Niin Taivaan isä tuomitsee vankilaan, ei kalankasvattajan, vaan psykopaatin jolle pitää antaa sanktiota epädemokraattisesta toiminnasta
Jos Sauli Niinistö saa peratun kirjolohen niin Sauli maksaa siitä kaksinkertaisen hinnan ja laatu on supeliol, ei error, siis superior, vaa'an supeliol
Jos et usko tätä niin en tiedä itse mihin uskoa, mutta minua kiinnostaa koska tänään on ollut minulla keskustelua Jumalasta ja Taivaan isästä ihmisen sisällä ja siitä että miten se vaikuttaa ihmisiin ja kuin keskustelin siitä niin se tarkoittaa sitä että se oli osa minua, Jumala ja Taivaan isä, koska ylipäätänsä keskustelin niistä niin ne olivat minussa ja kehoni oli tyhjä ruoasta ja minulla oli vain nestettä kehossa ja olin valaistunut. Olen Jumalan ja Taivaan isän keskustelun jälkeen havainnut hetki sitten Taivaan isän joka on tämän keskustelun kirjoittaja, jos et usko ja syyllistät tästä aloituksesta edes kiitoksena jotain muuta kuin Taivaan isää niin kymmenen kalaa kuolee, ja jos et anna Salelle supeliol kirjolohta
Jos presidentti Sauli Niinistö ei saa peratun kirjolohen
Anonyymi-ap
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Sekoilua.
- Anonyymi
Kuhan häntä
- Anonyymi
Muikut an.
- Anonyymi
Antin ahven.
- Anonyymi
Armoa.
- Anonyymi
Herra hoitaa senkin.
- Anonyymi
Rautu ese oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617