Saati sitten omistavat sellaista. taksiyrittäjä Roger Hafström ajoi Dacia Logdyllä 8 v ja melkein 500. 000 kilometriä, moitteettomasti. juuri tämän takia Dacian omistajat tutkimusten mukaan vaihtavat seuraavankin auton Daciaan, ei paljon rahaa kiinni, on luotettava ja konstailematon. Hän vaihtoi seuraavaksi uuden Dacia Joggerin.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/328c339b-8121-4007-9bc0-b4329e3a6472
Ne jotka moittivat Dacia eivät tiedä siitä mitään.
25
285
Vastaukset
- Anonyymi
*huutonaurua* Jos minulle tulisi dacia kun taksin tilaan niin sanoisin ei kiitos. Joskus tuli skoda ja sekin kyyti tuntui lähinnä bussikyydiltä.
- Anonyymi
Huuda, jos se sinua helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuda, jos se sinua helpottaa.
Huutonauru meinaa äänekästä nauramista.
- Anonyymi
Lapsi on niin viattoman lapsellinen typerä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi on niin viattoman lapsellinen typerä.
Ymmärrän täysin, että toinen jalka haudassa oleva eläkeläinen kutsuu keski-ikäisiä lapsiksi.
- Anonyymi
*huutonaurua* .....Jos minä olisin taksikuski niin en edes pysähtyisi sinun kohdallasi !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän täysin, että toinen jalka haudassa oleva eläkeläinen kutsuu keski-ikäisiä lapsiksi.
Ompas lapsellinen keski-ikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas lapsellinen keski-ikäinen.
Hyvinpä on taksikuski pärjännyt, eli asiakkaita on riittänyt Dacialle 8 vuoden ajan. Yhä enempi Dacioita menee taksiin, niinkuin tuo taksimies kertoi, ei tartte kiinnittää autoon isoja summia kun hommaa Dacian.
Viime vuonna jo 8 uutta Daciaa meni taksiin, eli ovatko he kaikki typeriä?
Tuossa siitä kerootaan.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/432c29d8-e788-45e0-9965-081e356b94e3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää "huutonaurua" termiä, niin on joko lapsi tai kehityksessä jäänyt lapsen tasolle.
Minkä ikäisellä on toinen jalka haudassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää "huutonaurua" termiä, niin on joko lapsi tai kehityksessä jäänyt lapsen tasolle.
Minkä ikäisellä on toinen jalka haudassa?Nope. Nykyiset keski-iän alkupuolella olevat ovat käyttäneet internettiä teinistä asti ja meemeily kuuluu kulttuuriin. Toinen jalka haudassa on 60+.
- Anonyymi
Vastaan että minä en astu muihin kuin länsiautoihin.
- Anonyymi
Et sinä mitään taksia tilaa. No, ehkä tarvitset joskus kelataksia. Esitätkö silloin ehtoja auton suhteen?
- Anonyymi
en astu muihin kuin länsiautoihin........Kyllä sinä sen lääkärin määräämän pirtupullon saat sieltä kylän apteekistasi kotiin myös Daciallakin ja ehkä myös kelakorvauksineen päivineen !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en astu muihin kuin länsiautoihin........Kyllä sinä sen lääkärin määräämän pirtupullon saat sieltä kylän apteekistasi kotiin myös Daciallakin ja ehkä myös kelakorvauksineen päivineen !!
Kyllä sinä sen lääkärin määräämän pirtupullon saat::kävin kattomassa dacioita kaupassa. Eipä ollut mitään ostoryntäystä. Pikemminkin päinvastoin.
- Anonyymi
Lapset ovat brändikiimaisia ja heille merkki on tärkeämpi kuin itse tuote ja sen laatu.
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan mitään brändikiimaa ole. Ostan auton joka on supermukava ajettava, daciankin olen koeajanut ja oli lähinnä kottikärry verrattuna autoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ainakaan mitään brändikiimaa ole. Ostan auton joka on supermukava ajettava, daciankin olen koeajanut ja oli lähinnä kottikärry verrattuna autoihin.
Daciataxeja pyörii ihan samalla tavalla kuin muitakin ja porukkaa riittää asiakkaiksi, tuskin sellainen joka tahtoo päästä paikasta A paikkaan B ehtii ja viitsii alkaan katselemaan muita merkkejä tolpilla, pääasia on se siirtyminen ei millä merkillä siirtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciataxeja pyörii ihan samalla tavalla kuin muitakin ja porukkaa riittää asiakkaiksi, tuskin sellainen joka tahtoo päästä paikasta A paikkaan B ehtii ja viitsii alkaan katselemaan muita merkkejä tolpilla, pääasia on se siirtyminen ei millä merkillä siirtyy.
Eiku nimenomaan se on se juttu millälailla siirtyy paikasta a paikkaan b. Kyllähän länsiauton kyydissä on mukava istua. Voin vain kuvitella sitä kärsimystä jos sen joutuu Dacialla tekemään.
- Anonyymi
Dacia haukkujat ovat näit täyspäiväisiä Suolen selaajia ja pudokkaita joilla ei ole itsellään varaa ostaa autoa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Sitäpaitsi pidän NATO-maassa tehtyä autoa länsiautona. Miksi se ei olisi? Entinen itäblokki ei riitä selitykseksi, vai ovatko Saksan itäosissa valmistetut myös itäautoja?
- Anonyymi
Ajoin kerran Daciaa kun oli huollon sijaisautona. Never again. Kyllähän autossa pitää olla rotia.
- Anonyymi
Työpaikalla on muutama dacia. Hvetti mitä tuskaa lumisohja jää muhkuraisilla teillä ajaa. Kolinkolinkolin ja paikatkin tippuu hampaista. Ratti riuhtoo joka suuntaan ja autoa on todella hankala saada menemään suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla on muutama dacia. Hvetti mitä tuskaa lumisohja jää muhkuraisilla teillä ajaa. Kolinkolinkolin ja paikatkin tippuu hampaista. Ratti riuhtoo joka suuntaan ja autoa on todella hankala saada menemään suoraan.
Ymmärrän asian niin, että maksat kulkuneuvostasi aivan liian suuria osamaksueriä, jos sinulla edes on mitään autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän asian niin, että maksat kulkuneuvostasi aivan liian suuria osamaksueriä, jos sinulla edes on mitään autoa.
Se on hyvä, että sentään tunnustat dacian olevan paska ajettava. Ne joilla on rahaa maksaa mukavasta kyydistä myös maksavat. Ei sitä rahaa voi loputtomiin säästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102423- 842111
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581632- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531440- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261158