
        Perussuomalaiset
        253
        1385
      4. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
        Kauhava
        12
        1298
      5. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        238
        1262
      6. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
        Maailman menoa
        695
        1183
      7. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
        Ikävä
        105
        1049
      8. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
        Sinkut
        157
        1028
      9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
        Suomussalmi
        64
        893
      10. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
        Ikävä
        52
        821
      Aihe