Ne jotka moittivat Dacia eivät tiedä siitä mitään.

Anonyymi-ap

Saati sitten omistavat sellaista. taksiyrittäjä Roger Hafström ajoi Dacia Logdyllä 8 v ja melkein 500. 000 kilometriä, moitteettomasti. juuri tämän takia Dacian omistajat tutkimusten mukaan vaihtavat seuraavankin auton Daciaan, ei paljon rahaa kiinni, on luotettava ja konstailematon. Hän vaihtoi seuraavaksi uuden Dacia Joggerin.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/328c339b-8121-4007-9bc0-b4329e3a6472

24

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      *huutonaurua* Jos minulle tulisi dacia kun taksin tilaan niin sanoisin ei kiitos. Joskus tuli skoda ja sekin kyyti tuntui lähinnä bussikyydiltä.

      • Anonyymi

        Huuda, jos se sinua helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuda, jos se sinua helpottaa.

        Huutonauru meinaa äänekästä nauramista.


      • Anonyymi

        Lapsi on niin viattoman lapsellinen typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on niin viattoman lapsellinen typerä.

        Ymmärrän täysin, että toinen jalka haudassa oleva eläkeläinen kutsuu keski-ikäisiä lapsiksi.


      • Anonyymi

        *huutonaurua* .....Jos minä olisin taksikuski niin en edes pysähtyisi sinun kohdallasi !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin, että toinen jalka haudassa oleva eläkeläinen kutsuu keski-ikäisiä lapsiksi.

        Ompas lapsellinen keski-ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas lapsellinen keski-ikäinen.

        Hyvinpä on taksikuski pärjännyt, eli asiakkaita on riittänyt Dacialle 8 vuoden ajan. Yhä enempi Dacioita menee taksiin, niinkuin tuo taksimies kertoi, ei tartte kiinnittää autoon isoja summia kun hommaa Dacian.
        Viime vuonna jo 8 uutta Daciaa meni taksiin, eli ovatko he kaikki typeriä?
        Tuossa siitä kerootaan.
        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/432c29d8-e788-45e0-9965-081e356b94e3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin, että toinen jalka haudassa oleva eläkeläinen kutsuu keski-ikäisiä lapsiksi.

        Jos käyttää "huutonaurua" termiä, niin on joko lapsi tai kehityksessä jäänyt lapsen tasolle.
        Minkä ikäisellä on toinen jalka haudassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyttää "huutonaurua" termiä, niin on joko lapsi tai kehityksessä jäänyt lapsen tasolle.
        Minkä ikäisellä on toinen jalka haudassa?

        Nope. Nykyiset keski-iän alkupuolella olevat ovat käyttäneet internettiä teinistä asti ja meemeily kuuluu kulttuuriin. Toinen jalka haudassa on 60+.


    • Anonyymi

      Vastaan että minä en astu muihin kuin länsiautoihin.

      • Anonyymi

        Et sinä mitään taksia tilaa. No, ehkä tarvitset joskus kelataksia. Esitätkö silloin ehtoja auton suhteen?


      • Anonyymi

        en astu muihin kuin länsiautoihin........Kyllä sinä sen lääkärin määräämän pirtupullon saat sieltä kylän apteekistasi kotiin myös Daciallakin ja ehkä myös kelakorvauksineen päivineen !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en astu muihin kuin länsiautoihin........Kyllä sinä sen lääkärin määräämän pirtupullon saat sieltä kylän apteekistasi kotiin myös Daciallakin ja ehkä myös kelakorvauksineen päivineen !!

        Kyllä sinä sen lääkärin määräämän pirtupullon saat::kävin kattomassa dacioita kaupassa. Eipä ollut mitään ostoryntäystä. Pikemminkin päinvastoin.


    • Anonyymi

      Lapset ovat brändikiimaisia ja heille merkki on tärkeämpi kuin itse tuote ja sen laatu.

      • Anonyymi

        Ei minulla ainakaan mitään brändikiimaa ole. Ostan auton joka on supermukava ajettava, daciankin olen koeajanut ja oli lähinnä kottikärry verrattuna autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan mitään brändikiimaa ole. Ostan auton joka on supermukava ajettava, daciankin olen koeajanut ja oli lähinnä kottikärry verrattuna autoihin.

        Daciataxeja pyörii ihan samalla tavalla kuin muitakin ja porukkaa riittää asiakkaiksi, tuskin sellainen joka tahtoo päästä paikasta A paikkaan B ehtii ja viitsii alkaan katselemaan muita merkkejä tolpilla, pääasia on se siirtyminen ei millä merkillä siirtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciataxeja pyörii ihan samalla tavalla kuin muitakin ja porukkaa riittää asiakkaiksi, tuskin sellainen joka tahtoo päästä paikasta A paikkaan B ehtii ja viitsii alkaan katselemaan muita merkkejä tolpilla, pääasia on se siirtyminen ei millä merkillä siirtyy.

        Eiku nimenomaan se on se juttu millälailla siirtyy paikasta a paikkaan b. Kyllähän länsiauton kyydissä on mukava istua. Voin vain kuvitella sitä kärsimystä jos sen joutuu Dacialla tekemään.


    • Anonyymi

      Dacia haukkujat ovat näit täyspäiväisiä Suolen selaajia ja pudokkaita joilla ei ole itsellään varaa ostaa autoa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Sitäpaitsi pidän NATO-maassa tehtyä autoa länsiautona. Miksi se ei olisi? Entinen itäblokki ei riitä selitykseksi, vai ovatko Saksan itäosissa valmistetut myös itäautoja?


    • Anonyymi

      Ajoin kerran Daciaa kun oli huollon sijaisautona. Never again. Kyllähän autossa pitää olla rotia.

      • Anonyymi

        Työpaikalla on muutama dacia. Hvetti mitä tuskaa lumisohja jää muhkuraisilla teillä ajaa. Kolinkolinkolin ja paikatkin tippuu hampaista. Ratti riuhtoo joka suuntaan ja autoa on todella hankala saada menemään suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla on muutama dacia. Hvetti mitä tuskaa lumisohja jää muhkuraisilla teillä ajaa. Kolinkolinkolin ja paikatkin tippuu hampaista. Ratti riuhtoo joka suuntaan ja autoa on todella hankala saada menemään suoraan.

        Ymmärrän asian niin, että maksat kulkuneuvostasi aivan liian suuria osamaksueriä, jos sinulla edes on mitään autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän asian niin, että maksat kulkuneuvostasi aivan liian suuria osamaksueriä, jos sinulla edes on mitään autoa.

        Se on hyvä, että sentään tunnustat dacian olevan paska ajettava. Ne joilla on rahaa maksaa mukavasta kyydistä myös maksavat. Ei sitä rahaa voi loputtomiin säästää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe