Hulluko olet!?!

Anonyymi-ap

Kun täällä käyt, kerta toisensa jälkeen... Miksi? Heittämässä negatiiviset pakkoajatuksesi toisten, syyttömien niskaan sekä kohottamalla samaa omaa egoasi muiden kustannuksella? Hulluimpia ovat he, ketkä kieltävät olevansa hulluja eivätkä tajua olevansa sellaisia. Järki ja loogisuus ovat kiven alla. Nykyään ihan jo monet "normaaliksi" miellettävät asiat ovat maalaisjärjellä mietittynä sulaa hulluutta. Uskalla sanoa ei moiselle saastalle ja muulle pahuudelle. Sä tiedät miten asiat on. Sä päätät. Sulla on se todellinen valta ja kontrolli itsestäsi. Sä teet minkä tiedät olevan oikein, ja sä voitat. Niin helppoa se on. Kun näin menettelet, niin olet sujut itsesi ja universumin kanssa. Kaikki muu on skeidaa ja valhetta. Et tarvitse mitään vippaskonsteja elämääsi, ne langat on jo valmiiksi sun omissa käsissäsi. Ne pitää vain tiedostaa ja usein vasta elämän varrella tapahtuneet virheet saavat ihmisen huomaamaan että hetkinen, mullahan oli koko ajan ratkaisun avaimet käsissäni. Olen puhunut 🙏.

13

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä virheistä mahdat puhua?

      • Anonyymi

        Virheisiin lukeutuvat sekä hyvien asioiden tekemättä jättämiset että pahojen asioiden toteuttamiset. Ajauduin tälle palstalle tekemättä jättämisen suhteen höystettynä pahuudella. Minun olisi pitänyt mennä puhumaan asiat halki mielitietylleni mutta sen sijaan lukkiuduin ja pakenin hänen luotaan. End of story. - Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheisiin lukeutuvat sekä hyvien asioiden tekemättä jättämiset että pahojen asioiden toteuttamiset. Ajauduin tälle palstalle tekemättä jättämisen suhteen höystettynä pahuudella. Minun olisi pitänyt mennä puhumaan asiat halki mielitietylleni mutta sen sijaan lukkiuduin ja pakenin hänen luotaan. End of story. - Ap.

        Katsoit siis peiliin, ja kysyit itseltäsi tuon otsikon kysymyksen. Ehkä oli syytäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit siis peiliin, ja kysyit itseltäsi tuon otsikon kysymyksen. Ehkä oli syytäkin.

        Ketä toistuvasti sä kuvittelet ojentavasi ja kun näin teet, kelpaako siihen kulloinenkin trollin sinulle syöttämä konteksti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheisiin lukeutuvat sekä hyvien asioiden tekemättä jättämiset että pahojen asioiden toteuttamiset. Ajauduin tälle palstalle tekemättä jättämisen suhteen höystettynä pahuudella. Minun olisi pitänyt mennä puhumaan asiat halki mielitietylleni mutta sen sijaan lukkiuduin ja pakenin hänen luotaan. End of story. - Ap.

        Koskas mies, jonka tyyli on erittäin tunnistettava jo ihan ns todennäköisyyslaskelmien perusteella tämä sinun palstalle lukkiutumisesi oikein tapahtui? Oliko vuosituhannen alussa vai aiemmin? Jatka ihmeessä vastattuasi tuon johonkin uskomukseensa ym pettyneen ihmisen kanssa terapiaistuntoanne


    • Anonyymi

      Hulluinta täällä on nämä toisesta kirjoittajat. Siis joku työkalu siitä pakista uupuu jos pitää neuvoa kuinka jonkun pitäisi elää elämäänsä anonyyminä . Mahtaa ihan hirveästi kiinnostaa teikäläisen elämän ohjeetkin.

    • Anonyymi

      En nyt palstamies oikein saanut kiinni punaisesta langasta, mutta ehkä joku muu kokee saavansa ja tekevänsä taas uuden tunnistuksen pakkoajatustensa merkeissä. Tavallaan tässä on kyse vastakkainasettelusta, minä tiedän kirjoitusten olevan provoilevan miehen ja toiset kokee aloitusten kirjoittajan jotenkin muuten stabiiliksi henkilöksi. Voimia

      • Anonyymi

        Sama banaalius leimaa lähes kaikkia aloituksia, sellaista se pakkomielteisesti on. Mistä lie alkanut se tarve tähän mainittuun kokemiseen, ei se yksinään selitä, että niin moni provo on kirjoitettu ns naisen käsialalla, jokin muu paha tahto yms tätä farssia ohjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama banaalius leimaa lähes kaikkia aloituksia, sellaista se pakkomielteisesti on. Mistä lie alkanut se tarve tähän mainittuun kokemiseen, ei se yksinään selitä, että niin moni provo on kirjoitettu ns naisen käsialalla, jokin muu paha tahto yms tätä farssia ohjaa

        Paha tahto tai ihan puhdas vainoharhaisuus, vähän tuntuisi olevan veteen piirretty viiva


    • Anonyymi

      Kaipaan vain positiivista miestä toissavuodelta. :)

    • Anonyymi

      Olen ollut tänään tavallista levottomammalla päällä. Untakin pitäisi olla 1,5 h enemmän kuin mitä tähän päivään tultaessa oli. Tiedostan että tekstini voi näyttää hyvinkin provoilevalta mahtipontisuudelta mutta tällainen oikeasti olen silloin kun pistän tekstiä tulemaan täysin vapautuneessa mielentilassa. Mies olen eli siinä osuitte oikeaan, mutta muuten meni metsään. No myönnetään, onhan näitä provosoivia elementtejä mukana tässä, näkeehän sen jo otsikosta. Huutomerkit. Kysymysmerkki. Lukijan syyllistävyys. Avautumisestahan tässä kaikessa on kyse, siksi täällä uhotaan ja itketään. Sekin kertoo ylimääräisestä energiasta jos kirjoittelijat palvovat troillailujaan sekä provoilujaan itseisarvona, lähes itse Jumalana. Täten, omalla tavallaan kyseenomaisesta harrastuksesta suorastaan huokuu kirjoittajan henkinen kiipeli. Olen vain sekoitus tätä kaikkea ja siksi päätin suoltaa tätä mössöäni. Tekstini määrä kertoo siitä että paljon olisi asiaa mutta kun ei oikein ole ketään kelle avautua naamasta naamaan tuolla tosielämässä, joten räkäistäänpä nämä settini sitten tänne näin 🤯. - Ap.

    • Anonyymi

      Kuulostaa vähän turhan psykoottiselta. Olethan muistanut ottaa lääkkeesi? 😚

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe