Uusi mahtava virtuaalimaailma!

Mie vaan

53

10856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna-apina

      Toi oli ihan hyvä...mut ei ehkä iha mun tyylii...siis ihan p**ka :(

      • ara18

        joo toi oli ehkä joku su keksimä virus pommii siis iha *****


      • VIIRUS1
        ara18 kirjoitti:

        joo toi oli ehkä joku su keksimä virus pommii siis iha *****

        neopets vai en tykkää se on aika huono siis iha huono


      • Ninni-nimimerkki
        VIIRUS1 kirjoitti:

        neopets vai en tykkää se on aika huono siis iha huono

        Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 600 kaveria. Mahtuu mulle 900. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPERMODEL.


      • panfuliini
        Ninni-nimimerkki kirjoitti:

        Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 600 kaveria. Mahtuu mulle 900. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPERMODEL.

        menkää panfuun parempi kuin habbosiis tulkaa habboon ja siel mun uon nimi on laania


      • Ninni-nimimerkki kirjoitti:

        Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 600 kaveria. Mahtuu mulle 900. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPERMODEL.

        pro hotelli on parempi kuin habbo habbo on ihan pas-ka


      • kiiiikkkkkkkkkkuuuuu

        hiiiii!:D:D


      • kiiiiiiiiiikkkkkuuuu
        juho.1234 kirjoitti:

        pro hotelli on parempi kuin habbo habbo on ihan pas-ka

        mitenniiiiii:P


      • minecraft man
        Ninni-nimimerkki kirjoitti:

        Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 600 kaveria. Mahtuu mulle 900. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPERMODEL.

        no ehotan esimerkiks prohotel ja zaphotel on iha ok mut on kyl habbokin


      • lea
        Ninni-nimimerkki kirjoitti:

        Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 600 kaveria. Mahtuu mulle 900. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPERMODEL.

        Moviestarplanet howrse Petran planeetta


    • Maija66

      Onko se maksullinen.

      • LoL18

        sitä mäki mieti.


      • suvi-roks

        ei oo maksullinen onneks


      • panfu maailman parasvirtuaali maailmarekisteröitykää sinne


    • Jensku6

      Tietääkö kaikki Habon jos et mene osoitteeseen www.habbo.fi

      • suvi-roks

        mä oon siellä se ei oo lapsille sopiva ku ne kiroilee en suosittele lapsille


      • jeaaah
        suvi-roks kirjoitti:

        mä oon siellä se ei oo lapsille sopiva ku ne kiroilee en suosittele lapsille

        Oon kato nii pahiss (;


    • Emppuw

      En lähde rikkomaan applen macbook konettain.

    • Gosupermodel

      mene osoitteeseen www.gosupermodel.fi tyttöjen maailmaan

      • Gosu gosu gosu

        gosupermodel on iha ok mut en tykkää niist peleist.Ne o iha p askoi.Muute o iha ok mut ne apumallit on p ersenuijii.Mun kamu on gosupermodelissa ukolla Nea-Camilla ja mä oon Sanna-miranda et pyytäkää kamuks :)


    • suvi-roks

      ok koitan

    • ???????

      Liittykää ankkakellariin se on retro versio habbosta ja joka kolmas tunti saat kolme tuhatta kolikkoa liity heti ja se on ilmainen mikään ei maksa ei mikään etu ei maksa kolikot ei maksa liittyminen ei maksa!!!!!!!! osoite ankkakellari.dy.fi

    • nettibaarimestari

      Nettibaari versio 2 toimii osoitteessa http://www.nettibaari.tk
      ohjelma kyl lagaa ja ominaisuuksia vielä hyvin vähän.. mut testatkaa! Tervetuloa!

    • poloppo

      ihan varmana! oon samaa mieltä

    • Mä!

      Habbo on iha p**** .......

    • 5street

      Kannattaa kokeilla 5streettiä. Löytyy osoitteesta ---> www.5street.fi (Ladataan koneelle ja sitä kauttaa pääsee pelaamaan)

    • Hannah:..

      kannattaa käyä habossa siis ei retri vesrioissa!

      • ...

        Habbo on surkee -.-


    • Vinkkailia

      Kokeilkaa goodgameja osoite on www.goodgame.com
      Niitä löytyy suomenkielellä ainakin farmer fashion dicko gafe

      • Neiti Jonsku

        Tiiän ne kyllä mutta olin jonku aikaa siellä niin se alko kyllästyttää -.-


    • shangain valot

      Okkei

    • gosuli

      habbo on ihan piip paikka ja panfu myös. älkää käykö myös Club penguinissa!!!!! gosu ja howre on hyvät paikat!


      ps: voitteko kertoo jos on joku muu kiva virtuaalimaailma joka ei makaksa!! KIITOS JO ETKÄTEEN!!

