Mä en tulisi toimeen

Anonyymi-ap

tosikkomaisen miehen kanssa. Ei hän tietäisi milloin heitän vaan vitsiä ja milloin olen tosissani. Ei mun mielestä huumorintajuaan tarvitse ihastuneenakaan unohtaa 😁

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sulla on toinen koko kaupunki tietää sen mua ennen. Nääs

      • Anonyymi

        Bullshit.


      • Anonyymi

        Jos sillä on toinen, ehkä oot pelkkä loinen


    • Anonyymi

      Tuossa on vain yksi tosi iso ongelma. Huumoria on niin kovin montaa eri laatua. Vaikka toinen olisi kovinkin huumorintajuinen, niin jos huumorit eivät sovi yhteen, ei sitä toisen huumoria tajua huumoriksi, vaan se voi pahimmillaan tuntua vaikka ilkeydeltä.

      Mun oma huumorini esimerkiksi on varsin pikimustaa ja sarkastista. Sitä ei moni tajua ja todella moni lukee sen myös aivan väärin. Isommissa porukoissa aina himmaan itseäni ja esitän vähän "normaalimmalla" huumorintajulla varustettua, mutta parisuhteessa en halua joutua esittämään.

      • Anonyymi

        Tuo sarkastinen onkin se kaikkein vaikein ymmärrettävä.


      • Anonyymi

        Totta joka sana. Huumori on vaikea laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sarkastinen onkin se kaikkein vaikein ymmärrettävä.

        Sekin riippuu kenelätä kysyt. Minusta se on se helpoin ja moni muu taas tuntuu lähinnä piilovittuilulta tai jopa ihan suoralta vittuilulta. 🤣


    • Anonyymi

      Niin ja täytyy muistaa että pariutumistilanteissa ihmisiä jännittää niin se jos mikä syö ja lamaannuttaa huumorin. Toisen huumoriin ei välttämättä pääse sisälle siksi jos se toinen ei uskalla olla oma itsensä toisen seurassa. Miten se muka ei olisi pelottava tilanne, olla ihastuksensa seurassa (ennenkuin hänet oppii tuntemaan)? Olin niin tosikon oloinen kuin vain pystyi silloin kun lamaannus iski päälleni erään naisen suhteen kun koin niin vahvoja tunteita häntä kohtaan. Tosikko en ole normaalissa elämässäni, tosin varmaan usein turhan virallisen oloinen.

    • Kyllä siitä tarpeetonta kitkaa syntyy, jos huumorintajut eivät kohtaa riittävällä tasolla.

    • Anonyymi

      Sanos muuta. Tosikko on yleensä huonoitsetuntoinen. Jopa narsku. Ei osaa nauraa itselleen. Ei näe huumorinlinssien läpi elämää. Se on tosi tylsää seuraa sellainen. Itse nauran itselleni joka päivä,saan siitä iloa elämääni. Rakastan itselleni nauramista,kaikella rakkaudella💩

    • Huumorintaju, jos on samanlainen, onkin suhteen liima. Jos toista jännittää, niin on vaikeaa olla oma hauska itsensä, kunnes siitä jännityksestä pääse.

      • Anonyymi

        "Huumorintaju, jos on samanlainen, onkin suhteen liima."

        Toi on niin totta. Huumorilla mennään parhaimmillaan yli oikeastaan mistä vaan karikosta, kun se vaan natsaa yhteen.

        Tosin yksi asia tähän "huumorintajuun" liittyen häiritsee itseäni aina. Niin kovin moni ilmeisesti kokee huumorintajun olevan palkää naurua ja naurattamista, vaikka se on niin paljon muutakin. Huumoria on usein, vaikka olisi surun kyyneleet silmissä. Noin ainakin itselläni.


    • Anonyymi

      Eikö huumorintaju ole vähintäänkin outo, jos sitä ei erota kiusaamisesta. Palstalla äänekkäimpien huumori on tällaista "mee vttuun mies". Miksi ei naurata? Sitten kirjoitellaan että en tarkoittanut sitä. Ihan lasten touhua.

      • Anonyymi

        Se on ihan sinusta itsestäsi kiinni, että mitä trollauksia haluat itseesi ottaa ja omaksesi kokea, mutta se ei välttämättä ole ihan yksinomaan oma asiasi , että keneltä haluat kokea ja väittää tällaisten kommenttien tulevan…


    • Anonyymi

      Et ole hauska vaan tyhmä. Jutuillasi ei ole mitään tekemistä huumorin kanssa.

      • Anonyymi

        Minä arvasin, että kateellinen pystyyn kelottunut ihminen halusi kertoa tähänkin miehen kirjoittamaan hubahubaprovoon tällaisen tuikitärkeän asian ja kokea tämän jonkun tietyn kirjoittamaksi. Taidat olla näitä surkuhupaisia provosta provoon hengittäjiä.


    • Anonyymi

      Joo tullu kateltua tämmösiii lähipiirissä ja voin kertoo et oma ego on nii hauras että johtuu siitä. Kaikki vitsit otetaan itteensä.

      • Anonyymi

        Ei mauttomia vitsejä


    • Anonyymi

      Kiitos palstaätmi sinänsä ihan kelpo alustuksesta tärkeään aiheeseen, eli huumorien yhteensopivuudesta. Sinun päälleliimatun kepeää tyyliäsi esittää naisihmiset ei kaikki tosikkomaisesti kokijat/tunnistelijat vieläkään halua ymmärtää.

      Itse olen samaa mieltä, että en tosiaankaan sopisi yksiin sellaisen haudankaivajaluonteen kanssa, joka haluaa lähinnä tukahduttaa kaiken ilon ja naurun elämästä ja joka keskittyisi mieluummin skannaamaan erilaisia uhkia yhteiselle ”auvolle” jopa ennen kuin sellainen kuvio edes on alkanut.

      • Anonyymi

        Jotenki ei näe saman pirttipöydän äärellä eristettynä muulta maailmalta seinäkello vain raksuttaa hiljaisuudessa


    • Anonyymi

      Minulle naisessa tärkeää on että ottaa elämän tosissaan joka hetki. Ei pidä minua itsestäänselvyytenä, vaan halaa yhtä lujasti aina. Vain semmoisen kanssa voisin olla yhdessä tai tekemisissä ylipäätään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe