Pystyisikö olemaan

Anonyymi-ap

Ystävä ihastuksesi kanssa? Tämä ei ole osoitettu kenelläkään, mutta kiinnostaa tietää mitä muut aiheesta ajattelee.

57

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies toissavuodelta oli niin komea. Haluaisin tietää hänestä kaiken kun katseltiin. Mutta ei päästy tutustumaan. :( voisin olla ystäväkin jos haluaa.

      • Anonyymi

        Oletko sinä tosissasi vai kiusaatko häntä joka sitä miestä kaipasi täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tosissasi vai kiusaatko häntä joka sitä miestä kaipasi täällä?

        En tiedä ketään joka olisi kaivannut samaa miestä kuin itse kaipaan.


      • Anonyymi

        Sehän sopii, ollaan ystäviä nainen, jos ei me muuhun kyetä. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sopii, ollaan ystäviä nainen, jos ei me muuhun kyetä. m>n

        Ollaan vain. :) harmi ettei tunneta tai puhuttu silloin ollenkaan kasvotusten kun vielä nähtiin. Olisi pitänyt vain tulla juttelemaan vaikka väkisin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sopii, ollaan ystäviä nainen, jos ei me muuhun kyetä. m>n

        Tiesin aina sen että olen ollut sinunkin mielessä kun täällä minulle vastailet. Sinä olet ainakin ollut minun toissavuodelta asti. :) tänään tuntunut sille että olet ajatellut minua paljonkin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tosissasi vai kiusaatko häntä joka sitä miestä kaipasi täällä?

        Et sitten ole vieläkään hyväksynyt, että tämä kirjoittelija on trollaava mies. Miksi joku kiusaisi jotain toista esim matkimalla? Kyllä se kin kirjoittelu sen verran sakeaksi meni, että on itsestään selvää, että kyseessä on provo, siitäkin huolimatta, että monikin ihminen on voinut nähdä toissa- tai viime vuonna ym. Joskus sitä toivoisi, että ihmiset ymmärtäisi edes näistä kaikkein ontoimmista hokemista, että mistä on oikeasti kyse. Melko epämiellyttävää kuvitella, että noin epäkoherentti spedeily olisi oikeasti jonkun naisen kirjoittamaa kerrontaa.


    • Anonyymi

      Voisin olla aluksi..

    • Anonyymi

      Yleisesti kyllä, koska ihastukset tulevat ja menevät. Tähän on kyllä yksi poikkeus, koska hänen kanssaan menisin varmaan vaikka naimisiin, jos hän vaan niin haluaisi.

      • Anonyymi

        Niin eli olet jo jonkun kanssa ystävä ja tunnet hänet hyvin. Muutenhan et haluaisi naimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli olet jo jonkun kanssa ystävä ja tunnet hänet hyvin. Muutenhan et haluaisi naimisiin.

        Olin ystävä. No mut tilanteesta huolimatta hän on silti vieläkin ihanin.


    • Anonyymi

      Itse kykenisin, mutta en läheinen ystävä. Luultavasti kuitenkin välttelisin, jos niitä tunteita olisi.

      • Anonyymi

        Ei kandee vältellä. Mitä jos joskus vuosien päästä tulisi tilaisuus ja oot suututtanut sen naisen välttelyllä. Järki käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kandee vältellä. Mitä jos joskus vuosien päästä tulisi tilaisuus ja oot suututtanut sen naisen välttelyllä. Järki käteen.

        No olen nainen, joten ei väliä jos joku nainen mulle suuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen nainen, joten ei väliä jos joku nainen mulle suuttuu.

        Sama pätee miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee miesten kanssa.

        Niin pätee, tajuaahan sen jos katkaisee välit.


    • Anonyymi

      En ole ihastunut, mutta kiinnostunut muutamasta ikäisestäni. Kun mahdollisesti tulee se vaihe, että alan tutustua uusiin ihmisiin, niin vain yhdestä voi tulla uusi kumppani, en halua olla pelkkä ystävä kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Juu pystyn.

    • Anonyymi

      En oikeastaan halua ystäviä kenestäkään. Miksi siis hänestäkään.

    • Anonyymi

      pystyy, mutta se myös sattuu

    • Anonyymi

      Pystyn, pelisäännöt on tiedostettava molempien ja miksipä ei niiden läheisten jotka kokevat ystävyyden uhkana. Tämä on hieno mahdollisuus antaa tukea ystävyyden merkeissä vrt. rakkauteen...

    • Anonyymi

      Joo pystyn. Paljon parempi kuin ei mitään, eikä sitä ikinä tiedä. .

    • Anonyymi

      Enpä usko.

    • Kyllä pystyisin, mutta mieluummin jättäisin väliin. Ystävyys kyllä, mutta ensin välimatkaa ilman kontaktia joku vuoden verran tms.

      Olen ollut siinä tilanteessa ja on se aika... Tuskallinen lienee hyvä termi. Niin jos halua ystävyyteen on, on myös kykyä keskustella todellisuus yhteisesti ymmärretyksi ja siten joku karenssiaika ei ole kuin järjestelykysymys.

    • Anonyymi

      Oon kai aika monen exäni kanssa ollu ensin vähän niin kuin ystäviä. Ei me heti suhteeseen alettu. Tosin ihastusta oli ilmassa, mutta kyllähän mun entisen avomiehen kanssakin tunnettiin yli 2 vuotta ennen kuin seurusteleen aloimme ja siitä ajasta noin vuosi oltiin aika tiiviisti tekemisissä viikottain ns. kavereina.

      Tosin se oli aikaa kun asuin perhekodissa ja siellä nyt silmiä ja korvia oli joka puolella niin 11 muun huostaanotetun nuoren/lapsen kuin ihan ammatin puolesta 2-5 työvuorossa samaan aikaan olevan perhekodin työntekijän suunnilta eli huhut meidän välien todellisesta tilasta kiihtyvällä tahdilla alkoi liikkua 10 kuukautta ennen virallisesti meidän seurustelun alkua. Sain kuulla siitä perhekodin jätkiltä kiusottelua ja aikuiset taas hymyili tietyllä tavalla ja tuuppi mua että tee nyt alote sä rohkeempana, kun toi poika on ihan sekasin susta. Silmät loistaa kun astut huoneeseen eikä se muita enää näe tai kuuntele. Täällä se ravaa vaan sun takias. Ei sitä ennen täällä noin paljon oo näkyny. Monta kertaa viikossa!

      Mutta joo siis exän tai yksipuolisen ihastuksen kohdalla en pystyis. Haluan sulkee itseni tietopimiöön. Se mitä en näe, enkä kuule tai tiedä, se ei mua voi satuttaa.

      Eron tai yksipuolisen ihastuksen kohdalla on vaikee nähdä toisen menevän eteenpäin elämässä ilman et se tuntuis pahalta joten sulhen mielellään itseni tietopimiöön.

      En ymmärrä näitä somestalkkereitakaan jotka stalkkaa jotain ihastustaan tai exäänsä ja sitten saa mustasukkaisuuskohtauksia kun näkee jotain joka loukkaa. Just tollanen on sitä itsensä satuttamista tahallaan. Tietää liikaa sellasta joka tuntuu pahalta

      T: Karoliina

      • Niin tuokin on kyllä hyvä huomioida. Että kun ei tiedä ihastuksestaan mitään, ei satutakkaan mikään, kuten jos vierestä katselisi kuinka joku muu elää sitä elämää hänen kanssaan, mihin itsekin haluaisi sen jonkun muun tilalle.

        Se sattuu, vaikka kuinka ajattelisi että kiva kun olet onnellinen tuon jonkun valitsemasi muun kanssa. Osattomuus jonkun tärkeän ihmisen elämässä on kipee juttu. Kestää aikansa päästä yli ja hyväksyä asiat kuten ne on.


    • Luulisin että voisin olla...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En. Liian monelle jo ollut ja kuunnellut miten ihana sekin ja sekin ja ollut tuttu turvallinen olkapää johon on saanut kyyneleet kuivata... Ei enää.

    • Anonyymi

      En pystyisi, koska aloittaja ( oletettavasti nainen) on jo oikean elämän puolella päättänyt puolestani.
      Miksi varattu muuten välttelisi ja kirjoittelee anonyyminä kiusaamisviestejään?

      • Anonyymi

        Missä kohtaa tapahtui kiusaaminen tässä aloituksessa?


    • Anonyymi

      Kyllä pystyn, mutta tavoittelen nyt kuitenkin ensisijaisesti suhdetta.

    • Anonyymi

      Pystyisin tietysti ja olen ollutkin, toisesta tuli myöhemmin suhde.

    • Anonyymi

      Tää tunteet palsta on paljon siistimmän oloinen kuin joskus puoli vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Joo, Ai huomasit sen, oonkin ahkerasti imuroinut ja luutunnut täällä, tehnyt viihtyisäksi..kodinomaiseksi. vielä pitäisi pölyt pyyhkiä että voin sitten luovuttaa tämän kaiken seuraavalle ihastuneelle kaipailijalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Ai huomasit sen, oonkin ahkerasti imuroinut ja luutunnut täällä, tehnyt viihtyisäksi..kodinomaiseksi. vielä pitäisi pölyt pyyhkiä että voin sitten luovuttaa tämän kaiken seuraavalle ihastuneelle kaipailijalle.

        Ihana 😄


    • Anonyymi

      Pystyyhän sitä jos pakko on. Minkä muunkaan voisi tehdä? Ei ketään voi vaatia suhteeseen.

    • Anonyymi

      Kierteitten pitäisi kieroudessa lomittua edes säällisesti.

    • Vain, jos omat tunteeni on hallinnassa ja en anna arvoa ihastumiselleni. Se on kyllä aika mahdotonta kokemukseni mukaan.

      Helpompaa se olisi jonkun ex ihastuksen kanssa, johon joskus oli ihastunut mutta ne tunteet hiipui ja näkemys ihmisestä muuttui niin, ettei enää pidä toista potentiaalisena kumppanina itselleen. Silloinnei ole mitään hätää, sen enempää kun exän kanssakaan, kun tunteet on ohi ja käsitelty pois. Ja jää vain se ystävyys.

      • Ihastuneena kun katselee toista sellaisin lempivin ja haluavin silmin, niin pelkkä ystävyys voi olla melko tuskallista silloin.

        Se voi olla mahdollista, mutta voi olla kiusallisia hetkiä, kun tuntee valtavasti vetoa ystävään ja se kun ei käy päinsä, niin joutuu tukahduttamaan itseään ja se on hyvin epämukavaa ja ahdistavaa.


    • Anonyymi

      Olisin pystynyt olemaan vain ystävä.
      Nyt taidan kiertää kaukaa koko hemmon.....
      Selkään puukottaja!

      • Anonyymi

        Mites se puukotti selkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites se puukotti selkään?

        Ei sen ole enää väliä miten. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.


    • Anonyymi

      No en, järkikin sen sanoo jos joku toisin väittää, on realiteetit hukassa

    • Anonyymi

      En ainakaan kovin läheinen ystävä. Liian voimakkaat tunteet häntä kohtaan.

    • Anonyymi

      Ihastuksesta en tiedä mutta jos on syvempiä tunteita niin kyllä sitä varmaan on aika moneenkin valmis. Se kohdehan on siinä enemmän vain ärsyke omille patoutuneillekin tunteille ja sellaisena aika yksinäinenki asia tavallaan. Siinä luo sellaisen sisäisen maailman joka intensiivinen ja omallla tavallaan täydellinen. Mutta se sitten jos toinen ymmärtää tämän itseensä sijoitetun tunteen niin voi tehdä kyllä olemisestaan aika sietämättömän. Ja ihan aiheuttaa pelkoa ja inhoa mitä parhaimmin perustein. Sillä rakastaja yrittää ikuisesti riisua rakkaansa. Ja kaipaa mitä tahansa mahdollista suhdetta rakkaaseen, vaikka se olisi yhtä piinaa.

    • Anonyymi

      Osta iso munakoiso - kestää sen verran ja jelppaa. 😁

    • Anonyymi

      En pysty . Jos Jomala ei etene nii lähden pois kuviosta.

    • Anonyymi

      I rather go shopping. :)

    • Anonyymi

      Pystyisin.

    • Anonyymi

      Kyllä jos ollaan parisuhteessa, muuten en.

    • Anonyymi

      Jos olisi ihastus, niin en. Yksi eksä on edelleen hyvä ystävä.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa, haluaisin kokeilla ainakin

    • Anonyymi

      Aika vaikea olisi ystävystyä, jos ei pysty kattomaan edes kuvaa "ystävästä" 😁 Ystävysty siinä sitten 😆

    • Pystyisin 😊 on se tietenkin omalla tavallaan välillä varmasti hankalaa,varsinkin jos antaa liikaa voimaa tunteella,että vaatii sitten myös järkeä peliin ja olla onnellinen vain tunteesta ja siitä, että on jollain tavalla edes toisen elämässä. Toisaalta se tunne, mikä tulee toisen katseesta ja juttelusta, on kiehtovaa,vaikkei toinen osapuoli välttämättä ihastujan tunteista mitään tietäisi.

    • Anonyymi

      Pystyisin mutta vain tilanteessa jossa kumpikaan ei ole paljastanut tunteitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe