Onko yksityiset vuokranantajat luotettavia?

Anonyymi-ap

E ei ooo ! :( Kunnalla saa asua rauhassa pelkäämättä, millon joutuu pihalle.

18

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myyntiin menee asunnot nyt ja vuokralaiset ulos! Kunnalla saa asua rauhassa.

    • Anonyymi

      Ei tietenkään kunnan asunnoista lennä pellolle sossu maksaa vuokran ja juopot saa örveltää kun saat isännöitsijää ei kiinnosta p......n vertaa

      • Anonyymi

        Noinko on? Onko näin kaikissa kunnan asunnoissa?
        Olen kuullut , että rempatut Pukinmäen talot rauhallisia., tyhjääkin näyttää olevan ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko on? Onko näin kaikissa kunnan asunnoissa?
        Olen kuullut , että rempatut Pukinmäen talot rauhallisia., tyhjääkin näyttää olevan ...

        Pukinmäki juoppoja täynnä rauhatonta poliisit ja lanssi käy yhtenään siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukinmäki juoppoja täynnä rauhatonta poliisit ja lanssi käy yhtenään siellä

        Jaaa mihinkähän aikaan käyvät nämä hälyautot, ilmeisesti yöllä ilman hälyääniä. Päivällä ei näy olevan kävelemässä mihin kellon aikaan hyvänsä niiden talojen ohi. Yrität vaan mustamaalata näitä taloja? Senkin silakka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaa mihinkähän aikaan käyvät nämä hälyautot, ilmeisesti yöllä ilman hälyääniä. Päivällä ei näy olevan kävelemässä mihin kellon aikaan hyvänsä niiden talojen ohi. Yrität vaan mustamaalata näitä taloja? Senkin silakka!

        Kaveri sattuu asumaan pukkimäessä juopot nukkuu päivät ja yöt ryyppää ja rähisee ..
        Poliisi käy vaan vähän ojentamassa ja taas meno jatkuu
        Onneksi kaveri tajuaa muuttaa pois koko Äkistä hörhöjä täynnä.


    • Anonyymi

      vain köyhät asuu vuokralla

      • Anonyymi

        Varsinkin sinä yhteiskunnan hylkiö


    • Anonyymi

      Tulee ottaa huomioon myös se, ettei vuokralaisen tartte rempata taloa, ei huolehtia mistään muusta, kuin maksaa vain vuokran.

      • Anonyymi

        Itse olen yksityisellä asunut jo kymmenen vuotta eikä mitään ongelmia.
        Häiriköintiin puututaan heti ja kolmannesta verotuksesta lähtee ulkoruokintaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen yksityisellä asunut jo kymmenen vuotta eikä mitään ongelmia.
        Häiriköintiin puututaan heti ja kolmannesta verotuksesta lähtee ulkoruokintaan..

        Hyvä että olet löytänyt asunnon hyvästä talosta ja saanu noinkin kauan asua siinä. Mutta aina on se pelko takapuolessa, että millonkahan saa lähöt.


    • Anonyymi

      Ei yksityinen vuokranantaja sentään idiootti ole. Kukaan ei aja hyvää vuokralaista pois ilman tosi painavaa syytä ,joka voi olla esim. Koko seudulta lähtö. Mutta jos joutuu vuokria odottelemaan eikä homma toimi niin varmasti saa pelätä milloinka häädetään. Eihän ns. Lypsävää lehmää tapeta koskaan

      • Anonyymi

        Kai se on sit niin.


      • Anonyymi

        No syitä on monia, mutta kunnalla saa kuitenkin olla rauhassa jos hoitaa asiansa hyvin mut yksityisellä se ei välttämättä riitä kun jos sattuu tulemaan niitä painavia syitä laittaa vuokralainen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No syitä on monia, mutta kunnalla saa kuitenkin olla rauhassa jos hoitaa asiansa hyvin mut yksityisellä se ei välttämättä riitä kun jos sattuu tulemaan niitä painavia syitä laittaa vuokralainen pois.

        Hölömölä höh ketään ei heitetä pellolle ilman syytä isännöitsijältä pitää tulla kolme kirjallista varoitusta joissa pitää olla päivämäärät kellon ajat ja minkälaista meteliä on kämpässä pidetty ja mihin aikaan...ottakaahan asioista selvää ennen kuin tänne ruvetaan pätemään.


    • Anonyymi

      Ihan hirveetä, mutta ihmettelen, miksi tässä ei ole toimittu niin kuin kuuluu toimia. Eli, vuokranantaja käy tarkastamassa asunnon loppusiivouksen , jossa myös vuokralainen mukana ja sen jälkeen , jos asunto kunnossa, allekirjoitetaan lopputarkastus kaavake, jossa kerrotaan asunnon olevan kunnossa ja se, ettei ole estettä vuokravakuuden takaisin maksulle.Mutta tämähän onkin näitä ylen juttuja, niin ettei ole edes varmaa paikkansa pitävyydestä.
      Lakipykälät on ihan selkeät loppusiivouksille, vuokralaisella on oikeus korjata vahingot ja siivota paikat uudelleen tai ne kohdat , jotka ei mahdollisesti vuokranantajaa miellytä ja näin saada vakuutensa takaisin.

      Muistakaa vuokralaisellakin on oikeutensa, minä vien oikeuteen , jos kohdalleni näin kävisi.

      https://yle.fi/a/74-20032808

    • Anonyymi

      Minä muutin toukokuussa yksityiselle, jossa hillittömästi vikoja.
      Kuvasin koko asunnon vikoineen päivineen samana päivänä, kun sain avaimet.
      Ja en ole ensimmäinen vuokralainen saatikka asukas tässä asunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe