Hulluko olet!?!

Anonyymi-ap

Kun täällä käyt, kerta toisensa jälkeen... Miksi? Heittämässä negatiiviset pakkoajatuksesi toisten, syyttömien niskaan sekä kohottamalla samaa omaa egoasi muiden kustannuksella? Hulluimpia ovat he, ketkä kieltävät olevansa hulluja eivätkä tajua olevansa sellaisia. Järki ja loogisuus ovat kiven alla. Nykyään ihan jo monet "normaaliksi" miellettävät asiat ovat maalaisjärjellä mietittynä sulaa hulluutta. Uskalla sanoa ei moiselle saastalle ja muulle pahuudelle. Sä tiedät miten asiat on. Sä päätät. Sulla on se todellinen valta ja kontrolli itsestäsi. Sä teet minkä tiedät olevan oikein, ja sä voitat. Niin helppoa se on. Kun näin menettelet, niin olet sujut itsesi ja universumin kanssa. Kaikki muu on skeidaa ja valhetta. Et tarvitse mitään vippaskonsteja elämääsi, ne langat on jo valmiiksi sun omissa käsissäsi. Ne pitää vain tiedostaa ja usein vasta elämän varrella tapahtuneet virheet saavat ihmisen huomaamaan että hetkinen, mullahan oli koko ajan ratkaisun avaimet käsissäni. Olen puhunut 🙏.

13

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä virheistä mahdat puhua?

      • Anonyymi

        Virheisiin lukeutuvat sekä hyvien asioiden tekemättä jättämiset että pahojen asioiden toteuttamiset. Ajauduin tälle palstalle tekemättä jättämisen suhteen höystettynä pahuudella. Minun olisi pitänyt mennä puhumaan asiat halki mielitietylleni mutta sen sijaan lukkiuduin ja pakenin hänen luotaan. End of story. - Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheisiin lukeutuvat sekä hyvien asioiden tekemättä jättämiset että pahojen asioiden toteuttamiset. Ajauduin tälle palstalle tekemättä jättämisen suhteen höystettynä pahuudella. Minun olisi pitänyt mennä puhumaan asiat halki mielitietylleni mutta sen sijaan lukkiuduin ja pakenin hänen luotaan. End of story. - Ap.

        Katsoit siis peiliin, ja kysyit itseltäsi tuon otsikon kysymyksen. Ehkä oli syytäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit siis peiliin, ja kysyit itseltäsi tuon otsikon kysymyksen. Ehkä oli syytäkin.

        Ketä toistuvasti sä kuvittelet ojentavasi ja kun näin teet, kelpaako siihen kulloinenkin trollin sinulle syöttämä konteksti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheisiin lukeutuvat sekä hyvien asioiden tekemättä jättämiset että pahojen asioiden toteuttamiset. Ajauduin tälle palstalle tekemättä jättämisen suhteen höystettynä pahuudella. Minun olisi pitänyt mennä puhumaan asiat halki mielitietylleni mutta sen sijaan lukkiuduin ja pakenin hänen luotaan. End of story. - Ap.

        Koskas mies, jonka tyyli on erittäin tunnistettava jo ihan ns todennäköisyyslaskelmien perusteella tämä sinun palstalle lukkiutumisesi oikein tapahtui? Oliko vuosituhannen alussa vai aiemmin? Jatka ihmeessä vastattuasi tuon johonkin uskomukseensa ym pettyneen ihmisen kanssa terapiaistuntoanne


    • Anonyymi

      Hulluinta täällä on nämä toisesta kirjoittajat. Siis joku työkalu siitä pakista uupuu jos pitää neuvoa kuinka jonkun pitäisi elää elämäänsä anonyyminä . Mahtaa ihan hirveästi kiinnostaa teikäläisen elämän ohjeetkin.

    • Anonyymi

      En nyt palstamies oikein saanut kiinni punaisesta langasta, mutta ehkä joku muu kokee saavansa ja tekevänsä taas uuden tunnistuksen pakkoajatustensa merkeissä. Tavallaan tässä on kyse vastakkainasettelusta, minä tiedän kirjoitusten olevan provoilevan miehen ja toiset kokee aloitusten kirjoittajan jotenkin muuten stabiiliksi henkilöksi. Voimia

      • Anonyymi

        Sama banaalius leimaa lähes kaikkia aloituksia, sellaista se pakkomielteisesti on. Mistä lie alkanut se tarve tähän mainittuun kokemiseen, ei se yksinään selitä, että niin moni provo on kirjoitettu ns naisen käsialalla, jokin muu paha tahto yms tätä farssia ohjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama banaalius leimaa lähes kaikkia aloituksia, sellaista se pakkomielteisesti on. Mistä lie alkanut se tarve tähän mainittuun kokemiseen, ei se yksinään selitä, että niin moni provo on kirjoitettu ns naisen käsialalla, jokin muu paha tahto yms tätä farssia ohjaa

        Paha tahto tai ihan puhdas vainoharhaisuus, vähän tuntuisi olevan veteen piirretty viiva


    • Anonyymi

      Kaipaan vain positiivista miestä toissavuodelta. :)

    • Anonyymi

      Olen ollut tänään tavallista levottomammalla päällä. Untakin pitäisi olla 1,5 h enemmän kuin mitä tähän päivään tultaessa oli. Tiedostan että tekstini voi näyttää hyvinkin provoilevalta mahtipontisuudelta mutta tällainen oikeasti olen silloin kun pistän tekstiä tulemaan täysin vapautuneessa mielentilassa. Mies olen eli siinä osuitte oikeaan, mutta muuten meni metsään. No myönnetään, onhan näitä provosoivia elementtejä mukana tässä, näkeehän sen jo otsikosta. Huutomerkit. Kysymysmerkki. Lukijan syyllistävyys. Avautumisestahan tässä kaikessa on kyse, siksi täällä uhotaan ja itketään. Sekin kertoo ylimääräisestä energiasta jos kirjoittelijat palvovat troillailujaan sekä provoilujaan itseisarvona, lähes itse Jumalana. Täten, omalla tavallaan kyseenomaisesta harrastuksesta suorastaan huokuu kirjoittajan henkinen kiipeli. Olen vain sekoitus tätä kaikkea ja siksi päätin suoltaa tätä mössöäni. Tekstini määrä kertoo siitä että paljon olisi asiaa mutta kun ei oikein ole ketään kelle avautua naamasta naamaan tuolla tosielämässä, joten räkäistäänpä nämä settini sitten tänne näin 🤯. - Ap.

    • Anonyymi

      Kuulostaa vähän turhan psykoottiselta. Olethan muistanut ottaa lääkkeesi? 😚

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe