Simon on saanut ohitettua kielletyn alueen.
Kirsten jää lisää Abhilashista.
Itse olen poissa näistä kuvioista muutaman viikon, pitäkäähän keskutelua täällä yllä!
Kielhalken
GGR vko 04
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Kielhalen pidä sinä vain lomaa. Kyllä me yritämme pitää katseen an der Südsee..
Bootmann - Anonyymi
Simonille saattaa tulla aika rapea keli muutaman päivän päästä. Viimeinen ja ainoa koettelemus, ennen kuin pääsee Atlannin lepposampiin tuuliin ehkä kahden viikon päästä?
- Anonyymi
...Waites äkkiseltään olisi 9-10 pv:n päässä Hobartin portilta, voinee olla siinä ja siinä ehtiikö, 35 tunnin hyvityksen kanssa,
Mutta päivä päivältä twiitissä kertoo jotta Australian niemenkärki lähestyy Leeuwin hiljokseen, onko jo jäämässä "kuiville"?- Anonyymi
Mikä 35 tunnin hyvitys?
- Anonyymi
Simon kyllä meni menojaan, sille ei voi mitään. Mutta on kyllä nauttinut selvästi muita paremmista olosuhteista Kapkaupungista saakka. Ei ole suurempia haasteta luvassa ennen Kap Horniakaan, yksi reipastuulisempi alue taitaa osua kohdille, ja sitä ennen hyvin pieni vähätuulinen alue.
Kirstenin ja Abhilashin kisa keskinäinen kisa on vielä kesken. Eroa siis noin 150 mpk, Kirstenillä 35 tuntia hyvitystä ja Abhilashilla muistaakseni 17 tuntia. Taitaa olla Abhilash siis hivenen edellä.
Michael on noin tuhat mailia Kirstenin perässä, joten tilanne taitaa olla selvä siinäkin suhteessa. Jeremy 1500 mailia Michaelin perässä, joten eipä siinäkään ole juuri jännitettävää.
Siimajalka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3312622Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista352241Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis221915Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K350844- 42781
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined55724- 45678