      • Love you

        Habbo on tylsä koska pitäis ostaa kolei oikeel rahal :( mut gosu ja howrse on hyvii ;)


      • ...
        Love you kirjoitti:

        Habbo on tylsä koska pitäis ostaa kolei oikeel rahal :( mut gosu ja howrse on hyvii ;)

        Gosu on ihan P-aska! >D


      • Neiti Jonsku

        Gosu on surkee MovieStarPlanet parempi kannattaa käydä siellä gosu vaan matkii Moviee -.- Surkeetaaaa!!!! gosuu on vain lissuille


      • GoSuTyYpPi
        Neiti Jonsku kirjoitti:

        Gosu on surkee MovieStarPlanet parempi kannattaa käydä siellä gosu vaan matkii Moviee -.- Surkeetaaaa!!!! gosuu on vain lissuille

        miten gosu pystyy matkimaan movee jos gosu on tehty ensin ;D


    • Love you

      www.obbah.org =on habbo mutta englanniksi ja siinä saa koleja koko aja lisää
      www.prohotelli.net =on habbo mutta siellä saa koleja koko ajan lisää ja kun sen aloittaa niin saa 50 000 kolea.

    • random tyyppi!!

      Moviestarplanet, Habbo ja gosupermodel on hyvii paikkoi. Mä latasin 5streetin mut se ei toimi :( .Howrsessa taas kun teen tyypin niin en pääse sille tyypille!! koitin sitä pari kertaa. kokeilkaa Ombbua ja moipalia (ehkä vähän surkee)!!

    • zaikatar

      heippa! käyn itse nyt moviestraplan mun nimi on siellä zaikatar mutta onko lisää peli sivustoja?

    • Sun mutsi

      Neopets? Surkea!

    • -Cathy-

      MovieStarPalnet. Kannattaa kokeilla!

      • Neiti Jonsku

        Se on toosi hyvä ♥


    • Helenan

      Mä tiiän ainaki bellasaran, Clubpenguinin, Migoland, Habbo, Gosu, Ourworld, Moviestarplanet...

    • hannover kasvattaja

      Moviestarplanet: on ihan P****
      Howrse: Paras
      Bellasara: Kiva
      Habbo: täys P****
      prohotelle: paras
      moipal: lopetettu
      panfu: tylsä

      Mun arvioita virtuaalimaailmoista jotka tunnen hyvin kyl 11 vuotias tietää mitä tekee

      • Neiti Jonsku

        Ole sie hiljaa Howrse on surkee MovieStarPlanet on parempi! BellaSara on ihan surkee! Ja panfu on hyvä sillonku on kultapanda!


      • TyyppiVaa
        Neiti Jonsku kirjoitti:

        Ole sie hiljaa Howrse on surkee MovieStarPlanet on parempi! BellaSara on ihan surkee! Ja panfu on hyvä sillonku on kultapanda!

        Sun mielipidet ei kysytty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Habbo-]

      Habbo ja Miniclip o hyviä, joo-o joku shaisse gosu eikai.. :S

      • Neiti Jonsku

        Nii gosu on ihan surkee!!!! -.-


    • vilhusad
    • Neiti Jonsku

      Mä tiedän virtuaali mailmoja esim:

      Panfu ( 6-15 vuotiaille eri kieliksi )

      Gosupermodel ( Tytöille chat ja kaikkea muuta muotii liittyvää )

      Pixie Hollow ( Keiju paikka vain englanniksi )

      MovieStarPlanet ( Eri kieliksi siellä tehdään elokuvia ja kaikkea muuta kivaa )
      ________________________________________________________________

      Siinä oli kaikki mitä tiedän mutta olisko mitää muuta? ;)

    • Pro_Hullu93

      Menkää tonne Pro Hotelliin se on best ilman lagii ;D

    • Taisto-Tieto

      Pro Hotelli on Terästä (PARAS),Habbo on perästä (PA-SK-A).

    • PelejäPelannut13v

      Täs o mun:

      Howrse: Iha ok jos on heppahullu
      MovieStarPlanet: Hyvä, starcoinsseja on kyl välillä hankala saaha!
      Panfu: Niiku joku sano jo, se on hyvä vaan jos on kuultapanda
      Habbo: Iha ok jos on kamoi/Vip ja Hc
      Pro hotelli: Tosi hyvä koleja saa helposti ja voi ratsastaa jos laittaa tän: ratsasta x
      Flirt stoori: hyvä tyttöjen peli, tosin TP(toimintapisteet) Meinaa uhata loppuu usein!
      Horse Island: En oo ällynny/jaksanu älytä tämän pelin juonta mutta ihan hyvä
      Horse academy: Hyvä peli, saa pestä hevosiaan ja ratsastaa tietyn aikaa
      Tallini.fi: Ok mut tosi yks toikkone peli
      pony blox: Vähä niiku minecraft mut pelataan palikka hepalla
      gosu: vähä jänskä, tosi hyvä 1-3 luokkalaisille(kyl vanhemmatki voi tykätä)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2204
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2062
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe